Prima service. Snelle levering.

Omdat ik een losstaande overkapping aan het maken ben, staat dat niet standaard op de site. Na een telefoontje is er een alternatief geboden voor de muuraansluiting. Het alternatief is niet optimaal maar dat was mijn eigen keuze.

Goede service en stipt op afspraak geleverd.

Prima ervaring.

goede service

goede service, en we worden terug gebeld als het gezegd word, dat is bij andere bedrijven wel anders.

Ik ben tevreden met jullie service

bij de aankoop die ik had gemaakt, was mijn enige probleem dat het frame alle gaten had voor de montage. maar ik ben tevreden met de kwaliteit van het product.

Pluspunten

Compleet product geleverd. alle materialen aanwezig, goede handleiding

het aan gaan van direct contact met besteller (binnen kantoortijden) na het plaatsen van een bestelling d.m.v. een telefoongesprek, of dat de aanvraag is ontvangen, of er nog vragen zijn omtrent de bestelling en/of wat de verwachte leverdatum is.

Pluspunten

Heldere uitleg. Meedenken in oplossingen. Behulpzaam om duidelijkheid te krijgen, en adviezen hoe je het best kan doen.

Pluspunten

Levering op de afgesproken datum en tijd.

Toen de bestelling geplaatst was hadden we nog dezelfde middag een mail dat de betaling nog niet was ontvangen. Dat was wel heel snel, we hadden niet eens de gelegenheid gehad om het geld over te maken. Een dag later was vroeg genoeg geweest, maar dat is mijn mening.

Pluspunten

Levering was compleet en op de afgesproken datum. De materialen zijn prettig om mee te werken

Het instructieboekje wijkt op een paar puntjes af van wat is geleverd. Niet cruciaal maar kan wel iets duidelijker. Ik zou zelf een paar gootbeugels meer (willen) plaatsen dan wat werd geleverd.

Pluspunten

Denken goed mee Leveren op maat

Pluspunten

telefonisch goed geholpen

Pluspunten

Super service!

Geen....

Pluspunten

snelle levering. vriendelijke mensen!!!