Origineel in kerstpakketten en relatiegeschenken!

Al enkele jaren verzorgt Gerda / Prezend de kerstpakketten en relatiegeschenken naar volle tevredenheid voor ons! Ze denkt graag met je mee en zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak geleverd wordt.

Prettige samenwerking!

Kerstpakket uitzoeken ieder jaar weer een feestje!

Het kerstpakket viel weer erg in de smaak dit jaar. Je moet telkens maar weer iets anders verzinnen maar met jullie hulp lukt dat tot nog toe ieder jaar:).

prima service en betrokkenheid

Bij Prezend kan je een origineel kerstpakket uitzoeken voor je medewerkers. Ze denken met je mee en maken er echt iets leuks van!

Mooie, originele, kwalitatief goede kerstpakketten

Dit bedrijf is heeft mooie, originele, kwalitatief goede kerstpakketten. Mooie showroom waar je zelf je pakket kan samen stellen. En een goede services. Zelf dit jaar na dat er spullen niet geleverd konden worden door COVD-19. Hebben ze snel kunnen schakelen om toch nog een ander mooi pakket voor ons bedrijf in order te maken, Onze medewerkers waar hele blij met hun pakket.

Geweldige en originele kerstcadeaus en goede service!!!

Helemaal op maat gemaakte kerstpakketten, wat bij precies bij ons bedrijf en wensen past. Voor jong en oud een geweldig pakket samen uitgekozen. Goede en zeer vriendelijke service! Aanrader!!!

Dit jaar wederom gekozen voor Prezend als leverancier van onze kerstpakketten. In de showroom een mooie keuze kunnen maken van alles wat daar ligt aan voorbeelden. Helaas gooide Corona roet in het eten en moest ons restaurant weer dicht waardoor we toch een ander pakket hebben gedaan dan uitgezocht maar ook dat was geen probleem bij Prezend. Op het laatst nog een mooi pakket voor al onze medewerkers bij elkaar verzameld door Prezend en goede afspraken gemaakt voor de leverdatum. Leuk om onze medewerkers toch nog een pakket te kunnen geven om onze waardering voor hen te kunnen tonen. Wie weet volgend jaar weer Prezend!!

Heel tevreden!

Heel tevreden over de service en de producten. Volgend jaar weer! :)

Top Pakketten

Nu 2 jaar op een rij leuke kerstpakketten uitgezocht en goed verzorgd, ook mooi optijd binnen voor de kerst.

Creactieve en mooie kerstpakketten en een uitstekende service!

Al jaren relatie van Prezend en ieder jaar worden we opnieuw verrast!

Persoonlijk

Heel persoonlijk contact, nemen alle tijd voor je om samen een mooi pakket samen te stellen! Echt top!

Prima service na telefonisch contact, alles perfect geregeld

Origineel, kwaliteit en Persoonlijk

al een paar jaar bestellen wij bij Prezend. De pakketten zijn origineel en de inhoud is van goede kwaliteit. De medewerkers denken echt met je mee en zijn betrokken !!

Super suprise, goed verzorgd

Mooie surprise, goed verzorgd en heel makkelijk schakelen met Prezend. Top ervaring

Originele pakketten en fijne service

Wij hebben al meerdere jaren kerstpakketten samengesteld bij Prezend voor ons personeel. Elk jaar zijn er weer nieuwe originele items, waardoor we elk jaar een mooi en verrassend pakket kunnen samenstellen! Wij worden altijd prettig geholpen en komen graag weer terug.

Iedereen blij gemaakt met een origineel kerstpakket

Ontzettend veel keus in originele kerstgeschenken. Tijdens het uitzoeken werd er de tijd genomen om samen te sparren wat past bij de organisatie. Met als resultaat een uniek kerstpakket die voor zowel jong / oud, man / vrouw te gebruiken was. Contact met Prezend is erg laagdrempelig en persoonlijk. Aanrader voor iedereen die een passende en origineel geschenk wil hebben.

leuk pakket, prima service

Ik zocht al een beetje aan de late kant een leverancier die pakketten kon leveren die a. thuisbezorgd konden worden bij alle collega's (48 adressen) en b. die iets origineler waren van samenstelling. Bij Prezend vond ik beide criteria. Daarnaast goed bereikbaar elke keer weer, flexibel in samenstelling van pakket, zonder mankeren tot 3 x een adres aangepast (niet iedereen had verhuizing netjes doorgegeven....). Het lukte ook om via HEMA kaarten te maken die door Prezend bij de pakketten gevoegd zijn. Als ze die service zelf zouden aanbieden zouden ze een 11 van me krijgen ;-)

Geleverd wat er besteld is

Een positieve ervaring, vanaf he begin tot het eind. De ontvangst voor het samenstellen van de pakketten was prima. In het verleden bij andere bedrijven slechte ervaringen gehad, de pakketten waar niet zoals we het besteld hadden. Bij jullie was dit allemaal perfect, keurig op de afgesproken datum geleverd en geleverd zoals wij dat besteld hadden.

Maatwerk, flexibiliteit in de service en betrouwbare levering

Na twee keer uitleg over de uitgebreide mogelijkheden in de mooie showroom komt de keuze flexibel tot stand. De unieke verpakking (coffee cup) wordt zeer gewaardeerd. Daarbij is de levering van de pakketten op de afgesproken tijd aanwezig. Goede, vriendelijke service en een zeer ruime keuze. Top dus.

Wederom goed

Dit jaar weer onze kerstpakketten laten verzorgen door Prezend. Een hele fijne partij om mee samen te werken. Denken goed mee en hebben ontzettend leuke spullen. Het pakket is bij iedereen erg in de smaak gevallen, gewoon top dus! Komen volgende keer zeker weer kijken in de showroom.

Zoals altijd heeft Nicole ons fantastisch geholpen om weer een mooi kerstpakket samen te stellen. Al 3 jaar lang hier de kerstpakketten besteld en ieder jaar is het weer een feestje om ze uit te delen en te zien hoe het personeel ze waardeert.

Super fijn om mee samen te werken.

Prezend heeft super fijn met ons mee gedacht, waardoor wij onze medewerkers hebben kunnen verrassen met echt hele leuke en unieke Kerstgeschenken en Sinterklaas cadeaus. Een feestje om met Prezend samen te werken!

Goede service en verrassend leuke kerstpakketten! Tot volgend jaar weer.

Goede service en verrassend leuke kerstpakketten! Tot volgend jaar weer.

Goede service, fantastisch Hibachi pakket en hele blije medewerkers. kortom, dikke aanrader!

Leuke thema's en meedenken met de klant

Prezend werkt klant- en service gericht en heeft daarbij originele pakketten!