zeer snel geleverd!

Prima.

De spullen welke ik besteld had waren super snel binnen! Er zat zelfs iets extra bij. En ook nog eens een persoonlijke boodschap! Ik ga hier zeker vaker bestellen

zeer tevreden

tevreden

AAA-service

Mooi aanbod Top kwaliteit Snelle levering Als kers ook nog een cadeautje

Levering

Mijn pakket is nog steeds niet volledig geleverd,maar wel volledig betaald. Zelden zo een snelle service gekregen. Alles dik in orde

Hi Stefaan, Dat was een vreemde situatie, dat het ene pakket keurig is afgeleverd door DHL en het andere pakket met het tweede deel van je bestelling met de status "geweigerd", naar ons retour kwam. Gelukkig trok je snel aan de bel, waardoor we het niet afgeleverde pakket nog eens naar je konden toesturen en je het weekend toch gewoon aan de slag kon met de kamado. DHL heeft de situatie uitgezocht en begrijpt ook niet helemaal waar het mis is gegaan. Ze vinden het super vervelend en hebben de kosten van het pakket dat onterecht retour is gekomen op zich genomen, met welgemeende excuses. Ook namens ons uiteraard excuses voor de vertraagde levering! groeten Abbey

Levering en service top

Goed geholpen aan de telefoon, vervolgens besteld. Bij bezorging een persoonlijk kaartje erbij en een zakje rookhout extra als presentje Top

Dit was een levering met aandacht en zorg

Leuk dat er een kaart bij was met een persoonlijk woord

Snel en goed geregeld

Heel fijn dat persoonlijke contact per telefoon bij vragen! Leuke persoonlijke touch in de verpakking Problemen met bezorging door koeriersdienst netjes opgelost Last but not least... mooie prijs!

Uitstekende klantenservice en fantastische producten

Het contact is goed en persoonlijk. Men is attent en altijd vriendelijk. Het vriendelijke briefje geeft de persoonlijke noot weer en een presentje erbij maakt het helemaal af. Top bedrijf!

goede en snelle service

goede snelle reactie van email en levering altijd uitstekend

Snelle Topservice

Via app foto’s van mijn kamado gestuurd en volgende dag al het goede artikel kunnen bestellen

vriendelijk en goede service

een echte aanraden. de service is heel goed, ik had een plate set gekocht voor mijn mini komado maar hij paste niet het is namelijk altijd lastig met zoveel verschillende komado bbq’s. ik kreeg gelijk een vriendelijke en nette reactie met uitleg en de optie om hem terug te sturen zodat ik mij geld terug kreeg. ik heb hem uit eindelijk gehouden om hem wat aan te passen. de kwaliteit is goed van de producten en de levering was ook snel. volgend jaar gaat de mini eruit en ga ik hier een grotere kopen want ja als je eenmaal dit gewent ben ben je om. kortom erg blij

Super snelle levering en fantastisch product

Heel blij met de deelbare platesetter. Snelle levering, goed verpakt met een persoonlijk bericht erbij! Fijne shop om te bestellen!

Denken met je mee

Fijn bedrijf, snel geleverd

Top bedrijf

Goeie communicatie en supersnel levering

Super snel, goede instructie en leuke kanootje!

Ik heb nieuwe afdichtband voor tussen de deksel besteld, perfect geregeld!

Zeer snelle verzending, super blij mee!

Zeer snelle verzending, super blij mee!

Vriendelijk, behulpzaam en correct

Maken indruk door persoonlijke aandacht en advies.

Bijzondere service en verrassing

De bestelling werd nagevraagd; oke dat kan, Is bijzonder. En prettig. Dan het uitpakken Leuk dat handgeschreven bericht en het rookhout. Jammer dat het pas vanaf 100€ gratis bezorgenis, maar als dat alles i...

Persoonlijk en goed

Uiterst tevreden met de kamado maar dat was ik met een andere auplex variant waarschijnlijk ook geweest. Het onderscheidende van kamadobbq zat hem ik het vriendelijke persoonlijke contact. Een handgeschreven kaartje bij de levering een aantal gratis meegeleverde verbruiksartikelen dragen hier zeker aan bij. Aftersales heb ik nog geen gebruik van hoeven maken. Echter telefonisch contact was altijd snel en behulpzaam, dus in elk geval geen verstoppertje achter een telemenu of bandje.

Snelle levering, met gratis extra's

Snelle levering, met gratis extra's