De bestelling werd snel geleverd.

Het is allemaal prima! Goede service en snelle levering.

leuke designs van goede kwaliteit!!

leuke designs van goede kwaliteit!!

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Enorm vriendelijke verkoper

Leuke collectie. Vriendelijke verkoper. Goed product.

Goede prijs-kwaliteit en correcte levering

Goede prijs-kwaliteit en correcte levering Goede prijs-kwaliteit en correcte levering

Goed en snel

Goed en snel

Vlot geleverd

Als was in orde en snel geleverd de extra faceschield was een leuke verassing

Snelle levering en prima prijs

De levering was heel snel. De prijs is prima. De afwerking had iets beter gemogen. Een zoom had het product fraaier gemaakt.

Zeer goede service

Service beter als verwacht. Komen afspraken gelijk na

Top service.

Door een fout van mijn e-mail óf die van Facemask is de communicatie stroef verlopen. Na telefonisch contact met Roy is het keurig opgelost. Daarom 10 sterren.

FaceMSK geeft goede service!

Ik heb 5 juni betaald voor een facemask en deze na 1 maand nog steeds niet ontvangen! Op berichten van mijn kant wordt niet gereageerd! Telefonisch zijn ze niet te bereiken want er is geen nummer vermeld op de site. Facebook heb ik niet. Rectificatie: direct na mijn recensies heeft FaceMSK persoonlijk contact met mij gezocht via e-mail. Ik bleek een bestelling gedaan te hebben op een webshop die niet meer bij dit bedrijf hoorde (.com). Alles is goed opgelost en ik krijg mijn geld terug.

Hi Riek, hartelijk dank voor je recensie en fijn om te horen dat we het samen alsnog positief hebben weten op te lossen! Wie weet tot ziens! Met vriendelijke groet, Roy - Team FaceMSK

Goede correcte site

Alles correct ontvangen,zeker een aanrader.bedankt tot de volgende bestelling

Prima masker

Masker met leuk design erop. Verzending had wat sneller gekund, maar dat mag de pret niet drukken. Goed te gebruiken als bandana tijdens het varen in de zon. Word geen natte doek, omdat vocht snel opdroogt.

Geleverd zoals op de foto.

Goed prijs, goed kwaliteit en snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Levering was ondanks de corona crisis mooi op tijd en de facemasks zijn top

Verzendadres anders dan factuuradres.

Kostte even tijd om bevestiging van ontvangst te krijgen. Alles in orde.

Snel geleverd prima product

Al snel de bestelde producten binnen gekregen.

Top! Levering naar duitsland snel en goed!

2e keer besteld bij Facemsk en wederom prima levering!

Goede overzichtelijke site en snelle levering

Mooie designs op de maskers, een goede overzichtelijke site, en snelle levering van mijn bestelling.

Leuk

Gaaf product, zit bij mij wat laag op het gezicht door m'n staart, dus het drukt wat op m'n onderste oogleden. En zou graag ook een egaal zwarte in het assortiment hebben willen kunnen vinden. Maar goede kwaliteit en de klittenband is erg sterk!

Luchtig en dun

Heerlijk voor tijdens motorrijden ipv dikkere col. Beschermd goed tegen insecten. Nadeel is dat, ondanks dat je zeer goed kan ademen door de mask, toch m'n bril beslaat als ik stil sta. Wel jammer is dat de keuze vooral bepaald wordt door wat minder vriendelijk uitziende masks.

geweldig

geen nare geurtjes, voelt fijn aan, lekker stoffie kort om, HELEMAAL TOP

Goeie kwaliteit en snelle levering

Ik was benieuwd of ik zou krijgen wat ik zag op de fotos. Precies wat ik had verwacht en meer. Ik gebruik het voor motorrijden tegen de pollen en het helpt !

Mooie facemask, goede kwaliteit

De facemask heeft een goede opdruk en de kwaliteit van de stof is goed.

mooi product

mooi product, fijne stof en snelle levering