Laden reviews...
Laden reviews...
30 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt een hoog niveau van kwaliteit en een vlotte bestelervaring. Klanten prijzen de klantvriendelijkheid en snelle, behulpzame service. Levering wordt als betrouwbaar en punctueel gezien, met aandacht voor verpakking en nauwkeurige bestellingen. Al met al blijft Taarten.nl een betrouwbare partner voor vieringen.
Heerlijke verse en frisse taarten De bestelling is ook super precies wat je wil Gr Rieky
Beveelt aan
23 June 2026
Henderika otten snippe
Geesbrug
heerlijke abrahampop.
Beveelt aan
8 June 2026
Sandra
Rotterdam
Bedankt voor je mooie review, Sandra! 😊
Wat leuk om te horen dat de Abraham-pop zo goed in de smaak is gevallen. We hopen dat het een feestelijke bijdrage heeft geleverd aan de bijzondere gelegenheid! Bedankt voor je vertrouwen en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl 🍰
Bedacht op het laatste moment een Abraham koek te geven. Bij taarten.nl kon ik deze direct zelf ophalen zelfs met gepersonaliseerd certificaat! Complimenten, goede communicatie!
Beveelt aan
20 May 2026
Ingrid
Montfoort
Beste Ingrid, wat leuk om te lezen – dank u wel voor uw mooie review! 😊 Fijn dat we u op het laatste moment nog hebben kunnen helpen met een Abraham koek én gepersonaliseerd certificaat. We vinden het belangrijk om snel mee te denken en alles goed te verzorgen, dus het is geweldig om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Graag tot een volgende feestelijke gelegenheid! 🎂✨
Team Taarten.nl
Fijne samenwerking met taarten.nl Wij maken al langere tijd gebruik van de diensten van taarten.nl en zijn altijd tevreden. Helaas werd onze taart dit keer beschadigd geleverd. Na contact met de klantenservice Michel Tombroek is dit zeer netjes en snel opgelost door een nieuwe taart te bezorgen. Daarnaast zijn de taarten altijd heerlijk van smaak. Complimenten voor de service en kwaliteit!
Beveelt aan
22 April 2026
Sylvia
Andelst
Beste Sylvia,
Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review! 😊 Fijn om te horen dat onze taarten en samenwerking al langere tijd naar wens zijn. Jammer dat een taart dit keer beschadigd is aangekomen, maar goed om te lezen dat dit snel en naar tevredenheid is opgelost. Daar doen we het voor!
Bedankt voor het vertrouwen en de fijne samenwerking – we staan ook in de toekomst graag weer voor jullie klaar. 🎂✨
Michel Tombroek
namens Team Taarten.nl
Ik had per ongeluk de verkeerde dag gekozen. Het viel hen gelijk op dat dit een weekend dag was en controleerde dit aangezien het voor op kantoor bedoeld was. Goede service en de taarten zijn goed bevallen.
Beveelt aan
21 April 2026
Hilmi Huson
Lelystad
Beste Hilmi,
Wat een fijne review, dank u wel! 😊 Goed om te horen dat het is opgevallen en dat we samen de bezorgdatum tijdig konden aanpassen. We vinden het belangrijk om mee te denken, zodat alles op het juiste moment aankomt. Fijn dat de taarten ook goed in de smaak vielen! 🎂✨
Team Taarten.nl
Voor de Dag van de Medewerkers heerlijk gebak besteld. Complimenten voor de snelle levering en de heerlijke gebakjes.
Beveelt aan
16 April 2026
Florleency
Almere
Beste Floleency,
Hartelijk dank voor uw mooie review! 😊
Wat leuk om te horen dat het gebak voor de Dag van de Medewerkers zo goed in de smaak viel. Fijn dat zowel de snelle levering als de kwaliteit van de gebakjes naar wens waren.
