Mooie trip!

Maarten heeft een mooi pakket voor ons samengesteld... Goed hotel, vluchten op pro van tijden, gave plekken in het stadion. Ik zou hoogstens zeggen dat er ook detail niveau in de communicatie nog wat kan verbeteren. Zoals het mensen van vanaf welke terminal je vlucht gaat. Maar de service is verder perfect en Maarten is de vriendelijkheid zelf!

Geweldige trip naar Liverpool!

Completevoetbalreis.nl heeft voor ons gezelschap van 11 personen een uitstekende voetbalreis naar Liverpool georganiseerd. Vlucht, hotel en wedstrijdkaartjes waren prima geregeld en de communicatie met Maarten verliep heel soepel en snel. Ik zou deze orgnisatie ook voor een volgende reis gebruiken!

Geweldig ervaring, goede plek en uitstekende catering

De vip kaarten werden twee dagen eerder in het hotel bezorgd en voor de wedstrijd konden wij al voorgenieten in de speciale ruimte met hapjes en drankjes. Tijdens en na de wedstrijd moesten we zelf onze drank regelen, maar dat was geen probleem. We zaten overdekt en vlakbij de uitzinnige fans van Barcelona met uitstekend zicht op de wedstrijd. Het was een geweldige ervaring.

Liverpool is de moeite waard

Alles was goed geregeld. Vooraf de instapkaarten ontvangen en deze geprint meegenomen. Aankomst op vliegveld Manchester. Treinkaartje naar Liverpool kin je beter vooraf online kopen, dat is een stuk goedkoper dan ter plekke. Treinreis van Manchester naar Liverpool duurt best lang (ongeveer 80 minuten). Hotel was typisch Engels....dwz slecht onderhouden, oud, niet al te netjes. Probleem bij het inchecken: men herkende mijn naam niet. Blijkt dat de reservering op de naam van de reisorganisatie is gedaan. Niet handig. Vooral als die naam ook nog afwijkt van de naam van de website... Liverpool is een leuke stad. Ruim voldoende tijd om sightseeing te doen. Wedstrijd was pas om 20 uur plaatselijke tijd. Kaartje voor het stadion moest ik in een pub afhalen. Er was aangegeven dat de man die mijn kaartje zou hebben duidelijk herkenbaar zou zijn. Waaraan, dat was niet duidelijk. De betreffende persoon bleek niet in de pub aanwezig te zijn maar zat buiten in zijn auto. Dat was derhalve gewoonweg slecht geregeld. Het komt ook illegaal over... Toegang tot het stadion probleemloos. Sfeer geweldig. Ik heb genoten. Na de wedstrijd kaartje weer inleveren. Maar eerst eens de auto zoeken..... Erg vervelend. Terugreis heel vroeg maar probleemloos. Treinkaartje voor de terugreis had ik vooraf online geboekt. Zoals eerder gezegd, dat scheelt behoorlijk in de kosten. Al met al een zeer geslaagde trip.

Zeer tevreden over de reis en organisatie.

De reis was goed georganiseerd. Mijn complimenten gaan uit naar deze reis-organisatie, omdat zij bij calamiteiten hun mannetje weten te staan. Bij het melden van de zoek geraakte voetbal-tickets, veroorzaakt door de receptie van het hotel, werd direct actie ondernomen. Resultaat : de reis is vervolgens perfect verlopen!

Een geweldige ervaring!! We zijn naar City-Spurs geweest. Alles was prima geregeld door completevoetbalreis.nl. Zeker een aanrader. We hadden echt geweldige plekken en alles tot de taxi aan toe was prima geregeld!!

De voetbaltrip was zeer goed georganiseerd, we hebben maximaal kunnen genieten

De bereikbaarheid en ondersteuning was optimaal. De prijs-kwaliteitsverhouding prima. Kleine aandachtspunten : het hotel in Manchester was niet nabij het vliegveld, wel een goede OV-verbinding (> 1/2 uur reistijd). No priority bij Ryanair betekent een rugzak en geen kleine reiskoffer, goed om dit specifiek bij jullie klanten kenbaar te maken. Is vooraf voor €8 op te waarderen naar Priority-ticket, maar kost €20 op de luchthaven als ruimbagage.

Er ging best het een en ander fout maar al met al was het de moeite waard.

Ik begin te zeggen dat ik in het online boeken van tripjes als deze niet ‘handig’ ben. Maarten heeft mij daarin keurig geholpen. Het bedrijf stuurde mij twee verschillende versies van reispapieren waardoor ik veel geld bij moest betalen voor de bagage (ik was in de veronderstelling dat de wijziging betrekking had op de tickets.) de afstanden mbt de transfers moet je niet onderschatten en ook de plek om de tickets af te halen is zeker niet, zoals aangegeven, in het centrum. En zo zijn er nog wel wat dingetjes op te noemen. Het meest positieve vind ik dat Maarten altijd bereikbaar was en keurig meerdere keren meedacht en proactief was in de communicatie.

geweldig weekend

Alles was goed geregeld, duidelijke informatie via mail. Hotel in Liverpool was redelijk ver buiten centrum, zal misschien ook met de totaalprijs te maken hebben.

Prima, zeer goed geholpen !

Erg fijn geholpen en er wordt goed meegedacht met je wensen.

Uitstekend !

We hadden alleen om kaarten gevraagd (rest zelf gedaan) 9-8 liverpool- norwich kaarten konden we ophalen bij een pub in de buurt en daar ook weer terug brengen (dit was iets minder ivm treinreis naar manchester te halen) 10-8 VIP bij Leeds u.- Nottingham f (AANRADER !! , kaarten bij receptie opgehaald) 11 - 8 manchester unt.- chelsea (kaarten bezorgt int hotel) over het algemeen een zeer geslaagd weekend met mooie wedstrijden gezien.

goede service, goed behandeld

Hoi Mylene, Bedankt voor uw beoordeling. Wij proberen de instapkaarten altijd zo spoedig mogelijk toe te sturen. Wij zijn hiervoor afhankelijk van het opengaan van de online check-in. Dit varieert per luchtvaartmaatschappij van enkele weken tot slechts 24 uur voor vertrek. Wij zijn het met u eens dat het prettig is om de instapkaarten zo vroeg als mogelijk in bezit te hebben. Met vriendelijke groet, Martijn

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bedankt voor de super mooie en leuke trip naar Engeland. We hebben van alles genoten,  mooi en goed hotel, de wedstrijd Chelsea tegen West ham united, grandioze atmosfeer.  Alles super geregeld,  voor de volgende week denken we zeker aan jullie organisatie.

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed verzorgde reis, prima hotel in het centrum, ruime keuze in vluchten, en prachtige plekken in het stadion.

goede service, goed behandeld

Goedemorgen René, Bedankt voor uw reactie, wij nemen een extra toelichting m.b.t. de wedstrijdkaarten op in de documentatie reisbescheiden. Vragen wegnemen is namelijk altijd een positieve verbetering. Om de beste plaatsen te kunnen aanbieden is het mogelijk dat er een andere naam op het ticket staat, dit is verder niet relevant tot de toegang tot het stadion. U kunt zonder problemen naar binnen en genieten van de wedstrijd. Met vriendelijke groet, Maarten.