Prima materiaal, snelle levering en een paar verbeterpunten!

Het geleverde materiaal komt overeen met wat er op de website staat. De voorgestelde leverdatum kwam gelukkig goed uit en chauffeur was ook netjes op tijd, maar overleg had prettig geweest. De montagehandleiding die te downloaden is klopte niet, deze is voor een anders systeem. Echter met de foto's en een beetje technisch inzicht kom je een heel eind. Het contact met de klantenservice is wat stroef, bereikbaarheid slecht en antwoord op email kan ook beter. Zelf was ik ook 2 keer niet bereikbaar toen ze belden, maar alsnog mag het beter. Al met al, product is snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Mooi materiaal en prima levering. Bij mijn bestelling was een nalevering nodig maar ook dat ging keurig volgens afspraak.

Super.

Snelle levering, spullen waren netjes. Dag van tevoren werd ik gebeld over de verwachte tijd van levering, klopte exact, goeie service!!

Goede snelle levering

Goede snelle levering Min puntje moeilijk telefonisch bereikbaar

Uitgekiend pakket Compleet product geleverd.

Alle materialen van goede kwaliteit en ruimschoots aanwezig, goede handleiding. De installatie is goed te doen zelfs zonder enige ervaring. Site is overzichtelijk en bij vragen of onduidelijkheden wordt prima op gereageerd. Het bestelde wordt snel en goed afgeleverd door vriendelijk personeel. Zou hier zeker nog eens bestellen.

snelle levering en een goede prijs.

montage van het product ging goed een goede uitleg met tekening die erbij zat. en een vriendelijke chauffeur die het materiaal kwam brengen en goed geholpen met naar naar plek te brengen zeker een aanrader.

De eerste indruk goed.

Wij hebben een mooie overkapping besteld. We zijn op afspraak bij Maarten geweest en hebben duidelijk beeld kunnen vormen van alle suggesties die we konden nemen. Bij levering bleek de verkeerde platen (melkwit) erbij te zitten ipv helder. Dat wordt opgelost. De handleiding vinden we niet helemaal compleet. Welke schroefjes wanneer gebruiken, kitten van de dakgoot randen, welke materialen er wel en niet bij zitten (zoals muurankers zitten er niet bij) ect. Qua materiaal fantastisch! Helaas tijdens plaatsen erachter gekomen dat de maten niet kloppen. Dus er komt nog een vervolg qua oplossing.

Het gaat

Geen montagehandleiding

Beste Hg, We hebben proberen contact met u op te nemen om u toe te lichten dat onze montage handleiding te downloaden is op onze website. zie link ( https://cdn.webshopapp.com/shops/66821/files/364963729/d-mh-montageanleitung-skylux-pergolux-d-serie-1.pdf?_ga=2.136607856.1718652191.1621231258-100187868.1539759751 ) Met vriendelijke groet, 123-polycarbonaat

alles prima geregeld

prima bedrijf om te bestellen, werd netjes van te voren gebeld over levering

Super ervaring

Goede service en snelle levering voor ophalen. Al met al top bedrijf en voordelig.

Doen wat ze zeggen.

Heb een dakpakket geleverd gekregen. Prettig dat het pakket ruim samengesteld is. Lengte van de rubbers wat ruimer en ruim voldoende schroeven. En direct bereikbaar om even meedenken bij een onduidelijkheid, Heel fijn!

Goede keus geweest

Zojuist geleverd. Snel en met alle toebehoren, zoals afgesproken.

Over 123polycarbonaat.nl

Over ons 123polycarbonaat.nl is een online webshop gespecialiseerd in polycarbonaat platen, complete polycarbonaat daken, complete veranda's en lichtkoepels. 123polycarbonaat.nl levert alleen originele producten van de fabrikant, waardoor u gegarandeerd bent van hoogwaardige producten van professionele kwaliteit. De producten worden geleverd met 10 jaar fabrieksgarantie. 123polycarbonaat.nl is een handelsnaam van Van Doornik Trading v.o.f., gevestigd in Nijkerk, centraal gelegen in Nederland. Van Doornik Trading v.o.f. is een handelsonderneming in kunststof producten en aanverwante producten. 123polycarbonaat.nl | 123overkapping.nl | 123lichtkoepel.nl