We waarderen uw vertrouwen en staan graag weer voor u klaar bij een volgende feestelijke gelegenheid! 🎂✨
Team Taarten.nl
Ik ben echt diep teleurgesteld en voel me compleet opgelicht. Ik heb een chipolatataart besteld bij tarta.nl voor €56 inclusief verzendkosten, omdat zij claimen dat ze de beste chipolata hebben. Dit bleek totaal niet waar te zijn. Wat we ontvingen was niets meer dan een gemiddelde, smakeloze slagroomtaart. De taart was extreem klein en dun, absoluut niet wat je verwacht voor deze prijs. De marsepein aan de buitenkant was zelfs hol omdat de taart zo plat was. Dit zegt eigenlijk al genoeg over de kwaliteit. De smaak was ronduit slecht. Geen rijke, herkenbare chipolatasmaak zoals je mag verwachten, maar flauw en teleurstellend. We hebben er met moeite een paar stukjes van gegeten, puur omdat het voor een verjaardag was, maar eigenlijk was het niet te doen. Ik had deze taart speciaal besteld voor de verjaardag van mijn dochter, omdat dit vroeger een bijzondere taart was die we jarenlang hebben gegeten. Dat maakt deze teleurstelling nog groter. Wat hier geleverd wordt, staat totaal niet in verhouding tot wat er beloofd wordt. Dit voelt als misleiding en geldklopperij. Mensen betalen hier voor een premium product, maar krijgen iets dat ver onder de maat is. Echt schandalig dat dit zo verkocht wordt. Absoluut geen aanrader.
Beveelt niet aan
29 March 2026
Anne Akushika Sodatonu
Dokkum
Beste Anne,
Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het spijt ons oprecht te lezen dat de door u ontvangen taart niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat wij hiermee een teleurstelling hebben veroorzaakt op de verjaardag van uw dochter.
Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden.
Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen persoonlijk contact met u opnemen om dit verder te bespreken en samen naar een passende oplossing te zoeken.
Team Taarten.nl
Helaas een klein beetje problemen gehad met het afleveren van de bestelde taart bij de ontvanger. Is prima opgelost, goed meegedacht. Heel erg bedankt daarvoor.
Beveelt aan
26 March 2026
Wanda
Mariënvelde
Bedankt voor uw mooie review, Wanda! 😊
Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is opgelost en dat u onze service en het meedenken waardeert. Soms loopt het nét even anders bij een levering, maar we doen altijd ons best om dit zo goed mogelijk op te lossen.
Bedankt voor uw begrip en vertrouwen — en hopelijk mogen we u in de toekomst weer helpen met een heerlijke taart!
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl 🍰
Werd op de juiste tijd geleverd. Ik zal vaker bij jullie bestellen. Ga zo door.
Beveelt niet aan
9 March 2026
Abdel
Badhoevedorp
Bedankt voor je mooie review, Abdel!
Wat leuk om te horen dat de taart zo goed in de smaak viel en er zo mooi uitzag. Fijn ook dat de levering precies op tijd was. We hopen je in de toekomst weer te mogen verrassen met een heerlijke taart!
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl 🍰
Erg lekker en mooi op tijd geleverd
Beveelt aan
9 March 2026
Johan
De Meern
Bedankt voor je mooie review, Johan!
Fijn om te horen dat de taart goed in de smaak viel en dat de levering mooi op tijd was. Daar doen we het voor! We hopen je in de toekomst weer te mogen verrassen met een heerlijke taart.
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl 🍰
We hebben genoten van de taarten en levering was top en netjes.
Beveelt aan
17 February 2026
Natashia
Nootdorp
Wat fijn om te lezen, Natashia – dank je wel voor deze mooie woorden! 😊 Geweldig dat jullie hebben genoten van de taarten en dat zowel het bestellen als de levering naar wens waren. Daar doen we het voor! We hopen jullie snel weer te mogen verrassen met iets lekkers. 🎂💛
Met smakelijke groet,
Team Taarten.nl
Bezorging nét buiten de afgesproken ochtend (even over 12:00). Gebak leek bevroren te zijn geweest, was ontdooid in de doos en dit zorgde voor een natte laag in de doos en natte papiertjes onder het gebak. Gebak zelf (behoudens de enigszins natte onderkant) was zeer koud, maar de smaak was oké.
