Slechte service!

Helaas geen positieve ervaring met dit bedrijf. Bij de levering vergaten ze de rubbers mee te leveren en kregen we per ongeluk een onderdeel van iemand anders geleverd. Vervolgens blijkt bij het opbouwen van de overkapping dat ze andere, niet passende, onderdelen hebben geleverd dan in de gebruiksaanwijzing staat en de gebruiksaanwijzing totaal niet klopt. Na een telefoontje blijkt dat ze nog bezig zijn met een nieuwe gebruiksaanwijzing. We moeten het nu dus maar zelf uitzoeken, wat zorgt voor veel oponthoud. Na weer een telefoontje met het bedrijf komen we tot de conclusie dat we de verkeerde onderprofielen hebben besteld, dit is totaal onduidelijk op de website. In een telefoontje met het bedrijf denken we tot een nette oplossing te zijn gekomen, hun voorstel was een klein deel van het verschil bij te betalen. Ook gaf de medewerker aan dat hij zijn best zou doen om de profielen de volgende dag te laten bezorgen. Echter horen we vervolgens niets meer. Na weer een mailtje van onze kant krijgen we, zonder enige uitleg, een factuur van 250 euro toegestuurd; 2x zoveel als het verschil in prijs op de website! Na meerdere pogingen tot telefonisch contact en mailtjes van onze kant, krijgen we het bedrijf uiteindelijk een week later te pakken. Helaas konden we niet tot een redelijke oplossing komen. Ze vragen ons na al dit oponthoud nog steeds om 175 euro bij te betalen, op een toch al fors bedrag. Wij zijn er na al dit gedoe klaar mee, maar zitten wel mooi met een dure overkapping die verre van af is en waar we zelf met een hoop geknutsel iets van moeten gaan maken. Ons advies: blijf weg bij dit bedrijf!

Beste Myrna, Zoals we al besproken hadden vinden wij het ook echt jammer dat het nu niet naar wens is. Helaas kunnen wij er ook weinig aan doen dat het verkeerde type dak besteld is, en dat er nadat het half gemonteerd is pas contact met ons werd opgenomen, waardoor we bepaalde matrilalen ook niet meer terug konden nemen. en dus extra materialen moesten leveren. We zijn zelfs bereid om de spullen zonder extra verzendkosten te komen bezorgen maar helaas was ook dit niet voldoende. De handleiding kan inderdaad wat onduidelijk zijn maar normaal gesproken komt iedereen er wel uit. soms met wat hulp via telefoon of mail. Nogmaals we hopen echt op tevreden klanten en zoals in de andere recensies te zien is staat onze service goed bekend.

Hele fijne ervaring.. achteraf de verkeerde platen besteld… eigen fout. Maar gelukkig zonder problemen kunnen opruilen. Echt super!

Snelle levering ziet er goed uit. Zeer vriendelijke bezorger, bedankt

goed product, goeie prijs, snelle levering

Voor de 2e keer een polycarbonaat dakje bij ze besteld en weer erg tevreden. Goed advies en snelle levering. De plaatsingsinstructies zijn wel een kleine uitdaging ;)

Snelle levering.

Goed materiaal.

Top geregeld van bestellen tot bezorgen

Aanrader . Top kwaliteit super service

Prachtige veranda voor een zeer scherpe prijs. Bij vragen word je super nerjes en zo snel mogelijk te woord gestaan. Ik miste iets schroeven en de volgende dag werd dit al afegeleverd zonder discussie’s en zonder gemopper. Echt een aanrader.

Supersnel TOP!

Heldere website, duidelijke informatie, binnen twee dagen geleverd tot in de achtertuin!

Was prima voor elkaar en snelle levering.

Was prima voor elkaar en zo geregeld!

Bezorgingsuitvoering viel tegen

Vervoerder was amper in staat om de polycarbonaatplaten te lossen. Mijn vrouw moest meehelpen om ze zonderbeschadiging in de garage te leggen. Vervoerder ging ermee schuiven op de grond. Punt van aandacht!!

Besteld heel snel door een vriendelijke bezorger geleverd .

Gewoon goed

Goede service aardig geholpen en de levering viel mee niet lang hoeven te wachten. Aardig personeel

Over 123polycarbonaat.nl

Over ons 123polycarbonaat.nl is een online webshop gespecialiseerd in polycarbonaat platen, complete polycarbonaat daken, complete veranda's en lichtkoepels. 123polycarbonaat.nl levert alleen originele producten van de fabrikant, waardoor u gegarandeerd bent van hoogwaardige producten van professionele kwaliteit. De producten worden geleverd met 10 jaar fabrieksgarantie. 123polycarbonaat.nl is een handelsnaam van Van Doornik Trading v.o.f., gevestigd in Nijkerk, centraal gelegen in Nederland. Van Doornik Trading v.o.f. is een handelsonderneming in kunststof producten en aanverwante producten. 123polycarbonaat.nl | 123overkapping.nl | 123lichtkoepel.nl