Bedankt voor de mooie beoordeling Linda!

Verkeerde adres bezorgd

Het is prima en netjes afgeleverd alleen op een verkeerd adres. Het was besteld op nummer 29 en op 47, terwijl t er goed en duidelijk opstaat. Dit is erg vervelend en hopen dat dit volgende keer wel goed gaat. Nu andere mensen lastig moeten vallen om t toch thuis te krijgen, erg jammer.

Wat vervelend te horen dat het op het verkeerde adres afgeleverd is. Als ik het goed begrijp is het niet op nummer 29 afgeleverd? Dit is het huisnummer wat wij door hebben gekregen bij de bestelling. Zou u soms een mail willen sturen naar [email protected] dan kunnen we dit even voor u nagaan en een klacht hiervan aanmaken. We horen graag van u! Groet, Marije van Paardenvoer.nl

Supersnel in huis!

Wiessen fasern is heerlijk voor m’n paard, fijne geur en smult ervan! Snel in huis! Goed verpakt! Aardige dame aan de telefoon, denkt mee!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede kwaliteit en netjes op tijd bezorgd.

Goede kwaliteit en netjes op tijd bezorgd.

Bedankt Brenda voor je mooie beoordeling!

Behulpzaam

Aan de telefoon heel beleefd en meedenkend over je bestelling. Goede reactie en actie wordt er dan genomen. Spullen ook netjes op de dag geleverd waar je om vroeg. Volgende keer bestel ik zeker hier weer Gr esmeralda

Bedankt voor de positieve woorden Esmeralda. Dat maakt ons alleen wel een beetje nieuwsgierig waarom we een 6 als beoordeling hebben? ;) Misschien heb je nog verbeterpunten voor ons?

kan niet beter.

subli priores met recht het beste paarden middel. 1 haflinger sinds kort overleden 31 jaar geworden. had dit vanwege haar slechte gebit zonder dit voer absoluut niet gered. mijn andere haflinger 32 jaar ook slecht gebit eet priores met smaak.

Bedankt Jan voor de mooie beoordeling. En wat geweldig om te horen dat de haflingers het zo goed doen op de Subli Seniores Priores. Kan je trots op zijn, met die mooie leeftijden!

Verkeerde naam

Jammer dat als ik voor de eerste keer iets bestel er ën andere naam wordt gebuikt ( namelijk die van de vorige bewoner). Dit vind ik wel slecht

Hoi Jessica, Wat vervelend zeg, dat mag zeker niet de bedoeling zijn. Uiteraard gaan we het voor je uitzoeken en ervoor zorgen dat het voor een eventuele volgende keer niet meer zal gebeuren! Excuses voor het ongemak. Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Dag later en beschadigd

Einde vd dag gebeld,bleek een dag later te komen.maar ben hier niet over geïnformeerd.vanuit Voermeesters excuses gehad! Chauffeur belde netjes dat hij er aan kwam. Er was niemand aanwezig en hij heeft het op de afgesproken plek gezet. Helaas bij thuiskomst waren 2 zakken kapot!

Hoi Tabitha, Wat jammer dat de bezorging van je bestelling niet helemaal als positief hebt ervaren. Dat is zeker niet onze bedoeling! Volgens onze gegevens is jouw bestelling op de door jou aangegeven gewenste bezorgdatum (30 maart) ook bij je geleverd door de transporteur. Vervelend te horen dat er bij levering twee zakken kapot waren! Natuurlijk lossen we dat graag voor je op, maar dan ontvangen we wel graag even een mailtje (met het liefste een foto) hierover, zodat we het voor je op kunnen pakken. Neem je dan nog even contact met ons op? Dit kan via [email protected]. Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Super ervaring. Levering zoals afgesproken

Eerste keer besteld bij paardenvoer. Levering onbeschadigd binnengekregen. Netjes op de plek afgeleverd. Fijn !

Top biotine voer. Wel erg duur maar verzorgd ziet het er uit

Goede prijs

Scherpe prijzen en snelle levering

prima ervaringen

Bestellen ging gemakkelijk, prijs aantrekkelijk en keurige bezorging!

Handig!

Fijn dat de zakken thuis (in de schuur zelfs) geleverd worden op de afgesproken dag. Enige mogelijke verbetering zou het aangeven van een tijdvak zijn op de dag van levering, zodat je weet hoe laat ze ongeveer komen.

Goed bedrijf klant is koning

Klant staat voorop

Wat een mooie beoordeling Peter! Bij ons staat de klant zeker weten voorop en het is fijn om te horen dat dat door jou ook zo ervaren wordt. Bedankt!

Alles volgens afspraak

Je besteld en wordt geleverd op de gevraagde datum. Chauffeur altijd gemakkelijk en aardig.

Snelle levering en goede service

Als kleine afnemer kreeg ik mijn zakken paardenvoer keurig op een pallet in de schuur geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snel geleverd, netjes geleverd en dat ook nog eens tegen een hele mooie prijs. Mijn paarden vinden de merriebrok erg lekker.

Bedankt voor de mooie beoordeling Mandy! En goed te horen dat je paarden ook erg blij zijn met onze brok! :)

Mijn paard eet alles keurig op

Mijn paard eet nu alles keurig op zonder te strooien, normaal gesproken goie alles op de grond met de kleinere brokken maar met deze eet langzaam en netjes op, hij ziet ook prachtig uit.

Ruim aanbod tegen scherpe prijs

Gemakkelijke website. Ook gemakkelijk bereikbaar bij vragen

Online bestellen eenvoudig en ideaal dat je een bezorg datum kan aangeven.

Dank je wel Ramona!

Dank je wel Angelique voor de mooie beoordeling!

snelle levering van voer

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle service voor uitstekende prijs

Netjes snel en goedkoop. Miste alleen de track en trace zodat ik ongeveer wist hoelaat vervoerder kwam

Bedankt voor de mooie beoordeling An! We begrijpen heel goed, dat het fijn is om vooraf een Track & Trace code te ontvangen, zodat je weet hoe laat de bezorgen bij je langs komt. Helaas kunnen we alleen niet werken met een Track & Trace code, omdat onze bestellingen met (verschillende) transporteurs worden bezorgd. Bedankt in ieder geval voor je feedback! Groetjes, Marije van Paardenvoer.nl

Bevalt goed!!

Marsdijk 31 4033 CC Lienden

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.