Beveelt niet aan
13 February 2026
Rene
Rotterdam
Beste Rene,
Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Jammer om te horen dat de bezorging en presentatie niet volledig aan uw verwachtingen voldeden. Wij bezorgen onze producten altijd dagvers en gekoeld, om de kwaliteit te waarborgen. In sommige gevallen kan er door temperatuurverschillen condens ontstaan na het transport. De bezorgtijd en uw opmerkingen nemen wij serieus en wij zullen hierover persoonlijk contact met u opnemen om dit verder toe te lichten. Dank voor uw feedback – deze helpt ons onze service continu te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Ik bestel regelmatig bij taarten.nl Kwaliteit en service zijn uitstekend, is mijn ervaring
Beveelt aan
13 February 2026
Carly
Finsterwolde
Wat leuk om te lezen, dank je wel Carly! 🎂 We zijn blij dat je onze taarten en service telkens weer als uitstekend ervaart. Dat je regelmatig bij ons bestelt, waarderen we enorm. We staan graag klaar om je ook bij een volgende bestelling weer te verrassen! 💛
Met smakelijke groet,
Team Taarten.nl
Als terugkoppeling van de klant waar wij de taart lieten bezorgen begrepen we dat deze heel erg smaakvol was. Dat is het belangrijkst! Hoe de taart er uiteindelijk heeft uitgezien daar hebben wij geen idee van. Dus de kwaliteit van de foto-opdruk kunnen wij niet beoordelen helaas. Wat wij persoonlijk wel jammer vonden is dat we €11 bezorgkosten hebben betaald om vervolgens te vernemen dat de taart bij buren 2 deuren verder is bezorgd. Er stond daarbij nogal een persoonlijke tekst op de taart en met het oog op privacy was dit niet heel erg handig.
Beveelt aan
9 February 2026
Janine
Eersel
Beste Janine,
Dank u wel voor uw uitgebreide en eerlijke review. Fijn om te horen dat de taart bij de ontvanger goed in de smaak is gevallen — dat blijft voor ons het allerbelangrijkst.
We begrijpen uw opmerking over de bezorging bij de buren en het privacyaspect daarbij. Wanneer een bestelling niet persoonlijk kan worden afgeleverd, zoeken onze chauffeurs soms naar een directe oplossing om te voorkomen dat een dagvers gemaakte taart aan het einde van de dag moet worden vernietigd. In dat geval is het inderdaad zo dat de oorspronkelijke bestelling niet opnieuw kan worden uitgeleverd en een nieuwe bestelling nodig zou zijn.
We gaan altijd zo zorgvuldig mogelijk om met persoonlijke gegevens en opdrukken op taarten, en nemen uw feedback mee om onze werkwijze verder te blijven verbeteren. Dank u wel dat u dit met ons deelt en voor uw vertrouwen in Taarten.nl.
Met smakelijke groet,
Team Taarten.nl
Inmiddels heb ik twee keer van Taarten.nl gebruik gemaakt. In mijn relatiekring gaan er diverse mensen vijftig jaar worden. Bij ons in de familie is het gebruikelijk dat wanneer je deze leeftijd hebt bereikt, een Abraham of een Sarah je toekomt. Wat ik van de ontvangers heb begrepen is het product "toppie", dus iedereen tevreden. En niet te vergeten, prima aflevering en op de juiste dag. Van ons een tien met een griffel!
