Filters

8

Goede producten en prijs

Levering duurde een beetje lang, moest besteld worden. Prijs goed en kwaliteit van de kogelkraan ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

Fijne ervaring, alles snel en professioneel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Kennis van zaken en snelle levering

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en de klantenservice heeft kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed product tegen een goede prijs

Snelle levering! Goed product tegen een goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Goede ervaring, compleet aanbod, duidelijke prijzen, snelle levering volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
5

Opdracht niet uitgevoerd

Stukken rvs schakelketting kleiner dan 1 meter nodig voor een klusje. Kan niet worden ingevoerd op bestelformulier. Gebeld voor de zekerheid en volgens rvs products kon dit worden geregeld, reststuk zou worden meegeleverd Even vermelden bij opmerkingen. Rvs products zou de bestelling in de gaten houden. 10 minuten later opdracht geplaatst met verzoek beschreven bij opmerkingen. Een week later ontvang ik de bestelling met de ketting van 2 meter in 1 stuk. Niet in de kortere delen waarom ik had gevraagd en waarom ik uiteindelijk voor rvs products heb gekozen. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw recensie! Hiermee kunnen wij onze service verbeteren! Voortaan zullen wij hier beter op letten. Wij begrepen dat het probleem al door uzelf is opgelost. Bedankt voor uw medewerking! Groeten Team RVS Products

10

Prima geregeld

Denken mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tis weer eerste klas rvs, 316 alom!

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit, en goed ontworpen producten, geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd.

Goede ervaring. 1 borst bout 10 keer 34 mm voor 1.7 euro in plaats van 8.50 in de jachthaven.

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle levering, goed en mooi product.

goede ervaring mooi materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijkheid bestaat nog...

Ik heb twee keer telefonisch contact gehad en heb het door mij bestelde zelf in Capelle aan den IJssel afgehaald. De bestelling lag klaar en werd door een vriendelijke jonge medewerker overhandigd. Door een misverstand ontving ik het product enkele dagen later nogmaals, via DHL. De afhandeling daarvan verliep zowel per email en tot slot telefonisch. Alles even correct en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf, snelle levering en goede producten

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service

Op maandag besteld met verzoek meteen te verzenden ivm gebruik op woensdag. Standaard mail met meldingen 2-5 werkdagen verzendtijd. Toch op dinsdag al ontvangen. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
4

Te lange levertijd

Jammer van de lange levertijden, hoeft wat mij betreft geen 24hrs levering te zijn maar mag verwachten in de huidige tijd dat 3 dagen echt wel de max. Is. Duurt meer dan een week om standaard producten,(scharnieren) te leveren. Jammer, zeker in deze huidige e-commerce tijdperk. Groet, H.Kouwen

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede producten en prima proactieve service

Bestelling geplaatst en verliep prima. De levering liep wat uit maar er werd keurig gereageerd op mijn mail en later proactief op de hoogte gebracht van het probleem maar ook van de oplossing. Professionele aanpak! Fam. Snijders

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, vriendelijk en goedkoop!

Opzoek naar materiaal voor onze balustrade kwam ik hier terecht! Helaas stonden nog niet alle gewenste artikelen in de webshop . . . Op onze mail werd vriendelijk en snel gereageerd! Offerte werd snel via de mail ontvangen, met zeer goede prijzen! ook binnen de 2-5 dagen keurig geleverd! Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie service, mooie producten.

Goede service en mooie producten, fijne afhandeling en toegevoegde mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
1

levertijd uitgesteld met een maand en uiteindelijk de helft gelevert

21 december 2020 besteld: Product Aantal Prijs Kunststof muurdoorvoer met overdrukklep Ø150mm (wit) (#MD150) 1 €28,15 Buitenrooster bolmodel met grofmazig gaas Ø150mm, RVS (#62601211) Woe 6-1-21 alleen de kunstofmuurdoorvoer met overdrukklep geleverd. Direct gebeld dat er verkeerd geleverd is. Er werd verteld dat dat direct geregeld zou worden. 8-1-21 nog niets vernomen. Als je direct iets nodig hebt zou ik het hier niet bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling! Door een nieuw voorraad systeem bij onze leverancier (waar nog wat mankementen aan zitten) krijgen wij steeds deelleveringen. Dit was bij uw bestelling ook het geval. Wij hadden een gedeelte vast naar u opgestuurd, maar u hierover niet geïnformeerd. Onze excuses hiervoor! Hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team RVS Products

4

Artikel nog steeds niet ontvangen

Artikel nog steeds niet ontvangen op 24-12-2020 besteld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Onze levertijd was rond de feestdagen inderdaad langer dan normaal. Dit kwam doordat onze leverancier 2 weken gesloten was. Wij hebben dit naar u gecommuniceerd per e-mail, maar wellicht heeft u dit over het hoofd gezien. Excuses voor de vertraging! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

6

Een beetje rommelig.

Direct na bestellen krijgen we melding dat de levertijd ergens eind januari zou plaatsvinden. Hebben we op gereageerd dat dat geen probleem was. Komt er vervolgens een bevestiging dat er met 5 dagen geleverd gaat worden. Waarschijnlijk komt dit voort uit een geautomatiseerd proces, maar kwam toch een beetje vreemd bij ons over. Gr Jack Touw

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Touw, Bedankt voor uw beoordeling! Dit is inderdaad een automatische mail die iedere klant 2 dagen na het plaatsen van zijn/haar bestelling ontvangt. Wij begrijpen dat dit verwarring teweeg brengt. Onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

10

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer v/d Velde, Bedankt voor uw beoordeling! De levertijd was inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Dit kwam doordat onze leverancier 2 weken gesloten was met de feestdagen. Het is begrijpelijk dat u van 2-5 werkdagen uitgaat als dit op de website wordt aangegeven. Wij zullen uw feedback meenemen voor in het vervolg. Uiteindelijk hebben wij uw bestelling naar tevredenheid afgeleverd. Hopelijk tot ziens op RVS-products.nl Met vriendelijke groet, Team RVS Products

10

zeer vlot, ook als het niet doorgaat vlotte terugbetaling.

goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Makkelijk besteld en SUPERSNEL geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet klantvriendelijk benadert

Producten via de website besteld. Op de pagina stond prominent: binnen enkele dagen verzonden, in de kleine letters stond echter dat het product voorlopig nog niet te leveren was, prima kan gebeuren. Vervolgens word ik zelf benadert door de klantenservice op een niet heel vriendelijke manier, vrij kortaf en hierop gewezen. Vervolgens ontvang ik wel weer bericht dat de producten zijn verzonden, maar de producten zijn nog niet binnen helaas. Vooral het klantvriendelijk stak mij een beetje, maar goed er zijn ergere dingen op de wereld ;).

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Het spijt ons dat de levertijd niet duidelijk was aangegeven op onze website! Wij hebben uw feedback toegepast en het product tijdelijk van de website afgehaald om verwarring in de toekomst te voorkomen. Excuses dat u niet klantvriendelijk benadert bent. Dit is zeker niet de bedoeling geweest. Klantvriendelijkheid staat bij ons op nummer 1. Wij hopen u in de toekomst beter te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team RVS Products

10

Prima en goed verzorgd.

Artikel niet op voorraad maar werd binnen zeer kort tijdsbestek alsnog geleverd en een goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den IJssel aan meer dan 20.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd