Unieke en originele kerspakketten

Inmiddels verzorgt Prezend al meerdere jaren weer voor unieke en originele kerstpakketten voor onze medewerkers. Ze denken goed mee en maken er een uniek pakket van waar iedereen blij van wordt. Bedankt voor de fijne samenwerking!

We bestellen al jaren onze Sint en Kerst pakketten bij Prezend! Elk jaar weer leuke originele pakketen, top!

voor het 5e jaar op rij de kerstpakketten hier uitgezocht en ze waren weer fantastisch. Heel fijn dat ze zo flexibel zijn en overal in mee willen denken.

Creatief, afwijkend, perfect verzorgd en georganiseerd

Voor het eerst door Prezend onze kerstpakketten laten verzorgen. Vanaf de eerste afspraak en bezoek aan de mooie, uitgebreide showroom voelde het goed. De originele producten, creatieve en mooie verpakkingen en het meedenken in onze wensen hebben zich vertaald naar een fantastisch kerstpakket waar veel leuke reacties op zijn gekomen. Ook de foodproducten zijn van goede kwaliteit. En ons bezoek leverde veel meer op. We waren gelijk klaar met een heerlijke Sintattentie en bijzondere relatiegeschenken. En niet onbelangrijk, naast flexibiliteit klopt het organisatorisch. Alles verloopt strak volgens afspraak. Team Prezend bedankt. En dit jaar zien jullie ons weer.

Altijd verrassend en leuke teksten op de producten

Nu 2 jaar de kerstpakketten vanuit hier geregeld. Super gezellig en perfect op elkaar afgestemd. De organisatie verloopt en afspraken rondom de bestellingen verloopt ook altijd goed. Bedankt Prezend en tot volgend jaar!

Erg leuk & goed geregeld

Dit jaar eerste keer de kerstpakketten laten verzorgen door Prezend en vanaf het begin plezierig geholpen. Alles duidelijk gecommuniceerd en afgeleverd op het afgesproken moment. Personeel praat nog steeds over de leuke inhoud.

Uitstekend! Mooie en unieke kerstpakketten

Super tevreden! Leuke en originele kerstpakketten. Een mooie showroom waar je zelf je pakket kunt samenstellen. Vriendelijke service en ze denken goed met je mee. Echt een aanrader!

Origineel in kerstpakketten en relatiegeschenken!

Al enkele jaren verzorgt Gerda / Prezend de kerstpakketten en relatiegeschenken naar volle tevredenheid voor ons! Ze denkt graag met je mee en zorgt dat alles op tijd en volgens afspraak geleverd wordt.

Prettige samenwerking!

Kerstpakket uitzoeken ieder jaar weer een feestje!

Het kerstpakket viel weer erg in de smaak dit jaar. Je moet telkens maar weer iets anders verzinnen maar met jullie hulp lukt dat tot nog toe ieder jaar:).

prima service en betrokkenheid

Bij Prezend kan je een origineel kerstpakket uitzoeken voor je medewerkers. Ze denken met je mee en maken er echt iets leuks van!

Mooie, originele, kwalitatief goede kerstpakketten

Dit bedrijf is heeft mooie, originele, kwalitatief goede kerstpakketten. Mooie showroom waar je zelf je pakket kan samen stellen. En een goede services. Zelf dit jaar na dat er spullen niet geleverd konden worden door COVD-19. Hebben ze snel kunnen schakelen om toch nog een ander mooi pakket voor ons bedrijf in order te maken, Onze medewerkers waar hele blij met hun pakket.

Geweldige en originele kerstcadeaus en goede service!!!

Helemaal op maat gemaakte kerstpakketten, wat bij precies bij ons bedrijf en wensen past. Voor jong en oud een geweldig pakket samen uitgekozen. Goede en zeer vriendelijke service! Aanrader!!!

Dit jaar wederom gekozen voor Prezend als leverancier van onze kerstpakketten. In de showroom een mooie keuze kunnen maken van alles wat daar ligt aan voorbeelden. Helaas gooide Corona roet in het eten en moest ons restaurant weer dicht waardoor we toch een ander pakket hebben gedaan dan uitgezocht maar ook dat was geen probleem bij Prezend. Op het laatst nog een mooi pakket voor al onze medewerkers bij elkaar verzameld door Prezend en goede afspraken gemaakt voor de leverdatum. Leuk om onze medewerkers toch nog een pakket te kunnen geven om onze waardering voor hen te kunnen tonen. Wie weet volgend jaar weer Prezend!!

Heel tevreden!

Heel tevreden over de service en de producten. Volgend jaar weer! :)

Top Pakketten

Nu 2 jaar op een rij leuke kerstpakketten uitgezocht en goed verzorgd, ook mooi optijd binnen voor de kerst.

Creactieve en mooie kerstpakketten en een uitstekende service!

Al jaren relatie van Prezend en ieder jaar worden we opnieuw verrast!

Persoonlijk

Heel persoonlijk contact, nemen alle tijd voor je om samen een mooi pakket samen te stellen! Echt top!

Prima service na telefonisch contact, alles perfect geregeld

Origineel, kwaliteit en Persoonlijk

al een paar jaar bestellen wij bij Prezend. De pakketten zijn origineel en de inhoud is van goede kwaliteit. De medewerkers denken echt met je mee en zijn betrokken !!

Super suprise, goed verzorgd

Mooie surprise, goed verzorgd en heel makkelijk schakelen met Prezend. Top ervaring

Originele pakketten en fijne service

Wij hebben al meerdere jaren kerstpakketten samengesteld bij Prezend voor ons personeel. Elk jaar zijn er weer nieuwe originele items, waardoor we elk jaar een mooi en verrassend pakket kunnen samenstellen! Wij worden altijd prettig geholpen en komen graag weer terug.

Iedereen blij gemaakt met een origineel kerstpakket

Ontzettend veel keus in originele kerstgeschenken. Tijdens het uitzoeken werd er de tijd genomen om samen te sparren wat past bij de organisatie. Met als resultaat een uniek kerstpakket die voor zowel jong / oud, man / vrouw te gebruiken was. Contact met Prezend is erg laagdrempelig en persoonlijk. Aanrader voor iedereen die een passende en origineel geschenk wil hebben.

leuk pakket, prima service

Ik zocht al een beetje aan de late kant een leverancier die pakketten kon leveren die a. thuisbezorgd konden worden bij alle collega's (48 adressen) en b. die iets origineler waren van samenstelling. Bij Prezend vond ik beide criteria. Daarnaast goed bereikbaar elke keer weer, flexibel in samenstelling van pakket, zonder mankeren tot 3 x een adres aangepast (niet iedereen had verhuizing netjes doorgegeven....). Het lukte ook om via HEMA kaarten te maken die door Prezend bij de pakketten gevoegd zijn. Als ze die service zelf zouden aanbieden zouden ze een 11 van me krijgen ;-)

Geleverd wat er besteld is

Een positieve ervaring, vanaf he begin tot het eind. De ontvangst voor het samenstellen van de pakketten was prima. In het verleden bij andere bedrijven slechte ervaringen gehad, de pakketten waar niet zoals we het besteld hadden. Bij jullie was dit allemaal perfect, keurig op de afgesproken datum geleverd en geleverd zoals wij dat besteld hadden.