Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Snelle levering.

Zijn zeer goed

Uitstekende producten geleverd volgens afspraak.

Producten zijn van goede kwaliteit en goede afwerking. Snelle levering.

snel afgewerkt

snel afgewerkt

Goed product voor je geld

Was helemaal goed precies zo als ik graag wilde

Goede en snelle service

Relatief snel geleverd. Verpakking had beter/steviger gekund. Miste ook onderdelen maar die werden zeer snel nageleefd.

Ze hebben veel meer dan je in eerste instantie op de site ziet

Ik kende de site al langer maar had niet door dat er ook schroeven / bouten / moeren enz enz op de site te vinden waren. Hier kwam ik via een omweg pas achter. Ik zou het wel heel fijn vinden als je hier in de menu structuur gemakkelijker op kon zoeken.

Goede ervaring

Goede en mooie web site

Service gericht denken

Je wordt klantvriendelijk te woord gestaan door vakkundig personeel. Verbeterpunt, leverdatum noteren op de opdrachtbevestiging

Gat maat 150 mm klopt niet

Buitenrooster met muurdoorvoer ø150mm, RVS Is dit de vermelding de binnenmaat van pijp. Het gat dient echter breder te zijn n.l. 156mm. Gaarne op de doorsnede van het gat ook vermelden. Tevens op uw factuur / orderbevestiging vermelden om welk rooster het gaat . In mijn geval is dit bolrooster

Mooi spul en zeer snelle levering

Heb ze eerst gebeld met vragen top geholpen en toen via internet besteld en binnen 3 werkdagen geleverd ga zo door .

Smel de juiste materialen ontvangen

Exact de juiste schroeven gevonden en bijzonder snel ontvangen

uittekend

niets op aan te merken

Prima kwaliteit en service

Zwarte klemmen zijn zeer mooi en robuust.

Alles prima.

Alles prima.

Vlotte service

Eenvoudig het juiste product gevonden en besteld en heel snel thuis geleverd gekregen. Geen overbodige verpakkingen, heel simpel en efficiënt.

mooi product en vlotte levering

mooi product wat precies aan mijn verwachtingen voldoet.

Prima materialen, mooi design. Bestelprocedure en bezorging ging goed. Erg tevreden over dit bedrijf.

Gewoon goed

Ik heb gekregen wat ik besteld heb, ziet er goed uit

Goede kwaliteit

2x stipt geleverd

Zeer tevree

Keurige afhandeling.

Correct en snel

Vind het gamma dat jullie hebben, groot, en voor mij gezien, kwestie materialen voor de boot goed.

Prima levering drama klantenservice

Eerder een mailtje gestuurd met een vraag nooit antwoord op gehad. Bestel daardoor voortaan mijn spullen ook elders.

Beste Melvin, wij hebben gezocht en uw e-mail kunnen terugvinden. Is tijdens de vakantie-periode bij ons binnengekomen en helaas per abuis niet correct verwerkt. Dit spijt ons zeer! Overigens waren wij (ook in de vakantieperiode) gewoon van 8.30 - 17.30 (ma - vr) telefonisch bereikbaar, dus even een telefoontje (of herinneringsmailtje) zou uw probleem snel opgelost hebben. Met vriendelijke groet, RVS-Products.nl

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 10 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den Ijssel aan meer dan 15.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.