Positief

Een snelle levering, netjes verpakt en product is volgens verwachting.

Ondanks verkeerde adres

Snelle en zeer correcte afhandeling, ondanks door me zelf, verkeerd opgegeven adres toch een zeer snelle levering op het juiste adres! Top !!

Na wat problemen met post nl , Goed geholpen door facemsk .

Pakje geleverd in stevige envelop en past perfect in de brievenbus.

Zit super

Het artikel zit goed en blijft netjes zitten .

Prima spul

Doekjes en zoals afgebeeld, kleur blijft prima, stof niet te dik.

Bestelling ging makkelijk en snel geleverd zonder enige bullshit.

Goed product snel gelev

Topervaring

Besteld en 2 dagen later ontvangen met de post. Kan me geen beter service wensen.

Top product

Product is top, goed materiaal, snelle levering.

Snelle levering en mooi product

Nette snelle levering

De levering was snel en de producten zien er goed uit

Moet het nog cadeau doen, dus producten kan ik nog niet beoordelen

Snelle levering, prima product...

Goeie kwaliteit

Super fijne face masks!

Snel geleverd en goede prijs! Weer helemaal happy! Het hele gezin gebruikt ze en zelfs ook als mondkapje!

Mask kleurverschil, netjes opgelost die zelfde dag nog. Een nieuwe mask opgestuurd gekregen! Top service zeker een aanrader!

Goede klantenservice

Snelle levering,en klantenservice.

satisfied

Gemakkelijk te bestellen, niet lang op verzending moeten wachten, in het totaal goed. Ik ben zeer tevreden, en zal weer rap weer gebruik maken van uw diensten.

super!!

super snelle service, mooie producten... conclusie: ik bestel enkel nog bij FaceMSK :-)

Goed voor nek en mond

Ik heb hem elke dag om. Lekker warm op de fiets en brommer maar ook tijden het werk buiten.

Love it!!

Goede en snelle service, en de juiste prijs en goeie kwaliteit. Kortom; niets op aan te merken!

Heel fijn!

Eerlijk gezegd heb het niet echt kunnen uittesten en meenemen op straat. Dus daar kan ik geen beoordeling over geven. Van de rest het product ziet er heel goed uit wel zag ik in de product foto dat er wat zwarte lijnen aan de onderkant zat en had dat wel heel mooi gevonden als dat er ook echt bij zat in de facemask. Van de rest het product ziet er heel goed uit en ben zeker van plan in de toekomst meerdere te gaan halen!

Response from the business owner

Bedankt voor je beoordeling Vester en goed om te horen dat je zo tevreden bent! Zo te zien gaat je opmerking over de Grey Master Skull, de zwarte lijnen zijn in dit geval de schaduw lijnen. Die zijn ook terug te zien op alle andere Face Mask afbeeldingen :)

Goed product, snelle levering

Liever dit dan een luier op je kop.

Liever dit dan een luier op je kop.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement