Snelle levering en goede produkten

superservice

Ik moest binnen een uur rvs glasklemmen hebben en dat is door dit bedrijf ook meteen geregeld! Topservice

Snel en goed geleverd.

De bestelling was snel geleverd voor een zeer goede prijs.

Goed bereikbaar voor vragen, vlotte levering.

Prima product voor een nette prijs.

Vanaf het moment van bestellen tot levering Goed gedaan.

Perfecte snelheid en service

Mooie producten en kwaliteit en snelle levering

Voordelig en een snelle levering

Voor het bestellen van materialen heeft men een duidelijke Internet site. De bestelde materialen worden mits op tijd besteld de volgende werkdag geleverd.

helemaal goed

mooie producten en een prima service

Snel, kwaliteit is goed

De producten werden snel geleverd, de kwaliteit ziet er goed uit. Tegenvaller was dat de tekeningen en maatvoering niet overeenkwamen met het daadwerkelijke product. Waardoor we zelf nog hebben moeten tekenen. Wat ons extra tijd en geld heeft gekost voor we het glas konden bestellen.

Groot assortiment, snel en prima prijs.

Mooi website met duidelijke omschrijving makkelijk bestellen en snel in huis.

Goede producten en communicatie.

Gewoon goed, zoals je verwacht van een leverancier. RVS Products maakt die verwachting helemaal waar.

Snelle levering en precies wat ik besteld had

alles correct

goede ervaring gekregen wat ik bestelde

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede service en meedenken. Flexibel in de levering en komen afspraken na.

Pluspunten

Zeer nette levering. Alles klopte perfect. Prima verpakt en mooi op het juiste tijdstip geleverd. Prima gedaan

Pluspunten

Product conform kenmerken

Informatie in leveringsproces kan beter.

Pluspunten

Snel, goede producten

Pluspunten

goede advies, snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding

Pluspunten

Ik heb in september 2018 iets besteld bij dit bedrijf, maar later bleek dat het niet voorradig was. Het werd netjes en snel afgehandeld.

Hou uw website up-to-date zodat klanten niet mis-bestellen. Dat was in mijn geval ook zo. Na mijn melding hiervan hebben ze de website aangepast.

Pluspunten

Prima samenwerking

Pluspunten

Ruime keuze, tegen scherpe prijzen. Snelle levering

Pluspunten

Netjes binnen de uiterlijke leverdatum. Prima verpakt.

Pluspunten

We hadden een RVS schuifrooster met draaiknop gekocht. Zeer goede kwaliteit en keurige levering. Het stond zelfs zo mooi dat we op twee andere plaatsen, waar dat minder in het zicht stond ook de roosters hebben vervangen !!

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 10 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den Ijssel aan meer dan 15.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.