Beveelt aan
15 December 2025
Dick & Henny Himpers
Heerlen/Hoensbroek
Beste Dick & Henny,
Wat een geweldige review, dank u wel! 🎉 Wat leuk om te horen dat u ons al meerdere keren heeft ingezet voor zulke mooie mijlpalen en dat de Abraham- en Sarah-cadeaus zo goed zijn ontvangen. Fijn dat alles naar wens is verlopen, van het product tot de bezorging op de juiste dag. Een “tien met een griffel” nemen we met trots in ontvangst! 😊 Graag tot een volgende feestelijke gelegenheid. 🎂
Groet,
Team Taarten.nl
Ik heb al jarenlang taarten.nl als eerste om te bellen, als er wat te vieren valt bij onze opdrachtgevers. En elke keer wordt het weer top uitgevoerd. Helpdesk is prima, ze denken met je mee. Taarten zijn geweldig lekker en de petit fours onverslaanbaar. Ik lever mijn logo altijd mee en ook dat komt er allemaal prima op. Facturatie strak geregeld. Ik kan alleen maar 5 sterren uitdelen!
Beveelt aan
24 November 2025
Peter Tijssen
Mijdrecht
I was trying to find brownie cake for my son birthday. After looking at a lot of sites I've decided to buy one from Taarten.nl and made a right choice. The cake was delisious with a lot of chocolate and brownie base. It was finished in one evening.
Beveelt aan
4 November 2025
Maria
Urtecht
Wat een heerlijke review – dank je wel, Maria! 🍫 We zijn blij dat de Brownietaart zo goed in de smaak viel bij jouw zoon en zijn verjaardag extra feestelijk maakte. Onze bakkers vinden het fantastisch om te horen dat de taart tot de laatste kruimel is opgegeten! 🎂💛
Team Taarten.nl
---------------
Thank you so much, Maria! 🍫 We’re so happy to hear that our Brownie Cake made your son’s birthday extra special. It’s wonderful to know everyone enjoyed it so much — that’s exactly what we bake for! 🎂✨
Team Taarten.nl
Zowel telefonisch als via de mail heel vriendelijk geholpen. Bestelling keurig op tijd afgeleverd, zag er verzorgd uit en volgens de ontvangsten smaakte het heerlijk! Nu weer een bestelling geplaatst. Ben blij dat ik Taarten.nl gevonden heb!
Beveelt aan
22 September 2025
Hanneke
Enschede
Beste Hanneke,
Wat een fantastisch compliment – dank u wel! 🙏
Wat fijn om te horen dat u onze service en taarten zo waardeert en dat alles naar wens verlopen is. We vinden het geweldig dat u opnieuw een bestelling heeft geplaatst en kijken ernaar uit om u weer te mogen verrassen met iets lekkers. 🎂💛
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Het was een heerlijke slagroomtaart. Ik was een beetje bang dat het te zoet zou zijn, maar gelukkig was het goed in balans qua zoetigheid. Ik zou het iedereen aanraden!
Beveelt aan
21 September 2025
meno
middelburg
Beste Meno,
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! 🎂
Wat fijn om te horen dat de slagroomtaart zo in de smaak viel en dat de balans precies goed was.
Uw aanbeveling betekent veel voor ons – we hopen u snel weer te mogen verrassen met een van onze dagverse taarten. 💛
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Voor mij al jaren hét adres om op te bouwen als je iets te vieren hebt! Op zo’n moment wil je dat het goed is!
Beveelt aan
17 September 2025
Bart
Houten
Beste Bart,
Wat een geweldige review – dank u wel! 🙏
We zijn trots dat u al jaren op ons vertrouwt voor de belangrijke momenten. Het is precies ons doel om met topkwaliteit, smaak en service elk feest onvergetelijk te maken. We waarderen uw loyaliteit enorm en kijken ernaar uit om u ook bij de volgende viering weer van dienst te zijn. 🎂✨
Met smakelijke groet,
Team Taarten.nl
Goede kwaliteit taarten en behulpzaam personeel
Beveelt aan
17 September 2025
Mario
Veenendaal
Beste Mario,
Bedankt voor uw mooie review! 😊 We zijn blij dat u onze taarten en service zo waardeert. Ons team doet er alles aan om kwaliteit en behulpzaamheid te bieden, en het is fijn om te lezen dat dit wordt gezien.
