uiteindelijk tevreden en blijkt een betrouwbaar bedrijf

Na het plaatsen van onderstaande beoordeling werd ik wel gebeld door 123Polycarbonaat met excuses en een duidelijke verklaring waarom eerder niet werd gereageerd. Er werd uit eigen beweging een redelijke oplossing aangeboden voor de door mij gemaakte kosten en die toezegging is inmiddels nagekomen. We zijn het er over eens dat dit een misser was van 123Polycarbonaat maar ze zijn in elk geval bereid daar redelijk naar te kijken vanuit perspectief van de klant en ik ben tevreden met de aangeboden oplossing. Op basis van die performance pas ik mijn beoordeling aan.

Super daken!

Dit is mijn 3e dakje van 123polycarbonaat en ben er zeer tevreden mee. Super kwaliteit en ook heel aardige gasten. Ik kon helaas geen 10 geven omdat er wat mistte, maar hier waren ze zelf al achter gekomen en dat word nagezonden. Top bedrijf!

Uitgekiend pakket

Als het kan, iets grotere foto's en in kleur in de Bouwinstructies.

Vlotte levering en perfect in orde

wat mij betreft beste keus

Snelle levering en netjes het complete pakket geleverd. 1 minpuntje vond ik persoonlijk dat de klemrubbers voor het dak met geen mogelijkheid te schuiven zijn. Voor de rest prima voor elkaar

Het is een bedrijf waar je goed en prettig wordt behandeld met goede service.

Site is overzichtelijk en bij vragen of onduidelijkheden wordt prima op gereageerd. Het bestelde wordt snel en goed afgeleverd door vriendelijk personeel. Zou hier zeker nog eens bestellen.

Prima service. Snelle levering.

Omdat ik een losstaande overkapping aan het maken ben, staat dat niet standaard op de site. Na een telefoontje is er een alternatief geboden voor de muuraansluiting. Het alternatief is niet optimaal maar dat was mijn eigen keuze.

Goede service en stipt op afspraak geleverd.

Prima ervaring.

goede service

goede service, en we worden terug gebeld als het gezegd word, dat is bij andere bedrijven wel anders.

Ik ben tevreden met jullie service

bij de aankoop die ik had gemaakt, was mijn enige probleem dat het frame alle gaten had voor de montage. maar ik ben tevreden met de kwaliteit van het product.

Pluspunten

Compleet product geleverd. alle materialen aanwezig, goede handleiding

het aan gaan van direct contact met besteller (binnen kantoortijden) na het plaatsen van een bestelling d.m.v. een telefoongesprek, of dat de aanvraag is ontvangen, of er nog vragen zijn omtrent de bestelling en/of wat de verwachte leverdatum is.

Pluspunten

Heldere uitleg. Meedenken in oplossingen. Behulpzaam om duidelijkheid te krijgen, en adviezen hoe je het best kan doen.