Prima materiaal

Prima materiaal Echter de afmetingen zijn lastig te berekenen Ivm overlappen van de platen Waardoor ik tekort kwam en moet bij bestellen

Top bedrijf

Goeie service aardige mensen top!!

Artikelen goed te vinden in de webshop

Op de afgesproken dag en tijd een polycarbonaat kanaal platen dak ontvangen , goede prijs / kwaliteit verhouding ,alles netjes gebundeld, vriendelijk personeel . Top bedrijf !!

Na een paar mailtjes en telefoontjes inlichtingen te hebben verzameld en wat opmeten een serre dak besteld wat snel geleverd werd als ik het geplaatst heb ga ik de schuifdeuren bestellen ik ben zeer tevreden

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snel en netjes geleverd. Bovendien scherpe prijzen.

Vlot geleverd, goede kwaliteit.

Wij hebben een compleet polycarbonaat dak besteld. We zijn keurig op tijd gebeld over de levering. Het materiaal werd netjes in bundels verpakt bij de voordeur bezorgd. Als je de bouw instructies op de website stap voor stap volgt is de montage een makkie. 123 Polycarbonaat is absoluut een aanrader als je kwaliteit wil voor een nette prijs.

Gewoon goed en prettig

Prettig geholpen

Heel goed. Besteld binnen een week alles in huis nu nog in elkaar zetten haha

Zeer vakkundig en erg goed geholpen.

Zeer vakkundig erg goed geholpen.

Helaas gevraagde leverdatum over het hoofd gezien, maar toch goed opgelost.

Aflevering volgens afspraak