super!

de verwachting was hoog maar deze is meer dan ingelost

Correcte en vriendelijke service.

Levering op afgesproken tijdstip.

Mijn vragen over info van producten werd steeds snel en duidelijk beantwoord!

Vlot & attent

Alles netjes op tijd en wie ik ook aan de lijn kreeg, die wist me telkens te helpen.

Smooth

Alles ging vlot en aan een stevig tempo ;-). Ze laten er geen gras over groeien. De kwaliteit is eveneens uistekend!

Service op maat.

Ik heb vertrouwen in de producten die ik besel bij L'exsellent. Het team denkt mee - heel waardevol.

Top service: mooie producten die razendsnel geleverd worden

Het L'exsellent team is zeer klantgericht en speelt heel kort op de bal: de offerteaanvraag verliep zeer vlot en een aanpassing was geen enkel probleem. Hoewel ik pas 's avonds laat de bestelling plaatste, kreeg ik de dag erna 's middags het pakketje vlekkeloos thuis geleverd. Topservice.

Of je nu de 1e of 10e keer bestelt. Elke levering blijft van hoge kwaliteit.

Ik ben nu reeds enkele jaren klant. Nog steeds wordt elke bestelling afgehandeld als de eerste bestelling, waarbij men u behandelt als een nieuwe klant die moet binnengehaald worden. Correcte afspraken, correcte afhandeling, correct communicatie. L'Ex Team = Briljant team. Bedankt hiervoor.

L'exsellente service!

Een zeer goede service die meer dan 5 sterren waard is. Het start met het persoonlijk contact, de snelle reactietijd en opvolging en eindigt met een perfecte en snelle levering. Ik moet mij geen zorgen maken.

super service

Heel snelle reactie op mails en zeer snelle correcte levering! zeer tevreden.

Perfect!

Goede en vlotte communicatie. Alles snel geleverd en product zoals verwacht. Wij bestellen zeker opnieuw!

Een tevreden klant

Iets later geleverd dan beloofd maar gezien de Covid-19 omstandigheden begrijpbaar. Kwaliteit volledig conform beschrijving. We zijn tevreden!

Topservice, topkwaliteit, professioneel en snel.

Ik doe nu al een tijdje zaken met L'exsellent, en telkens weer mag ik ervaren dat je ze niet enkel een "klant", maar ook de mens achter de klant zien. Ze komen tegemoet aan je specifieke noden, willen uiteraard verkopen, maar zullen je niet zomaar iets "aansmeren". Ze denken mee en zoeken naar de beste prijs-kwaliteit-oplossing. Sterk aan te bevelen!

what you see is what you get.

Perfect geleverd op de beloofde datum. Kwaliteit volledig conform beschrijving. We zijn tevreden!

Correcte firma

stipt in bestelling en levering

vlekkeloze levering !

Snelle service en dito levering! Altijd een super klantenervaring bij Lex & Co!

probleemloos

vlotte afspraken, vlotte levering

Perfecte opvolging van offerte tot levering!

Het was de eerste bestelling die ik bij jullie plaatste. Zoals hierboven vermeld hebben jullie er een tevreden klant bij. Eén klein minpuntje was dat de levering in stukken gebeurde en sommige artikelen 2 dagen té laat aankwamen. Dit is echter niet aan jullie gelegen maar aan de diensten die de leveringen moeten bezorgen. Te wijten aan de huidige (Covid) situatie. Vandaar toch een 10!

Correcte service

Bedankt voor de correcte en tijdige afhandeling!

Correcte en snelle werking

top

Perfecte en vriendelijke service

In deze moeilijke tijden werd ik snel en vriendelijk geholpen.

PROFESSIONEEL HOOGSTAAND VRIENDELIJKE SERVICE

Ik werk nu al een tijdje samen met L'exsellent en steeds weer ben ik aangenaam verrast door hun professioneel hoogstaande dienstverlening. Het is een zeer correct bedrijf, waar de mensen met de glimlach de nodige informatie verschaffen. L'exsellent is EXCELLENT. Dat staat buiten alle kijf! Keep on doing the good work!

vlotte en snelle service

Ik vond het een fijne kennismaking, en beveel jullie zeker aan! Dankjewel voor de vlotte communicatie en snelle levering!

Bedankt voor de super snelle correcte levering! Ik beveel jullie absoluut aan! Groet, Sander van de Pol Esmay bv / Kvik Genk

Supersnelle service!

Bestelling werd onmiddellijk behandeld en de orderbevestiging was in een mum van tijd klaar. Goederen werden persoonlijk bij ons afgeleverd. Supersnel en supervriendelijk!