Topservice

Goede service en goed product

Zeer goed, maar...

De kwaliteit van het product is schitterend. Zeer licht, functioneel en knap! Behalve dan de extra grote logo die vrij duidelijk aanwezig is.

Top behandeling

Had wat miserie met de levering maar ben zo goed geholpen geweest via mail! Uiteindelijk zelfs eentje gratis gekregen zelf al zei ik dat dit niet hoefde

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Dylan, bedankt voor je beoordeling. Als het goed hebben mijn collega's reeds contact met je opgenomen om het probleem met de levering op te lossen. Mocht er alsnog iets aan de hand zijn dan kan je ons natuurlijk gewoon bereiken via info@facemsk.nl.

Zit goed

Beter dan een stom mondmasker. Deze zitten perfect

Gewoon een goed product conform verwachting.

Top spul

Goeie klantenservice

Goeie hulp en snelle.reactie via facebook. Snelle verzending.

Leuk

Zitten goed

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Super kwaliteit en een geweldig ontwerp

De maskers hebben een geweldige kwaliteit en een zeer mooi ontwerp. Ze passen perfect in het gezicht en het is gemakkelijk om door de stof heen te ademen. Ik zou de maskers steeds opnieuw kopen. De verzending ging naar Duitsland en was zeer snel.

goed en snel geleverd

Zeer netjes en snel geregeld

Zeer netjes en vlot geregeld. Top!

Snelle goede service

...

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Peter, bedankt voor je beoordeling! Zo te lezen heb je geluk gehad met het ontvangen van een verkeerd design. Wij zullen uiteraard gratis de juiste naleveren. Mijn collega neemt even contact met je op per e-mail! :)

Prima levering, persoonlijk snel geholpen!

Ik had een 5 pack besteld, maar een van de modellen die ik besteld had was niet meer op voorraad. Helaas, maar wel begrijpelijk met drukte in corona tijden... Ik kreeg 's ochtends vroeg een mail, met excuus dat 1 van de 5 modellen niet beschikbaar was, of ik evt interesse had in een andere. Ik had een ander model opgegeven en kreeg snel een persoonlijk antwoord van Roy en één dag later was mijn bestelling thuis geleverd. De gezichtsmaskers zijn erg fijn. Draag ze normaal als sjaal, als je de super markt binnen loopt vouw je m simpel even voor je mond en neus (veel handiger dan zo'n mond kapje met elastiekjes) Maar ik kan er ook ff snel mn haar mee vast doen, of na het douchen gebruik ik ze als een soort van diadeem zodat mn haar kan drogen, maar toch niet in mn gezicht hangt. TIP voor FaceMSK: jullie hebben erg veel skulls en prints met gezichten. Erg leuk, maar voor een beperkte doelgroep. Ik moet ze ook op m'n werk dragen, en in zo'n omgeving ga ik geen skelet op m'n gezicht dragen. Kijk eens of jullie wat meer andere design's kunnen verkopen. Gewoon ruitjes, neutrale patronen of kleurtjes... Er zijn HEEL veel skulls, maar te weinig andere patronen. ;-)

S‘middags om 16:30 besteld en de volgende dag al in huis, wat een geweldige service

vriendelijk en zeer snell, dank u

zeer snelle oplossing van probleeem in verband met de bestelling naar het buitenland

Zit goed

super

ze zitten heel goed en het leuke is dat je verschillende manieren kan dragen zoals nekwarmer of bandana

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en mocht deze annuleren kreeg mijn geld direct terug en kon een nieuwe order plaatsen. Hele goede service

Super goed geholpen

Snel geleverd en goed spul

Top gedaan

Wil ik niet omschrijven

Duidelijke site, eerlijk, veilig en snel. Top!!

Binnen 2 minuten klaar met bestellen en een snelle bezorging. Precies wat je van een webshop mag verwachten

Goed product, snelle levering.

Design en materiaal kwaliteit is goed. Zit goed strak om m'n gezicht. Ademen gaat redelijk goed, niet mee sporten. Ook warm. Prima mondkapje, beter voor op de motor!

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden