Maatwerk, flexibiliteit in de service en betrouwbare levering

Na twee keer uitleg over de uitgebreide mogelijkheden in de mooie showroom komt de keuze flexibel tot stand. De unieke verpakking (coffee cup) wordt zeer gewaardeerd. Daarbij is de levering van de pakketten op de afgesproken tijd aanwezig. Goede, vriendelijke service en een zeer ruime keuze. Top dus.

Wederom goed

Dit jaar weer onze kerstpakketten laten verzorgen door Prezend. Een hele fijne partij om mee samen te werken. Denken goed mee en hebben ontzettend leuke spullen. Het pakket is bij iedereen erg in de smaak gevallen, gewoon top dus! Komen volgende keer zeker weer kijken in de showroom.

Zoals altijd heeft Nicole ons fantastisch geholpen om weer een mooi kerstpakket samen te stellen. Al 3 jaar lang hier de kerstpakketten besteld en ieder jaar is het weer een feestje om ze uit te delen en te zien hoe het personeel ze waardeert.

Super fijn om mee samen te werken.

Prezend heeft super fijn met ons mee gedacht, waardoor wij onze medewerkers hebben kunnen verrassen met echt hele leuke en unieke Kerstgeschenken en Sinterklaas cadeaus. Een feestje om met Prezend samen te werken!

Goede service en verrassend leuke kerstpakketten! Tot volgend jaar weer.

Goede service en verrassend leuke kerstpakketten! Tot volgend jaar weer.

Goede service, fantastisch Hibachi pakket en hele blije medewerkers. kortom, dikke aanrader!

Leuke thema's en meedenken met de klant

Prezend werkt klant- en service gericht en heeft daarbij originele pakketten!

Origineel zoals beloofd

Er was maar 1 telefoongesprekje nodig om aan te geven wat we graag wilden voor onze vrouwen-netwerkclub SWOT (www.strongwomenontop.nl). Vervolgens werden we keurig op tijd verrast met een super origineel offline Kerstpakket verpakt als een toffee (in mijn ogen dan).

Als altijd super !!!

Al enige jaren zorgt Prezend voor onze kerstgeschenken, origineel, anders dan de rest . Gezelligheid en persoonlijke aandacht bij het samenstellen en alle gemaakte afspraken worden nauwkeurig nagekomen, kortom Super !

Super geregeld!

Leuke pakketten met goede service.

Leuke en originele ideeën!

Prezend is een gezellig en open bedrijf! We zoeken hier al 5 jaar onze kerstpakketten voor het personeel en onze relaties uit. Ieder jaar staat de showroom vol en komen we weer met iets origineels thuis.

Juiste levering volgens afspraak

We hebben ook dit jaar weer gebruik gemaakt van de diensten van Prezend als het gaat om de kerstpakketten binnen ons bedrijf. Het is elk jaar weer een uitdaging om wat leuks te vinden dat voldoet aan de wensen van onze medewerkers. Ook dit jaar is dat weer gelukt. De levering was weer netjes volgens afspraak.

Juiste levering volgens afspraak

De hulp vooraf bij het samenstellen tot en met levering verloopt prima. Contacten zijn goed, er wordt met je meegedacht, ideeën worden aangedragen en afspraken worden nagekomen.

Al jaren erg tevreden over de originaliteit en service van Prezend!

Wij zijn al jaren een zeer tevreden klant van Prezend om zeer veel redenen: originele items en verrassende verpakkingen, goede smaak gecombineerd met humor én een uitstekende, persoonlijke service, altijd hartelijk en enthousiast en Prezend denkt altijd met je mee, zit vol goede tips en ideeën. Wat kun je nog meer wensen?

Vriendelijk, orginele pakketten, goede service, communicatie en levering

Al enkele jaren is Prezend onze leverancier van de kerstpakketten voor onze medewerkers. Bij Prezend heb je volop keuze om een mooi kerstpakket samen te stellen. De pakketten zijn weer heel goed ontvangen bij alle collega's. We hebben fijn contact met de medewerkers van Prezend. Ze zijn gastvrij en enthousiast, flexibel en denken mee. De levering is volgens planning en de service is uitstekend.

Altijd een top samenwerking!

We hebben de afgelopen jaren met veel plezier onze kerstpakketten besteld bij Prezend, dit jaar boden ze ook Sinterklaas pakketjes en dat was ook een groot succes! Als je opzoek bent naar een leuk kerstpakket die niet standaard is maar afgesteld op de wensen van je medewerkers dan raad ik Prezend zeker aan!! Tot volgend jaar!!

Alles perfect geregeld

Heel vriendelijk geholpen, zeer veel keus en het verdere verloop ging perfect!

Verrassend, persoonlijk & goede service

Verrassende pakketten, heel goed ontvangen bij alle collega's, fijn persoonlijk contact met de medewerkers van Prezend, correcte levering en goede service! Dank!

Uitstekend verzorgd

Ieder jaar komen we bij Prezend terug om de kerstpakketten voor onze medewerkers uit te zoeken. De kerstpakketten zijn ook dit jaar weer heel leuk en goed ontvangen door iedereen. Uitstekend verzorgd weer, bedankt.

Origineel en goed

Aansprekende website. Bestellen ging eenvoudig en werd vriendelijk geholpen. Levering op tijd. Alles goed verzorgd en ook de inhoud zag er allemaal keurig uit. We kijken zeker even welk origineel kerstpakket we in 2021 eventueel bij Prezend kunnen krijgen!

Uniek

We hebben al een paar jaar de kerstpakketten van Prezend. We worden op tijd gebeld voor het maken van een afspraak. Op de gezellige locatie met een kopje koffie kunnen we onze pakketten samenstellen. Voor het personeel en de relaties. De levering is ook altijd op de afgesproken datum. En dan de reacties van iedereen.Ieder jaar weer een ander leuk, grappig, lekker,bruikbaar pakket. We komen er graag weer terug.

Kerstgeschenk naar eigen wens samenstellen

Bij Prezend heb je volop keuze uit cadeaus en artikelen waarmee je je eigen kerstgeschenk kunt samenstellen. Het meedenken en de tips hebben wij zeer gewaardeerd. Ook leuke leuke foto's van collega's gekregen, dus wij zijn meer dan tevreden. En mooi dat we in samenwerking met Prezend een bijdrage hebben kunnen aan de Kinderen van de Voedselbank.

Super leuk origineel pakket!

Het was weer een super leuk origineel kerst pakket! Je ziet ons over een paar maanden weer.

Via het internet kwam ik op de site van Prezend. Ik was opzoek naar een kerstpakket met orginele, hippe artikelen die je echt kunt gebruiken en ook nog lekker zijn. Prezend maakte dit absoluut waar. Het kerstpakket was top! Veel complimenten ontvangen van collega's, naast de hilarische filmpjes met de karaoke set. De pakketten werden op tijd verzonden in binnen en buitenland. De communicatie was snel en duidelijk! Kortom een aanrader!