Sympatiek bedrijf

Sympatiek bedrijf

Perfect en snel

Na mijn bestelling alles zeer snel geleverd, en ook nog gratis een cadeautje erbij!!!

goed advies en snelle levering

Met hulp van KamadoBBQ het goede onderdeel kunnen bestellen. Een dag later werd het al bezorgd.

Geweldige BBQ

Gaat makkelijk aan en temperatuur is goed te regelen. Super aankoop

Uitstekende kwaliteit voor een mooie kostprijs

Zeer tevreden over de snelle service, de geleverde kwaliteit van het product en dat alles tegen een prima kostprijs, klasse.

Zeer tevreden!

Goed geholpen door professionele mensen. Supersnelle en goede service. Aanrader!!!!

Perfect!

Snelle levering Goed ingepakt

Krijg niet wat ik bestelt heb

Krijg niet wat ik bestelt heb en krijg als excuus dat ik, niet controleerbaar, duurdere houtskool heb gekregen. Dit was eens en nooit meer bij deze webwinkel.

Helemaal Prima!

Fantastisch product, persoonlijke benadering door Abbey en een hoog serviceniveau. No questions asked toen de Topvent een paar krassen bleek te hebben bij het uitpakken. Binnen 24 uur lag er een nieuwe in de brievenbus. KamadoBBQ is een aanrader!

Topservice!

Snelle levering, goede kwaliteit Kamado voor weinig geld. Goede service! Barbecue inmiddels in eerste keer gebruikt, en we zijn er enorm blij mee!

Altijd snelle en correcte leveringen met top kwaliteit producten.

Altijd snelle en correcte leveringen met top kwaliteit producten.

Gewoon goede service!

Na divers overleg telefonisch en per app, snelle oplossing geboden. Dat maakt het contact erg prettig.

Topservice en proactief

Heel erg gericht op het welbevinden en goed meedenken met de klant. Zeer tevreden met de geleverde vervangende onderdelen voor mijn bastard. Volgende keer zeker weer!

Prima product, proces en communicatie

Zeer goede service!

Zeer goede service, ik ben netjes op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Uiteindelijk hebben ze de bestelling persoonlijk bij mij langs gebracht.

De bestelde gietijzerenschaal voldoet aan wat er ervan verwacht, prima.

Klantviendelijk

Vriendelijke mensen aan de telefoon, volgens afspraak geleverd. Er werden extra's bijveleverd (houtskool, aanmaakblokjes en rooksnippers).

Super tevreden

Mijn ervaring is gewoon simpel gezegd. Kei goed! Ik ben super tevreden en ga zeker bij toekomstige dingen hier weer kopen.

Prima persoonlijke service

Bereidheid om extra moeite te doen!! Uitstekend dus, mooi product ook

Nadat een item uitverkocht was heeft KamadoBBQ mij constant op de hoogte gehouden wanneer het weer binnen kwam en er eentje gereserveerd voor mij.

Fast and Personal

I love ordering from KamadoBBQ.nl as they have all the products I am looking for at fair prices. I think the added touch of the leaflets inside the package is great, showing you the different cuts of meat, sending through trip offers, but also the personal touch added to the handwritten notes I think makes it feel like a personal package rather than just ordering from an online store. Thanks for the great service and fast shipping!!

Goed advies en super snelle levering.

super

na instal van de app en alles goed gelezen te hebben het apparaat uitgeprobeerd Geweldig.

Goed passend product

De hoes werd op de afgesproken dag geleverd, welke afwijkend was dan gebruikelijk. Hij is past goed op de bbq. En het kaartje is heel attend.

Na wat aanloop problemen. Nu geweldig