Fijne zaak met vriendelijke mensen en hele goede producten!

Heerlijke beschuit gekocht bij bakker van der Most in Dalfsen

De levering moet nog plaatsvinden.

De levering moet nog plaatsvinden maar we hebben uw product onlangs geproefd en de was prima. Wel hebben we opmerkingen over uw website en wel de volgende: het formaat van uw site is zodanig, dat we het eind van de bestellijst niet konden zien. NA een zoektocht hebben we zelf het formaat op onze laptop bijgesteld tot 70%. Maar we veronderstellen, dat er menige klant zal zijn, die dat niet kan doen en gemis van opdrachten ligt dan voor de hand.

Uitstekend !

Prettige klantenservice, goed product

Teleurgesteld !!

Heb vandaag 2 croissantjes ham/kaas gehaald en moest 6.60(!) afrekenen. Ik heb vorige week en die keren ervoor voor hetzelfde 4.80 betaald. Een los croissantje kost 0.90 ct ,en ze rekenen 2.40 voor 1 plakje ham en -kaas. Zonder enig uitleg of toelichting werd het geld vd balie gepakt en een "tot ziens" kon er niet vanaf. Het zou immers zinloos zijn geweest want mij zullen ze er niet meer zien

Beste Daniel, dank voor je beoordeling. Het juiste bedrag is € 5,10 voor twee croissants belegd met ham & kaas. Uiteraard mag je dit de volgende keer gewoon melden bij de medewerker. Dan was het direct opgelost. Waarschijnlijk is het verkeerde broodje aangeslagen in de kassa. Uiteraard geven we het verschil graag aan je terug.

makkelijke manier van bestellen

Assortiment groot maar digitaal niet altijd makkelijk te vinden

Super goed

kwaliteit en behulpzaam

Ik moest onverwacht 50 belegde luxe broodjes zien te regelen voor dezelfde middag nog. Bij Bakkerij van der Most kon zo geregeld worden. Geen probleem. Luxe en lekker dat waren ze zeker. Ik kreeg de complimenten dat ik het geregeld had maar, eerlijk is eerlijk alle eer is voor de bakkerij want die heeft mij geholpen. Dus bij deze krijgt de bakkerij de complimenten voor hun snel handelen en top kwaliteit.

Mooie winkel, vlotte bediening, bestellingen via de website verloopt vlot, genoeg keuze en verse producten. Ook glutenvrij. Kortom een goede bakkerij.

Klasse bedrijf

Ik kom uit Amersfoort maar moest 2 keer in Raalte zijn. Dus op de leen fiets opzoek naar een plek om te ontbijten. Kwam bij dit bedrijf uit. 2 keer een heerlijk ontbijt gehad. Enorm vriendelijk personeel en een prachtige zaak. Als ik weer een keer in Raalte ben weet ik waar ik moet zijn. Toppie

geweldig.

alles fantastisch.

Lastig

1e keer klant

Alle producten uit de eigen Vechtstreek!

Vriendelijk personeel in Dedemsvaart met veel humor, dat er trots op is dat alle producten uit de omgeving komen. Eigen tarwevelden! Dus, streekgebondener kun je het niet krijgen. Wij houden van het fijn volkorenbrood, de vloerkadetten, het gebak en de stokbroden. Maar er is zoveel meer. Dus... koop lokaal en geniet! En.. is is het Piggy spaarsysteem.

Zeer vriendelijke bediening

Maar ik moet bekennen , dat het 24 december (daags voor Kerstmis) het logistiek zeer slecht geregeld was , omdat men niet de juiste bestellingen per klant had gesorteerd , waardoor klanten echt lang moesten wachten voordat ze aan de beurt waren , ik hoorde veel negativiteit onder de wachtende klanten . Mijn advies is om klanten een ordernummer met een juiste tijdslot met zulke drukke dagen .

Goedendag mevrouw Kamphof, dank voor uw mail. We hebben wel gewerkt met ordernummers alleen omdat er dusdanig veel besteld was, is het voor ons ook een uitdaging om alle bestelde artikelen op tijd klaar te hebben. We nemen uw opmerking zeker mee voor de komende paasdagen en proberen dit zo efficiënt mogelijk te organiseren. Dank voor uw feedback en positieve beoordeling.

Veel keus, snel besteld afgerekend en keus uit brengen of halen. Vriendelijk kundig personeel!

Gebruiksvriendelijke site met mooi assortiment!

Duidelijke, overzichtelijke site met de mogelijkheid om persoonlijke tint aan de bezorging mee te geven. Prima ervaring!

Wordt altijd prettig geholpen!

Al het personeel is erg accuraat.

Je krijgt niet wat je vraagt

De taarten zijn van goede kwaliteit. Ze smaken goed en lekker vers. Maar de klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid zijn ze niet bij een klacht. De foto's op de webshop zijn misleidend en illustreren niet wat je uiteindelijk krijgt. Bij een verjaardagstaart verwacht je dat het kind krijgt wat deze ziet op de afbeelding. Helaas dat is niet zo. Hopelijk zetten ze met koeien letters op de website erbij, dat de afbeelding afwijkt wat je uiteindelijk krijgt

Goedendag, Normaliter zijn wij heel oplossingsgericht ingesteld maar de klacht moet wel terecht zijn. U heeft een aardbeienvlaai besteld en omdat er geen kiwi's op zaten heeft u een klacht ingediend. U gaf zelf aan dat de verjaardagstaart (fototaart) erg mooi en lekker was. Zoals aangegeven zal de foto van de aardbeienvlaai binnenkort worden aangepast.

zeer gemakkelijk bestellen

Nog nooit zomakkelijk een verse taart met tetkst besteld. En bezorgen op het half uur!

Een bakkerij met gebak en brood om van te smullen, die prettig en met lach worden geserveerd.

Prima bakkerij. Erg klantvriendelijke. Brood en gebak van uitstekende kwaliteit en smaak. Kortom kan niet beter.

Lekker en uitgebreid assortiment Koolhydraatarm brood!

Keus is ruim en heel makkelijk online te bestellen !

zeer goed

Vriendelijk en behulpzaam personeel, super slagroomgebak, en de rest is ook heerlijk.

Gaat hard achteruit

- Slecht geïnformeerd personeel : bij bestellen van gebak wordt niet gevraagd naar het formaat want : taarten zijn er alleen maar in 6 persoons ; - gevraagd naar luxe broodjes : die kunt u zelf pakken ; - overal vliegen zelfs in de bonbonvitrine ; - ongeïnteresseerd jong personeel ; - als dit gewoon is, is het einde m.i. in zicht ; - JAMMER !!

Geachte heer, Dank voor uw review. Helaas hebben wij een verkeerde indruk achter gelaten waarvoor onze excuses. Momenteel is het bouwvak waardoor veel vakantiekrachten onze vaste gezichten overnemen. Gaat uw review over vandaag of een andere dag? Is het mogelijk dat wij contact met u hebben over het onderstaande?

vriendelijk personeel

vriendelijk personeel , en de winkel goed bereikbaar

Zeer goed geregeld