Top zaak

Snel en duidelijke service

Product is wat je besteld, goede prijs kwaliteit en snelle levering.

Convertabel

Goede ervaring

Twee facemasks besteld en betaald dag later kreeg ik een mail één was uitverkocht we konden er twee voor uitzoeken wat ze eigenlijk niet hoeven te doen. Heb er twee uitgezocht en toe gemaild welke we wilden kreeg niet veel later een mail dat ze op de post waren gedaan een hele goeie service ik beveel ze zeker aan. Ga er zeker wat vaker bestellen.

Goeie en snelle service kwaliteit minder

Tevreden over de snelheid van de bestelling alleen vind ik de kwaliteit beetje jammer heb nu al veel pluisjes erop en aan het einde veel losse draadjes!

Response from the business owner

Hi Paul, bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te horen dat de kwaliteit lijkt tegen te vallen. We nemen direct contact met je op om te kijken wat er precies met de Face Mask is gebeurd. Hopelijk weten we het samen op te lossen!

Leuk product, fijne kwaliteit

Leuk product en fijne kwaliteit. Snel geleverd

Leuke facemsks, snelle levering!

2de maal dat ik hier bestel. Product is goed en blijft goed zelfs na vele malen wassen in wasmachine. Nu ook fleece besteld, tevreden van!

Top, snel, superkol.

Vlotte bestelling. De kol is lekker warm.

Maskers zijn mooi en ze zien er heztelfde ujt als de afbeelding.

Tijdig gekeverd , prima kwaliteit

TOP-

Leuke spulletjes om uit te kiezen, mooie kwaliteit en niet duur!

Goed!

FaceMSK was een succes aan de ontvanger(cadeau).goede service. Een grote keuze ,en gevarieerd ook Leuk om deze site te bekijken. Had wel moeite met de clowns masks.Geven n.l.een enge uitstraling .Misschien iets om over na te denken.

Prima site, goed aanbod

Snel kunnen vinden wat ik zocht. Sommige producten bleken pas na bestelling niet meer leverbaar dus dat was wat onhandig, maar all in all een prima ervaring.

CHAPEAU

Prachtig

Positief

Een snelle levering, netjes verpakt en product is volgens verwachting.

Ondanks verkeerde adres

Snelle en zeer correcte afhandeling, ondanks door me zelf, verkeerd opgegeven adres toch een zeer snelle levering op het juiste adres! Top !!

Na wat problemen met post nl , Goed geholpen door facemsk .

Pakje geleverd in stevige envelop en past perfect in de brievenbus.

Zit super

Het artikel zit goed en blijft netjes zitten .

Prima spul

Doekjes en zoals afgebeeld, kleur blijft prima, stof niet te dik.

Bestelling ging makkelijk en snel geleverd zonder enige bullshit.

Goed product snel gelev

Topervaring

Besteld en 2 dagen later ontvangen met de post. Kan me geen beter service wensen.

Top product

Product is top, goed materiaal, snelle levering.

Snelle levering en mooi product