Levering was goed product en snel geleverd ,

bestelling en bezorging keurig verzorgd

bestelling was eenvoudig, snel en goed ontvangen, wel erg grote verpakking, beetje zonde van het karton

snelle en goede levering

Product is snel en in orde geleverd

Prima producten

Prijs / Kwaliteit prima. Goede communicatie.

Als je geen idee hebt hoe je een trapleuning in elkaar moet knutselen, kan je ‘gewoon’ langskomen en met echte dekundigen uitvogelen hoe het een veilig supertrapje kan maken.

Goede onderdelen snel geleverd

Goede kwaliteit

Geweldig goed

Goede levering

Word niet de volgende dag bezorgd maar wel redelijk snel en het product voldoet aan mijn verwachtingen

Duidelijke info, correcte levering

Duidelijke info, correcte levering

Goed geregeld

Goed geregeld

good. maar helaas niet 100%

had deze sloten eerder besteld, en nu komt het zelfde slot, terwijl de eerdere allemaal de zelfde sleutel hadden. :(. dus nu het 3e slot zorgt ervoor dat ik altijd 2 sleutels moet hebben ipv een

uitstekend

gewoon betrouwbaar

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke en overzichtelijke website. Snel gevonden wat ik nodig had en correcte snelle levering

Zeer goed geholpen

Goed geholpen

Gewoon goed

Bestelling netjes geleverd , ook track and trace werkte perfect. Enige aanmerking is dat we in deze tijd gewend zijn dat iets dezelfde dag of uiterlijk de volgende verstuurd wordt. Toen ik na 2 dagen nog niets had vernomen maar even gebeld. Werd de dag erop netjes verstuurd. Bestelling zag er zeer goed uit. Zeer goede kwaliteit.

Gooy

I ordered pins and circlips and received them almost on time

Alles liep goed, zoals verwacht!

De betaling en levering verliep vlot

Prima product, heldere Website.

De website is helder van opzet. Het bestelde product voldoet volledig aan de verwachtingen. De levering was later dan aangegeven, maar ik werd per mail keurig op de hoogte gehouden, incl de reden van vertraging en een track-trace code om het te kunnen volgen vanaf hun leverancier. Prima.

Beste prijs-/kwaliteitverhouding

Bij de lokale bouwmarkt was ik letterlijk ruim 2,5 keer duurder uit geweest voor dezelfde of zelfs minder goede kwaliteit. Als ik RVS nodig heb in de toekomst, zal dit de eerste plek zijn waar ik kijk

Alleen jammer dat het product pas weer leverbaar is in december ,dat zal onmacht zijn vind wel dat dat vermeld moet worden bij het artikel Afhandeling daar na was correct

Precies wat ik zocht, snel geleverd.

Netjes afgehandeld

Bij de bezorging ging iets mis. Maar na 1 mail direct afgehandeld.

Prima materiaal

Tevreden duidelijke site met duidelijke maten

Heel goed snel en goede service.

Snel en adequaat

Prima service snel geleverd en adequaat ingespeeld op een wijziging in de bestelling

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 10 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den Ijssel aan meer dan 15.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.