Geweldige website om iets op te bestellen!

Ze kunnen rap leveren! Dat is een plus punt, De dingen die je erop kunt kopen is redelijk goedkoop in vergelijking met andere websites. Je vindt er van alles op van face masks en andere dingen!!!!!

Goede service 👍

Producten zijn van prima kwaliteit, niets van te zeggen 👌 Levering was echter 1 dag later... Werd wel is waar binnen 5 minuten via de chat geholpen dat was wel echt super

alles prima!

niks op aan te merken

Super kwaliteit

We hebben op vrijdags 2 facemask besteld en die werden zaterdag al geleverd. Omdat het brievenbus post is hoefde we er niet voor thuis te blijven. De facemask zelf zit grandioos. Heerlijke kwaliteit en tijdens het rijden laat het geen wind door!

Goeie prijs/kwaliteit-verhouding

Tot nu toe altijd tevreden geweest met FaceMSK. Goede kwaliteit, desondanks dat het niet duur is. Personeel ook erg aardig. Als je vragen hebt helpen ze je graag verder. Deze winter zeker weer gebruik van maken (brr, jaar ging weer snel, nu al weer bijna winter).

Ik ben er zeer tevreden over.

Snelle reactie oo bestelling en goede qualiteit

Fijne service

Goed en snel

Goede producten

Producten zijn prima, niets van te zeggen 👌 Levering was echter 1 dag later... Werd wel binnen 5 minuten via de chat geholpen dus dat was wel fijn

Wat een top kwaliteit en een snelle levering.

Binnen 5 minuten reactie op mijn vragen via de chat en goede kwaliteit producten!

Fantastyczne podejscie i obsługa klienta

Przesylka zaginela - support bardzo szybko i sprawnie załatwił ten problem

• Poleciłbyś nas? Yes

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Vrijdag besteld zaterdag ontvangen en van het weekend al gebruik kunnen maken van de zonnebril en mask. Erg tevreden.

Helemaal top

Goede top kwaliteit spullen super tevreden

Probleem met verzending werd correct opgevolgd !

Snelle levering en super service

Heel tevreden over FaceMSK, binnen 1 dag geleverd en zelf fouten worden binnen een paar uur opgelost. Ga zo door

Kan niet beter 10/10

Echt een aanraderrrr! Ze zijn niet alleen de goedkoopste die ik in Nederland gevonden heb maar leveren ook nog eens binnen 24uur. Ik heb er 5 gekocht voor 5 euro per stuk en ben met alle 5 de designs erg tevreden! Ook heb ik een kortingscode ontvangen voor een volgende bestelling waar ik zeker gebruik van ga maken en een leuke FaceMSK sticker! TOP!!

Besteld en snel in huis

Makkelijk en snel besteld. Kwaliteit is super en wordt snel geleverd.

Snelle levering..goede en vriendelijke service

Dik in orde

Gewoon goed matriaal

Geweldig en snel

De klantenservice heeft mij mega snel geholpen met mijn bestelling. Ik wilde deze nog voor.mijn vakantie hebben maar dat is door de transporteur helaas niet gelukt. De klantenservice heeft het mega goed verholpen waardoor ik heel erg blij ben! Ik zal zeker nog meer facemask kopen! Top!!!

Zeer tevreden met service en producten

Ben erg tevreden met de kwaliteit van de FaceMSK producten. Heb ze gisteren voor het eerst getest op de motor met open helm en was erg verrast :) Dank Team van FaceMSK!

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik bestel snel weer bij jullie!

Goed geregeld hiero! Zeer tevreden 👍🏼

Filter on Language