Zeer vlotte leveringen

Ongelofelijk snel geleverd, goed materiaal en met een persoonlijke boodschap op het kaartje. Het is bijna de ervaring alsof je het zelf bent gaan halen.

Het was een verrassing dat er een persoonlijk briefje bij het hitteschild zat! Heel attent. Omdat het hitteschild te groot bleek heb ik alle hulp gekregen. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Super advies/hulp gehad voor mijn kamado!!

Supersnelle reactie op mijn vraag via de mail. Goed advies/hulp gehad waardoor ik de juiste spullen voor mijn kamado kon aanschaffen bij jullie.

Uitstekende service en erg goede kwaliteit producten!

Hele goede service!

Snelle levering van de juiste en kwalitatief geweldige produkten. en prettige communicatie.

Erg prettig. Bij vragen snel en goed antwoord. Mooie en goede producten.

Eerlijke TOP service

Netjes verpakt , duidelijke website

lang getwijfeld en nu ontdekt hoe goed en gezellig het is

prima goede gebuiksaanwijzingen

Super lekker en ontspannen genieten

Heel lekker, veel mogelijkheden, en heel leuk bakken en grillen. Genieten !

Fijne snelle klantenservice

Fijn contact met de klantenservice mbt retour ivm dubbele aankoop

Uiterst klantvriendelijke en vlotte dienstverlening

We hadden eerst raad gevraagd omtrent een plate setter die we wensten aan te schaffen voor onze kamado omdat we niet zeker waren van de maat. Nog geen uur later kregen we al het correcte antwoord. De bestelling kwam zeer snel aan en was bovendien zeer zorgvuldig en milieuvriendelijk verpakt. Ook bevatte deze een handgeschreven persoonlijke boodschap. Een erg leuke touch bij de toch veelal onpersoonlijke verkoop die we tegenwoordig gewoon zijn.

Fantastisch product!

En daarbij, hele aardige mensen!

Ôp tijd geleverd in België. Goed advies gekregen.

Snelle levering top

supersnelle levering

Divide and Conquer en de kolenmand passen perfect in mijn grizzly grill compact en zien er oerdegelijk uit!

Heel snel geleverd goed verpakt en persoonlijke noot erbij.

Het is prettig bedrijf met een overzichtelijke site.

Dikke 10!

Goed advies bij aanschaf van een spit on fire rotisserie en nabestelling nog na een telefoontje toegevoegd. Vriendelijk en klantgericht. Chapeau !!

Echt hele goede site

Kreeg hele goede advies ivm de kamado van de action , zijn deze nu aan het uitbreiden en het past met hun advies echt perfect !

Prima service met een persoonlijke noot

Snelle levering met prima beschrijving en een persoonlijk geschreven

stevig rooster

mooi stevig rooster

Snel verstuurd/ maar laat geleverd

De bezorging via DHL is slecht

Wat een service

Had accessoires besteld voor mijn kammado En dag later nog wat meer Waar verzend kosten op zaten. Kreeg netjes een mail met mededeling dat ze de orders samen verpakt hadden en verzend kosten gecrediteerd hadden Dat is nog eens top geregeld

Voldoet aan het verwachte.

Heel prettig contact

Na wat verwarring contact gehad. Keurig te woord gestaan en heel vriendelijk geholpen. Cadeau keurig netjes ingepakt. Helemaal top

Snel, duidelijk en goed.

De bestelling was de volgende dag in huis. Goed verpakt en de website is duidelijk.

Bestelling is vlot verlopen en snel bezorgd met de gebruikelijke persoonlijke note. Prima.

Bedrijfsgegevens

Amsteldijk Zuid 198 B

1188 VP Amsterdam

+31 6 4726 0341

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.