Kamado besteld en top service!

Ik bestelde een Keij kamado bij deze mensen. Een goed persoonlijk contact kreeg ik nadat ik deze kamado bestelde. Deze kamado ziet er er top uit! Ik heb deze een paar dagen in bezit ,maar nog niet gebruikt. Het betrof een een actie waarbij ik een inkbird en een pizzasteen erbij kreeg. Maar dat was nog niet alles. Er zat ook nog een zak houtskool, rookhout en aanmaakblokjes erbij:-)

Super snel en zeer goede service

Goede sortering snel en netjes bezorgd deze keer een presentje erbij een zak rookhout toch leuk

Snelle levering met persoonlijke touch

Snelle levering met persoonlijke touch

Uitstekende service!

Mijn vragen werden heel vlot en naar volle tevredenheid beantwoord. Overall is KamadoBBQ zeer klantgericht. Je krijgt echt het gevoel van 'klant is koning' en dat maak ik ook weleens anders mee...

Super snel en niet te duur

Glasvezel Afdicht koord voor Kamado op dinsdag besteld en woensdag in huis Super snel geleverd en goede kwaliteit en niet te duur.

Goede levering, goede aftersales

Goede levering en mooi op tijd. Zat een brief bij van degene die de order gepickt heeft. Leuke actie. Helaas was het niet helemaal compleet. Na melding de volgende dag gelijk een nazending. Super geregeld en top service.

Goed geregeld.

Prima contact. Snelle levering.

Aanrader

Snel en alles goed verzorgd

Snel geleverd met leuk presentje

Enorm snel geleverd. Daarnaast een leuk kaartje bijgesloten met daarbij ook een klein presentje. Deze extra aandacht maakt de ervaring des te leuker, wat maakt dat ik KamadoBBQ zeker zou aanbevelen.

Behulpzaam

Ik heb de divide and conquer voor de 21" kamado besteld. De maatvoering is een beetje misleidend want het gaat om de buitenmaat. De roostermaat van mijn kamado is 18". Het was dus een beetje onduidelijk welke je moet bestellen, gelukkig is de informatie op de site voldoende om de juiste te bestellen. Maar bij de bestelling heb ik een extra set half moon platesetter besteld. Ik werd door de shop gebeld om te vragen of dit een vergissing was. Bij de D&C zit namelijk al een platesetter en dat deze niet los besteld moet worden. Maar aangezien de platesetters nu op voorraad waren maar een reserveset besteld.

Eerste ervaring

Zeer snelle verzending. Eerste keer hier besteld, echter niet geheel goed gegaan. Deel van bestelling klopt niet

Wat een service!!! Echt goed.

Door een onbekend misverstand een ander product, met extra's ontvangen. Na contact het bestelde prduct alsnog ontvangen, weer met extra's, zonder bijkomende kosten, zelfs met behoud van het eerder ontvangen product. Dit is nog eens klantvriendelijkheid!! Ga hier volgende keer zeker weer bestellen.

Woensdagavond 20:00 besteld vrijdag in huis snelle toko

Een bbq-hoes gekocht voor onze Kamado bbq. Van te voren geïnformeerd welk formaat ik precies nodig had.. Zeer goed en vriendelijk geholpen door Abbey. Levering was zeer snel. Helemaal super, aanrader!

snel, scherp geprijs en mooi product!

Niets op aan te merken. Supersnel geleverd en het zakje beech smokers ships was een leuke verrassing :)

Snelle levering en met zorg behandeld

Na wat vergelijking op internet gekozen bij kamadobbq voor de divide and qonquer grill set. Super snel geleverd en met zorg ingepakt. Als bonus een zak rook hout erbij gekregen. En een gepersonaliseerd kaartje. Net even meer dan de gemiddelde webshop! Erg bedankt

na eerst telefonisch contact te hebben gehad over de levertijd voor een cadeau; verrast door de geweldige service. Abbey denkt echt met je mee en wil het graag zo goed mogelijk voor je regelen. Mijn vader is heel blij met zijn cadeau, en vond het door de gemaakt bon niet erg om er een paar dagen langer op te wachten! top!

Aangenaam verrast door de persoonlijke 'touch'

Product gekocht als kerstcadeau. Snel en overzichtelijke verwerking van mijn aankoop. Tevens een persoonlijk boodschap met extraatje. Complimenten!

Een super snelle levering en goed verpakt. Toppie!!!

Top, snelle levering, juiste artikelen.

Top, snelle levering, juiste artikelen.

Echt super goed. Heel leuk dat jullie zelf een persoonlijke noot bij de bestelling hebben gedaan. Is niet nodig, maar juist daarom heel erg leuk. Kom (zodra het weer het weer toelaat) zeker bij jullie terug!

Simpel weg goed

Goede kwaliteit producten, zeer scherpe prijzen en snelle service

Keurig netjes bezorgt en zeer degelijk ingepakt.

De communicatie via de mail mbt het verzenden van de Kamado en alle benodigde informatie was prettig en duidelijk. Alles zeer goed geregeld.

Top snelle service

Goed snelle levering goed product