Normaal goed, laatste keer ninder

Ik heb een facemask besteld en als ik die op heb, zakt hij af. Dat is erg vervelend. Je bent hem elke keer aan het optrekken

Suoer service

Erg overzichtelijke website

Kwaliteit van het facemask was heel mooi had alleen gedacht dat het materiaal wat dikker zou zijn. :) verder heel erg blij mee!

Het zijn super facemasks Maar asjeblieft niet doorzeuren over dat ik een recensie MOET invullen

Hele comfortabele faceshields

De faceshields zijn heel comfortabel. Veel beter dan die stomme mondkapjes. Het enige wat jammer is, is dat er aan de boven en onderzijde geen zoom in genaaid zit. Hierdoor rafelen ze vrij makkelijk af en is het een kwestie van tijd voor ze kapot gaan. Al met al een goed product.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Goede service, kwaliteitsvol product!

Snelle en correcte service, zeer content van het masker.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Eerste indruk goed maar na eenmalig gebruik

Eerste indruk mooie print alleen afwerking is ruim onvoldoende daarbij na eenmalig gebruik is de kwaliteit zwaar verminderd en na 1 was beurt is het een dof plaatje geworden. Jammer van 13 euro terwijl je op andere sites facemasks hebt van 5 euro die wel na twee wasbeurten hun kwaliteit behoudt. Jammer! Leuke Website leuk idee kwaliteit is helaas niet wat het zegt wat het zou moeten doen. Gaat absoluut niet lang mee, letterlijk een etmaal.

Hi Zeno, bedankt voor je beoordeling! Zo te zien heb je reeds contact gehad met onze klantenservice. Via de mail gaf je aan dat het Anonymous design (zwart/wit) verkleurd is naar de kleur blauw. Een zwart wit design kan niet door het toedoen van de Mask verkleuren naar blauw natuurlijk. Ook bleek dat je de face mask al hebt weggegooid en dit dus verder niet kon aantonen. Dat vinden wij natuurlijk erg jammer, we hadden graag met je meegekeken.

Niets op aan te merken. Uitstekende service. Goed Product.

Top zaak

Snel en duidelijke service

Product is wat je besteld, goede prijs kwaliteit en snelle levering.

Convertabel

Goede ervaring

Twee facemasks besteld en betaald dag later kreeg ik een mail één was uitverkocht we konden er twee voor uitzoeken wat ze eigenlijk niet hoeven te doen. Heb er twee uitgezocht en toe gemaild welke we wilden kreeg niet veel later een mail dat ze op de post waren gedaan een hele goeie service ik beveel ze zeker aan. Ga er zeker wat vaker bestellen.

Goeie en snelle service kwaliteit minder

Tevreden over de snelheid van de bestelling alleen vind ik de kwaliteit beetje jammer heb nu al veel pluisjes erop en aan het einde veel losse draadjes!

Hi Paul, bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te horen dat de kwaliteit lijkt tegen te vallen. We nemen direct contact met je op om te kijken wat er precies met de Face Mask is gebeurd. Hopelijk weten we het samen op te lossen!

Leuk product, fijne kwaliteit

Leuk product en fijne kwaliteit. Snel geleverd

Leuke facemsks, snelle levering!

2de maal dat ik hier bestel. Product is goed en blijft goed zelfs na vele malen wassen in wasmachine. Nu ook fleece besteld, tevreden van!

Top, snel, superkol.

Vlotte bestelling. De kol is lekker warm.

Maskers zijn mooi en ze zien er heztelfde ujt als de afbeelding.

Tijdig gekeverd , prima kwaliteit

TOP-

Leuke spulletjes om uit te kiezen, mooie kwaliteit en niet duur!

Goed!

FaceMSK was een succes aan de ontvanger(cadeau).goede service. Een grote keuze ,en gevarieerd ook Leuk om deze site te bekijken. Had wel moeite met de clowns masks.Geven n.l.een enge uitstraling .Misschien iets om over na te denken.

Prima site, goed aanbod

Snel kunnen vinden wat ik zocht. Sommige producten bleken pas na bestelling niet meer leverbaar dus dat was wat onhandig, maar all in all een prima ervaring.

CHAPEAU

Prachtig

Positief

Een snelle levering, netjes verpakt en product is volgens verwachting.