Te late levering , niet voldaan aan beloftes

Had maak nodig voor wintersport maar levering duurde te lang en zeker niet de volgende de dag zoals beloofd. Nu hebben we niks aan de bestelling

Beste Philippe, bedankt voor je review! Erg vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd bij je is binnen gekomen en je het daardoor niet hebt mee kunnen nemen op wintersport. Zo te zien heb je niet eerder contact met ons opgenomen, hierdoor waren wij dus ook niet op de hoogte van het probleem. Wij hebben je zojuist een mail gestuurd om het probleem samen op te lossen. In ieder geval toch een fijne wintersport toegewenst!

Heel snelle levering!!!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Goeie kwaliteit

Snelle levering en mailwisseling. Wij waren ons huisnummer vergeten door te geven, maar levering was nog op tijd voor onze wintersportvakantie door snelle reactie van FaceMask.

Leuke originele shields en topservice!

Had een paar shields besteld, supersnel in de brievenbus. 1 van de shields had helaas een profuctiefoutje en dit werd keurig en opnieuw supersnel keurig opgelost! Klein minpuntje: de kleuren van dr shields zijn in het echt minder fel/contrasterend dan op de foto's.

Hi Fleur, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat we het probleem netjes hebben opgelost :) We zijn ons er van bewust dat sommige kleuren op de productfoto's feller over komen dan ze in het echt zijn. We werken voortdurend aan de verbetering van onze producten en afbeeldingen om de verwachtingen zo goed mogelijk na te kunnen streven. Hopelijk zal dit in de toekomst dus niet meer voorkomen!

Top, goed product en snelle levering

Top, goed product en snelle levering, kwaliteit van de facemask is ook goed, zelfs na het wassen in de wasmachine. Designs zijn gaaf, heb nergens mooiere gezien!

Producten zoals verwacht. Snelle reactie op vragen. Levering snel.. oftewel helemaal toppie

Bestelling van facemasks

De kwaliteit van de facemask zijn super. Ik gebruik ze elke dag nu ik op skivakantie ben. Ze zitten niet te strak, geen irritaties van de stof, en houdt de wind goed tegen. Daarom raad ik ze ook zeker aan.

Fijne gezichtsmaskers

2 stuks besteld. Goeie kwaliteit. Mooie designs.

Relaxed zittende face mask

Dik in orde!

Snelle levering, perfecte kwaliteit!

Prima kwaliteit!

Snel geleverd en mooi assortiment.

Prima en snel

Goede service en snelle levering. Jammer dat combi deals niet altijd te bestellen zijn

Beste Richard, bedankt voor je review en de feedback. Wij zijn op de hoogte van de Pack deals die regelmatig zijn uitverkocht, deze zijn vaak erg gewild. In de toekomst zullen we ons uiterste best doen dit te voorkomen :)

Geweldige artikelen

Heb meerdere artikelen besteld allemaal perfect geleverd en goede kwaliteit.

Perfecte maat!

Fijn product en elastisch waardoor het product precies goed past. We hebben er 2 besteld voor vader en zoon en in beide gevallen zit hij perfect!

Mooi

Mooie prijs en snel geleverd

Snel en warm

Houdt alle wind tegen, is doorademend en lekker warm.

goede kwaliteit, snelle bezorging, prima service. Volgende keer koop ik zeker weer hier.

Goede kwaliteit, Goede service

Snel bezorgd, snelle reactie over de mail & goede service

Alles van wat ik er van verwachtte...perfect

Lekker makkelijk en veelzijdig te gebruiken

goed snel en netjes

goed netjes en snel geleverd

Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit goed geholpen en snel in huis

Prima product, snelle levering

Product zit lekker, is al ingepakt voor de wintersport. Had het besteld en gelijk de volgendedag al in huis.

Top product!

Dit jaar weer naar Saalbach en weer wat nieuwe Fleece nekwarmers gekocht, ideaal!