Top service!

We hebben een vrijstaande veranda besteld en de prijs/kwaliteit is erg goed. We hadden een deadline en Tony heeft alles in het werk gesteld om de levering ook voor die tijd te regelen! Echt top service. Ik heb meerdere malen gebeld met vragen en ik ben elke keer goed geholpen. Ook vroegen we of er nog iets na geleverd kon worden, dit was geen enkel probleem. Uitermate tevreden en elk aspect van de bestelling was goed geregeld!

Prima betrouwbaar professioneel bedrijf

Het is de 2e keer dat ik hier dakplaten inclusief profielen heb besteld. Levering ruim binnen de aangegeven periode, telefoontje voorafgaand aan de levering. Prima kwaliteit prijs verhouding. Goede overzichtelijke site en mooie sets voor diverse toepassingen. Vriendelijke en behulpzame transporteurs . Wel Done

Snelle goede levering,mooi product!

Snelle goede levering, prachtig product.

Goede service en kwaliteit voor je geld.

Goed en netjes geleverd

uiteindelijk tevreden en blijkt een betrouwbaar bedrijf

Na het plaatsen van onderstaande beoordeling werd ik wel gebeld door 123Polycarbonaat met excuses en een duidelijke verklaring waarom eerder niet werd gereageerd. Er werd uit eigen beweging een redelijke oplossing aangeboden voor de door mij gemaakte kosten en die toezegging is inmiddels nagekomen. We zijn het er over eens dat dit een misser was van 123Polycarbonaat maar ze zijn in elk geval bereid daar redelijk naar te kijken vanuit perspectief van de klant en ik ben tevreden met de aangeboden oplossing. Op basis van die performance pas ik mijn beoordeling aan.

Super daken!

Dit is mijn 3e dakje van 123polycarbonaat en ben er zeer tevreden mee. Super kwaliteit en ook heel aardige gasten. Ik kon helaas geen 10 geven omdat er wat mistte, maar hier waren ze zelf al achter gekomen en dat word nagezonden. Top bedrijf!

Uitgekiend pakket

Als het kan, iets grotere foto's en in kleur in de Bouwinstructies.

Vlotte levering en perfect in orde

wat mij betreft beste keus

Snelle levering en netjes het complete pakket geleverd. 1 minpuntje vond ik persoonlijk dat de klemrubbers voor het dak met geen mogelijkheid te schuiven zijn. Voor de rest prima voor elkaar

Het is een bedrijf waar je goed en prettig wordt behandeld met goede service.

Site is overzichtelijk en bij vragen of onduidelijkheden wordt prima op gereageerd. Het bestelde wordt snel en goed afgeleverd door vriendelijk personeel. Zou hier zeker nog eens bestellen.

Prima service. Snelle levering.

Omdat ik een losstaande overkapping aan het maken ben, staat dat niet standaard op de site. Na een telefoontje is er een alternatief geboden voor de muuraansluiting. Het alternatief is niet optimaal maar dat was mijn eigen keuze.