Fijne overhemden met de perfecte pasvorm

De overhemden zijn van een hoge kwaliteit en ze zijn beschikbaar in mooie kleuren die geschikt zijn voor elk moment/gelegenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service! En natuurlijk fijne kwaliteit!

Zeer klantvriendelijk, goed advies en mooie, draagbare linnen hemden! Zeker aan te bevelen!!

Servicegericht

Met onze uitzonderlijke maten perfect geholpen met een "private kleding party". Resultaat iedereen een passende blouse in een leuke kleur.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het overhemd is mooi gemaakt,mooie pasvorm zware kwaliteit linnen. Er zaten helaas twee kleine weeffoutjes in de stof(uitstekekende draadjes).voor mij te weinig om retour te sturen.Ik heb 10 jaar de inkoop gedaan in de textiel weet dus waar ik over praat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en top product

Leuke ontvangst Mooie producten en uiteindelijk zeer tevreden klant

Top service!

Goede kwaliteit en top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, zeer persoonlijk!

In een leuke ambiance een leuk en mooi overhemd/shirt gekocht. Prima kwaliteit, mooie stof, leuke kleuren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het contact met de leverancier is uitstekend!

Het contact met Marieke is uitstekend, zowel via de site als telefonisch. Twee keer een shirt moeten ruilen (maat en kleur). Marieke stuurt je al een nieuw exemplaar nog voordat zij het geruilde shirt heeft ontvangen: geweldige service! Shirts zijn overigens ook heel mooi en comfortabel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke vrouw met kennis van zaken

De blouse die ik kocht zit echt lekker en ze heef mooie moderne kleuren. Makkelijk te wassen Deze keer een mooie zandkleurige blouse gekocht maar ik ga binnenkort toch nog een mooie kleur blouse kopen

4 jaargetijden in te gek linnen­čĹŹ

Heerlijke shirts, fijne pasvorm en te gekke kleuren! Voor elke gelegenheid... Ik heb de hele kleurrange

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en vriendelijke service! Goede prijs kwaliteit verhouding! Een aanrader :)

Ik heb gekozen voor het lichtblauwe overhemd. Dit was een goede keuze, want ik kan het overhemd op meerdere gelegenheden dragen en in meerdere seizoenen gebruiken. Fijne stof en voor een prima prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aandacht en bestede tijd tijdens het koopproces. Servicegericht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super mooie iverhemden, Snelle levering, snel antwoord op mail

Retour sturen kan misschien met een meegestuurd retourformulier en label

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische service en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professioneel bedrijf met een persoonlijke benadering. Marieke is zeer vakkundig en weet veel over de stof en de kwaliteit te vertellen. Shirt is van geweldige kwaliteit en super draagbaar.

Laat je meer zien!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De producten hebben een goede uitstraling en linnen is een mooi en natuurlijk product. De overhemden zitten lekker, de pasvorm is goed en de kleuren zijn goed gekozen. Ik vond de website en de verwerking van de bestelling prima werken. Vlot en snel.

Het lijkt me voor de hand liggen om combinaties te maken met andere kleine spelers in de kledingmarkt, broeken, korte broeken en jasjes. Doormiddel van linkjes of de site of iets dergelijks

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke verkoopster. Overhemden zitten lekker en voelen gelijk zomers aan.

Misschien meer keuze voor heren en misschien wel linnen broeken. Want in Rhenen kwam ik veel heren met dezelfde shirts.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede pasvorm en kwaliteit mooi verpakt en snel binnen gekregen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie shirts, snel verstuurd in een mooie verpakking. Zowel kleur als maat klopten met de informatie op de website. Prettig persoonlijk contact met eerlijk advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overhemden van hoge kwaliteit

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk en betrokken Kwalitatief mooi shirt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als een van de allereersten heb ik een hemd van W&H mogen kopen. En wat ben ik er blij mee. Ideaal voor de moderne man. - Goede fit / pasvorm - Tijdens werk en prive te dragen - Eerlijk en mooi materiaal - Gave verpakking met mooie details Ga zo door! En ik kom zeker bij je terug.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Wolff & Haslinghuis

Linnen Shirts! Ik lever stijlvolle, tijdloze, 100% linnen heren overhemden in een classic en slim fit. In een ruime Hollandse maatvoering. Het hele jaar door op voorraad in basic kleuren. Geen kriebel nek label, maar een printje aan de binnenkant. 100% linnen van Europees vlas uit Frankrijk is duurzaam. Wolff & Haslinghuis provides men with socially-responsible, eco-friendly and sophisticated linen leisurewear. A shirt with a luxurious, elegant and carefree design. Always pure and uncomplicated, subtle and modest, well-balanced.

Filter op Taal