Zeer klantvriendelijk

Ik werd steeds op de hoogte gehouden van het bestelproces. Een persoonlijk tintje in de vorm van een handgeschreven kaart, zorgde ervoor dat ik het idee kreeg dat bij hen de slogan "De klantvriendelijk is koning" echt zo is.

Gewoon top

Ruime keuze producten , veel nuttige informatie waar het wel en niet op past. Snelle verzending en altijd een leuke boodschap bij je pakketje

Prima geleverd

Firebox goed verpakt en snel geleverd. Helaas geen inbrand instructies bijgeleverd. Op het internet zijn diverse instructies te vinden maar, soms verschillen ze van elkaar m.b.t. de temperatuur.

goede prijs en snelle levering

Goede productbeschrijving en snel geleverd.

Service is uitstekend!

Rondom de afmetingen van de benodigd Kamado onderdelen waren wat onduidelijkheden welke KamadoBBQ welke KamadoBBQ perfect heeft opgelost. Zonder enige discussie of extra kosten werden extra onderdelen gestuurd met retourlabels voor de incorrecte onderdelen. Communicatie en service zijn perfect!

Snelle service en juiste levering

Breed assortiment met een overzichtelijke webshop. De levering was snel en op een juiste manier verpakt.

Helemaal top

Goed geholpen en een zeer snelle verstuurd

Gezellig dagje

Alles kon alles mag alles was mogelijk. Even een kritische nood Er werder termen gebruikt waar ik 0 weet van had. Een korte uitleg over de bbq was top geweest. Ik ben niet met meer kennis weggegaan dat vond ik jammer.

Hi Jordi, Leuk dat je afgelopen weekend een workshop bij ons hebt gevolgd! Ik kan me voorstellen dat je een beetje 'lost' was als het gaat om het gebruik van de kamado en alle termen die daar om de oren vliegen. De workshop Japans is inderdaad best complex. De workshop Kamado 1.0 gaat dieper in op het gebruik van de kamado en alle termen die daarbij komen kijken. Dat was misschien meer wat je zocht. Hopelijk zien we je snel n.a.v. de uitnodiging voor een 'privé instructie' 😊. Fijne dag! Groeten Abbey

Gewoon top!

Er was wat verwarring met m'n bestelling door dat DHL m'n bestelling niet goed wist af te leveren,maar KamadoBBQ heeft dit heel netjes opgelost. Een persoonlijk briefje .. dat zie je niet meer zo veel .. maar wel bij KamadoBBQ. Ik heb m'n nieuwe favorieten BBQ winkel gevonden.

Super service en lieve mensen

Als ik ooit nog wat nodig heb voor mijn Kamado, ga ik dat 100% zeker hier kopen. Top bedrijf!

Uitstekend helpdesk bij falen webshop

Mooie webshop met overzichtelijke producten. Echter de kortingsbonnen konden niet verwerkt worden (slechts 1 ipv 2), waarvoor de helpdesk uitstekend geholpen heeft. Met de betaling liep de webshop weer vast en wederom uitstekend geholpen via de telefoon. Hier zie je dus echt de kracht van de after sales. Daarna liep alles als een zonnetje.

Prima, stevig en zo te zien duurzame bbq

Zonder twijfel een zeer goed product

Snelle levering, top kwaliteit.

zeer goed

vlotte levering,netjes verpakt,

Zeer snelle nette levering en waar voor je geld. Zeer tevreden.

Snel verzonden mooie kwaliteit

Bestelling is na de bestelling snel bezorgd. De kwaliteit is gewoon super!

Uitstekende klantenservice

Goede advisering bij het aanschaffen van producten, welke attributen zijn nodig of welke niet noodzakelijk om de Kamado optimaal te kunnen gebruiken. Prima eerlijk advies, het gaat niet alleen/uitsluitend om zoveel mogelijk te verkopen. Een plezierige uitleg mbt tot recepten, kruiden/specerijen. Geen enkel probleem als we vaker contact!

Zelf verkeerde bestelling gedaan, maar snel en adequaat opgelost.

Super alles zoals beschreven

Super alles zoals beschreven

Leuke cadeaus en kreeg zelfs een telefoontje om het makkelijker te maken

kan nog niet beoordelen

in ieder geval bestelling is vlot afgeleverd en heel aangekomen, Mijn egg wordt morgen bezorgd dus kan ik nog niet beoordelen.

Goed0

Prima product

Snelle levering prima product

Snelle levering top producten

Zeer snel geleverd. De producten (combi pakket voor 18inch kamado) was zeer gunstig geprijsd en goede kwaliteit. Een aanrader om hier te bestellen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.