Mooie en originele kerstpakketten!

Inmiddels verzorgt Prezend al een paar jaar onze kerstpakketten. En ieder jaar weten ze ons & onze medewerkers te verrassen. Maar dat niet alleen, de service geef ik ook een 10! Wat begint bij het uitzoeken van een kerstpakket in de showroom, tot aan de levering. Hele fijne manier van samenwerken.

Perfect en orgineel

Mooie kerstpakketten keurig verzorgd met goede inhoud. Goede communicatie , reageren snel en doen wat ze beloven. Wat fijn is dat je een pakket ook helemaal zelf samen kan stellen als het niet helemaal naar jouw wens is.

Leuke creatieve pakketten!

We bestellen nu al een paar jaar bij Prezend, en steeds weer zijn mijn medewerkers blij verrast. Tenminste geen standaard pakketten! Service is ook perfect!

Mooie unieke kerstpakketten!

Vorig jaar voor het eerst kerstpakketten bij Prezend afgenomen. Unieke pakketten, communicatie soepel en vlot!

leuke en originele kerstpakketten

Het bezoek aan de showroom én de kerstgeschenken die net ietsje anders en leuker zijn dan in de standaard kerstpakketten maken Prezend voor mij het adres om de kerstpakketten daar opnieuw in te kopen. Leuke reacties van collega's ontvangen.

Uniek en van hoge kwaliteit

Super ervaring gehad bij Prezend! De geschenken zijn, in tegenstelling tot vele soortgelijke bedrijven, echt uniek en van hoge kwaliteit! De samenwerking was ontzettend fijn. Omdat het ons niet lukte op locatie te komen, is Mike met een volgeladen auto naar ons afgereisd. Hij dacht ontzettend mee met onze wensen en samen zijn we tot drie geweldige pakketten gekomen. Je merkt dat ze hart voor het bedrijf hebben en hier hun passie ligt. De reactie van onze medewerkers waren ontzettend enthousiast en verrast. Met +600 medewerkers (m/v van 15-60 jaar) is dat elk jaar weer een opgave om iets te vinden wat voor iedereen leuk is, maar dat is dit jaar zeker gelukt!

Helemaal top!!

Hele leuke, originele pakketten die feestelijk zijn verpakt met daarin producten van goede kwaliteit.

Verrassend, goede kwaliteit en de juiste prijs pakketten

Ieder jaar zoek ik zelf iets aparts bij elkaar voor de kerstpakketten. Dit jaar was dat niet nodig, omdat dit al een geweldig pakket was voor de juiste prijs. Dit was anders dan anders en gaat met de tijd mee. Een leuke verrassing voor een leuke prijs!

Meerdere jaren nu de kerstpakketten via Prezend en ze denken altijd mee om zoveel mogelijk uit het budget te halen en om iets anders dan standaard te hebben

Super kerstpakket!

Elk jaar weer een top ervaring bij jullie! Originele, leuke en ook duurzame pakketten. Aan alles wordt gedacht. Ook de communicatie en levering gaan soepel. In 1 woord, TOP!

Top bedrijf

Uitstekende ervaring met hulp bij samenstellen van onze kerstpakketten met veel originele zelf ontworpen artikelen. Vlotte levering alles zoals afgesproken .

Ieder jaar weer een verrassing wat Prezend weer bedacht heeft!

Prezend stelt ons nooit teleur: altijd leuke originele kerstpakketten en op en top service.

Originele pakketten en een fantastische service.

Het is een plezier om met Prezend samen te werken. Ze zoeken de mooiste pakketten uit voor onze medewerkers en regelen alles tot in de puntjes. Een absolute aanrader!

Goede service, communicatie en originele paketten

Goede service, communicatie en originele paketten

Unieke kerstpakketten!

Al twee jaar hier kerstpakketten besteld en beide keren dik tevreden! Ze denken goed met je mee als je aanpassingen wilt doen en zorgen elke keer weer voor een uniek pakket. Alles verloopt heel soepel en volgens afspraak. Absoluut een aanrader!

Super geregeld

Voor het tweede jaar kerstpakketten besteld via Prezend, helaas een foutje door de koerier, dus niet eens door Prezend wat aan te doen. Binnen 30 minuten dubbel en dwars opgelost.

Mijn ervaring met Prezend is zeer goed!

Super enthousiaste medewerkers die altijd klaarstaan om je te helpen en mee te denken! Uitdagingen worden zonder pardon aangenomen, professioneel en snel behandeld. Wij zijn voor het 2de jaar zeer tevreden over de service en de paketten van Prezend en kijken er dan ook weer uit naar welke unieke gadets ze hebben voor 2024!

Originele kerstpakketten en relatiegeschenken! Helemaal top!

Al enkele jaren bestellen wij onze kerstpakketten en relatiegeschenken bij Prezend. Het is fijn dat de producten in een mooie showroom uitgestald staan, zodat je een goede keuze kunt maken. Gerda voorziet ons altijd van een goed advies, heel fijn!

Unieke en bijzonder mooie kerstpakketten

Wij zijn al enige jaren klant bij Prezend en elk pakket wordt met veel aandacht en zorg samengesteld. Wat fijn is dat je een pakket ook helemaal zelf samen kan stellen als het niet helemaal naar jouw wens is.

In één woord, UNIEK!

Al jaren zoek ik bij Prezend de kerstpakketten uit. Ieder jaar wordt ik verrast door alle unieke artikelen die zij hebben. Het afgelopen jaar was de KNØS een echte hit!

Hele originele kerstpakketten! De service en het contact is ook super fijn!

Wij hebben via Prezend de kerstpakketten voor onze werknemers geregeld. Alles top gegaan, van het uitzoeken ervan tot het uitleveren. Groot assortiment en fijn geholpen. Kan iedereen het aanraden.

top service en goed meedenken met de klant

Wij hebben een kerstpakket samen laten stellen conform ons budget, Prezend heeft goed meegedacht met ons en mede daardoor was het een geslaagd pakket. Levering was ook prima volgens afspraak. We zijn benieuwd wat er dit jaar mogelijk is.

Perfect en origineel

Wij zoeken al vanaf 2015 onze kerstpakketten uit bij Prezend. Gerda en haar team denken altijd goed mee en zorgen er altijd voor dat we weer iets unieks aan onze werknemers en relaties kunnen geven. We hebben ook dit jaar weer veel leuke reacties van onze relaties en werknemers terug gekregen.

Fijn bedrijf met unieke kerstpakketten voor iedereen

Kerst 2022 voor het eerst de pakketten van Prezend uitgedeeld aan onze medewerkers. Iedereen was heel enthousiast. Veel leuke reacties gehad. Wij hebben ze zelf online uitgekozen en via de mail besteld. Snelle reactie en fijne communicatie. Hele goede ervaring zullen zeker weer hier bestellen.