Laat niets te wensen over uitermate correct .

Geheel verlopen tot op dit moment zoals je mag verwachten .Geen enkele negatieve ervaring opgedaan , gewoon goed .

Keurig

Mijn navraag over de handleiding werd meteen opgestuurd nadat ik een melding had gedaan dat de website het niet deed. Ik ben zeer tevreden.

Nette en snelle service!

Nette en snelle service!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en klantgericht.

Je wordt netjes gebeld wanneer de zending komt, heb gevraagd of ze het in de tuin konden zetten... Helemaal top

Perfecte service, materiaal in goede orde ontvangen, en op tijd. Klasse.

Zie boven

Goed geholpen

Net Bedrijf

Matig

Had om zwarte gevraagd, maar ik kreeg witte en dan is terug sturen mij teveel werk dus doe je het maar met witte… beetje jammer

Goede kwaliteit en snel geleverd

Onze veranda van 5.85 x 2m werd binnen een maand geleverd, precies op maat gezaagd. Mooi materiaal, sterk genoeg voor 2 staanders, voor een lage prijs, en makkelijk op te bouwen. Dit kleine bedrijf met aardige medewerkers is soms wel moeilijk bereikbaar, via e- mail en Messenger het best.

Prima materiaal

Prima materiaal Echter de afmetingen zijn lastig te berekenen Ivm overlappen van de platen Waardoor ik tekort kwam en moet bij bestellen

Top bedrijf

Goeie service aardige mensen top!!

Artikelen goed te vinden in de webshop

Op de afgesproken dag en tijd een polycarbonaat kanaal platen dak ontvangen , goede prijs / kwaliteit verhouding ,alles netjes gebundeld, vriendelijk personeel . Top bedrijf !!

Na een paar mailtjes en telefoontjes inlichtingen te hebben verzameld en wat opmeten een serre dak besteld wat snel geleverd werd als ik het geplaatst heb ga ik de schuifdeuren bestellen ik ben zeer tevreden

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snel en netjes geleverd. Bovendien scherpe prijzen.

Vlot geleverd, goede kwaliteit.

Wij hebben een compleet polycarbonaat dak besteld. We zijn keurig op tijd gebeld over de levering. Het materiaal werd netjes in bundels verpakt bij de voordeur bezorgd. Als je de bouw instructies op de website stap voor stap volgt is de montage een makkie. 123 Polycarbonaat is absoluut een aanrader als je kwaliteit wil voor een nette prijs.

Gewoon goed en prettig

Prettig geholpen

Heel goed. Besteld binnen een week alles in huis nu nog in elkaar zetten haha

Zeer vakkundig en erg goed geholpen.

Zeer vakkundig erg goed geholpen.

Helaas gevraagde leverdatum over het hoofd gezien, maar toch goed opgelost.

Aflevering volgens afspraak

Prima bedrijf

Er was wat fout gegaan met de levering, na 1 telefoontje de ontbrekende rubbers de volgende dag al in huis. Echt een prima service.

Goed materiaal voor een lage prijs.

Van te voren contact opgenomen en kreeg professioneel antwoord. Vervolgens, ondanks de drukte, een snelle levering voor een lage prijs. Ik ben meer dan tevreden.

Prima materiaal, snelle levering en een paar verbeterpunten!

Het geleverde materiaal komt overeen met wat er op de website staat. De voorgestelde leverdatum kwam gelukkig goed uit en chauffeur was ook netjes op tijd, maar overleg had prettig geweest. De montagehandleiding die te downloaden is klopte niet, deze is voor een anders systeem. Echter met de foto's en een beetje technisch inzicht kom je een heel eind. Het contact met de klantenservice is wat stroef, bereikbaarheid slecht en antwoord op email kan ook beter. Zelf was ik ook 2 keer niet bereikbaar toen ze belden, maar alsnog mag het beter. Al met al, product is snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Over 123polycarbonaat.nl

Over ons 123polycarbonaat.nl is een online webshop gespecialiseerd in polycarbonaat platen, complete polycarbonaat daken, complete veranda's en lichtkoepels. 123polycarbonaat.nl levert alleen originele producten van de fabrikant, waardoor u gegarandeerd bent van hoogwaardige producten van professionele kwaliteit. De producten worden geleverd met 10 jaar fabrieksgarantie. 123polycarbonaat.nl is een handelsnaam van Van Doornik Trading v.o.f., gevestigd in Nijkerk, centraal gelegen in Nederland. Van Doornik Trading v.o.f. is een handelsonderneming in kunststof producten en aanverwante producten. 123polycarbonaat.nl | 123overkapping.nl | 123lichtkoepel.nl