Alles perfect geleverd

Goede kwaliteit materialen en compleet geleverd.

Uitstekende dienstverlening.

Helaas is de vestiging slecht te vinden, voor lage bedragen is zelf ophalen aan te bevelen vanwege hoge transportkosten. Maar daar gaan zij wat aan doen. Verder vriendelijke verkoper die Nijkerk aanbeval voor een bezoek.

Goede ervaring en snelle levering.

Mogelijk een video maken van de montage. Vind de beschrijving niet eenvoudig. Berijkbaarheid kan beter. Duurt wat lang voordat je antwoord krijgt.

betaalbare overkapping van goede kwaliteit

Bestelen gaat zeer eenvoudig en blij met het aanbod van een complete set. Zo hoef je zelf niet alles samen te stellen Telefonisch contact was zeer vriendelijk en behulpzaam. De installatie is goed te doen zelfs zonder enige ervaring. Heb al direct bij twee vrienden aangeraden hier een overkapping aan te schaffen Al met al goede service en kwaliteit

Wij zijn vriendelijk te woord gestaan en hebben in goed overleg prima afspraken kunnen maken. Wij zijn ook zeer tevreden over de snelle levering door de vriendelijke chauffeur/bezorger.

Fijn bedrijf dat even meedenkt!

Het is een fijn en makkelijk systeem, ik zou het zeker aanbevelen.

Snelle service en meedenken over ophalen.

Nvt

Medewerkers waren uiterst behulpzaam en bestelling was makkelijk. Levering was zeer voorspoedig.

Perfecte service

Zeer netjes geholpen zeer ruime mogelijkheden zeer zeker een aanrader

Erg tevreden

Super vriendelijke en behulpzaam mensen! Alles klpote!

Fijne communicatie en razendsnelle levering

Fijne communicatie en razendsnelle levering.