Alles perfect geregeld

Heel vriendelijk geholpen, zeer veel keus en het verdere verloop ging perfect!

Verrassend, persoonlijk & goede service

Verrassende pakketten, heel goed ontvangen bij alle collega's, fijn persoonlijk contact met de medewerkers van Prezend, correcte levering en goede service! Dank!

Uitstekend verzorgd

Ieder jaar komen we bij Prezend terug om de kerstpakketten voor onze medewerkers uit te zoeken. De kerstpakketten zijn ook dit jaar weer heel leuk en goed ontvangen door iedereen. Uitstekend verzorgd weer, bedankt.

Origineel en goed

Aansprekende website. Bestellen ging eenvoudig en werd vriendelijk geholpen. Levering op tijd. Alles goed verzorgd en ook de inhoud zag er allemaal keurig uit. We kijken zeker even welk origineel kerstpakket we in 2021 eventueel bij Prezend kunnen krijgen!

Uniek

We hebben al een paar jaar de kerstpakketten van Prezend. We worden op tijd gebeld voor het maken van een afspraak. Op de gezellige locatie met een kopje koffie kunnen we onze pakketten samenstellen. Voor het personeel en de relaties. De levering is ook altijd op de afgesproken datum. En dan de reacties van iedereen.Ieder jaar weer een ander leuk, grappig, lekker,bruikbaar pakket. We komen er graag weer terug.

Kerstgeschenk naar eigen wens samenstellen

Bij Prezend heb je volop keuze uit cadeaus en artikelen waarmee je je eigen kerstgeschenk kunt samenstellen. Het meedenken en de tips hebben wij zeer gewaardeerd. Ook leuke leuke foto's van collega's gekregen, dus wij zijn meer dan tevreden. En mooi dat we in samenwerking met Prezend een bijdrage hebben kunnen aan de Kinderen van de Voedselbank.

Super leuk origineel pakket!

Het was weer een super leuk origineel kerst pakket! Je ziet ons over een paar maanden weer.

Via het internet kwam ik op de site van Prezend. Ik was opzoek naar een kerstpakket met orginele, hippe artikelen die je echt kunt gebruiken en ook nog lekker zijn. Prezend maakte dit absoluut waar. Het kerstpakket was top! Veel complimenten ontvangen van collega's, naast de hilarische filmpjes met de karaoke set. De pakketten werden op tijd verzonden in binnen en buitenland. De communicatie was snel en duidelijk! Kortom een aanrader!

Unieke gifts en volledig ontzorgd!

Originele en unieke gifts voor onze klanten besteld. Vanaf het begin goed geholpen en wordt meegedacht door Prezend. Volledig ontzorgd inclusief verzending. Fijn contact. Zou hier zeker weer bestellen.

Leuk veelzijdig kerstpakket en ze denken goed mee

Bij Prezend denken ze goed mee over een leuk kerstpakket wat iedereen aanspreekt. Ze hebben zoveel mogelijkheden dat er gegarandeerd een leuk pakket uit komt.

Onze kertspakketten hebben we per item uitgezocht tijdens een fijn gesprek en tussendoor nog mokken en bonnen aangeleverd om in de pakketten erbij te doen. Alles is perfect op tijd afgeleverd en de reacties van de collega's waren top! Dus op naar komend jaar!

Voor een leuk, eigentijds, geen doorsnee kerstpakket!

Ieder jaar zijn alle collega's weer blij met een kerstpakket van prezend. Het is zelf samen te stellen en/of in overleg met een medewerker. Afspraken worden altijd (op tijd) nagekomen. Een aanrader!

Top service in de eindejaar drukte!

Voor het tweede jaar op rij hebben wij de kerstpakketten (en sinterklaas attenties) door Prezend laten verzorgen. Zeer tevreden over de services, aandacht en niet onbelangrijk kwaliteit van de producten in de kerstpakketten.

Super originele pakketten

Hele leuke, originele pakketten! Super goed service ook vanuit de medewerkers van Prezend.

Van begin tot eind goed geregeld en creatief!

Van het uitzoeken tot de bestelling en levering. Alles is goed geregeld en op tijd. Beloofd is beloofd en vooral de creatieve invulling van pakketten en verpakking maakt het geven een feestje!

Origineel

Helemaal op eigen wensen afgestemd kerstpakket, ontstaan door uitstekende advisering in combinatie met ruime keuze uit originele en duurzame producten!

Goede services

Goed en snel geholpen met het samenstellen van onze kerstpakketten, het combineren van 2 pakketten in overleg super snel geregeld. Hartstikke bedankt voor de goede verzorging!

Enthousiast en klantgericht advies over de kerstpakketten

Wij werden hartelijk ontvangen in de blokhut en voorzien van koffie met wat lekkers op ons gemak de kerst pakketten samen kunnen stellen. De levering was keurig op de afgesproken datum en wat het belangrijkst was. Onze medewerkers waren blij met het pakket Tot de volgende keer

Ontzettend leuke pakketten, een feestje om samen te stellen & te krijgen.

We hebben onze kerstpakketten afgelopen jaar bij Prezend besteld. Alleen het samenstellen van de pakketten was al erg leuk. Groot en veelzijdig assortiment, waardoor je een pakket samen kunt stellen dat voor iedereen leuk is (en niet standaard). De bezorging afgesproken op een bepaald tijdstip, dat is ook helemaal goedgekomen. Top service.

Vriendelijk ontvangen met meedenkende blik

Leuk gesprek, snelle keuze, goed advies, snelle handelingen Super bedankt!

Origineel pakket op maat met ons gemaakt

Mijn collega en ik zijn bij Prezend op locatie geweest en hebben daar samen het pakket samengesteld. Voor ieder wat wils. Onze collega's waren enthousiast. Dank jullie wel voor de goede service en het mooie pakket met goede producten.

Ik beveel u Prezend van harte aan!

Het samenwerken met Prezend is mij uitstekend bevallen. Prezend denkt met je mee bij de keuze/samenstelling van het pakket, neemt vervolgens veel het werk uit handen en komt gemaakte afspraken nauwkeurig na.

Top pakketten!

Altijd leuk gevulde pakketten, goed contact met de dames en alles netjes op tijd geleverd.

Perfecte Service!

Door drukte op het werk, hadden we geen tijd om de showroom te bezoeken. Prezend heeft ons telefonisch fantastisch geholpen en een te gek pakket weten samen te stellen. Heel fijn dat dit zo geregeld kon worden!

Uitstekende service en originele pakketten!

Wij bestellen al jaren pakketten bij Prezend en worden elk jaar weer ontzettend fijn geholpen van het proces van samenstellen tot het moment van de bezorging!