Goede telefonische service en producten

Had advies nodig over een scharnier. Keurig geholpen en meegedacht.

Snelle levering en ook service

Alles was snel geleverd. Er was een onderdeel dat niet aanwezig was maar dit werd heel snel nageleverd.

Netjes en compleet

Goede en nette procedure. Prima aflevering.

Goede kwaliteit! Snelle bezorging

Goede kwaliteit! Snelle bezorging, geen troep dat je besteld. Netjes en op tijd geleverd Enige verbetering zou kunnen zijn: de verzendkosten zijn aan de hoge kant

Goede kwaliteit

oh zo snel....

geleverd !

mis nog de faktuur ?

Netjes volgens afspraak gemaakt

De buis is netjes volgens de opgegeven maten gebogen. Hij past ook prima. Het afwerken en bevestigen wordt aan de klant overgelaten. Ik hoop dat het straks ook echt goed lukt.

Prima producten, prima prijzen, prima service

Prima producten, prima prijzen, prima service

mooi product, correcte vraagbeantwoording

zie boven

1. Goede infoservice. 2. Bestelling en afleverproces in orde. 3. Product voldoet. 4. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Al met al prima en klantgericht.

Heel goed en snel geleverd!

Levering liep zeer soepel, dank jullie!

Ondanks de eerste levering door transportfirma niet geleverd was heeft RVS products er alles aan gedaan om deze direct opnieuw op te sturen zodanig wij dit nog tijdig konden instaleren en we een tevreden klant hebben Bedankt voor de goede service

Product is als omschreven.

4 deur greepen gekocht, glas ontvet en geplakt, 3 zat muurvast helaas 1 blijft niet plakken die heb ik met wit tweezijdig tap vast moeten zetten, helaas zie je de tape wel.

alles zoals gepland super

Leuninghouder zijn van goede kwaliteit en werden netjes geleverd! Zijn zeer blij met het resultaat

goed bevallen

Goed en snelle levering

Product voldeed precies als beschreven

Zeer goede site en goede afhandeling.

Vindt dat juli een mooie duidelijke site hebben met duidelijke maten en mooie producten. Ga zo door zou ik zeggen. Gr meindert visser.

Prima, gekregen wat ik heb besteld !

Is oké !

Super snelle levering

Klantvriendelijk en goed

prima producten en snelle levering

prima producten en snelle levering

Vlug geleverd

Prima maar levertijd vrij lang dan gemiddeld

Alles was op voorraad maar duurde toch vrij lang.

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den IJssel aan meer dan 20.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.