mooi product, correcte vraagbeantwoording

zie boven

1. Goede infoservice. 2. Bestelling en afleverproces in orde. 3. Product voldoet. 4. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Al met al prima en klantgericht.

Heel goed en snel geleverd!

Levering liep zeer soepel, dank jullie!

Ondanks de eerste levering door transportfirma niet geleverd was heeft RVS products er alles aan gedaan om deze direct opnieuw op te sturen zodanig wij dit nog tijdig konden instaleren en we een tevreden klant hebben Bedankt voor de goede service

Product is als omschreven.

4 deur greepen gekocht, glas ontvet en geplakt, 3 zat muurvast helaas 1 blijft niet plakken die heb ik met wit tweezijdig tap vast moeten zetten, helaas zie je de tape wel.

top

alles zoals gepland super

Leuninghouder zijn van goede kwaliteit en werden netjes geleverd! Zijn zeer blij met het resultaat

goed bevallen

Goed en snelle levering

Product voldeed precies als beschreven

Zeer goede site en goede afhandeling.

Vindt dat juli een mooie duidelijke site hebben met duidelijke maten en mooie producten. Ga zo door zou ik zeggen. Gr meindert visser.

Prima, gekregen wat ik heb besteld !

Is oké !

Super snelle levering

Klantvriendelijk en goed

prima producten en snelle levering

prima producten en snelle levering

Vlug geleverd

Prima maar levertijd vrij lang dan gemiddeld

Alles was op voorraad maar duurde toch vrij lang.

Passion for perfection

Goede producten, nette levering, goede kwaliteit Ik zal zeker vaker bij u bestellen Gr Jos Kastermans

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

<TOP>

<TOP>

zeer stipt en heel correct

Ik zou hier zeker terug bestellen. Ben zeer tevreden.

zeer tevreden.

goede artikelen, en betaalbaar. zeer snelle levering. zeer tevreden.ook over de kwaliteit.

Goed bedrijf werkt erg prettig. Ik had een klein foutje iets met een verkeerd artikel nummer en één mailtje was voldoende om alles weer goed te krijgen. Super service

Snelle levering, uitstekende kwaliteit !

Alles geleverd op snelle manier Alleen de ketting niet ingekort wat gevraagd was

Alles heel correct verlopen

In deze drukke pakjestijden, pakketje correct en binnen een normale tijd geleverd.

Over RVS Products

RVS-Products.nl is dé RVS-Specialist van Nederland en België. Dankzij onze snelle levering en uitstekende kwaliteit producten bent u bij RVS-Products.nl aan het juiste adres. Al meer dan 15 jaar leveren wij vanuit ons magazijn in Capelle aan den IJssel aan meer dan 20.000 klanten in heel Nederland en België RVS producten. Ook zijn wij Thuiswinkel gecertificeerd. Dit betekend dat u kunt rekenen op een correcte afhandeling van uw bestelling.