Snelle service en meedenken over ophalen.

Nvt

Medewerkers waren uiterst behulpzaam en bestelling was makkelijk. Levering was zeer voorspoedig.

Perfecte service

Zeer netjes geholpen zeer ruime mogelijkheden zeer zeker een aanrader

Erg tevreden

Super vriendelijke en behulpzaam mensen! Alles klpote!

Fijne communicatie en razendsnelle levering

Fijne communicatie en razendsnelle levering.

Goed bedrijf goed materiaal

Op tijd geleverd alleen de gebruiksaanwijzing ontbraak wij konden niet installeren met monteur in huis Enigst min puntje ,deze is als nog geleverd De rest is in orde goed net bedrijf Staan te word gelijk aan de telefoon

Top service!

We hebben een vrijstaande veranda besteld en de prijs/kwaliteit is erg goed. We hadden een deadline en Tony heeft alles in het werk gesteld om de levering ook voor die tijd te regelen! Echt top service. Ik heb meerdere malen gebeld met vragen en ik ben elke keer goed geholpen. Ook vroegen we of er nog iets na geleverd kon worden, dit was geen enkel probleem. Uitermate tevreden en elk aspect van de bestelling was goed geregeld!

Prima betrouwbaar professioneel bedrijf

Het is de 2e keer dat ik hier dakplaten inclusief profielen heb besteld. Levering ruim binnen de aangegeven periode, telefoontje voorafgaand aan de levering. Prima kwaliteit prijs verhouding. Goede overzichtelijke site en mooie sets voor diverse toepassingen. Vriendelijke en behulpzame transporteurs . Wel Done

Snelle goede levering,mooi product!

Snelle goede levering, prachtig product.

Goede service en kwaliteit voor je geld.

Goed en netjes geleverd