Super vette ervaring!! Goeie plekken

Het wachten op de kaarten duurde langer dan gezegd. Ook was er gezegd dat er binnen moesten wachten, maar de jongen van de kaarten kwam uiteindelijk met zijn auto op de parkeerplaats. Afhandelen ging goed en snel! Uitleg was ook prima!! Na afloop kaarten weer teruggeven op dezelfde plek.

Dat doen we vast wel vaker......⚽️⚽️⚽️

boeking TOP Vliegen TOP hotel TOP Wedstrijd TOP manchester TOP In 1 woord 👏 GEWELDIG Gaat vast vaker gebeuren. ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️👏👏

Het doel, een Liverpool FC beleving is geslaagd.

Met twee personen een mooie wedstrijd Liverpool - Wolverhampton bijgewoond en een stadiontour gemaakt. Twee mooie belevingen. De reis, zowel heen als terug hadden we geen zitplaatsen naast elkaar wat ik jammer vond. Temeer omdat mijn zoon wat vliegangst heeft. Ook moesten we bijbetalen voor ieder een, binnen de afmeting vallend handbagage koffertje hadden. Dit was vooraf niet meegedeeld. In het hotel was helemaal geen receptie terwijl de tickets voor de terugvlucht bij de receptie zouden liggen. Dat is wel meteen goed opgelost door ‘Complete voetbalreizen’ door een digitaal exemplaar te sturen. we zaten ook bewust in één van de goedkopere hotels (40 Moscow Drive) Het ophalen van de voetbalkaarten zou binnen in het aangegeven hotel zijn maar bleek uiteindelijk buiten te zijn. Vanuit een auto werden de kaarten overhandigd wat voor ons en voor omstanders meer leek op een drugsdeal. De beleving was er uiteindelijk niet minder om.

Goed verzorgde reis

Alles was goed verzorgd zoals beschreven op de site

Geweldige ervaring en super geregeld

De reis was perfect geregeld en ook de ligging van het hotel tov her stadion Camp Nou was fantastisch. Al met al een perfecte reis en onvergetelijke ervaring. Top geregeld

Zeer aan te raden! We hebben een uitstekende reis gehad naar Manchester, met een goed hotel, goede plaatsen in het stadion en 2 stadion tours. Alles was super geregeld en is vlot verlopen.

Goed georganiseerde trip.

Mijn zoon en ik hebben zeer genoten van deze short trip. Alles goed verzorgd. Het hotel Trivelles Cross Kane is echter wel middelmatig.

Top geregeld, met goede ondersteuning.

Naar de wedstrijd Liverpool Everton geweest, zoals iedereen weet een top pot 5-2. Goede plekken en genoeg ondersteuning, ook in Engeland nog een belletje gehad als we goed waren geland en dat we eerder het hotel in Londen. Ga zo door!

Uitstekend, perfect!

Alles perfect georganiseerd, vliegreis, hotel en kaarten wedstrijd Liverpool-Everton. Soms hadden wij toch wat vragen, een e-mailtje of een telefoontje, snel kregen we antwoord. Wij waren als groep van 4 personen enorm tevreden. Naar onze mening voor herhaling vatbaar!

We gaan zeker nog eens mee!

Communicatie en organisatie was perfect. Ook de online assistentie (met Inge) verliep uitstekend. Het 2*hotel was basic, maar prijs/kwaliteit zeker ok! Zelfs uitstekende bedden, wat ook een meevaller was :)

Het was fantastisch, geweldig

Onze omschrijving als gezin, Een super weekend gehad in liverpool, Een fantastisch voetbalwedstrijd gezien liverpool vs watford, Een mooie belevenis, die je meegemaakt moet hebben en vooral waarom wij als gezin daar waren, we hebben genoten, met een lach en een traan.

Geweldig geregeld weekend in Liverpool

Ik ben met mijn vader via completevoetbalreis.nl naar Liverpool - Watford geweest. Alles verliep heel soepel en alles was uitstekend geregeld. Ook het contact met Completevoetbalreis.nl verliep snel en fijn.

Fantastisch en geslaagd, maar vooral ontzorgd voetbalweekend!

Inmiddels is het gewone leven weer opgepakt, maar kunnen we terugkijken op een bijzonder geslaagd voetbalweekend, georganiseerd door Completevoetbalreis.nl Geslaagd, vooral omdat alle zaken om de reis heen tot in de puntjes geregeld waren. Van het appartement, tot aan de transfers van- en naar het appartement (vanaf het vliegveld), tot aan het ophalen van de tickets. Wat echter vooral opviel is de klantgerichte service vanuit Completevoetbalreis.nl (in het bijzonder Maarten) waarbij er meegedacht werd in een alternatieve vlucht (toen bekend werd dat de wedstrijd vervroegd was van 16.00 naar 13.30), tijdig alle informatie werd gestuurd en men vrijwel op ieder moment van de dag zowel telefonisch als per app bereikbaar was om aanvullende vragen snel en volledig te beantwoorden. Kortom, top service, top organisatie en dat alles voor een prima prijs! Maarten en team bedankt!

Fantastisch (Arsenal - Brighton Hove Albion 05-12-00)

Zeer goede communicatie. Prima uitleg van de mogelijkheden. Uitstekende stoelen, toegang tot het museum en korting in de shop.

Er zijn andere hostels dichterbij de “gezellige” straten van Madrid die misschien gekozen kunnen worden als eerste aanbieding

was goed

Alles goed geregeld! Goed hotel! De transfer naar het hotel vanaf en naar vliegveld ( metro of Bus ) zou wat meer geadviseerd mogen worden. Is verder goed te doen , je koopt gewoon een pas ( onbeperkt ) voor een paar dagen voor metro en bus maar moet je wel even uit zoeken. in het stadion zaten we op de bovenste rij maar nog goed zicht

Super georganiseerd

Alles top inorde Als je vragen hebt helpen ze je gelijk en kijken ze voor oplossingen . Van vlucht tot de voetbal tickets super geregeld

Super, alles prima geregeld👍

Alles prima geregeld, zoals je hoopt dat 't gaat

Reis prima Hostel matig

De hostel was wel schoon maar in een ander gebouw en 3 kamers op een WC/douche Verder prime ook de zitplaats in het stadion. (ondanks de regen zaten we droog)

Alles wordt perfect voor je geregeld, echt een aanrader

Zeer leuke ervaring

Zeer leuke ervaring alles zeer goed verlopen volgens afspraak

Top weekend

Wij hebben van 9 nov. t/m 11 nov een top weekend gehad. De reis en accommodatie waren goed geregeld. Appartement was erg mooi en lag in een hele gezellige wijk. De wedstrijdkaarten Liverpool-City waren top geregeld en ook nog eens een geweldige wedstrijd gezien.

Uitstekende dienstverlening

Door onze eigen schuld het vliegtuig gemist. We zijn uitstekend geholpen met omboeken van zowel vlucht als wedstrijd. Top service!

Top ervaring

Net terug van Chelsea - Ajax. Ondanks de uitslag toch een superbeleving gehad. Alles was top geregeld, zowel de reis, hotel en wedstrijd toegang. Kortom top ervaring die mijn zoon en ik niet meer zullen vergeten