Love it!!

Goede en snelle service, en de juiste prijs en goeie kwaliteit. Kortom; niets op aan te merken!

Heel fijn!

Eerlijk gezegd heb het niet echt kunnen uittesten en meenemen op straat. Dus daar kan ik geen beoordeling over geven. Van de rest het product ziet er heel goed uit wel zag ik in de product foto dat er wat zwarte lijnen aan de onderkant zat en had dat wel heel mooi gevonden als dat er ook echt bij zat in de facemask. Van de rest het product ziet er heel goed uit en ben zeker van plan in de toekomst meerdere te gaan halen!

Bedankt voor je beoordeling Vester en goed om te horen dat je zo tevreden bent! Zo te zien gaat je opmerking over de Grey Master Skull, de zwarte lijnen zijn in dit geval de schaduw lijnen. Die zijn ook terug te zien op alle andere Face Mask afbeeldingen :)

Goed product, snelle levering

Liever dit dan een luier op je kop.

Liever dit dan een luier op je kop.

Top. Snelle levering

Ik heb alleen geen reactie gehad op een gestuurde mail. Dat is het enigste.

Hi Reinald, bedankt voor je beoordeling + de herinnering :) Zo te zien heb ik inderdaad je mail over het hoofd gezien. Ondertussen heb ik je mail beantwoord met de informatie waar je om vroeg. Hopelijk is alles verder duidelijk nu! Spreek je snel weer!

Volgende dag in huis en precies wat ik besteld had. Wat wil je nog meer?

Top , snel geleverd.

Zaliggg

Het prosuct is precies wat ik dacht de stof is stevig maar heel licht.. love to wear it

Super product, snelle levering

Ok

Ok

Tevreden met dienst en producten

Goede kwaliteit producten, snel geleverd en fijne website om te bestellen, ga zo door

Niet toepasbaar op huidige situatie met corona

Ik was verplicht om een ander mondkapje te zoeken. Deze veel te dun. En meer voor kinderen...

Beste Vincent, bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je ons beoordeeld op iets waar wij niets mee te maken hebben. Onze Face Masks (bandana's) mogen inderdaad niet gebruikt worden als vervangend mondkapje. Dat zie je ons ook nergens vermelden. Jammer dat je dit niet eerst even aan ons hebt nagevraagd voordat je bestelde. Dan hadden wij je dit gewoon kunnen vertellen aangezien dit duidelijk vermeldt staat op de website van het RIVM.

correcte levering, mooie t-shirts, kwaliteit is goed

correcte levering, mooie t-shirts, kwaliteit is goed

Sava

Heb al paar keer gedragen maar had beter neutrale genomen of met vierkantjes maar is goed alternatief

Beste Sven, bedankt voor je beoordeling! Zo te zien heb je nog geen contact met ons opgenomen om dit probleem te melden, anders hadden wij het natuurlijk direct voor je opgelost. Mijn collega heeft je begin deze week een e-mail gestuurd echter hebben wij nog geen reactie van je mogen ontvangen (misschien in je spam terecht gekomen?). We horen natuurlijk graag van je zodat wij het juiste exemplaar voor je vriendin kunnen opsturen!

Niet eens binne gekrege wacht al 2 week

Niet binne gekome

Beste Jaimy, bedankt voor je beoordeling. Zo te zien heb je geen contact met ons opgenomen om dit te melden voordat je de beoordeling plaatste. Zodoende waren wij hiervan ook niet op de hoogte. Zo te zien heb je inmiddels contact met mijn collega om het probleem op te lossen.

Geweldig masker

Gemakkelijk dragen en zeer warm zeker een aanrader er ik ga er ng bestellen volgende donderdag greetz

Maskers goed, levering lang .

De maskers zijn prima , de bezorging kan beter , op maandag bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden en deze is op donderdagavond pas geleverd .

Prijs kwaliteit verhouding is oke

Snel geleverd.

Vindt het kwaliteit niet dat wat ik zoek

Het materiaal dat de maak is gemaakt is niet wat ik zoek. Deze is te plastiekerig en niet praktisch in mijn dagelijkse handeling. Gegroet Swake

Goedemorgen Swake, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het materiaal niet is naar wat je zoekt, dit staat uiteraard op de product pagina beschreven en had je van te voren dus kunnen zien. Wanneer je niet tevreden bent met een ontvangen product kan je hem altijd nog retourneren. Neem hiervoor even contact op met info@facemsk.nl.

Snelle levering en goede kwaliteit

Tekrap

Voelt 1 laagje stof zal wel een te dikke kop hebben maar heb er weer een poets doek bij

Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat het product niet in de smaak valt, een 100% polyester microvezel is inderdaad 1 laagje stof dat vrij elastistisch is en als hoofdsok gedragen kan worden. Mocht hij te strak aanvoelen dan kan je hem natuurlijk altijd gratis retourneren. Neem hiervoor even contact op met info@facemsk.nl.

Een bepaalde facemsk bleek niet meer op voorraad te zijn. Kreeg daar de volgende dag een mailtje over. Ze kwamen zelf met een nette oplossing en de facemsk word uiteindelijk toch nog geleverd

Goed!

Snelle levering !