goede klantenservice

Mooie skillet besteld, volgende dag in huis. Bij aankomst bleek deze beschadigd te zijn. Na opsturen van foto's met de beschadiging werd er direct een nieuwe skillet gestuurd. Erg blij mee met deze klantenservice.

Prettig geholpen en deskundig. Er wordt goed advies gegeven.

Prettig geholpen en deskundig. Er wordt goed advies gegeven

Zeer snelle en goede service; erg leuke persoonlijke verrassing bij het artikel dat ik besteld had!

Zeer prettig en correct bedrijf

Ik ben zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn Keij kamado en de levering was echt meteen de volgende dag. Ze reageren erg snel op vragen.

Netjes geholpen, snelle levering.

Echt een hele goede service

Bij de levering zat zelfs een klein persoonlijk briefje als bedankje

Top verkoper

Word goed geïnformeerd en materiaal is van goede kwaliteit

stevige koeken pan van gietijzer

Fijne winkel

Groot assortiment, snelle bezorging en mooie artikelen van hoge kwaliteit.

Uitstekende ongevraagde service

Ik had onbewust de verkeerde artikelen besteld. Kamado heeft dit opgemerkt en mij opgebeld en de goede artikelen opgestuurd. Veel frustratie voorkomen.

Prima in alles

Gewoon dikke prima

Snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij, dat is super leuk

Persoonlijk!

Recent de overstap gemaakt naar een kamado en op zoek naar een passende houtskool. Bij KamadoBBQ een leuke aanbieding gevonden en 2 zakken besteld. Niks bijzonders eigenlijk. Des te groter was de verbazing toen ik in de verzenddoos een kaartje aantrof met daarop een handgeschreven boodschap. "Veel plezier met de kolen en ik hoop dat u er lekkere gerechten mee makt". Ik kan dat soort persoonlijke aandacht erg waarderen.

Goede ervaring en zelfs de bestelling nog even telefonisch door KamadaBBQ gecheckt. Top.

Snelle levering, kwam goed uit

Vlotte levering

Vlotte levering en product is wat ik er van verwacht had.

Hulpvaardig

Goed geholpen bij keuze afmetingen juiste accessoires.

Super!!!

Mooi en netjes verpakt. De persoonlijke kaart maakt dat ik er zeker vaker ga bestellen, mocht ik wat nodig hebben.

Goede service en vriendelijke benadering.

Online gietijzeren pannen besteld en de volgende dag afgehaald. Mooie kwaliteit voor een prima prijs. Heel vriendelijk ontvangen en nog een attentie erbij ontvangen. Wat wil je nog meer. Zeker een aanbeveling waard.

Perfecte service

Een hele leuke persoonlijke boodschap,, altijd leuk als er met de hand een boodschap op de kaart geschreven is

Top bedrijf

Snelle, levering, goede uitleg en mensen die nog met je meedenken, kunnen nog veel bedrijven van leren. Ga hier zeker nog vaker spullen kopen.

Leuke winkel lekker koffie

Ik had de spit on fire bestelt en op afhalen. In de winkel Dus de dag er op naar de winkel was hij niet opvoorraad in de winkel dit had wel vermeld mogen worden op de webshop Wel kwamen ze met een oplossing

Uitstekende klantenservice. Telefoon wordt opgenomen en je krijgt deskundig advies.

Naast de uitstekende klantenservice is het ook het product van zeer goede kwaliteit en verliep de levering en het terugsturen van een niet passend onderdeel vlekkeloos.

Goede uitleg en service

Goede contact