snel en correct geleverd

snel en correct geleverd, nette prijs

Mooi strak afgewerkt

Mooie prijs kwaliteitsverhouding, mooi strak afgewerkt

Producten erg goed, afhandeling zeer slecht.

Producten zijn erg goed. 2x een bestelling gedaan, eerste keer moest ik nabellen waar de nalevering bleef. Laatste keer besteld, bepaalde onderdelen waren niet op voorraad, moest zelf bellen voor creditnota, en nog steeds geen betaling gezien. Slechte service helaas…

Beste Jeroen, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft met onze service en afhandeling. Dit is zeker niet de bedoeling geweest. Klantenservice staat bij ons op nummer 1 en dit zullen wij in de toekomst ook zeker anders aanpakken. Inmiddels is uw geld teruggestort en heeft u een creditnota ontvangen. Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Prijs , kwaliteit en levering was oké .

Op het moment dat ik het artikel zocht dat ik nodig had was het zondag , dit werd mij ook zeer duidelijk gemaakt door een pop-up op de website . Hierin stond dat er op zondagen geen handel kon worden gedreven wegens geloofsovertuiging . Niets aan de hand ik respecteer dat , de pop-up kon weg geklikt worden om de website verder te bekijken . Maar waarom moet deze pop-up iedere keer na drie seconde weer verschijnen ? Na één keer had ik het heus wel door . Wat mij nog meer bevreemd is dat het nu wederom zondag is en ik wel deze review kan schrijven . Laat cliënten ook op zondagen de website bekijken en de mogelijkheid geven om onderdelen te bestellen , de handel wordt toch pas bedreven als jullie op maandag de computers aanzetten . Met vriendelijke groet , Robin van Geest .

Beste Robin, Hartelijk dank voor uw recensie! Excuses dat u steeds de pop-up moest weg klikken. Wij hebben dit probleem doorgeven aan onze webdeveloper. Hij gaat hier werk van maken! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Heelgoed, ook als het tegenzit.

Bij de transporteur was een deel van de zending "zoekgeraakt". Door de medewerkers van RVS-Products is direct actie ondernomen om de producten op te sporen en zo snel mogelijk uit te leveren.

Geweldige producten en snelle service

Een geweldig bedrijf ruime keuze en overzichtelijke web-site en snelle levering en goede service

Ff puzzelen wat ik nodig was , en besteld. 5 werkdagen erna was het er allemaal . Buis is nog mooier als verwacht .

Perfect en snelle levering

Heb bij dit bedrijf RVS luchtroosters besteld en deze zijn keurig en goed verpakt bij ons aangeleverd. Kwaliteit ziet er ook goed uit dus erg blij mee.

Goede producten en prijs

Levering duurde een beetje lang, moest besteld worden. Prijs goed en kwaliteit van de kogelkraan ook.

super

Fijne ervaring, alles snel en professioneel afgehandeld

Kennis van zaken en snelle levering

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en de klantenservice heeft kennis van zaken.

Goed product tegen een goede prijs

Snelle levering! Goed product tegen een goede prijs

Goede ervaring, compleet aanbod, duidelijke prijzen, snelle levering volgens afspraak.

Opdracht niet uitgevoerd

Stukken rvs schakelketting kleiner dan 1 meter nodig voor een klusje. Kan niet worden ingevoerd op bestelformulier. Gebeld voor de zekerheid en volgens rvs products kon dit worden geregeld, reststuk zou worden meegeleverd Even vermelden bij opmerkingen. Rvs products zou de bestelling in de gaten houden. 10 minuten later opdracht geplaatst met verzoek beschreven bij opmerkingen. Een week later ontvang ik de bestelling met de ketting van 2 meter in 1 stuk. Niet in de kortere delen waarom ik had gevraagd en waarom ik uiteindelijk voor rvs products heb gekozen. Jammer.

Bedankt voor uw recensie! Hiermee kunnen wij onze service verbeteren! Voortaan zullen wij hier beter op letten. Wij begrepen dat het probleem al door uzelf is opgelost. Bedankt voor uw medewerking! Groeten Team RVS Products

Prima geregeld

Denken mee!

Tis weer eerste klas rvs, 316 alom!

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit, en goed ontworpen producten, geweldig!

Snel geleverd.

Goede ervaring. 1 borst bout 10 keer 34 mm voor 1.7 euro in plaats van 8.50 in de jachthaven.

snelle levering, goed en mooi product.

goede ervaring mooi materiaal.

Klantvriendelijkheid bestaat nog...

Ik heb twee keer telefonisch contact gehad en heb het door mij bestelde zelf in Capelle aan den IJssel afgehaald. De bestelling lag klaar en werd door een vriendelijke jonge medewerker overhandigd. Door een misverstand ontving ik het product enkele dagen later nogmaals, via DHL. De afhandeling daarvan verliep zowel per email en tot slot telefonisch. Alles even correct en vriendelijk.

Prima bedrijf, snelle levering en goede producten

Op maandag besteld met verzoek meteen te verzenden ivm gebruik op woensdag. Standaard mail met meldingen 2-5 werkdagen verzendtijd. Toch op dinsdag al ontvangen. Heel fijn!

Te lange levertijd

Jammer van de lange levertijden, hoeft wat mij betreft geen 24hrs levering te zijn maar mag verwachten in de huidige tijd dat 3 dagen echt wel de max. Is. Duurt meer dan een week om standaard producten,(scharnieren) te leveren. Jammer, zeker in deze huidige e-commerce tijdperk. Groet, H.Kouwen

Goede producten en prima proactieve service

Bestelling geplaatst en verliep prima. De levering liep wat uit maar er werd keurig gereageerd op mijn mail en later proactief op de hoogte gebracht van het probleem maar ook van de oplossing. Professionele aanpak! Fam. Snijders

Snel, vriendelijk en goedkoop!

Opzoek naar materiaal voor onze balustrade kwam ik hier terecht! Helaas stonden nog niet alle gewenste artikelen in de webshop . . . Op onze mail werd vriendelijk en snel gereageerd! Offerte werd snel via de mail ontvangen, met zeer goede prijzen! ook binnen de 2-5 dagen keurig geleverd! Bedankt!

Goeie service, mooie producten.

Goede service en mooie producten, fijne afhandeling en toegevoegde mogelijkheden.

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den IJssel aan meer dan 20.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.