Alles in orde met de bestellingen die wij deden . Goed verzorg .

Niets op aan te merken!

Snelle service, denken mee en goede communicatie.

behulpzaam, meedenkend, fijne samenwerking en komen beloftes na

Fijne samenwerking met deze organisatie. Denken mee en zoeken steeds naar oplossingen. Komen hun beloofde leveringstermijnen na, een fijne partner om beroep op te doen.

Goede opvolging en verwerking, kwaliteit drukwerk is matig

Ik liet 1000 ballonnen bedrukken. Contact, administratie opvolging , verwerking en levering zeer vlot en correct. Het drukwerk op de ballonnen kon me maar matig bekoren, dubbel bedrukt en ontbrekende letters als je ballon opgeblazen is.

Beste Joop, Zojuist heeft u van ons een mailtje ontvangen. Een slechte opdruk is uiteraard niet de kwaliteit die we nastreven. We lossen dit graag op met u. Mvg Team L'exsellent

Zeer vriendelijk en bekwaam bedrijf

Correct en vriendelijk bediend.

Alles verliep zeer vlot

Fijne service, goede opvolging, hulpvaardig en correct. Meer moet er niet gezegd worden.

perfect!

Op alle vlakken perfect contact, uitvoering en levering proficiat

goede service en kwaliteit

Mooie bedrijfskleding met reclame erop geborduurd aangeschaft. Super kwaliteit en top service!

UITSTEKENDE SERVICE. PRIMA PRIJS-KWALITEIT.

Ik ben een tevreden klant. Ik werd vriendelijk en professioneel te woord gestaan. De bestelling en levering werden vlot en correct afgewerkt.

Vlot, meedenkend, behulpzaam, vriendelijk, degelijk materiaal

recente samenwerking

Voor de vrije korte samenwerking, waarvoor de levering nog zal volgen, ben ik nu al super tevreden. Er wordt meegedacht met mijn wensen. Bovendien kan ik mijn keuze visueel vaststellen. Wat ik nog het meeste waardeer, dat indien mijn keuze van kledij kan verbeterd worden, dat hier adequaat op wordt gereageerd en een gelijktijdig een beter aanbod wordt voorgesteld. Super gewoon. Dit geeft mij als klant een soort van rust en een stevig vertrouwen. Ik kan zonder zorgen mijn opdracht uit handen geven en heb alle vertrouwen in een goede afloop van iedere bestelling. Ik kijk uit naar een jarenlange samenwerking. Met vriendelijke groeten Miet Thys Interboring Industrieweg Zuid 1354 3520 Zonhoven 011 81 54 33

Vlot, correct, zoals altijd

Niet de eerste keer dat we met L'exsellent samenwerken. Alles verloopt steeds vlot, vriendelijk en correct. Wat wil een mens meer.

het is degelijk

degelijk

TOPservice!

Heel snelle afhandeling, goede informatie over de producten. Heel leuke samenwerking. Wij zullen in de toekomst zeker nog gebruik van maken hun diensten!

Goede service !

Vlotte en kwalitatieve service

Mijn wensen werden perfect ingevuld en dat binnen een zeer korte termijn.

goede service en prijs kwaliteit

goed communicatie en snelle levering

Vlotte service en top product!

Ik vond het persoonlijk contact om na te gaan of het zeker om het juiste product ging, heel aangenaam. Het gaf zeker vertrouwen! Nadien liep alles heel vlot en kregen we onze balpennen, die van perfecte kwaliteit zijn! Er werd ook steeds heel vlot via mail gecommuniceerd.

Snelle service en correcte prijzen

Steeds een fijne samenwerking en mooi eindresultaat!

no nonsens, flexibel, doet wat ze beloven, denkt mee, servicegericht

Altijd prima zaken mee te doen

Top!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leveringstermijn: 1 week later dan eerst gepland

Pluspunten

Goede kwaliteit, goede service, snelle levering.

Kattenbos 121 3920 Lommel