Origineel zoals beloofd

Er was maar 1 telefoongesprekje nodig om aan te geven wat we graag wilden voor onze vrouwen-netwerkclub SWOT (www.strongwomenontop.nl). Vervolgens werden we keurig op tijd verrast met een super origineel offline Kerstpakket verpakt als een toffee (in mijn ogen dan).

Als altijd super !!!

Al enige jaren zorgt Prezend voor onze kerstgeschenken, origineel, anders dan de rest . Gezelligheid en persoonlijke aandacht bij het samenstellen en alle gemaakte afspraken worden nauwkeurig nagekomen, kortom Super !

Super geregeld!

Leuke pakketten met goede service.

Leuke en originele ideeën!

Prezend is een gezellig en open bedrijf! We zoeken hier al 5 jaar onze kerstpakketten voor het personeel en onze relaties uit. Ieder jaar staat de showroom vol en komen we weer met iets origineels thuis.

Juiste levering volgens afspraak

We hebben ook dit jaar weer gebruik gemaakt van de diensten van Prezend als het gaat om de kerstpakketten binnen ons bedrijf. Het is elk jaar weer een uitdaging om wat leuks te vinden dat voldoet aan de wensen van onze medewerkers. Ook dit jaar is dat weer gelukt. De levering was weer netjes volgens afspraak.

Juiste levering volgens afspraak

De hulp vooraf bij het samenstellen tot en met levering verloopt prima. Contacten zijn goed, er wordt met je meegedacht, ideeën worden aangedragen en afspraken worden nagekomen.

Al jaren erg tevreden over de originaliteit en service van Prezend!

Wij zijn al jaren een zeer tevreden klant van Prezend om zeer veel redenen: originele items en verrassende verpakkingen, goede smaak gecombineerd met humor én een uitstekende, persoonlijke service, altijd hartelijk en enthousiast en Prezend denkt altijd met je mee, zit vol goede tips en ideeën. Wat kun je nog meer wensen?

Vriendelijk, orginele pakketten, goede service, communicatie en levering

Al enkele jaren is Prezend onze leverancier van de kerstpakketten voor onze medewerkers. Bij Prezend heb je volop keuze om een mooi kerstpakket samen te stellen. De pakketten zijn weer heel goed ontvangen bij alle collega's. We hebben fijn contact met de medewerkers van Prezend. Ze zijn gastvrij en enthousiast, flexibel en denken mee. De levering is volgens planning en de service is uitstekend.

Altijd een top samenwerking!

We hebben de afgelopen jaren met veel plezier onze kerstpakketten besteld bij Prezend, dit jaar boden ze ook Sinterklaas pakketjes en dat was ook een groot succes! Als je opzoek bent naar een leuk kerstpakket die niet standaard is maar afgesteld op de wensen van je medewerkers dan raad ik Prezend zeker aan!! Tot volgend jaar!!

Alles perfect geregeld

Heel vriendelijk geholpen, zeer veel keus en het verdere verloop ging perfect!

Verrassend, persoonlijk & goede service

Verrassende pakketten, heel goed ontvangen bij alle collega's, fijn persoonlijk contact met de medewerkers van Prezend, correcte levering en goede service! Dank!

Uitstekend verzorgd

Ieder jaar komen we bij Prezend terug om de kerstpakketten voor onze medewerkers uit te zoeken. De kerstpakketten zijn ook dit jaar weer heel leuk en goed ontvangen door iedereen. Uitstekend verzorgd weer, bedankt.

Origineel en goed

Aansprekende website. Bestellen ging eenvoudig en werd vriendelijk geholpen. Levering op tijd. Alles goed verzorgd en ook de inhoud zag er allemaal keurig uit. We kijken zeker even welk origineel kerstpakket we in 2021 eventueel bij Prezend kunnen krijgen!

Uniek

We hebben al een paar jaar de kerstpakketten van Prezend. We worden op tijd gebeld voor het maken van een afspraak. Op de gezellige locatie met een kopje koffie kunnen we onze pakketten samenstellen. Voor het personeel en de relaties. De levering is ook altijd op de afgesproken datum. En dan de reacties van iedereen.Ieder jaar weer een ander leuk, grappig, lekker,bruikbaar pakket. We komen er graag weer terug.

Kerstgeschenk naar eigen wens samenstellen

Bij Prezend heb je volop keuze uit cadeaus en artikelen waarmee je je eigen kerstgeschenk kunt samenstellen. Het meedenken en de tips hebben wij zeer gewaardeerd. Ook leuke leuke foto's van collega's gekregen, dus wij zijn meer dan tevreden. En mooi dat we in samenwerking met Prezend een bijdrage hebben kunnen aan de Kinderen van de Voedselbank.

Super leuk origineel pakket!

Het was weer een super leuk origineel kerst pakket! Je ziet ons over een paar maanden weer.

Via het internet kwam ik op de site van Prezend. Ik was opzoek naar een kerstpakket met orginele, hippe artikelen die je echt kunt gebruiken en ook nog lekker zijn. Prezend maakte dit absoluut waar. Het kerstpakket was top! Veel complimenten ontvangen van collega's, naast de hilarische filmpjes met de karaoke set. De pakketten werden op tijd verzonden in binnen en buitenland. De communicatie was snel en duidelijk! Kortom een aanrader!

Unieke gifts en volledig ontzorgd!

Originele en unieke gifts voor onze klanten besteld. Vanaf het begin goed geholpen en wordt meegedacht door Prezend. Volledig ontzorgd inclusief verzending. Fijn contact. Zou hier zeker weer bestellen.

Leuk veelzijdig kerstpakket en ze denken goed mee

Bij Prezend denken ze goed mee over een leuk kerstpakket wat iedereen aanspreekt. Ze hebben zoveel mogelijkheden dat er gegarandeerd een leuk pakket uit komt.

Onze kertspakketten hebben we per item uitgezocht tijdens een fijn gesprek en tussendoor nog mokken en bonnen aangeleverd om in de pakketten erbij te doen. Alles is perfect op tijd afgeleverd en de reacties van de collega's waren top! Dus op naar komend jaar!

Voor een leuk, eigentijds, geen doorsnee kerstpakket!

Ieder jaar zijn alle collega's weer blij met een kerstpakket van prezend. Het is zelf samen te stellen en/of in overleg met een medewerker. Afspraken worden altijd (op tijd) nagekomen. Een aanrader!

Top service in de eindejaar drukte!

Voor het tweede jaar op rij hebben wij de kerstpakketten (en sinterklaas attenties) door Prezend laten verzorgen. Zeer tevreden over de services, aandacht en niet onbelangrijk kwaliteit van de producten in de kerstpakketten.

Super originele pakketten

Hele leuke, originele pakketten! Super goed service ook vanuit de medewerkers van Prezend.

Van begin tot eind goed geregeld en creatief!

Van het uitzoeken tot de bestelling en levering. Alles is goed geregeld en op tijd. Beloofd is beloofd en vooral de creatieve invulling van pakketten en verpakking maakt het geven een feestje!