1 keer maar nooit meer wel erg goede prijzen.

Ik heb hier 8 juni wat besteld een nieuw Tig lasapparaat en wat accessoires. Deze zou apparaat had uiterlijk 17 juni bij hun binnen. moeten zijn. Na diverse mailtjes waarop geen duidelijk antwoord komt wanneer ik het pakket wel thuis kan verwachten word ik het erg zat. (zeker als je het pakket nodig hebt) en nu extra geld uit moet geven om verder te kunnen) Mijn 1e en tevens LAATSTE keer dat ik hier wat besteld wat een bagger klanten service. wel Goede prijzen trouwens.

zeer goed en goede uitleg.

ik vind de filmpes zeer goed en kijk er met plezier naar om op deze manier meer kenens op tedoen.

Goede en snelle service

Ik bestel er de volgende keer weer

bestelling met beschadigde verpakking aan

De doppen van de kokers lasdraad waren kapot bij aankomst draad stak eruit een zootje dus en de levering was later dan verwacht waar ik overigens wel van op de hoogte was gesteld

Snelle en correcte levering!

Heel goede ervaring!

Super product

Super product ga zeker nog bestellingen noteren via jullie side Mvg leon

goede prijs snelle verzending

Snelle service ruime keuze

Echt heel vlugge levering !! Geweldig besteld en de dag nadien al geleverd in Belgie .

Heel erg verrast toen mijn bestelling de dag nadien al geleverd werd. Dikke proficiat .

Snel geleverd voor een n goede prijs.

Snel geleverd voor een n goede prijs.

Zeer klantvriendelijk

Alles super opgelost met de bestelling.

goed en snel

goed en snel geleverd

Voortreffelijk

Super snel en niet duur

Fijne,overzichtelijke,scherp geprijsde,duidelijke en vriendelijk bedrijf

Fijne,overzichtelijke,scherp geprijsde,duidelijke en vriendelijk bedrijf Kom hier weer graag terug. Vriendelijke groeten, Dennis kuis Superpole BV

Duidelijke website, bestelling goed gemonitord en aangegeven dat een product iets langer kan duren. Mooie producten van kwaliteit. Ben blij dat ik jullie gevonden heb. Vaste leverancier van lasproducten wat mij betreft.

Duidelijke website Snel verzonden Snel ontvangen Gewoon goed

Snel verstuurd en goede service

Las toorts besteld, zoals in de beschrijving staat ligt lekker in de hand.

Niks op aan te merken. Goede kwaliteit producten en snel geleverd.

Professionele spullen en snelle levering, en dicht bij mij in de buurt.

Alles goed geregeld

Goed voor elkaar!

Wat ik vandaag bestel, heb ik morgen in huis!

Snelle levering, duidelijke communicatie

Zoals de titel al zegt: snelle levering, duidelijke communicatie. En zelfs een newby als ik kon op de website gemakkelijk vinden wat ik nodig had.

gewon goed

goed niks op aan te merken

SNELLE LEVERING

PRODUKT ZIET ER GOED EN PROFESSIONEEL UIT

Over Allesomtelassen.nl

Bij allesomtelassen.nl vind je echt alles om te lassen! Op zoek naar lasapparatuur, lasmateriaal, slijtonderdelen, lasdraad, elektroden en beschermingsmiddelen? In onze webshop is alles wat je nodig hebt om te kunnen lassen overzichtelijk en netjes geordend. Zo vind je snel en eenvoudig alles om te lassen!