Goede en vlotte communicatie

Ik beveel dit bedrijf aan mijn contacten

Prima product

IJzER sterk!

Dik tevreden.

Dik tevreden.

Een 6 mm stang van 2,50 m lang, goed verpakt in een koker stond klaar toen ik voor de deur stond.

om met Martien Meiland te spreken: WAT GOOOEEED!!!!

oh jaa!!

ok bedrijf, ook eerdere z

Ook bij gebrek in levering snel en adequaat opgevolgd dmv nalevering

Prima website, bestellen eenvoudig, levering snel en correct

Prima, levering voldoet aan verwachting

Nette produkten

Zeer tevreden. De produkten zien er goed uit, netjes verpakt en op tijd geleverd.

Levering duurde lang

Tijd tussen bestellen en levering was erg lang. Verder prima

Alles naar wens.

Alles naar wens

Bestelling geplaatst en prima afwikkeling

Prima levering, mis alleen bevestiging en leverdatum

Goed klantgericht contact

Snelle levering, Goed mailcontact. Top. Precies wat je van een bedrijf verwacht. Onderdelen op de foto lijken kleiner dan ze zijn.

Product was goed omschreven en goed afgewerkt.

Duidelijke website. Wel bleef mijn bestelling langer weg dan verwacht. Kwam goed verpakt na aanmelding via de mail binnen.

snel geleverd, perfecte service

gewoon goed

snel en correct

Goede prijs -kwaliteit

Goede communicatie!

Goed materiaal

Wel lange leveringstijden

te late levering

door de te late levering kon ik de delen niet meer installeren, auto was al weg, slechte ervaring. had de onderdelen direct vanuit jullie leverancier gestuurd dan was dit mogelijk sneller geweest

Goede communicatie - goede kwaliteit

Belletje gepleegd - ben goed te woord gestaan. Kon een paar uur later mn bestelling ophalen. Gewoon goed.

Top!!!

Excellent service en levering ook snel.Top!!!

Prima en overzichtelijke webshop

OP zoek naar RVS glashouders kwam ik bij RVS Products terecht en direct geslaagd. Een duidelijke, overzichtelijke webshop met goede producten met goede prijzen.

Als is goed te vinden. Omschrijving van de producten mag nog wel wat beter.

Mooi product.

Mooi product en snel geleverd.

Snel en goed.

Goed en snel.

het product is 100% in orde alleen voor de levering kwamen ze 3 keer en dat is niet echt kostenbesparend

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 10 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den Ijssel aan meer dan 15.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.