Hele fijne ervaring.. achteraf de verkeerde platen besteld… eigen fout. Maar gelukkig zonder problemen kunnen opruilen. Echt super!

Snelle levering ziet er goed uit. Zeer vriendelijke bezorger, bedankt

goed product, goeie prijs, snelle levering

Voor de 2e keer een polycarbonaat dakje bij ze besteld en weer erg tevreden. Goed advies en snelle levering. De plaatsingsinstructies zijn wel een kleine uitdaging ;)

Snelle levering.

Goed materiaal.

Top geregeld van bestellen tot bezorgen

Aanrader . Top kwaliteit super service

Prachtige veranda voor een zeer scherpe prijs. Bij vragen word je super nerjes en zo snel mogelijk te woord gestaan. Ik miste iets schroeven en de volgende dag werd dit al afegeleverd zonder discussie’s en zonder gemopper. Echt een aanrader.

Supersnel TOP!

Heldere website, duidelijke informatie, binnen twee dagen geleverd tot in de achtertuin!

Was prima voor elkaar en snelle levering.

Was prima voor elkaar en zo geregeld!

Bezorgingsuitvoering viel tegen

Vervoerder was amper in staat om de polycarbonaatplaten te lossen. Mijn vrouw moest meehelpen om ze zonderbeschadiging in de garage te leggen. Vervoerder ging ermee schuiven op de grond. Punt van aandacht!!

Besteld heel snel door een vriendelijke bezorger geleverd .

Gewoon goed

Goede service aardig geholpen en de levering viel mee niet lang hoeven te wachten. Aardig personeel

Duidelijke website , goede bezorgservice

Snel en professioneel

Goede uitleg betalen thuis met pin Zeker aanbevelen naar kennisen

goed geholpen afspraken nagekomen op tijd geleverd

prima geholpen

goed geholpen , snel geleverd en op tijd

Top bedrijf

Ook na de levering super goed geholpen met de verwerking van materialen waarvan wij niet wisten waar te plaatsen.

nette levering, goed produkt

samples netjes opgestuurd. eenvoudige maar daarom duidelijke website verwerking betaling had sneller gekund dus moest wat langer wachten op levering. Na contact werd dit gelijk opgelost.

Bestelling is nog niet geleverd. >> 6 okt. Geleverd

Er is vooraf niet gecommuniceerd over de dag van afleveren. Op de avond kreeg ik een mail dat levering de volgende dag plaats zou vinden. Die dag was er niemand die de zending in ontvangst kon nemen. Ik heb de planning van de vervoerder gebeld om de levering - hopelijk - naar deze week te plaatsen 6 okober :Na interventie van de verkoper gisteren geleverd. Netjes verpakt. Koepels passen prima en zien er goed uit. We zijn tevreden!

Grandioos

Fijn telefonisch contact gehad waardoor ik besloten heb het dak bij jullie te bestellen. Het contact is steeds goed geweest. De wachttijd was niet te lang. En alles is netjes bezorgd op de afgesproken tijd. De overkapping is nu klaar en ik ben er superblij mee. Zeker een aanrader jullie bedrijf.

Zeer positief

Goede voorlichting door uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Levering en nazorg uitstekend.

prima site en goede communicatie naar de klant i.v.m. de levering

Goede vriendelijke begeleiding, uitleg en nette levering!

Zie boven

Prima service, contact en levering

duidelijke site, snel besteld en geleverd, goed contact met bedrijf

Hele snelle levering!

Vriendelijke werknemers en goed overleg waar t veilig kon staan zonder dat we er last van hadden. Heel tevreden!

Laat niets te wensen over uitermate correct .

Geheel verlopen tot op dit moment zoals je mag verwachten .Geen enkele negatieve ervaring opgedaan , gewoon goed .

Over 123polycarbonaat.nl

Over ons 123polycarbonaat.nl is een online webshop gespecialiseerd in polycarbonaat platen, complete polycarbonaat daken, complete veranda's en lichtkoepels. 123polycarbonaat.nl levert alleen originele producten van de fabrikant, waardoor u gegarandeerd bent van hoogwaardige producten van professionele kwaliteit. De producten worden geleverd met 10 jaar fabrieksgarantie. 123polycarbonaat.nl is een handelsnaam van Van Doornik Trading v.o.f., gevestigd in Nijkerk, centraal gelegen in Nederland. Van Doornik Trading v.o.f. is een handelsonderneming in kunststof producten en aanverwante producten. 123polycarbonaat.nl | 123overkapping.nl | 123lichtkoepel.nl