We hopen u snel weer te mogen verrassen met iets lekkers! 🎂✨
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Wij laten al jaren als onderdeel van onze service petit fours bezorgen op het werkadres. Nog nooit teleurgesteld, service altijd top, bezorging correct en het belangrijkste de kwaliteit is geweldig.
Beveelt aan
17 September 2025
Peter
Amsterdam
Beste Peter,
Wat een fijne review om te lezen – dank u wel! 🙏
We zijn blij dat u al jaren vertrouwen stelt in onze service en kwaliteit.
Het doet ons goed om te horen dat de petit fours telkens weer in de smaak vallen en dat onze bezorging en service naar wens zijn.
We kijken ernaar uit om u en uw klanten ook in de toekomst te blijven verrassen met dagverse lekkernijen. 🍰✨
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Al jaren bestel ik hier mijn taarten. De kwaliteit is top net zoals de service.
Beveelt aan
17 September 2025
Paul
Den Haag
Beste Paul,
Wat fijn om te lezen dat u al jaren zo tevreden bent over onze taarten en service! 🍰
Uw vertrouwen en loyaliteit betekenen veel voor ons. We blijven ons inzetten om elke bestelling dagvers en met de beste zorg te bezorgen.
Dank u wel voor uw mooie woorden – we hopen u nog vele jaren te mogen verrassen met onze taarten. 🙏✨
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Ik maak regelmatig gebruik van taarten.nl en ben iedere keer ontzettend blij met hun service. Michel is vriendelijk, behulpzaam en denkt met je mee. De taarten en gebakjes zien er netjes uit en volgens mijn klanten smaken ze ook heerlijk. Ik heb ze zelf nog niet geproefd helaas. Wel een echte aanrader. Bedankt!!!
Beveelt aan
17 September 2025
Prema
Kreta
Beste Prema,
Wat een geweldig compliment – dank u wel! 🙏
We vinden het fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en dat zowel u als uw klanten blij worden van onze taarten en gebakjes.
De complimenten voor Michel geven we natuurlijk met plezier door. 😊
Bedankt voor uw vertrouwen en de mooie aanbeveling – we staan ook bij uw volgende bestelling graag weer voor u klaar! 🎂✨
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Ik ben zeer tevreden over taarten.nl. en de taarten zijn echt ontzettend lekker. Een aanrader!
Beveelt aan
2 September 2025
Chantal
Apeldoorn
Beste Chantal,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel onze service als onze taarten! 😊 We waarderen het enorm dat u als vaste klant uw ervaringen deelt. Het is ons doel om elke bestelling dagvers, smaakvol en zorgvuldig te bezorgen – en het doet ons goed om te horen dat dit ook zo wordt ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen en de aanbeveling, we staan ook bij uw volgende bestelling graag weer voor u klaar!
Met vriendelijke groet,
Team Taarten.nl
Taarten maken en bezorgen zit in ons DNA. Taarten.nl heeft ruim 25 jaar ervaring als het gaat om het bezorgen van de lekkerste en ambachtelijk gemaakte taarten in Nederland en België.
Taarten met foto, logo of afbeelding. Zowel voor de zakelijke als particuliere klant. 1 taart op 1 adres of meerdere taarten op meerdere adressen. Orders van 3.500 taarten op 3.500 adressen zijn geen uitzondering.
Taarten, gebak en vlaaien bezorgen we in heel Nederland en België. Alle taarten, gebak en vlaaien van Taarten.nl worden altijd dagvers, door de ambachtelijke banketbakker, op de ochtend van bezorgen gemaakt.
Vandaag besteld, morgen vers in huis!
Peppelkade 32
3992AK Houten
Branch
Horeca, Food
Specializations
Gebak, Bakkerij, Brood
Webshops