FaceMSK geeft goede service!

Ik heb 5 juni betaald voor een facemask en deze na 1 maand nog steeds niet ontvangen! Op berichten van mijn kant wordt niet gereageerd! Telefonisch zijn ze niet te bereiken want er is geen nummer vermeld op de site. Facebook heb ik niet. Rectificatie: direct na mijn recensies heeft FaceMSK persoonlijk contact met mij gezocht via e-mail. Ik bleek een bestelling gedaan te hebben op een webshop die niet meer bij dit bedrijf hoorde (.com). Alles is goed opgelost en ik krijg mijn geld terug.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Riek, hartelijk dank voor je recensie en fijn om te horen dat we het samen alsnog positief hebben weten op te lossen! Wie weet tot ziens! Met vriendelijke groet, Roy - Team FaceMSK

Goede correcte site

Alles correct ontvangen,zeker een aanrader.bedankt tot de volgende bestelling

Prima masker

Masker met leuk design erop. Verzending had wat sneller gekund, maar dat mag de pret niet drukken. Goed te gebruiken als bandana tijdens het varen in de zon. Word geen natte doek, omdat vocht snel opdroogt.

Geleverd zoals op de foto.

Goed prijs, goed kwaliteit en snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Levering was ondanks de corona crisis mooi op tijd en de facemasks zijn top

Verzendadres anders dan factuuradres.

Kostte even tijd om bevestiging van ontvangst te krijgen. Alles in orde.

Snel geleverd prima product

Al snel de bestelde producten binnen gekregen.

Top! Levering naar duitsland snel en goed!

2e keer besteld bij Facemsk en wederom prima levering!

Goede overzichtelijke site en snelle levering

Mooie designs op de maskers, een goede overzichtelijke site, en snelle levering van mijn bestelling.

Leuk

Gaaf product, zit bij mij wat laag op het gezicht door m'n staart, dus het drukt wat op m'n onderste oogleden. En zou graag ook een egaal zwarte in het assortiment hebben willen kunnen vinden. Maar goede kwaliteit en de klittenband is erg sterk!

Luchtig en dun

Heerlijk voor tijdens motorrijden ipv dikkere col. Beschermd goed tegen insecten. Nadeel is dat, ondanks dat je zeer goed kan ademen door de mask, toch m'n bril beslaat als ik stil sta. Wel jammer is dat de keuze vooral bepaald wordt door wat minder vriendelijk uitziende masks.

geweldig

geen nare geurtjes, voelt fijn aan, lekker stoffie kort om, HELEMAAL TOP

Goeie kwaliteit en snelle levering

Ik was benieuwd of ik zou krijgen wat ik zag op de fotos. Precies wat ik had verwacht en meer. Ik gebruik het voor motorrijden tegen de pollen en het helpt !

Mooie facemask, goede kwaliteit

De facemask heeft een goede opdruk en de kwaliteit van de stof is goed.

mooi product

mooi product, fijne stof en snelle levering

Prima, maar miste wel wat

De bezorging etc was prima. Alleen kreeg ik niet te weten wanneer hij bezorgt zou worden. Ik miste een track and trace.

Fijne winkel

Wij hadden ons 2 gezichtsdoeken besteld, deze werden vlug geleverd. Enigste punt van aandacht is de afwerking van de doeken, deze zijn gewoon gesneden, het zou fijn zijn als er een genaaide rand aan geweest was.

Bestelling gedaan, denk 1 dag later mail dat ze 1 artikel niet in voorraad hadden, ik heb een nieuwe mogen kiezen en was dik inorde. Bestelling heel goed toegekomen. Top!

Teleurgesteld

Ik had een bestelling geplaatst bij jullie voor 2 maskers. En jammer genoeg waren er 2 verkeerde maskers naar mij toegestuurd.hiervoor een mail gestuurd.ik kreeg als reactie terug dat ik een nieuwe toegestuurd kon krijgen en die andere niet omdat dat masker leek op degene die ik had besteld. Ik heb niks voor niks dat specifieke masker besteld. Dus ik ben hier een beetje teleurgesteld door. En al met al heb ik dat ene masker nog geen eens toe gestuurd gekregen. Heel erg jammer dit

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Kelly, bedankt voor je review. We begrijpen de teleurstelling en vinden het natuurlijk ook vervelend dat dit zo gelopen is. Zo te zien hebben wij je meerdere keren een e-mail gestuurd (vanuit info@facemsk.nl) om het probleem op te lossen echter krijgen we helaas geen reactie van je. Kan het zijn dat onze e-mails in je spam zijn uitgekomen? We horen graag van je!

Hartstikke tevreden

Prima service, snelle levering ondanks de omstandigheden. Kwaliteit ook prima.

Prima webshop, prima product

Prima webshop, prima product

Hele goede service en goede kwaliteit

Snel en correct.

Bestelling werd snel en correct geleverd.

Snel geleverd, niet te duur

Ik ging voor de aanbieding van 5 facemasks voor €25. Ze werden netjes verpakt snel geleverd. Ik heb ze gekocht als beter-dan-niks-mondkapje, maar volgens mij bieden ze totaal geen bescherming. Maakt niet uit. Minpuntje: het FaceMSK-logo staat nogal prominent op de facemask afgedrukt. Niet superstorend, maar ik had het liever wat minder opvallend gezien.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Kees, bedankt voor je review en de feedback. Hier gaan we in de nabije toekomst zeker iets mee doen! We zijn momenteel druk bezig om alle min-punten die we van onze klanten te horen hebben gekregen te verbeteren zodat we uiteindelijk een face mask kunnen aanbieden zonder min-punten :) Veel plezier nog van de masks toegewenst en wie weet zien we elkaar weer eens terug!

Exact zoals verwacht

De duidelijke beschrijving en fotos op de website maakte dat ik precies kreeg wat ik verwachtte. Mooie prijs/kwaliteit verhouding, erg mooie designs en de levering verliep ook prima in brievenbuspakketje. Perfect

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden