Hele goede service en goede kwaliteit

Snel en correct.

Bestelling werd snel en correct geleverd.

Snel geleverd, niet te duur

Ik ging voor de aanbieding van 5 facemasks voor €25. Ze werden netjes verpakt snel geleverd. Ik heb ze gekocht als beter-dan-niks-mondkapje, maar volgens mij bieden ze totaal geen bescherming. Maakt niet uit. Minpuntje: het FaceMSK-logo staat nogal prominent op de facemask afgedrukt. Niet superstorend, maar ik had het liever wat minder opvallend gezien.

Hi Kees, bedankt voor je review en de feedback. Hier gaan we in de nabije toekomst zeker iets mee doen! We zijn momenteel druk bezig om alle min-punten die we van onze klanten te horen hebben gekregen te verbeteren zodat we uiteindelijk een face mask kunnen aanbieden zonder min-punten :) Veel plezier nog van de masks toegewenst en wie weet zien we elkaar weer eens terug!

Exact zoals verwacht

De duidelijke beschrijving en fotos op de website maakte dat ik precies kreeg wat ik verwachtte. Mooie prijs/kwaliteit verhouding, erg mooie designs en de levering verliep ook prima in brievenbuspakketje. Perfect

Snelle levering en goed product

Duidelijke website en wel snelle levering. En dat in deze COVID tijden, waarin een snelle levering nagenoeg uitzonderlijk is, zeker voor dit soort producten. Maar hier zeker gelukt. Netjes verpakt. Goed product. Zeker positief.

Na bijna 2 weken nog altijd niet geleverd, slechtste service ooit.

Contact opgenomen met Facemask en maar blijven op postnl of bpost schuiven, heb ondertussen al veel andere bestellingen gedaan en die zijn zowel met postnl en bpost aangekomen. ik kan begrijpen dat er een vertraging is van enkele dagen maar niet van bijna 2 weken!!! Zelfs zouden ze ook niet de moeite doen om contact op te nemen met de koper, echt schandalig nog echt nooit meegemaakt zoiets.

Hi Yasin, bedankt voor de review! Gisterenavond hebben wij nog een mail van je beantwoord en aangegeven dat wij contact opnemen met Bpost om meer informatie te winnen betreft de levering van je bestelling. We doen dus continu ons best het probleem op te lossen, echter is dit blijkbaar nog steeds niet voldoende. Wij zullen je per mail contacteren om een andere oplossing voor je te zoeken.

Nvt

Zeer vlotte verkoop

Geweldige prijs, prima materiaal en snelle verzending. Zeer tevreden.

Mooie website, snelle levering

Goede snelle service en bezorging

Bestelde artikelen zijn netjes in korte tijd opgestuurd en aangekomen. Ben tevreden met de facemasks.

Snel goed en betaalbaar

Snel geleverd,en goede kwaliteit! En mooi prijs.

Goed en snel.

Bestellen is makkelijk en de levering snel en goed. Geen gedoe of vertraging. Top.

Is binnen twee dagen na bestellen binnen en dat vind ik toch wel fijn vooral in deze "coronatijd". (niet dat je er maanden op moet wachten)

Voorraad webshop niet helemaal accuraat, maar goed opgelost

Bij het klaarmaken van de bestelling bleek niet alles op voorraad te zijn. Via mail werd ik op de hoogte gebracht en kon zo een ander exemplaar doorgeven welke zonder problemen werd geleverd.

Vlotte levering en goed verpakt

Op één masker zit wel een witte vlek.

Correct

Producten geleverd zoals besteld en kwaliteit voldoende voor wat je betaald. Levering naar België heeft wel ongeveer 1,5 week geduurd, maar het is goed aangekomen. Contact via messenger liep snel, goed en correct.

Heel tevreden

top kwaliteit zeer leuke maskers

wachten.......

Een week en een paar dagen na de verzend bevestiging (zonder track and trace) nog niets gekregen. over de kwaliteit van de producten zelf kan ik nog niets zeggen. zelfs in deze corona tijden is dit zeer lang.

Beste klant, bedankt voor je review! Zo te zien is de bestelling al sinds 30 april onderweg. Vervelend dat hij nog steeds niet bij je binnen is! Zullen we het deze week nog afwachten, uitgaande dat hij geleverd zal worden? Mocht dit niet zo zijn dan kan je natuurlijk altijd met ons contact opnemen zodat wij er achteraan gaan. Alvast bedankt in ieder geval!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Leveringen keurig netjes op tijd binnen. Kleuren kunnen iets afwijken van de online afbeelding...maar voor deze prijzen mag dat ook. Onderling wijken de wijdtes van de sjaaltjes ook iets af. Over het algemeen zeer tevreden!

Goede webshop, snelle levering

Artikel was snel verzonden en bezorgd en in goede staat afgeleverd.

Goede kwaliteit, passende vorm

Ondanks de lockdowns over heel Europa toch redelijk snel ontvangen. De shields zelf zijn van degelijke kwaliteit en hebben een aangename pasvorm.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goed snelle levering

Gewoon goed