Altijd goed

Vaste klant

Uitstekende kwaliteit en perfecte service.

Nu in de coronatijd voor ons 80 + en in de risicogroep behoren worden de bestellingen gratis bezorgd. Eenvoudig en handig digitaal te bestellen en af te rekenen. De volgende dag met veel plezier bezorgd ! 👍

Volgens mij is het bestelling niet goed ik heb vier kwarkbolletjes besteld 4

Ik kreeg vier krentebolletjes met suikers. Ivm kwarkbolletjes

Goede kwaliteit

De lekkerste brood en banket en verder wat ze hebben zijn van topkwaliteit

Vanwege de coronamaatregelen kon mijn moeder (80+) niet op mijn verjaardag komen. Via bakkerij van der Most een gebakje bij haar bezorgd. Mijn moeder was er geweldig blij mee. 'Echt een heerlijk gebakje!' Grote service dat dit nu ook nog gratis bezorgd werd.

goede erbaring

Geweldige winkel

Ruim aanbod, goeie website, vriendelijk en behulpzaam personeel en heerlijk chocolade paaseitjes.

..heeerlijkkkkkk

..bestelling gedaan en keurig op tijd bezorgd..in corona tijd..complimenten

Goede kwaliteit en prima service!

De bestelde appeltaart viel erg in de smaak bij de ontvanger. De service is uitstekend! Aflevering geheel conform afspraak. Prompte en adequate reactie per mail.

Gewoon lekker en betrouwbaar.

Kwalitatieve en smaakvolle producten. Daarnaast ook regelmatig verrast met nieuwe producten en seizoensartikelen.

Prima geregeld

Jammer dat de elektronische betaling niet wilde lukken

Geweldige services met gratis bezorging, een dikke pluim !

Heerlijk brood en gebak. Bestelling volgens afspraak. Toevallig vandaag brood door de buren na bestelling af laten halen.

👍

Heerlijke dingen in good to go pakket

De website werkt perfect. Vooral zakelijk erg makkelijk

Heerlijk brood

Ik hoef geen brood uit de winkel mee te nemen. Brood van bakker v.d Most is favoriet. Ook lekkere bollen en gebak!

Ziet er goed uit, de fototaart is uitstekend afgewerkt. voldoet ruim aan de verwachting. dank

Geweldig.Goede service.

Wat ze zeggen doen ze en gaat het is een keer iets anders wordt het direct hersteld. Worden geen problemen gemaakt. En het is altijd vers! Ben erg blij met Bakker van der Most in ons dorp!!

Geweldige bakkerij.

Goede kwaliteit, uitstekend personeel. En mocht er een keer iets mis gaan, wordt het fantastisch opgelost.

Heerlijke produkten

Kom er al jaren en bevalt uitstekend,heerlijke produkten en vriendelijk personeel!

Hele goede kwaliteit

Bakkerij van der most daar kun je heel lekkere brood en andere producten krijgen veel lekkerder dan van uit een supermarkt ga zo door

Pluspunten

Alles goed gelopen. Bestel graag weer. Brood is ech lekker!

Kan ik zo niet bedenken.

Pluspunten

Kwaliteit en ambacht