Degelijk materiaal, snel geleverd, prima verpakt

Degelijk materiaal, snel geleverd, prima verpakt

Goede kwaliteit, goede prijs.

4 rvs roostertjes besteld. Ze werden snel geleverd. De prijs is concurrerend, dus wat wil je nog meer?

Netjes geleverd

Mooi product

Perfekt

Het loopslot werd prima op tijd geleverd en het past uitstekend.

Goede snelle levering

Product voldoet aan de verwachting goedkoop en snel geleverd

Top bedrijf

Snelle levering en heel redelijke prijs.

Prima service, snelle levering

Overzichtelijke website met precies die onderdeeltjes die ik nodig had. Bestellen, betalen, snel geleverd.

Goede ervaring

Goed advies.

Kwalitatief goed produkt maar slecht verpakt

Kwalitatief een goed produkt mogen ontvangen maar rvs produkten in een dunne bubbeltjes envelop versturen voor 6,95 is niet OK. De scharnieren zijn bekrast en als ik de postbode niet had zien aankomen was de envelop ook nog eens op de tegelvloer geland. Mijn advies voortaan een betere verpakking zeker als je het volle pond rekent anders had het ook voor minder als brievenbus pakketje gekund. Er ging ook iets mis in het electronische bestelsysteem en na een belletje van mijn kant werd dit verder goed opgelost de communicatie en support is verder prima in orde.

duidelijke website met

Duidelijke website met goede technische informatie, produkt afgehaald in Capelle. Snel en vriendelijk bediend.

Ik had een vraag gesteld

Ik had een vraag gesteld en moest maar bestellen en als het niet goed is op eigen kosten terug sturen. Dat slaat nergens op.

Beste Alexander, Bedankt voor uw recensie! Wij hebben naar aanleiding van deze recensie telefonisch contact met u gehad. Excuses dat u niet de juiste informatie van het product heeft ontvangen. Als wij zelf de informatie niet hebben vragen wij deze altijd op bij onze leverancier. In uw geval is dit niet gebeurd en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Uiteraard betalen wij de retourkosten mocht het desbetreffende product niet juist zijn. In het vervolg hopen wij u beter van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijk groet, Team RVS Products

Erg tevreden met de geleverde trapleuningen en steunen.

We zijn erg tevreden met de geleverde trapleuningen (3x) en de bij behorende steunen. De kwaliteit is erg goed en mooi afgewerkt. Enige kleine min puntje de beantwoording van een vraag na de verkoop in eerste instantie een antwoord gaat even duren daarna helemaal geen reactie meer jammer. Toch doet dit niets af aan de geleverde spullen.

Kleine bestelling <20 euro perfect en snel geleverd

alles OK

Goed product slechte levering

Eerst mijn waardering uitspreken voor de zondagrust, maandag besteld gelijk bericht gehad dat er aan gewerkt wordt en eindelijk zaterdagmiddag geleverd, kon ze nog net voor de zondagrust monteren, terwijl het een gewoon brievenbus pakketje was.

Beste Adrie, Hartelijk dank voor uw recensie! Excuses dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Als een product niet op voorraad is hanteren wij een levertijd van 2-5 werkdagen. Dit staat ook vermeld op onze website. In de toekomst hopen wij u beter van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

top geregeld allemaal

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd, nette prijs

Mooi strak afgewerkt

Mooie prijs kwaliteitsverhouding, mooi strak afgewerkt

Producten erg goed, afhandeling zeer slecht.

Producten zijn erg goed. 2x een bestelling gedaan, eerste keer moest ik nabellen waar de nalevering bleef. Laatste keer besteld, bepaalde onderdelen waren niet op voorraad, moest zelf bellen voor creditnota, en nog steeds geen betaling gezien. Slechte service helaas…

Beste Jeroen, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft met onze service en afhandeling. Dit is zeker niet de bedoeling geweest. Klantenservice staat bij ons op nummer 1 en dit zullen wij in de toekomst ook zeker anders aanpakken. Inmiddels is uw geld teruggestort en heeft u een creditnota ontvangen. Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Prijs , kwaliteit en levering was oké .

Op het moment dat ik het artikel zocht dat ik nodig had was het zondag , dit werd mij ook zeer duidelijk gemaakt door een pop-up op de website . Hierin stond dat er op zondagen geen handel kon worden gedreven wegens geloofsovertuiging . Niets aan de hand ik respecteer dat , de pop-up kon weg geklikt worden om de website verder te bekijken . Maar waarom moet deze pop-up iedere keer na drie seconde weer verschijnen ? Na één keer had ik het heus wel door . Wat mij nog meer bevreemd is dat het nu wederom zondag is en ik wel deze review kan schrijven . Laat cliënten ook op zondagen de website bekijken en de mogelijkheid geven om onderdelen te bestellen , de handel wordt toch pas bedreven als jullie op maandag de computers aanzetten . Met vriendelijke groet , Robin van Geest .

Beste Robin, Hartelijk dank voor uw recensie! Excuses dat u steeds de pop-up moest weg klikken. Wij hebben dit probleem doorgeven aan onze webdeveloper. Hij gaat hier werk van maken! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Heelgoed, ook als het tegenzit.

Bij de transporteur was een deel van de zending "zoekgeraakt". Door de medewerkers van RVS-Products is direct actie ondernomen om de producten op te sporen en zo snel mogelijk uit te leveren.

Geweldige producten en snelle service

Een geweldig bedrijf ruime keuze en overzichtelijke web-site en snelle levering en goede service

Ff puzzelen wat ik nodig was , en besteld. 5 werkdagen erna was het er allemaal . Buis is nog mooier als verwacht .

Perfect en snelle levering

Heb bij dit bedrijf RVS luchtroosters besteld en deze zijn keurig en goed verpakt bij ons aangeleverd. Kwaliteit ziet er ook goed uit dus erg blij mee.

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den IJssel aan meer dan 20.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.