Fantastyczne podejscie i obsługa klienta

Przesylka zaginela - support bardzo szybko i sprawnie załatwił ten problem

• Poleciłbyś nas? Yes

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Vrijdag besteld zaterdag ontvangen en van het weekend al gebruik kunnen maken van de zonnebril en mask. Erg tevreden.

Helemaal top

Goede top kwaliteit spullen super tevreden

Probleem met verzending werd correct opgevolgd !

Snelle levering en super service

Heel tevreden over FaceMSK, binnen 1 dag geleverd en zelf fouten worden binnen een paar uur opgelost. Ga zo door

Kan niet beter 10/10

Echt een aanraderrrr! Ze zijn niet alleen de goedkoopste die ik in Nederland gevonden heb maar leveren ook nog eens binnen 24uur. Ik heb er 5 gekocht voor 5 euro per stuk en ben met alle 5 de designs erg tevreden! Ook heb ik een kortingscode ontvangen voor een volgende bestelling waar ik zeker gebruik van ga maken en een leuke FaceMSK sticker! TOP!!

Besteld en snel in huis

Makkelijk en snel besteld. Kwaliteit is super en wordt snel geleverd.

Snelle levering..goede en vriendelijke service

Dik in orde

Gewoon goed matriaal

Geweldig en snel

De klantenservice heeft mij mega snel geholpen met mijn bestelling. Ik wilde deze nog voor.mijn vakantie hebben maar dat is door de transporteur helaas niet gelukt. De klantenservice heeft het mega goed verholpen waardoor ik heel erg blij ben! Ik zal zeker nog meer facemask kopen! Top!!!

Zeer tevreden met service en producten

Ben erg tevreden met de kwaliteit van de FaceMSK producten. Heb ze gisteren voor het eerst getest op de motor met open helm en was erg verrast :) Dank Team van FaceMSK!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik bestel snel weer bij jullie!

Goed geregeld hiero! Zeer tevreden 👍🏼

Mooie facemasks, goede kwaliteit!

Hele goede ervaring met FaceMSK. Ik zou 5 sterren geven als het aanbod wat gevarieerder zou zijn. Nu zijn het voornamelijk skulls en dieren. Zou het leuk vinden als er meer verschillende prints zijn van bijv. personages uit films/series/games.

Goede , snelle , service

Ruime keuze en snelle levering

Zeer goed!!

Zeer goed goeie kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en denken met je mee

Erg tevreden over producten en dienst

Gebruik gemaakt van de actie en zijn enorm tevreden over zowel de kwaliteit en de snelheid van de service!

Kwaliteit en print van de FaceMSK face shield valt erg tegen. Jammer.

Ik kocht twee face shields. Eén met leuke opdruk en één gewoon zwart. Ze voelen allebei prettig aan door de dunne stof. De zwarte FaceMSK is enkelzijdig bedrukte stof. Dat valt me erg tegen. Zo is de buff niet op meerdere manieren te gebruiken (zoals ik gewend ben van een ander merk buff). Voor de face shield met opdruk is het feit dat hij enkelzijdig bedrukt is op zich niet zo'n probleem, maar wel als de randjes oprullen (wat bij gebruik natuurlijk vaak gebeurt). Dan zie je ineens de minder fraaie binnenkant en is het effect van het face shield weg. Al met al valt het me erg tegen, ook voor deze prijs.

Beste Johan, Bedankt voor de heldere feedback! We nemen je feedback mee in de volgende productie van nieuwe masks en hopen op deze manier de masks te blijven verbeteren. Voor de enkelzijdig bedrukte Faceshield: het is inderdaad zo dat polyester microvezel masks krullen nadat je hem uit de verpakking haalt. Je kunt ze dan het beste naar binnen toe rollen/vouwen zodat je alleen de buitenkant van de mask ziet. Op deze manier zie je dus niet de onbedrukte binnenkant. We hebben je per mail gecontacteerd en een coulance aangeboden. Hopelijk kunnen wij je ervaring bij FaceMSK op deze manier toch nog verbeteren. Met vriendelijke groet, Roy van Oers Team FaceMSK

Snelle service en excellent product!

Snelle service en excellent product!

Zeer snelle levering

Goede kwaliteit en mooie foto en om te dragen gaafffff

Perfecte service en fijne producten

Zo'n simpel en relatief goedkoop product - waarbij zo'n goede service wordt geboden, onwerkelijk! Ik stond versteld van de snelheid van de klantenservice en de goede en nette hulp, hier kunnen veel bedrijven van leren! Mij en mijn vrienden zien jullie zeker terug FaceMSK! Bedankt!

Pluspunten

Snelle levering en zeer beleefd