Goede producten en reageren snel op de mail. Leuk persoonlijk bericht bij de levering. Helaas moest ik wat retour sturen maar dat ging ook eenvoudig. Aanrader!

Heel goed geholpen

Denken vooral mee en controleren of de bestelling past bij mijn aankoop.

Heel aardig en reageren super snel.

Uitstekende service.

Alles komt keurig verpakt aan. Snelle bezorging en mooi materiaal.

behulpzaam bij vragen en handelen snel

Prettig contact, behulpzaam en gevraagde spullen worden snel toegezonden

Nvt

Aangename ervaring

Als beginnend kamado gebruiker advies gevraagd over de te gebruiken accessoires voor mijn 21 inch van de action. Snel en zonder enige verdere koopdruk advies ontvangen en ook op verdere vragen antwoord gekregen. Uiteraard ook verder gekeken, maar dit gaf toch de doorslag. Ze hebben er een klant bij.

Steeds perfecte service bij jullie!

Prima kwaliteit

Snel en goed geleverd

Kan het beter? Denk het niet.

Ik schrijf nagenoeg nooit een recensie maar hier maak ik weer een uitzondering op. Waar moet ik beginnen. Bestelling gedaan, ik had foutje gemaakt, direct reactie en door eigenaar (Marcel) aangepast. Netjes afgeleverd met een persoonlijke boodschap erbij. Tja weg met de grote graaiers en persoonlijke aandacht doet me veel. Dus dikke 10! Ga zo door. Je hebt er in ieder geval een klant voor de toekomst bij. Grz (andere) Marcel

Correct

Snelle levering en alles netjes geleverd

Alles is netjes geleverd. Er zat een handgeschreven kaartje bij wat het toch nog persoonlijk maakt. Er was iets uit het cadeaupakket niet op voorraad, maar dit is super opgelost.

Soepel, vriendelijk en oplossingsgericht

Zie titel

super service

Zeer correcte uitleg duidelijke communicatie. Niet verder zoeken, hier kopen.

Prima sevice

Producten snel en netjes verpakt bezorgd

Na mijn bestelling kreeg ik een dag later de spullen al binnen. Zat ook een met de hand geschreven kaart bij. Dat maakt het nog net even persoonlijker , dat je niet zomaar klant nummer zoveel bent, maar even de tijd voor je neemt. Spullen waren correct met wat ik besteld had.

Zeer klantvriendelijk

Ik werd steeds op de hoogte gehouden van het bestelproces. Een persoonlijk tintje in de vorm van een handgeschreven kaart, zorgde ervoor dat ik het idee kreeg dat bij hen de slogan "De klantvriendelijk is koning" echt zo is.

Gewoon top

Ruime keuze producten , veel nuttige informatie waar het wel en niet op past. Snelle verzending en altijd een leuke boodschap bij je pakketje

Prima geleverd

Firebox goed verpakt en snel geleverd. Helaas geen inbrand instructies bijgeleverd. Op het internet zijn diverse instructies te vinden maar, soms verschillen ze van elkaar m.b.t. de temperatuur.

goede prijs en snelle levering

Goede productbeschrijving en snel geleverd.

Service is uitstekend!

Rondom de afmetingen van de benodigd Kamado onderdelen waren wat onduidelijkheden welke KamadoBBQ welke KamadoBBQ perfect heeft opgelost. Zonder enige discussie of extra kosten werden extra onderdelen gestuurd met retourlabels voor de incorrecte onderdelen. Communicatie en service zijn perfect!

Snelle service en juiste levering

Breed assortiment met een overzichtelijke webshop. De levering was snel en op een juiste manier verpakt.

Helemaal top

Goed geholpen en een zeer snelle verstuurd

Gezellig dagje

Alles kon alles mag alles was mogelijk. Even een kritische nood Er werder termen gebruikt waar ik 0 weet van had. Een korte uitleg over de bbq was top geweest. Ik ben niet met meer kennis weggegaan dat vond ik jammer.

Hi Jordi, Leuk dat je afgelopen weekend een workshop bij ons hebt gevolgd! Ik kan me voorstellen dat je een beetje 'lost' was als het gaat om het gebruik van de kamado en alle termen die daar om de oren vliegen. De workshop Japans is inderdaad best complex. De workshop Kamado 1.0 gaat dieper in op het gebruik van de kamado en alle termen die daarbij komen kijken. Dat was misschien meer wat je zocht. Hopelijk zien we je snel n.a.v. de uitnodiging voor een 'privé instructie' 😊. Fijne dag! Groeten Abbey