Bestelling van facemasks

De kwaliteit van de facemask zijn super. Ik gebruik ze elke dag nu ik op skivakantie ben. Ze zitten niet te strak, geen irritaties van de stof, en houdt de wind goed tegen. Daarom raad ik ze ook zeker aan.

Fijne gezichtsmaskers

2 stuks besteld. Goeie kwaliteit. Mooie designs.

Relaxed zittende face mask

Dik in orde!

Snelle levering, perfecte kwaliteit!

Prima kwaliteit!

Snel geleverd en mooi assortiment.

Prima en snel

Goede service en snelle levering. Jammer dat combi deals niet altijd te bestellen zijn

Geweldige artikelen

Heb meerdere artikelen besteld allemaal perfect geleverd en goede kwaliteit.

Perfecte maat!

Fijn product en elastisch waardoor het product precies goed past. We hebben er 2 besteld voor vader en zoon en in beide gevallen zit hij perfect!

Mooi

Mooie prijs en snel geleverd

Snel en warm

Houdt alle wind tegen, is doorademend en lekker warm.

goede kwaliteit, snelle bezorging, prima service. Volgende keer koop ik zeker weer hier.

Goede kwaliteit, Goede service

Snel bezorgd, snelle reactie over de mail & goede service

Alles van wat ik er van verwachtte...perfect

Lekker makkelijk en veelzijdig te gebruiken

goed snel en netjes

goed netjes en snel geleverd

Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit goed geholpen en snel in huis

Prima product, snelle levering

Product zit lekker, is al ingepakt voor de wintersport. Had het besteld en gelijk de volgendedag al in huis.

Top product!

Dit jaar weer naar Saalbach en weer wat nieuwe Fleece nekwarmers gekocht, ideaal!

Snelle levering en goed product

Ik gebruik ze voor wintersport en op de bouw in de winter tijd.. heerlijk!!

Gewoon goed

Overzichtelijke site. Gemakkelijk bestelproces. Zeer snelle levering. En last but not least...degelijk, goed product, precies zoals beschreven.

Snel, vriendelijk en goedkoop

Kwaliteit is top, draag een Faceshield voor stof en zaagsel tegen te houden. Buitengewoon top! Heb er meteen een aantal bij besteld ter afwisseling 😬

Veel keuze goede kwaliteit

Snel geleverd en super prijs kwaliteit verhouding enorm tevreden

Gewoon goed

Ik ontving de mailtjes in de spambox misschien is het handig om dit te vermelden. (Kan zijn dat t al zo is maar dat ik het niet heb gezien)

Prima! Goede communicatie.

Helaas bleek niet alles van mijn bestelling op voorraad te zijn. Dit werd snel gecommuniceerd. Na een paar dagen wachten (mijn keuze) op de volledige bestelling een klein presentje gekregen voor het ongemak. Top!

Goede service, fijne kol.

Twee kollen besteld levering liep wat vertraging op. Via email contact. Waarschijnlijk door kerstdrukte wat later. Goed geholpen. Goed produkt.

Nach Sprache filtern

Kiyoh Bewertungen

• Alle Kunden dürfen
• Bewertungen müssen den Allgemeinen Geschäftsbedingungen und den Datenschutzbestimmungen
• Überprüft, um gefälschte Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden: Lesen Sie mehr
• Bewertungen mit einer Punktzahl unter 6 sind 7 Tage nach ihrer Einreichung sichtbar