Goed geregeld

Website duidelijk. Offerte snel en goed opgepakt. Contact prima. Snelle feedback. Kaartjes lagen netjes klaar in hotel.

Mooie trip!

1,5 week geleden weekend krakau gedaan met een bezoek aan een wedstrijd van wisla krakau. Kaartjes via deze site besteld, prima service en prima plekken in het stadion! Echt een aanrader!

Geweldig genoten van de wedstrijd Liverpool-Atlético Madrid

Alles goed geregeld. Vlucht, Overnachting en Tickets. Voor mij 5 sterren.

Topreis geweest Sevilla-Espanyol

Alles was goed geregeld door complete voetbalreis, waarbij we ook een leuke wedstrijd hebben gezien.

Complete beleving

Alles was prima geregeld. Goede plaatsen tijdens de wedstrijd. Leuke stad.

Fijne reis gehad op 1 schoonheidsfoutje na

Uiteindelijk goed opgelost, maar bij aankomst in het hotel lagen de voetbaltickets voor diezelfde middag 16.00 u. er niet (Valencia-Betis 29-2-2020). Na tel overleg werd dit binnen een uur opgelost en heeft het hotel de kaarten via email voor ons uitgeprint. Genoten van de wedstrijd, het hotel (Sweet Renasa) en de stad Valencia. Prachtig weer begin maart van 23 graden.

Superleuke voetbalreis naar een fantastisch stadion en wedstrijd

Ik heb een superleuke voetbalreis gemaakt naar de Carabao Cup Final 2020 tussen Aston Villa - Manchester City op Wembley. Uitstekende plaatsen in het stadion en natuurlijk een geweldige sfeer en wedstrijd meegemaakt. locatie van het hotel was top. Centraal gelegen vlakbij metrostations.

Fenomenaal

Inmiddels heb ik als Groundhopper de nodige derby’s op mijn lijstje. Denk aan Schalke - Dortmund, Standard - Anderlecht, Wisla - Cracovia, Kopenhagen - Brøndby, Bohemian - Shamrock etc. Maar wat ik bij deze derby heb meegemaakt, heb ik in mijn vorige 400 bezochte voetbalwedstrijden nog nooit eerder meegemaakt. Wat een geweldige ervaring. Belgrado is ook erg goed bevallen, een leuke en vooral goedkope stad. De mannen van completevoetbalreis.nl hebben gezorgd voor uitstekende plaatsen tijdens deze wedstrijd. Voor iedereen een aanrader!

Super geregeld

Ben naar de wedstrijd real Madrid Fc Barcelona geweest is van A tot Z goed geregeld vliegtickets, kaartjes ,Hotel , contact , super goed Maarten dankjewel voor het super weekend groetjes Hielke & Rob

Perfect.

Alles is perfect geregeld zoals verwacht.... Zeker nog een keer boeken!!!

Meer dan top!

Ze doen snel wat ze zeggen en zeggen snel wat ze doen!

geweldig / perfect geregeld

Super ervaring en super wedstrijd Liverpool ondanks dat de eerste vlucht geanuleerd is. Super geregeld om alsnog een andere vlucht te krijgen. echt helemaal top ! super bedankt

Dikke prima!

Bijzonder goede ervaring met Completevoetbalreis.nl. Van A tot Z alles geregeld en het allerbelangrijkste: met vragen is de organisatie bereikbaar. Volgend jaar weer, maar dan naar Londen.

Geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar.

8 februari ben ik met mijn zoon naar Napels gevlogen om de wedstrijd Napoli tegen Lecce bij te wonen. Alles is keurig geregeld en klopte als een bus. Keurig hotel waar bij het inchecken gelijk de kaartjes voor de wedstrijd werden overhandigd. Op voorhand was is een beetje sceptisch daarover maar achteraf was alles perfect geregeld. Het contact met Maarten Zengers van completevoetbalreizen was zeer vlot en duidelijk. Dat heb ik als top ervaren. Als tip zou ik willen meegeven om de klanten eerder de reisbescheiden toe te mailen, dit voorkomt dat dw klanten daarover bellen omdat in de voorwaarden staat dat je tien dagen voor vertrek dit binnen hebt. Ze zullen dit meenemen als feedback voor de toekomst maar al met al een hele betrouwbare partner om je voetbalreizen te boeken en ook nog eens voor accetabele prijzen.

