prima geregeld

alles zoals verwacht

Door de corona maatregelen was de bestelling verlaat, ben hiervoor uitstekend op de hoogte gehouden.

Goed geleverd

ok

ok

Prima en snelle levering

Goede service, product niet binnen de genoemde tijd leverbaar. Gelijk een e-mail van rvs products hoe we de situatie konden oplossen. Prima!

Goede producten, zichtbaar op een duidelijke website.

snelle en correcte levering van een goed product.

prijskwaliteit verhouding is heel goed, daarbij de snelle en correcte levering is een aanbeveling.

product nog niet ontvangen.

Tot op heden het bestelde product nog niet ontvangen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Door de overgang naar een nieuwe website/systeem zijn er verschillende orders tussen wal en schip geraakt. Gelukkig hebben wij deze boven water weten te vissen en zijn deze nu geleverd. Excuses dat u langer moest wachten dan normaal! Met vriendelijke groet, Team RVS Products

Duidelijke snelle communicatie

Rvs deurgrepen voor glasdeuren besteld. Ivm feestdagen zou het iets langer duren dan normaal. Duidelijke en directe email en levering. Goed op de hoogte gehouden. Top.

Prim afgehandeld

Door drukte met feestdagen en Coronaperikelen heeft levering wat langer geduurd, maar uiteindelijk alles naar wens geleverd.

alles naar wens

Geen klachten. Product als gezocht en voor de juiste prijs. Levering als te verwachten tijdens de drukte om de jaarwisseling.

Redelijk tot goed

Heb vandaag pas alles uitgepakt en gemonteerd, zie ik dat een wandsteun te weinig is geleverd. Ben het zelf schuld dat ik niet direct bij de levering gecontroleerd heb. Nu moet ik voor een steun extra verzendkosten betalen. Materialen zien er overigens goed uit

makkelijke site, snelle levering

mooi product voor betaalbare prijs

netjes op tijd geleverd ondanks de december drukte

Het is nog onderweg naar frankrijk, dus later misschien een oordeel.

x

Bestel vaker hier.

Top service.

Goede telefonische service en producten

Had advies nodig over een scharnier. Keurig geholpen en meegedacht.

Snelle levering en ook service

Alles was snel geleverd. Er was een onderdeel dat niet aanwezig was maar dit werd heel snel nageleverd.

Netjes en compleet

Goede en nette procedure. Prima aflevering.

Goede kwaliteit! Snelle bezorging

Goede kwaliteit! Snelle bezorging, geen troep dat je besteld. Netjes en op tijd geleverd Enige verbetering zou kunnen zijn: de verzendkosten zijn aan de hoge kant

Goede kwaliteit

oh zo snel....

geleverd !

mis nog de faktuur ?

Netjes volgens afspraak gemaakt

De buis is netjes volgens de opgegeven maten gebogen. Hij past ook prima. Het afwerken en bevestigen wordt aan de klant overgelaten. Ik hoop dat het straks ook echt goed lukt.

Prima producten, prima prijzen, prima service

Prima producten, prima prijzen, prima service

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den IJssel aan meer dan 20.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.