Super service en lieve mensen

Als ik ooit nog wat nodig heb voor mijn Kamado, ga ik dat 100% zeker hier kopen. Top bedrijf!

Uitstekend helpdesk bij falen webshop

Mooie webshop met overzichtelijke producten. Echter de kortingsbonnen konden niet verwerkt worden (slechts 1 ipv 2), waarvoor de helpdesk uitstekend geholpen heeft. Met de betaling liep de webshop weer vast en wederom uitstekend geholpen via de telefoon. Hier zie je dus echt de kracht van de after sales. Daarna liep alles als een zonnetje.

Prima, stevig en zo te zien duurzame bbq

Zonder twijfel een zeer goed product

Snelle levering, top kwaliteit.

zeer goed

vlotte levering,netjes verpakt,

Zeer snelle nette levering en waar voor je geld. Zeer tevreden.

Snel verzonden mooie kwaliteit

Bestelling is na de bestelling snel bezorgd. De kwaliteit is gewoon super!

Uitstekende klantenservice

Goede advisering bij het aanschaffen van producten, welke attributen zijn nodig of welke niet noodzakelijk om de Kamado optimaal te kunnen gebruiken. Prima eerlijk advies, het gaat niet alleen/uitsluitend om zoveel mogelijk te verkopen. Een plezierige uitleg mbt tot recepten, kruiden/specerijen. Geen enkel probleem als we vaker contact!

Zelf verkeerde bestelling gedaan, maar snel en adequaat opgelost.

Super alles zoals beschreven

Super alles zoals beschreven

Leuke cadeaus en kreeg zelfs een telefoontje om het makkelijker te maken

kan nog niet beoordelen

in ieder geval bestelling is vlot afgeleverd en heel aangekomen, Mijn egg wordt morgen bezorgd dus kan ik nog niet beoordelen.

Goed0

Prima product

Snelle levering prima product

Snelle levering top producten

Zeer snel geleverd. De producten (combi pakket voor 18inch kamado) was zeer gunstig geprijsd en goede kwaliteit. Een aanrader om hier te bestellen.

Super! Leuk met een persoonlijk bericht!

Hele goede ervaring. Product was snel geleverd en was goed verpakt. Het product dat ik had besteld was breekbaar maar dat was met zorg verpakt. Leuk ook met het persoonlijk geschreven berichtje erbij!

De site is goed bereikbaar en snelle levering

Lekker snelle service

Om 15.45 uur besteld en de volgende dag al in huis

Topservice en goede levering

Ik vooraf gebeld om de bezorging te bespreken, helemaal top.

Enthousiaste, behulpzame man die mij te woord stond en de bbq kwam brengen.

Enthousiaste, behulpzame man die mij te woord stond en de bbq kwam brengen. De gebruiksaanwijzing ontbrak bij de bbq maar toen ik de organisatie daarover belde werd ik goed geholpen.

Hi Luc, Dank je wel voor je leuke review! En super gaaf dat er een mooie Keij bij je in de tuin staat. Op naar heel veel mooie (BBQ-)herinneringen.🔥🔥 Marcel heeft al het verpakkingsmateriaal weer voor je mee teruggenomen, zodat je niet met die berg karton bleef zitten en wij het karton mooi kunnen recyclen. Je raad het al, daar zat dus ook de handleiding bij. 😅 Lang leve de mail. Zo had je de handleiding toch zo in huis. Mocht je in de buurt van Amstelveen zijn, altijd van harte welkom voor een kop koffie/thee. Gezellig!! En mocht je de handleiding ook graag op papier willen hebben, laat het me even weten. Dan sturen we hem naar je op. hartelijke groet, Abbey

Makkelijk en overzichtelijk bestelproces. Had aanvullend verzoekje mbt verzending. Dit werd omgaand door de medewerkster geregeld. Daarna, bij het openen van de doos, zat er een deels handgeschreven kaartje bij, waarmee ons veel plezier werd gewenst met de aankopen. Zie je echt niet vaak. De aankopen waren uitstekend verpakt en zien er degelijk uit. We gaan het zeker vaak en met veel plezier gebruiken. Prima ervaringen met KamadoBBQ!

Snel en zorgvuldig geleverd

De bestelde artikelen werden snel geleverd en met zorg ingepakt. Het aanbod is geweldig,ik bestel zeker nog eens.

Snelle levering, goede hulp bij vragen

Keij kamado werd snel geleverd. Chauffeur belde half uur voor bezorging. Mijn vragen werden netjes beantwoord. Ook nog houtskool en aansteekhout erbij gekregen, bedankt.

Snelle Levering

Snelle Levering en BBQ Hoes Small past prima.

Top service en snelheid

Top service en snelheid In leveren. Reageren direct op mail.