Mooie pakketten, super geregeld!

Ik heb mijn contact met Prezend als erg fijn ervaren, meedenkend. Erg mooi geregeld. Het enige wat jammer was is dat wij eerst een tas hadden bedacht als pakket, gepast en gemeten ter plekke. Maar bij levering bij jullie paste ons pakket net niet in de tas. Dus uiteindelijk zijn wij toen overgestapt naar onze tweede keuze, maar voor de rest was alles perfect en goed geregeld.

Origineel pakket en afspraken worden nagekomen

Origineel pakket en afspraken worden nagekomen

Kwalitatief goede pakketen en leuk verpakt

Goed geholpen. Denken met je mee en kunnen snel schakelen.

Mooie verfrissende producten met een goeie service

In oktober hebben we besloten om via Prezend onze kerstpakketten te bestellen. De contacten waren zeer goed en al snel was er een mooi pakket voor onze medewerkers samengesteld. Super tevreden over de totale afhandeling.

Zeer klantgericht en prettig.

De communicatie was erg prettig, er wordt goed meegedacht en tegemoetgekomen een de wensen. De levering was snel en op tijd. Ook de nazorg vond ik er prettig.

Kerstpakket van Prezend

In 2019 hebben wij de kerstpakketten voor de medewerkers door Prezend laten verzorgen. De communicatie liep fijn en wij waren erg tevreden met het kerstpakket. Het enige aandachtspunt was dat het niet helemaal duidelijk werd op de site wat de afmetingen waren van sommige producten. Het is echter wel weer mogelijk om de producten in de showroom te bekijken en dit zullen we aankomend jaar zeker gaan doen.

Professioneel en orgineel

Goede adviezen, meedenkend en een origineel aanbod. De moeite waard om deze trip te maken.

Creatieve kerstpakketten en zeer prettige service!

Sinds enkele jaren bestellen wij, naar volle tevredenheid, onze kerstpakketten bij Prezend. Ieder jaar is het aanbod zeer gevarieerd en uiterst creatief samengesteld, altijd rekening houdende met de laatste trends. Mijn jaarlijkse bezoek is dan ook altijd een klein feestje! Daarnaast is het team achter Prezend prettig, betrokken en zeer vakkundig!

Originele pakketten en betrouwbaar in levering

Diverse pakketten voor alle budgetten en altijd origineel. Heel geschikt voor medewerkers van alle leeftijden en pluimage. Betrouwbaar in levering, voor ons al drie jaar een succes.

Leuk assortiment en goed geregeld 👌🏼

Prezend bied een leuk en compleet assortiment kerstgeschenken. Mooie, lekkere en grappige producten.

super tof pakket

Je wordt vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Communicatie verloopt vlekkeloos en er kan, indien nodig, snel geschakeld worden.

Een feestje!!

Het begint al bij het uitzoeken van het kerstpakket! Een hartelijke en gastvrij ontvangst waarbij letterlijk alles uit de kast gehaald wordt om een geweldig kerstpakket samen te stellen! We hebben al verschillende jaren achter elkaar besteld en zullen dit voor aankomende kerst ook zeker weer doen!

Originele kerstpakketten en super geholpen

Lastminute nog kerstpakketten kunnen regelen bij Prezend, waarbij ik super ben geholpen. Er werd aan alle kanten meegedacht om originele pakketten samen te stellen. Zeer positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Prezend prezenteerd zich als prettig, accuraat, persoonlijk, origineel en communicatief!!

Prezend onderhoud nauw contact, Hebben een ruime, originele keuze aan Prezentjes. Alles mag niets moet, je kunt je Prezend samenstellen zoals je zelf wilt. Ook de verpakkingen zijn allemaal vrij te kiezen, van tassen tot blikken en van dozen tot manden. Kortom Prezend is waar je zijn moet, maak een afspraak en laat ze het je allemaal Prezenteren.

Weer fantastisch geholpen!

Samen met Prezend met een beperkt budget toch weer een leuk kerstpakket kunnen samenstellen.

Creatief en origineel!

Zoek je een origineel (relatie) geschenk, dat ben je bij Prezend aan het juiste adres. Het team denkt mee om de persoonlijke wensen, passend bij de relatie, top in te vullen!

Het is en was een leuk gesprek met de samenstelling van een echt origineel kerstpakket.

Van harte kan ik Prezend aanbevelen bij het samenstellen van een kerstpakket dat niet aan een standaard voldoet. Echt origineel en leuk! Elk jaar opnieuw.

Op zoek naar een origineel pakket, dan moet je bij Prezend zijn!

We hebben al voor het tweede jaar een kerstpakket via Prezend. Leuke, originele pakketten die wij zelf kunnen samenstellen. De dames van Prezend denken met je mee! De pakketten worden met zorg geleverd!

Geweldig leuk en creatief bedrijf

Mijn ervaring met de dit bedrijf is top, een warm ontvangst bij ze in de showroom. Tijd en aandacht voor het uitzoeken en samen stellen van een prachtig kerst pakket. Ze besteden veel tijd en aandacht aan om mooie producten in hun kerstpakketten te stoppen. Ze komen met goed suggesties en geven je de ruimte om het bedrijf zelf naar wens een pakket samen te stellen. Onze medewerkers die een pakket van Perzend hebben ontvangen waren super enthousiast. Volgende kerst weer een pakket van Prezend wat mij betreft

Goed en vriendelijke geholpen

Wij gaan elk jaar even langs en stellen dan het pakket samen. Ookal zijn het pakketten van 25 euro worden we behandeld alsof het pakketten van 100 euro zijn. De voor en na zorg is ook erg attend.

Een kerstpakket waar de werknemers nu eens écht blij mee zijn

Een hele prettige ervaring bij het samenstellen van de pakketten, de levering en het uiteindelijke kerstpakket. Bij Prezend denkt mijn uitstekend mee en de keuze is reuze. Voor ons als werkgever een hele goede manier om onze waardering naar de werknemers te tonen. Al jaren krijgen we enorm positieve reacties op de kerstpakketten!

Afspraak is afspraak, betrouwbaar en correct!

Mensen met passie helpen je naar een pakket wat maakt dat je een waardevol cadeau krijg!

Prezend is een echte aanrader, gewoon doen!

Goede & vriendelijke service, snelle levering en een super leuk Kerstpakket, top!

Vriendelijk en erg behulpzaam! Geweldige service! Volgend jaar zeker!!

Persoonlijk op de hoogte wat er speelt in je bedrijf, hele vriendelijke mensen die altijd met je meedenken

Dingerlaan 17 6741DD Lunteren

0318 769079