perfecte service

Medewerkers van KamadoBBQ hebben bewezen dat ze meedenken met hun cliënten en daar ook op inspelen, daardoor heb ik het goede product aan kunnen kopen en is dat binnen een dag aangeleverd. Dankjewel KamadoBBQ

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

prima ervaring

Bezorging was netjes, alles was goed verpakt!

Jullie zijn geweldig Mijn BBB staat nu geweldig op de werk hoogte bedankt voor super snelle levering

Prima webshop en snelle levering!

Uitgebreide webshop met duidelijke omschrijvingen van de artikelen. De levering was snel en goed verpakt! Kortom, een prima ervaring.

Snelle correcte levering

Snel correct geleverd, goede communicatie met bezorg partner, goede producten

Super snelle levering!

Super bedrijf

Makkelijk snel en een prettige ervaring.

Makkelijk online te bestellen en snelle levering waarbij ik zelf nog wat bezorg opties had. Bij het openen van de bestelling een fijne verrassing d.m.v. een handgeschreven kaartje. Heel leuk, bedankt!

Bijzonder goede hulp bij het kiezen!

Ik had de kamado van de Action gekocht in een opwelling. Zij hebben me met alle goede adviezen geholpen bij het uitzoeken van de benodigde accessoires. Ik had graag achteraf één van hun kamado’s gekocht. Betere garantie! Ik moet de kamado nog in gebruik nemen.

Mooi product

Gietijzer pannetjes besteld. Mooie kwaliteit.

Snel netjes en een persoonlijke thatch

Goede producten en reageren snel op de mail. Leuk persoonlijk bericht bij de levering. Helaas moest ik wat retour sturen maar dat ging ook eenvoudig. Aanrader!

Heel goed geholpen

Denken vooral mee en controleren of de bestelling past bij mijn aankoop.

Heel aardig en reageren super snel.

Uitstekende service.

Alles komt keurig verpakt aan. Snelle bezorging en mooi materiaal.

behulpzaam bij vragen en handelen snel

Prettig contact, behulpzaam en gevraagde spullen worden snel toegezonden

Nvt

Aangename ervaring

Als beginnend kamado gebruiker advies gevraagd over de te gebruiken accessoires voor mijn 21 inch van de action. Snel en zonder enige verdere koopdruk advies ontvangen en ook op verdere vragen antwoord gekregen. Uiteraard ook verder gekeken, maar dit gaf toch de doorslag. Ze hebben er een klant bij.

Steeds perfecte service bij jullie!

Prima kwaliteit

Snel en goed geleverd

Kan het beter? Denk het niet.

Ik schrijf nagenoeg nooit een recensie maar hier maak ik weer een uitzondering op. Waar moet ik beginnen. Bestelling gedaan, ik had foutje gemaakt, direct reactie en door eigenaar (Marcel) aangepast. Netjes afgeleverd met een persoonlijke boodschap erbij. Tja weg met de grote graaiers en persoonlijke aandacht doet me veel. Dus dikke 10! Ga zo door. Je hebt er in ieder geval een klant voor de toekomst bij. Grz (andere) Marcel

Correct

Snelle levering en alles netjes geleverd

Alles is netjes geleverd. Er zat een handgeschreven kaartje bij wat het toch nog persoonlijk maakt. Er was iets uit het cadeaupakket niet op voorraad, maar dit is super opgelost.

Soepel, vriendelijk en oplossingsgericht

Zie titel

super service

Zeer correcte uitleg duidelijke communicatie. Niet verder zoeken, hier kopen.

Amsteldijk Zuid 198 1188 VP Amsterdam

+31 6 4726 0341