Goede service en leuke pakketten!

Leuk bedrijf die echt meedenkt in opties. Je krijgt leuke aanbiedingen en er is werkelijk echt voor ieder wat wils!

Enthousiast club met veel inspiratie voor een prachtig pakket

Altijd weer leuk om naar toe te gaan en met zoveel enthousiasme en inspiratie samen een mooi pakket samen te stellen.

Perfect georganiseerd

Onze ervaring met Prezend is zeer goed en sluit aan op onze dienstverlening. Mijn collega en ik proberen altijd het beste eruit te halen en processen te optimaliseren. De medewerkers van Prezend zijn bekwaam en denken graag mee. Bij Prezend in de showroom is het elk jaar weer een feestje. Ze hebben mooie artikelen en behandelen hun pakketten met zorg. We zijn tot nu toe erg blij met ze!

beste ervaring tot dusverre

Prezend is een fijn en flexibel bedrijf om zaken mee te doen. Alles is bespreekbaar en zaken worden voor je uit handen genomen. Daarnaast leveren ze originele en aansprekende kerstgeschenken.

Dit jaar mocht ik zelf voor het eerst voor alle medewerkers een kerstpakket mogen uitzoeken, terwijl we al jaren trouwe klant zijn bij Prezend. Leuke artikelen en genoeg keuze. Iedereen was enorm enthousiast en we gaan zeker volgend jaar weer bestellen bij Prezend, ga zo door. Veel succes in jullie nieuwe pand.

Vriendelijk en goed geholpen ,

Nicole had zich goed voorbereid in ons bedrijf had al nagedacht over de geschenken Dat was fijn doorwerken

Leuk, origineel pakket met een goede service

Mooi gevuld, origineel pakket met voor ieder wat wils. Samengesteld door een bedrijf dat servicegericht is en meedenkt, snel handelt, snel reageert, afspraken nakomt en keurig volgens planning geleverd heeft.

Flexibel, goede communicatie en levering, en leuke artikelen

Prezend denkt goed met je mee en luistert goed naar je wensen

Soms is het lastig als je met een thema werkt om een goede samenstelling van je pakket te vinden. Prezend is hierin een juiste partij gebleken door een aantal voorstellen te maken die uiteindelijk goed bij elkaar passen. Top!

rijke keuzemogelijkheid en goede service

Net even wat anders dan de standaardpakketten. Goede uitleg over mogelijkheden, prettige samenwerking.

De samenwerking heb ik als fijn ervaren. Prezend denkt goed mee en streeft ernaar om voor iedereen een mooi pakket te maken, met het budget wat er is. Daarnaast bellen ze ook regelmatig om te checken of alles goed gaat en ging.

Gastvrij, creatief, orgineel, snelle communicatie, goede service

Al een paar jaar leverancier van de kerstpakketten voor onze medewerkers. Leuke en orginele pakketten, zelf samen te stellen. Een gastvrije ontvangst met enthousiaste medewerkers. Ook de aflevering weer prima georganiseerd.

verfrissende samenstelling

De ervaring met Prezend is prettig. De kerstgeschenken zijn origineel en eigentijds verpakt. De gesprekken zijn prettig verlopen alsmede het meedenken om de samenstelling van het kerstgeschenk net een extra beetje glans te geven :) Hartelijk Dank! Heidie Fokkink Receptioniste-Telefoniste Dozon BV

Originele en leuke kerstpakketten

Prezend verzorgd leuke en originele (kerst)pakketten. Ook leuk verpakt zodat het een echt cadeau is om te geven. Ook het contact en verwerking en service is buitengewoon!

Fijn dat je bij Prezend zelf het pakket kan samenstellen in een persoonlijke sfeer!

Bij Prezend hebben ze een leuke showroom waar je de artikelen kan bekijken, in een gezellige persoonlijke sfeer. De service is prima en de keuze is naar mijn idee unieker dan bij andere kerstpakketaanbieders.

Prezend is gastvrij en professioneel bedrijf die goed meedenk met de wensen van de kant.

De gastvouw van prezend geeft je het gevoel dat je welkom bent en belangrijk als klant, hierdoor ontstaat er een zeer prettige manier van overleg. Ze luistert goed naar jouw wensen en gaat daar op in met voorstellen die aansluiten op wat je wilt. Prezend doet er alles aan om je met een tevreden goed gevoel naar huis te laten gaan. De bestellingen lopen soepel en tot op zekere hoogte is het tijdens het bestelproces nog mogelijk om aanpassingen te maken. De veringen zijn vollig en volgens afspraak. Kortom, Prezend is een leverancier die meedenkt en gaat voor service en kwaliteit.

Top geholpen, het was alweer voor 4e of 5e keer en weer een geweldig pakket. Tot volgende kerst.

Creatief

Onze eerste kennismaking met Prezend is zeer positief verlopen! Ons viel direct op dat jullie erg creatief zijn met het bedenken van eigen kerstpakketten, net even anders dan de anderen! Verder professioneel bedrijf waar een goede sfeer hangt en met medewerkers die meedenken met de klant!

Super bedrijf waarmee wij ieder jaar weer een origineel en niet standaard eindejaarspakket bedenken!

Prettige samenwerking; originele producten; niet standaard; goede service; goede aftersales en klachtenafhandeling.

Als je een leuk en origineel kerstpakket voor je personeel/collega's zoekt dan is Prezend de juiste keuze.

Professioneel, origineel !

Hele fijne groep mensen, leuk en laagdrempelig contact met medewerkster Nicole . Originele ideeën , er is tijd voor je en super professionele afhandeling van de afspraken ! Ik zeg; doen!

Prima service!

Snelle reactie, levering op tijd en goed contact.

Leuk bedrijf en hele leuke mooie geschenken!

Wij hebben een hele goede ervaring met Prezend. zijn zeer tevreden en komen zeker terug.

Het was echt allemaal top geregeld

Zeer vriendelijke mensen met leuke ideeën en heel erg behulpzaam

Dingerlaan 17

6741DD Lunteren