Mals

Ja was het me geld wel waard

Geweldig en snel verzonden

Goeie kwaliteit werkt perfect

Ik heb weer een paar leuke dingen en alles ging goed

snel besteld en snel geleverd

Snelle reactie

Vorige week vrijdag besteld een week later nog niets maar ligt niet aan de winkel zelf maar aan bpost. Voir de rest is dit een aan te raden winkel kwa keuze en overzichtelijkheid van hun website

Hi Juan, bedankt voor je beoordeling! Zo te zien heeft mijn collega al contact met je opgenomen per email en is de zending gisteren bij je binnen gekomen. Onze excuses in ieder geval voor de vertraging! Er zijn over het algemeen al erg veel vertragingen bij de post bedrijven in verband met een altijd drukke december maand.

Bet was gewoon super snelle reactie. Snelle levering. Veel opties. Product ziet er super uit. Gewoon top

Volgende dag binnen

Altijd om op motor zeer fijn en veel goede reacties. Mooie kwaliteit en zeer veel mogelijkheden

Top service en snel geleverd

Een dag te laat gelevered dus nog niet kunnen proberen of gebruiken voor het beoogde doel.

aanhoudende vraag naar feedback komt sneller dan de levering

Hi Michael, bedankt voor je review! Wat vervelend dat de bestelling een dag later bezorgd is. Helaas komt dit voor Belgische zendingen vaker voor dan bij binnenlandse zendingen. Dit kan te maken hebben met de overdracht van de post van PostNL aan Bpost. Hier hebben wij helaas verder geen invloed op. Hopelijk bevalt de Face Mask je wel, dat horen we natuurlijk graag van je! :)

Mena!

Top product

Goede kwaliteit en mooie prijs..

Mooi spul goeie prijs

Snelle levering goed materiaal top service

FaceMSK lever top service en zijn klant vriendelijk zoals het hoort.

Bij iedere bestelling word er top service geleverd.

Ontzettend goede service en snelle reactie via mail

Tijdens de bestelling heb ik de verkeerde betalingsmethode aangeklikt, gelukkig reageerde Roy erg snel en kwam mijn bestelling alsnog op tijd binnen. Topservice👍🏻

Goede kwaliteit en vlotte levering

Goed en snel.

Netjes de volgende dag geleverd. Maskers geseald geleverd!

Snelle verzending, goede kwaliteit

Mijn bestelling lag binnen 24u in de brievenbus! De masks voelen lekker zacht aan en zitten perfect.

Heerlijk product

Levering was vlot en de kwaliteit van het product is geweldig. Heerlijk warm nu op de motor.

Mooi artikel

Past goed. Mooi artikel voor mijn zoon.

Met als verrassing gratis verzendkosten 😁

Prima de luxe

Wat een top klantenservice! duimpje omhoog voor jullie. Het product was van top kwaliteit niets van te zeggen 👌

De verzending kan netter

Producten zijn goed, alleen jammer dat het pakketje aan de onderkant open gemaakt was en langs de voordeur lag...

Hi Cindy, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de producten die je bij ons hebt gekocht. We schrikken wel van de slordige levering, hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen. De Faceshields zitten gelukkig ook nog in een eigen verpakking in de envelop, waardoor ze hopelijk niet beschadigd zijn geraakt. Mocht dit wel zo zijn dan horen wij het natuurlijk graag!