Origineel

Helemaal op eigen wensen afgestemd kerstpakket, ontstaan door uitstekende advisering in combinatie met ruime keuze uit originele en duurzame producten!

Goede services

Goed en snel geholpen met het samenstellen van onze kerstpakketten, het combineren van 2 pakketten in overleg super snel geregeld. Hartstikke bedankt voor de goede verzorging!

Enthousiast en klantgericht advies over de kerstpakketten

Wij werden hartelijk ontvangen in de blokhut en voorzien van koffie met wat lekkers op ons gemak de kerst pakketten samen kunnen stellen. De levering was keurig op de afgesproken datum en wat het belangrijkst was. Onze medewerkers waren blij met het pakket Tot de volgende keer

Ontzettend leuke pakketten, een feestje om samen te stellen & te krijgen.

We hebben onze kerstpakketten afgelopen jaar bij Prezend besteld. Alleen het samenstellen van de pakketten was al erg leuk. Groot en veelzijdig assortiment, waardoor je een pakket samen kunt stellen dat voor iedereen leuk is (en niet standaard). De bezorging afgesproken op een bepaald tijdstip, dat is ook helemaal goedgekomen. Top service.

Vriendelijk ontvangen met meedenkende blik

Leuk gesprek, snelle keuze, goed advies, snelle handelingen Super bedankt!

Origineel pakket op maat met ons gemaakt

Mijn collega en ik zijn bij Prezend op locatie geweest en hebben daar samen het pakket samengesteld. Voor ieder wat wils. Onze collega's waren enthousiast. Dank jullie wel voor de goede service en het mooie pakket met goede producten.

Ik beveel u Prezend van harte aan!

Het samenwerken met Prezend is mij uitstekend bevallen. Prezend denkt met je mee bij de keuze/samenstelling van het pakket, neemt vervolgens veel het werk uit handen en komt gemaakte afspraken nauwkeurig na.

Top pakketten!

Altijd leuk gevulde pakketten, goed contact met de dames en alles netjes op tijd geleverd.

Perfecte Service!

Door drukte op het werk, hadden we geen tijd om de showroom te bezoeken. Prezend heeft ons telefonisch fantastisch geholpen en een te gek pakket weten samen te stellen. Heel fijn dat dit zo geregeld kon worden!

Uitstekende service en originele pakketten!

Wij bestellen al jaren pakketten bij Prezend en worden elk jaar weer ontzettend fijn geholpen van het proces van samenstellen tot het moment van de bezorging!

Super leuke kwalitatief goede pakketten

Erg prettig contact en alles is mogelijk, er wordt met je meegedacht en levering optijd, kortom super tevreden!

Geweldig leuk kerstpakket

Leuke en kwalitatief goede produkten. Er was letterlojk niets wat tegenviel. Ook de service was prima. Flexibel en meedenken! Je kunt merken dat men dit met veel plezier doet en dat ze het belangrijk vinden dat je een leuk kerstpakket krijgt. Wat mij betreft volgend jaar weer. Ga zo door Prezend!

goed geregeld

Je word goed geholpen en het zijn mooie producten.

Al eerder via Prezend de kerstpakketten laten verzorgen en dan weten we ook zeker dat het helemaal goed komt. De persoonlijke benadering is heel fijn en vantevoren in de showroom van Prezend afspreken, waardoor je vanzelf in de kerstsferen komt, is ook leuk. Je krijgt het gevoel dat alles wat je maar bedenkt mogelijk is. Aangezien het kerstpakket toch altijd een blijk van dank is naar je medewerkers toe, is het belangrijk dat dit goed geregeld is, en daar kun je bij Prezend van uitgaan. Top!

Top service! Flexibel en vlot ingespeeld op mijn last-minute wensen!

Een mooi kerstpakket en super service!

Snelle reactie, originele pakketten, goede service

Snelle reactie, originele pakketten, goede service

leuke pakketten, geen standaard! vriendelijek mensen

De samenstellingen van de pakketten verrassen ons ieder jaar. Ondanks feit dat wij, als vervoerder en broker, het transport regelen van de artikelen welke besteld worden bij lokale leveranciers in diverse landen. Altijd weer spannend om af te wachten hoe het pakket er uit gaat zien. Een aanrader!

Mooie pakketten en geschenken

Wij zijn heel tevreden met de kerstpakketten en relatiegeschenken, zowel qua levering, verpakking als inhoud. De communicatie verliep zeer prettig.

Mooie pakketten, super geregeld!

Ik heb mijn contact met Prezend als erg fijn ervaren, meedenkend. Erg mooi geregeld. Het enige wat jammer was is dat wij eerst een tas hadden bedacht als pakket, gepast en gemeten ter plekke. Maar bij levering bij jullie paste ons pakket net niet in de tas. Dus uiteindelijk zijn wij toen overgestapt naar onze tweede keuze, maar voor de rest was alles perfect en goed geregeld.

Origineel pakket en afspraken worden nagekomen

Origineel pakket en afspraken worden nagekomen

Kwalitatief goede pakketen en leuk verpakt

Goed geholpen. Denken met je mee en kunnen snel schakelen.

Mooie verfrissende producten met een goeie service

In oktober hebben we besloten om via Prezend onze kerstpakketten te bestellen. De contacten waren zeer goed en al snel was er een mooi pakket voor onze medewerkers samengesteld. Super tevreden over de totale afhandeling.

Zeer klantgericht en prettig.

De communicatie was erg prettig, er wordt goed meegedacht en tegemoetgekomen een de wensen. De levering was snel en op tijd. Ook de nazorg vond ik er prettig.

Kerstpakket van Prezend

In 2019 hebben wij de kerstpakketten voor de medewerkers door Prezend laten verzorgen. De communicatie liep fijn en wij waren erg tevreden met het kerstpakket. Het enige aandachtspunt was dat het niet helemaal duidelijk werd op de site wat de afmetingen waren van sommige producten. Het is echter wel weer mogelijk om de producten in de showroom te bekijken en dit zullen we aankomend jaar zeker gaan doen.

Professioneel en orgineel

Goede adviezen, meedenkend en een origineel aanbod. De moeite waard om deze trip te maken.