Nice product

Fast delivery and good quality

Excellent product and customer service.

Thank you for looking out for the customer at every step. You make me feel highly valued.

Hi Peter, Thank you for your review. You and all our customers are very highly valued :) Kind regards, Eva

#thebest

#thebest

Erg fijne zitvorm voor rollers!

Kinetic-Balance heeft broeken, truien en tassen ontwikkeld speciaal voor rolstoelgebruikers. Ze begrijpen wat kleding voor fulltime zitters prettig maakt.

Fijne broeken, snelle service. Kortom top!

Von Rollis für Rollis

Produkte sind Hochwertig und gut überdacht. Design auch entlich mal ansprechend

Sehr durchdachte Kleidung. Weiter so

Alles Prima, gerne wieder.

Service was weer toppie

Prima shop met geweldige service. Mooie rolstoel kleding die wel iets duurder is maar wel geweldig te gebruiken is met je rolstoel.

Goed super bevestiging

Zeer goed en gemakkelijk te bevestigen.

Zeer goeie kwaliteit

Mooi verpakt snel en vriendelijke mensen

Ein sehr durchdachtes und gutes Produkt

Durch meine eingeschränkte Handfunktion habe ich mir die Winterjacke gekauft und bin sehr zufrieden mit der Handhabung. Beim Regenschutz muss ich leider sagen, dass es mir schwer fällt die Plastikverschlüsse zu bedienen. Hier wäre vielleicht eine andere Lösung besser . Aber im Großen und Ganzen bin ich sehr zufrieden. Weiter so

gut mitgedacht aber Schnitt für mich nicht passend

An sich eine sehr schöne Jacke. Sehr gut verarbeitet. Seitlich und hinten hat die Jacke gut geschützt, allerdings war vorne das Problem. Dies ist aber wahrscheinlich ein individuelles Problem aufgrund Körperstatur/ Körperbau. Das Produkt war an sich echt Top. Da es bei mir aber vorne am Bauch nicht ganz gepasst hat, musste ich es leider zurückschicken. Rückabwicklung verlief reibungslos.

Heerlijk warm en comfortabel

Eerst is het even puzzelen met hoe zit het ook al weer. Maar even oefenen en dan gaat het vanzelf. Wil geen andere meer.

Really nice and friendly

thanks a lot for helping out to find the right size for my raindeck happy to have one and keeping my legs dry from now on

Prachtige jas, maar te klein voor mij

Mijn normale kledingmaat zit tussen M en L in. Omdat in de productbeschrijving staat dat dames beter een maatje kleiner kunnen bestellen, had ik voor S gekozen. De jas paste, maar bij de heupen zat hij te strak. Ik kreeg de rits met moeite dicht onderaan, dus met een dikke trui past dat niet meer. Inmiddels heb ik dezelfde jas in maat M en die past wel! Een halve maat kleiner was voor mij dus goed.

Secure

easy to attach, resistant to water and wear, although the space is somewhat small, but overall it is a very good product

alles Bestens

Schnelle Lieferung, gutes Produkt

Good quality!

Everything went well!

Mooie broeken

Ik ben heel blij met mijn broeken. Fijn dat ze van achteren hoger zijn zodat mijn rug bedekt blijft en dat ik voor ruimte genoeg voor katheriseren heb.

Top Qualität, top Service, schneller Versand

Kaufe schon seit einigen Jahren gerne bei Euch. Bin mit Schnitt und Qualität insbesondere der Jeans hochzufrieden. Würde mir ein etwas größeres Sortiment wünschen, vielleicht mal Chinos? Vielleicht etwas mehr Farbe?

We zijn juist op vakantie! De rack pack maakt dat ik zelfstandig kan het hoognoodzakelijke meenemen en beheren zonder dat ik iemand moet lastig vallen om dingen uit mijn backpack te halen. Backpack veilig voor tablet, ik kan sorteren waar wat zit, zonder alles moet overhoop halen, om iets terug te vinden. Alleen het petje had ik nog te kort voor de waaiende wind, maar budget was op!

Great

Great

Awesome quality

Overall very good service and products!

Perfekt

Super, gerne wieder