Goede producten en prima proactieve service

Bestelling geplaatst en verliep prima. De levering liep wat uit maar er werd keurig gereageerd op mijn mail en later proactief op de hoogte gebracht van het probleem maar ook van de oplossing. Professionele aanpak! Fam. Snijders

Snel, vriendelijk en goedkoop!

Opzoek naar materiaal voor onze balustrade kwam ik hier terecht! Helaas stonden nog niet alle gewenste artikelen in de webshop . . . Op onze mail werd vriendelijk en snel gereageerd! Offerte werd snel via de mail ontvangen, met zeer goede prijzen! ook binnen de 2-5 dagen keurig geleverd! Bedankt!

Goeie service, mooie producten.

Goede service en mooie producten, fijne afhandeling en toegevoegde mogelijkheden.

levertijd uitgesteld met een maand en uiteindelijk de helft gelevert

21 december 2020 besteld: Product Aantal Prijs Kunststof muurdoorvoer met overdrukklep Ø150mm (wit) (#MD150) 1 €28,15 Buitenrooster bolmodel met grofmazig gaas Ø150mm, RVS (#62601211) Woe 6-1-21 alleen de kunstofmuurdoorvoer met overdrukklep geleverd. Direct gebeld dat er verkeerd geleverd is. Er werd verteld dat dat direct geregeld zou worden. 8-1-21 nog niets vernomen. Als je direct iets nodig hebt zou ik het hier niet bestellen.

Bedankt voor uw beoordeling! Door een nieuw voorraad systeem bij onze leverancier (waar nog wat mankementen aan zitten) krijgen wij steeds deelleveringen. Dit was bij uw bestelling ook het geval. Wij hadden een gedeelte vast naar u opgestuurd, maar u hierover niet geïnformeerd. Onze excuses hiervoor! Hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Artikel nog steeds niet ontvangen

Artikel nog steeds niet ontvangen op 24-12-2020 besteld

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Onze levertijd was rond de feestdagen inderdaad langer dan normaal. Dit kwam doordat onze leverancier 2 weken gesloten was. Wij hebben dit naar u gecommuniceerd per e-mail, maar wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Excuses voor de vertraging! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Een beetje rommelig.

Direct na bestellen krijgen we melding dat de levertijd ergens eind januari zou plaatsvinden. Hebben we op gereageerd dat dat geen probleem was. Komt er vervolgens een bevestiging dat er met 5 dagen geleverd gaat worden. Waarschijnlijk komt dit voort uit een geautomatiseerd proces, maar kwam toch een beetje vreemd bij ons over. Gr Jack Touw

Beste heer Touw, Bedankt voor uw beoordeling! Dit is inderdaad een automatische mail die iedere klant 2 dagen na het plaatsen van zijn/haar bestelling ontvangt. Wij begrijpen dat dit verwarring teweeg brengt. Onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Beste heer v/d Velde, Bedankt voor uw beoordeling! De levertijd was inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Dit kwam doordat onze leverancier 2 weken gesloten was met de feestdagen. Het is begrijpelijk dat u van 2-5 werkdagen uitgaat als dit op de website wordt aangegeven. Wij zullen uw feedback meenemen voor in het vervolg. Uiteindelijk hebben wij uw bestelling naar tevredenheid afgeleverd. Hopelijk tot ziens op RVS-products.nl Met vriendelijke groet, Team RVS Products

zeer vlot, ook als het niet doorgaat vlotte terugbetaling.

goed bedrijf

Perfect geregeld

Makkelijk besteld en SUPERSNEL geleverd.

Niet klantvriendelijk benadert

Producten via de website besteld. Op de pagina stond prominent: binnen enkele dagen verzonden, in de kleine letters stond echter dat het product voorlopig nog niet te leveren was, prima kan gebeuren. Vervolgens word ik zelf benadert door de klantenservice op een niet heel vriendelijke manier, vrij kortaf en hierop gewezen. Vervolgens ontvang ik wel weer bericht dat de producten zijn verzonden, maar de producten zijn nog niet binnen helaas. Vooral het klantvriendelijk stak mij een beetje, maar goed er zijn ergere dingen op de wereld ;).

Het spijt ons dat de levertijd niet duidelijk was aangegeven op onze website! Wij hebben uw feedback toegepast en het product tijdelijk van de website afgehaald om verwarring in de toekomst te voorkomen. Excuses dat u niet klantvriendelijk benadert bent. Dit is zeker niet de bedoeling geweest. Klantvriendelijkheid staat bij ons op nummer 1. Wij hopen u in de toekomst beter te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Prima en goed verzorgd.

Artikel niet op voorraad maar werd binnen zeer kort tijdsbestek alsnog geleverd en een goede kwaliteit.

prima geregeld

alles zoals verwacht

Door de corona maatregelen was de bestelling verlaat, ben hiervoor uitstekend op de hoogte gehouden.

Goed geleverd

ok

ok

Prima en snelle levering

Goede service, product niet binnen de genoemde tijd leverbaar. Gelijk een e-mail van rvs products hoe we de situatie konden oplossen. Prima!

Goede producten, zichtbaar op een duidelijke website.

snelle en correcte levering van een goed product.

prijskwaliteit verhouding is heel goed, daarbij de snelle en correcte levering is een aanbeveling.

product nog niet ontvangen.

Tot op heden het bestelde product nog niet ontvangen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Door de overgang naar een nieuwe website/systeem zijn er verschillende orders tussen wal en schip geraakt. Gelukkig hebben wij deze boven water weten te vissen en zijn deze nu geleverd. Excuses dat u langer moest wachten dan normaal! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Duidelijke snelle communicatie

Rvs deurgrepen voor glasdeuren besteld. Ivm feestdagen zou het iets langer duren dan normaal. Duidelijke en directe email en levering. Goed op de hoogte gehouden. Top.

Prim afgehandeld

Door drukte met feestdagen en Coronaperikelen heeft levering wat langer geduurd, maar uiteindelijk alles naar wens geleverd.

alles naar wens

Geen klachten. Product als gezocht en voor de juiste prijs. Levering als te verwachten tijdens de drukte om de jaarwisseling.

Redelijk tot goed

Heb vandaag pas alles uitgepakt en gemonteerd, zie ik dat een wandsteun te weinig is geleverd. Ben het zelf schuld dat ik niet direct bij de levering gecontroleerd heb. Nu moet ik voor een steun extra verzendkosten betalen. Materialen zien er overigens goed uit

makkelijke site, snelle levering

mooi product voor betaalbare prijs

netjes op tijd geleverd ondanks de december drukte

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den IJssel aan meer dan 20.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.