Vreemde.stof , zakt af onder het motor rijden

Vreemde stof zit niet lekker zakt af onder het motor rijden

Response from the business owner

Hi Eric, bedankt voor je beoordeling! De volledige productomschrijving inclusief het materiaal waarvan het product gemaakt is staat duidelijk op de website vermeldt. Een FaceMSK Face Mask is gemaakt van 100% polyester microvezel. Ook kan je op de website een instructie video vinden hoe je een Face Mask kunt dragen. Wanneer je hem op de motor draagt bijvoorbeeld dien je hem achterop je hoofd wat hoger op te trekken, zodat hij strakker komt te zitten en niet zal afzakken, zie: https://facemsk.nl/how-to-wear-faceshield/ Hopelijk heb je hier iets aan!

Kreeg een mailtje dat het product niet op voorraad was, ik mocht een ander product naar keuze kiezen. Nog aangeboden het verschil bij te betalen, maar dat was niet nodig. Producten waren ook snel in huis. Erg tevreden!

Prijs/kwaliteit valt tegen !

Nog niet gebruikt bij het sporten maar het voelt erg dun aan ! Aanbevelen ja of nee mis neutraal

Response from the business owner

Hi René, bedankt voor je beoordeling! De Face Masks die je hebt gekocht zijn van 100% polyester microvezel gemaakt zoals op de website staat beschreven, dit is inderdaad een relatief dunne stof. Jammer dat je ze al hebt beoordeeld zonder dat je ze uberhaupt gebruikt hebt. Hopelijk vind je ze toch fijn tijdens het gebruik zoals de meeste van onze klanten! :)

Bestelling werd maar niet geleverd en dan toch vijf sterren? Ja na contact te hebben gehad werd het product persoonlijk gebracht. Super

Goed genoeg

Stof is wel een beetje dun, de prijs die ik heb betaald was ook een beetje veel als je naar de kwaliteit kijkt. Maar voor de rest is het wel oké

Geen probleem,.. snel en goede kwaliteit geleverd.

Mooie producten, goede service!!

Mooie kwaliteit, mooie prijs en supergoede service!

Ze zitten gewoon goed

Top producten!

Ik ben zeer tevreden met de producten en snelle levering van FaceMSK. In de toekomst zalnik hier zeker meer bestellen.

Top kwaliteit

Beste kwaliteit voor nette prijs, ook nog eens snel geleverd! Top service.

Normaal goed, laatste keer ninder

Ik heb een facemask besteld en als ik die op heb, zakt hij af. Dat is erg vervelend. Je bent hem elke keer aan het optrekken

Suoer service

Erg overzichtelijke website

Kwaliteit van het facemask was heel mooi had alleen gedacht dat het materiaal wat dikker zou zijn. :) verder heel erg blij mee!

Het zijn super facemasks Maar asjeblieft niet doorzeuren over dat ik een recensie MOET invullen

Hele comfortabele faceshields

De faceshields zijn heel comfortabel. Veel beter dan die stomme mondkapjes. Het enige wat jammer is, is dat er aan de boven en onderzijde geen zoom in genaaid zit. Hierdoor rafelen ze vrij makkelijk af en is het een kwestie van tijd voor ze kapot gaan. Al met al een goed product.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Goede service, kwaliteitsvol product!

Snelle en correcte service, zeer content van het masker.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Eerste indruk goed maar na eenmalig gebruik

Eerste indruk mooie print alleen afwerking is ruim onvoldoende daarbij na eenmalig gebruik is de kwaliteit zwaar verminderd en na 1 was beurt is het een dof plaatje geworden. Jammer van 13 euro terwijl je op andere sites facemasks hebt van 5 euro die wel na twee wasbeurten hun kwaliteit behoudt. Jammer! Leuke Website leuk idee kwaliteit is helaas niet wat het zegt wat het zou moeten doen. Gaat absoluut niet lang mee, letterlijk een etmaal.

Response from the business owner

Hi Zeno, bedankt voor je beoordeling! Zo te zien heb je reeds contact gehad met onze klantenservice. Via de mail gaf je aan dat het Anonymous design (zwart/wit) verkleurd is naar de kleur blauw. Een zwart wit design kan niet door het toedoen van de Mask verkleuren naar blauw natuurlijk. Ook bleek dat je de face mask al hebt weggegooid en dit dus verder niet kon aantonen. Dat vinden wij natuurlijk erg jammer, we hadden graag met je meegekeken.

Niets op aan te merken. Uitstekende service. Goed Product.

Top zaak

Snel en duidelijke service

Product is wat je besteld, goede prijs kwaliteit en snelle levering.

Convertabel

Goede ervaring

Twee facemasks besteld en betaald dag later kreeg ik een mail één was uitverkocht we konden er twee voor uitzoeken wat ze eigenlijk niet hoeven te doen. Heb er twee uitgezocht en toe gemaild welke we wilden kreeg niet veel later een mail dat ze op de post waren gedaan een hele goeie service ik beveel ze zeker aan. Ga er zeker wat vaker bestellen.

Goeie en snelle service kwaliteit minder

Tevreden over de snelheid van de bestelling alleen vind ik de kwaliteit beetje jammer heb nu al veel pluisjes erop en aan het einde veel losse draadjes!

Response from the business owner

Hi Paul, bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te horen dat de kwaliteit lijkt tegen te vallen. We nemen direct contact met je op om te kijken wat er precies met de Face Mask is gebeurd. Hopelijk weten we het samen op te lossen!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement