Bestelling altijd op tijd en korting

Vraag altijd even voor de levering te bellen ,wordt altijd op tijd gedaan . Goede service

Bedankt voor de mooie beoordeling Peter!

Snel geleverd tegen een normale prijs in deze tijd

Mijn afleveradres kon ik niet invoeren want het heeft geen huisnummer dus het systeem trekt dat niet, dat is het enige puntje wat ik kan verzinnen, dat heb ik opgelost door in het aparte vak aan te geven waar het heen moest. Ze waren ook een dag te vroeg, maar het was netjes op mijn terrein gezet.

Bedankt Merilyn voor je mooie beoordeling. En natuurlijk ook voor je feedback, gaan we zeker even naar kijken! En nog een tipje! :) Je kan ook een gewenste bezorgdatum aangeven. Indien je deze bij een toekomstige bestelling aangeeft (was nu niet doorgegeven), dan bezorgen we het op de door jouw gekozen dag! Dan weet je precies wanneer we komen. Handig toch! Groetjes Marije van Paardenvoer.nl

Snelle levering.

Levering wanneer je wil en netjes op de plek gezet waar het moest staan. Helemaal top!

Bedankt Ester voor de mooie beoordeling!

Goedkoop en snelle service

Mooie aanbieding van Subli Seniores Priores gevonden. Werd ook snel geleverd. Een berichtje wanneer er geleverd wordt zou helemaal goed zijn.

Super bedrijf

Hier hadden we eerder gebruik van moeten maken. Henk was heel handig met de vrachtwagen en heftruck!

Goed om te horen Ludcinda! Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle en nette levering

Goede prijsafspraak, product correct en volgens afspraak geleverd

Correcte behandeling en aflevering

Goede prijsafspraak, product correct en volgens afspraak geleverd

Top service!

Fijn bedrijf wat meedenkt met je wensen en goede kwaliteit voer leverd.

Fijn, duidelijk en snel

Overzichtelijke site, makkelijk te vinden en te bestellen en de levering is altijd op tijd. Goede, snelle communicatie en breed assortiment aan producten

Fijn, duidelijk en snel

Snelle levering en goede service

Ik heb sinds kort paarden thuis en voor het eerst voer besteld. Het was gemakkelijk online te bestellen en werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden en bestel absoluut weer bij dit bedrijf. Een echte aanrader!

Snelle levering en goede service

Goed contact, prima geregeld.

Goede aanbieding, correcte levering.

Alles netjes geregeld

Bestellen en betalen ,en het word netjes geleverd door vriendelijke chauffeur op de aangegeven dag

Goed advies in het voer en snelle levering.

Ik ben blij met jullie advies en snelle levering.

Marsdijk 31

4033 CC Lienden

Over Paardenvoer.nl

Paardenvoer.nl is het adres waar je al je paardenvoer en aanverwante voedingsartikelen kunt kopen. Van basis tot sportvoeding, supplementen en speciale paardensnoepjes. Wij bezorgen overal in Europa en vanaf 300 kilo in Nederland gratis.