Top service!

We hebben een vrijstaande veranda besteld en de prijs/kwaliteit is erg goed. We hadden een deadline en Tony heeft alles in het werk gesteld om de levering ook voor die tijd te regelen! Echt top service. Ik heb meerdere malen gebeld met vragen en ik ben elke keer goed geholpen. Ook vroegen we of er nog iets na geleverd kon worden, dit was geen enkel probleem. Uitermate tevreden en elk aspect van de bestelling was goed geregeld!

Prima betrouwbaar professioneel bedrijf

Het is de 2e keer dat ik hier dakplaten inclusief profielen heb besteld. Levering ruim binnen de aangegeven periode, telefoontje voorafgaand aan de levering. Prima kwaliteit prijs verhouding. Goede overzichtelijke site en mooie sets voor diverse toepassingen. Vriendelijke en behulpzame transporteurs . Wel Done

Snelle goede levering,mooi product!

Snelle goede levering, prachtig product.

Goede service en kwaliteit voor je geld.

Goed en netjes geleverd

uiteindelijk tevreden en blijkt een betrouwbaar bedrijf

Na het plaatsen van onderstaande beoordeling werd ik wel gebeld door 123Polycarbonaat met excuses en een duidelijke verklaring waarom eerder niet werd gereageerd. Er werd uit eigen beweging een redelijke oplossing aangeboden voor de door mij gemaakte kosten en die toezegging is inmiddels nagekomen. We zijn het er over eens dat dit een misser was van 123Polycarbonaat maar ze zijn in elk geval bereid daar redelijk naar te kijken vanuit perspectief van de klant en ik ben tevreden met de aangeboden oplossing. Op basis van die performance pas ik mijn beoordeling aan.

Super daken!

Dit is mijn 3e dakje van 123polycarbonaat en ben er zeer tevreden mee. Super kwaliteit en ook heel aardige gasten. Ik kon helaas geen 10 geven omdat er wat mistte, maar hier waren ze zelf al achter gekomen en dat word nagezonden. Top bedrijf!

Uitgekiend pakket

Als het kan, iets grotere foto's en in kleur in de Bouwinstructies.

Vlotte levering en perfect in orde

wat mij betreft beste keus

Snelle levering en netjes het complete pakket geleverd. 1 minpuntje vond ik persoonlijk dat de klemrubbers voor het dak met geen mogelijkheid te schuiven zijn. Voor de rest prima voor elkaar

Het is een bedrijf waar je goed en prettig wordt behandeld met goede service.

Site is overzichtelijk en bij vragen of onduidelijkheden wordt prima op gereageerd. Het bestelde wordt snel en goed afgeleverd door vriendelijk personeel. Zou hier zeker nog eens bestellen.

Prima service. Snelle levering.

Omdat ik een losstaande overkapping aan het maken ben, staat dat niet standaard op de site. Na een telefoontje is er een alternatief geboden voor de muuraansluiting. Het alternatief is niet optimaal maar dat was mijn eigen keuze.

Goede service en stipt op afspraak geleverd.

Prima ervaring.

goede service

goede service, en we worden terug gebeld als het gezegd word, dat is bij andere bedrijven wel anders.

Ik ben tevreden met jullie service

bij de aankoop die ik had gemaakt, was mijn enige probleem dat het frame alle gaten had voor de montage. maar ik ben tevreden met de kwaliteit van het product.

Pluspunten

Compleet product geleverd. alle materialen aanwezig, goede handleiding

het aan gaan van direct contact met besteller (binnen kantoortijden) na het plaatsen van een bestelling d.m.v. een telefoongesprek, of dat de aanvraag is ontvangen, of er nog vragen zijn omtrent de bestelling en/of wat de verwachte leverdatum is.

Pluspunten

Heldere uitleg. Meedenken in oplossingen. Behulpzaam om duidelijkheid te krijgen, en adviezen hoe je het best kan doen.

Geen

Pluspunten

Levering op de afgesproken datum en tijd.

Toen de bestelling geplaatst was hadden we nog dezelfde middag een mail dat de betaling nog niet was ontvangen. Dat was wel heel snel, we hadden niet eens de gelegenheid gehad om het geld over te maken. Een dag later was vroeg genoeg geweest, maar dat is mijn mening.

Pluspunten

Levering was compleet en op de afgesproken datum. De materialen zijn prettig om mee te werken

Het instructieboekje wijkt op een paar puntjes af van wat is geleverd. Niet cruciaal maar kan wel iets duidelijker. Ik zou zelf een paar gootbeugels meer (willen) plaatsen dan wat werd geleverd.

Pluspunten

Denken goed mee Leveren op maat

Pluspunten

telefonisch goed geholpen

Pluspunten

Super service!

Geen....

Pluspunten

snelle levering. vriendelijke mensen!!!

Pluspunten

vlotte levering en netjes verpakt

iets betere beschrijving hoe je het kunt verwerken

Watergoorweg 31 3861MA Nijkerk

033-73 70 161

Over 123polycarbonaat.nl

Over ons 123polycarbonaat.nl is een online webshop gespecialiseerd in polycarbonaat platen, complete polycarbonaat daken, complete veranda's en lichtkoepels. 123polycarbonaat.nl levert alleen originele producten van de fabrikant, waardoor u gegarandeerd bent van hoogwaardige producten van professionele kwaliteit. De producten worden geleverd met 10 jaar fabrieksgarantie. 123polycarbonaat.nl is een handelsnaam van Van Doornik Trading v.o.f., gevestigd in Nijkerk, centraal gelegen in Nederland. Van Doornik Trading v.o.f. is een handelsonderneming in kunststof producten en aanverwante producten. 123polycarbonaat.nl | 123overkapping.nl | 123lichtkoepel.nl