Uitgekiend pakket Compleet product geleverd.

Alle materialen van goede kwaliteit en ruimschoots aanwezig, goede handleiding. De installatie is goed te doen zelfs zonder enige ervaring. Site is overzichtelijk en bij vragen of onduidelijkheden wordt prima op gereageerd. Het bestelde wordt snel en goed afgeleverd door vriendelijk personeel. Zou hier zeker nog eens bestellen.

snelle levering en een goede prijs.

montage van het product ging goed een goede uitleg met tekening die erbij zat. en een vriendelijke chauffeur die het materiaal kwam brengen en goed geholpen met naar naar plek te brengen zeker een aanrader.

De eerste indruk goed.

Wij hebben een mooie overkapping besteld. We zijn op afspraak bij Maarten geweest en hebben duidelijk beeld kunnen vormen van alle suggesties die we konden nemen. Bij levering bleek de verkeerde platen (melkwit) erbij te zitten ipv helder. Dat wordt opgelost. De handleiding vinden we niet helemaal compleet. Welke schroefjes wanneer gebruiken, kitten van de dakgoot randen, welke materialen er wel en niet bij zitten (zoals muurankers zitten er niet bij) ect. Qua materiaal fantastisch! Helaas tijdens plaatsen erachter gekomen dat de maten niet kloppen. Dus er komt nog een vervolg qua oplossing.

Het gaat

Geen montagehandleiding

Beste Hg, We hebben proberen contact met u op te nemen om u toe te lichten dat onze montage handleiding te downloaden is op onze website. zie link ( https://cdn.webshopapp.com/shops/66821/files/364963729/d-mh-montageanleitung-skylux-pergolux-d-serie-1.pdf?_ga=2.136607856.1718652191.1621231258-100187868.1539759751 ) Met vriendelijke groet, 123-polycarbonaat

alles prima geregeld

prima bedrijf om te bestellen, werd netjes van te voren gebeld over levering

Super ervaring

Goede service en snelle levering voor ophalen. Al met al top bedrijf en voordelig.

Doen wat ze zeggen.

Heb een dakpakket geleverd gekregen. Prettig dat het pakket ruim samengesteld is. Lengte van de rubbers wat ruimer en ruim voldoende schroeven. En direct bereikbaar om even meedenken bij een onduidelijkheid, Heel fijn!

Goede keus geweest

Zojuist geleverd. Snel en met alle toebehoren, zoals afgesproken.

Levering volgens afspraak

Goede communicatie over de levering

Alles perfect geleverd

Goede kwaliteit materialen en compleet geleverd.

Uitstekende dienstverlening.

Helaas is de vestiging slecht te vinden, voor lage bedragen is zelf ophalen aan te bevelen vanwege hoge transportkosten. Maar daar gaan zij wat aan doen. Verder vriendelijke verkoper die Nijkerk aanbeval voor een bezoek.

Goede ervaring en snelle levering.

Mogelijk een video maken van de montage. Vind de beschrijving niet eenvoudig. Berijkbaarheid kan beter. Duurt wat lang voordat je antwoord krijgt.