geweldig.

alles fantastisch.

Lastig

1e keer klant

Alle producten uit de eigen Vechtstreek!

Vriendelijk personeel in Dedemsvaart met veel humor, dat er trots op is dat alle producten uit de omgeving komen. Eigen tarwevelden! Dus, streekgebondener kun je het niet krijgen. Wij houden van het fijn volkorenbrood, de vloerkadetten, het gebak en de stokbroden. Maar er is zoveel meer. Dus... koop lokaal en geniet! En.. is is het Piggy spaarsysteem.

Zeer vriendelijke bediening

Maar ik moet bekennen , dat het 24 december (daags voor Kerstmis) het logistiek zeer slecht geregeld was , omdat men niet de juiste bestellingen per klant had gesorteerd , waardoor klanten echt lang moesten wachten voordat ze aan de beurt waren , ik hoorde veel negativiteit onder de wachtende klanten . Mijn advies is om klanten een ordernummer met een juiste tijdslot met zulke drukke dagen .

Goedendag mevrouw Kamphof, dank voor uw mail. We hebben wel gewerkt met ordernummers alleen omdat er dusdanig veel besteld was, is het voor ons ook een uitdaging om alle bestelde artikelen op tijd klaar te hebben. We nemen uw opmerking zeker mee voor de komende paasdagen en proberen dit zo efficiënt mogelijk te organiseren. Dank voor uw feedback en positieve beoordeling.

Veel keus, snel besteld afgerekend en keus uit brengen of halen. Vriendelijk kundig personeel!

Gebruiksvriendelijke site met mooi assortiment!

Duidelijke, overzichtelijke site met de mogelijkheid om persoonlijke tint aan de bezorging mee te geven. Prima ervaring!

Wordt altijd prettig geholpen!

Al het personeel is erg accuraat.

Je krijgt niet wat je vraagt

De taarten zijn van goede kwaliteit. Ze smaken goed en lekker vers. Maar de klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid zijn ze niet bij een klacht. De foto's op de webshop zijn misleidend en illustreren niet wat je uiteindelijk krijgt. Bij een verjaardagstaart verwacht je dat het kind krijgt wat deze ziet op de afbeelding. Helaas dat is niet zo. Hopelijk zetten ze met koeien letters op de website erbij, dat de afbeelding afwijkt wat je uiteindelijk krijgt

Goedendag, Normaliter zijn wij heel oplossingsgericht ingesteld maar de klacht moet wel terecht zijn. U heeft een aardbeienvlaai besteld en omdat er geen kiwi's op zaten heeft u een klacht ingediend. U gaf zelf aan dat de verjaardagstaart (fototaart) erg mooi en lekker was. Zoals aangegeven zal de foto van de aardbeienvlaai binnenkort worden aangepast.

zeer gemakkelijk bestellen

Nog nooit zomakkelijk een verse taart met tetkst besteld. En bezorgen op het half uur!

Een bakkerij met gebak en brood om van te smullen, die prettig en met lach worden geserveerd.

Prima bakkerij. Erg klantvriendelijke. Brood en gebak van uitstekende kwaliteit en smaak. Kortom kan niet beter.

Lekker en uitgebreid assortiment Koolhydraatarm brood!

Keus is ruim en heel makkelijk online te bestellen !

zeer goed

Vriendelijk en behulpzaam personeel, super slagroomgebak, en de rest is ook heerlijk.

Gaat hard achteruit

- Slecht geïnformeerd personeel : bij bestellen van gebak wordt niet gevraagd naar het formaat want : taarten zijn er alleen maar in 6 persoons ; - gevraagd naar luxe broodjes : die kunt u zelf pakken ; - overal vliegen zelfs in de bonbonvitrine ; - ongeïnteresseerd jong personeel ; - als dit gewoon is, is het einde m.i. in zicht ; - JAMMER !!

Geachte heer, Dank voor uw review. Helaas hebben wij een verkeerde indruk achter gelaten waarvoor onze excuses. Momenteel is het bouwvak waardoor veel vakantiekrachten onze vaste gezichten overnemen. Gaat uw review over vandaag of een andere dag? Is het mogelijk dat wij contact met u hebben over het onderstaande?

vriendelijk personeel

vriendelijk personeel , en de winkel goed bereikbaar

Zeer goed geregeld

Altijd goed

Vaste klant

Uitstekende kwaliteit en perfecte service.

Nu in de coronatijd voor ons 80 + en in de risicogroep behoren worden de bestellingen gratis bezorgd. Eenvoudig en handig digitaal te bestellen en af te rekenen. De volgende dag met veel plezier bezorgd ! 👍

Volgens mij is het bestelling niet goed ik heb vier kwarkbolletjes besteld 4

Ik kreeg vier krentebolletjes met suikers. Ivm kwarkbolletjes

Goede kwaliteit

De lekkerste brood en banket en verder wat ze hebben zijn van topkwaliteit

Vanwege de coronamaatregelen kon mijn moeder (80+) niet op mijn verjaardag komen. Via bakkerij van der Most een gebakje bij haar bezorgd. Mijn moeder was er geweldig blij mee. 'Echt een heerlijk gebakje!' Grote service dat dit nu ook nog gratis bezorgd werd.

goede erbaring

Geweldige winkel

Ruim aanbod, goeie website, vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk chocolade paaseitjes.

..heeerlijkkkkkk

..bestelling gedaan en keurig op tijd bezorgd..in corona tijd..complimenten

Goede kwaliteit en prima service!

De bestelde appeltaart viel erg in de smaak bij de ontvanger. De service is uitstekend! Aflevering geheel conform afspraak. Prompte en adequate reactie per mail.

Gewoon lekker en betrouwbaar.

Kwalitatieve en smaakvolle producten. Daarnaast ook regelmatig verrast met nieuwe producten en seizoensartikelen.