Geweldige wedstrijd op Andfield

De website is geeft een goed overzicht van de diverse mogelijkheden en is duidelijk over de kosten. Daarnaast ben ik zéér te spreken over de communicatie en de persoonlijke aanpak van de klantenservice. Met name het snelle handelen van Maarten, toen ik verzocht om een andere vlucht en toen er problemen waren bij het ophalen van de kaarten, was top! De procedure met de kaarten was echter wel een dingetje.. onduidelijkheid over waar & wanneer, slechte communicatie vanuit de Brit die het moest leveren, te laat & niet op de afgesproken locatie. A Ga je dus naar een wedstrijd van Liverpool? Hou de ochtend voor de wedstrijd volledig vrij voor het krijgen van de kaarten! Nog een pro-tip: doe dag van te voren de stadion-tour. Dan kan je al in alle rust het stadion verkennen, souvenirtjes kopen en 1000 foto's maken. Op matchday is het daar veel te druk voor.

Perfect georganiseerde reis met uitstekende service.

Alles super geregeld door voetbalreis.nl Zij waren uitstekend bereikbaar voor vragen en hebben eea voortreffelijk geregeld. De accomodatie docklands was zeer ruim en compleet. Het sanitair was gedateerd en werkte deels slecht. Wel netjes schoon en met 25 minuten lopen naar centrum prima gelegen. Stadion was een uurtje lopen.

Alles perfect geregeld. Maarten doet wat ie beloofd.

Prima weekend gehad. Uitstekende prijs kwaliteit. Hotel was 2 sterren maar naar onze mening is het wel minimaal 1 ster meer waard. Schone kamers. Onze volgende trip gaan we zeker weer bij Maarten boeken.

Top en goede service van de medewerkers van Completevoetbalreis.nl

Hele goed ervaring maar minpunt is het afstand tussen stadium en verblijf. voor de rest goed georganiseerd!

Fantasische voetbalervaring, goed georganiseerd

Vooral de korte reactietijd op vragen, ook tijdens de trip, is erg prettig.

GEWELDIG

Het was een geweldige beleving om een wedstrijd op Anfield mee te maken!

samen met mijn zoon een ongelovig ervaring beleeft bij Manchester City.

4 dagen samen genieten in het teken van voetbal in deze stad met als toetje. de wedstrijd Manchester City - Everton FC super. rond uit te gek

Fantastische reis

Voetbalreis zorgt dat alles prima geregeld is en op het moment dat er iets niet soepel verloopt, zorgen ze ervoor dat de dingen opgelost worden.

Alles tot in details goed geregeld en verzorgd.

We zijn met 6 vrienden naar Manchester city gaan kijken. Complete voetbalreis heeft dit mogelijk gemaakt. Communicatie was helder, alle documenten waren op tijd. Van A tot Z klopte deze reis. In 2020 gaan we weer naar een wedstrijd en deze wordt zeker geboekt via completevoetbalreis.nl

Leuke ervaring

Een heel leuk weekend gehad alles goed geregeld. Alleen de tickets voor het ophalen van de wedstrijd was raar geregeld. Er zou iemand “opvallends” in de kroeg zitten. Wij hebben een half uurtje in de kroeg gezeten maar konden niemand vinden. Ook na wat navraag wist niemand in de kroeg waar ik deze persoon kon vinden. Toen ik het nummer wat in de mail stond probeerde te appen reageeede niemand. Ook op bellen reageerde niemand. Toen ik uiteindelijk het noodnummer belde is alles toch nog geregeld. De jongen zat uiteindelijk om de hoek in een auto te wachten.