Professioneel

Na een aantal behandelingen bij de huidtherapeut is mijn rosacea enorm verminderd en dit i.c.m. juiste gebruik van skincare producten speciaal voor rosacea merk ik dat mijn huid heeel erg rustig is geworden. Ik kan weer zonder make up naar buiten! Fijne behandelingen achter de rug waarin goed uitleg wordt gegeven over behandelingen, maar ook bruikbare tips betreft voeding en diëtetiek. Ook denkt Rajae goed mee (m.n. alternatieve geneeswijze) over mogelijke oplossingen voor (andere) huid- en gezondheidsproblemen.

Top laser behandelingen gehad!

Hele fijne laserbehandelingen en ook fijne laser specialisten. Zo nu en dan tijdens de behandeling door vragen hoe het gaat. Kortom erg fijn!

Fijn en prettig

Ik ben al een tijdje aan het laseren bij DSC en word vaak behandeld door Ibtissam. Ze heeft een open houding en stelt me altijd op m’n gemak bij elk behandeling. Ik heb alleen maar fijne ervaringen gehad bij DSC, hier wordt er echt naar je geluisterd en geven ze je altijd nog extra tips/adviezen mee.

Dutch Skincare raad ik echt iedereen aan. Ik ben inmiddels een jaar geleden bij Rajae geweest voor mijn huid. Rajae is een persoon die naar je luistert, je tijdens de behandeling meeneemt in wat ze doet, en je geruststelt. Na de handige tips en producten van Dutch Skincare is mijn huid nog nooit zo mooi geweest. Sinds kort ben ik ook begonnen met laseren bij Ibtissam. Zij gaat zorgvuldig met je om, is erg professioneel, weet wat ze doet en legt alles goed uit. Na de eerste keer laseren merkte ik al een groot verschil. Ik raad iedereen Dutch Skincare aan voor zowel je gezichtsbehandelingen als het laseren.

Erg zorgzaam en vlot

Senna, weet heel goed wat ze doet. Ik vind haar erg behulpzaam en heel vlot voordat ik het weet is ze al klaar!

Boven mijn verwachtingen!

Ik ben ontzettend goed geholpen door Ibtissam voor de laserbehandelingen en het tussentijdse resultaat mag er ook zeker wezen. Ibtissam stelt je gerust en weet wat ze doet. Ik kan niet wachten om volledig haarvrij te zijn

100% tevreden!

Ik ben onlangs voor mijn derde lasersessie bij Senna geweest en het resultaat is nu al fantastisch! Mijn haar groeit bijna niet terug en wat er groeit is zo weinig dat ik niet hoef te scheren. De behandeling zelf is pijnvrij! Daarnaast wat is Senna een topper! Ze luistert goed naar je wensen en neemt haar tijd. Ik kan dit bedrijf 100% aanbevelen!

super super tevreden

bij rajae geweest voor een acne behandeling en na 1x langs geweest te zijn ben ik super tevreden ik zie gelijk verschil. ook ben ik super tevreden over de klantvriendelijkheid bij Dutchskincare!!

Laserbehandeling

Heel fijn

Hele fijne ervaring

Bij elke behandeling voel ik me helemaal op m’n gemak, ik krijg duidelijke uitleg over de behandelingen en voortgang. Vooral bij mijn eerste behandeling werd ik erg op mijn gemak gesteld waardoor nu elke behandeling soepel gaat.

Heel fijn, duidelijk en behulpzaam.

Er werd goed naar mij geluisterd, waardoor de huidtherapeut wist wat het beste mij past. Ik heb een hele fijne ervaring gehad en kan het een ieder aanraden!

Een fantastische ervaring, het personeel was professioneel en de resultaten verbluffend

Tijdens mijn laser afspraak werd ik aangenaam verrast door het warme welkom en de zorgzame houding van het personeel, die mij meteen op mijn gemak stelden. De sfeer was ontspannen en professioneel, wat mijn zenuwen wegnam. Senna nam de tijd om tot de puntjes alles uit te leggen en mijn eventuele zorgen te bespreken, waardoor ik me vol vertrouwen voelde. De procedure zelf was vrijwel pijnloos en het resultaat was verbluffend. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring en zou het zeker aanbevelen aan anderen.

Ik kom al jaren bij Rajae voor mijn huid en raad haar iedereen aan! Rajae weet wat ze doet en geeft altijd het juiste advies.Ik ga altijd tevreden de deur uit en m’n huid is nog nooit zo mooi geweest. Dankjewel lieve Rajae❤️

Top!!!

Ik laser al een tijdje bij Dutchskincare en ben echt super tevreden. Ik word geholpen door een super lieve meid Senna. Ze is echt een topper ze is geduldig heel aardig en lasert echt elk plekje heel nauwkeurig. Ik heb zeker geen spijt dat ik hier ben komen laseren. Ben ook heel tevreden met het resultaat!!!

Goed geholpen

Ben vandaag heel fijn geholpen door Salma

Heel erg tevreden!

Ik word altijd super fijn geholpen en netjes te woord gestaan wanneer ik vragen heb, zeker een aanrader!

Een lieve dame

Senna, is een lieve dame en erg geduldig. Zij luistert goed naar je wensen. Ik ben erg tevreden.

TOP en pijnvrij

Na een proefbehandeling heb ik direct een pakket afgenomen en werd ik voor de eerste keer echt behandeld. Alles werd netjes uitgelegd, ze was erg vriendlijke, aardig. Ze heeft zelf al mijn gegeven na de proefbehandeling dubben gecheckt of ze het er echt wel mee eens was. Daarna begon de behandeling, pijnvrij, snel en zelf na de behandeling geen last gehad. Ik zou dit 100 procent aanraden en kan nu al wachten op het resultaat!

De beste

Onlangs weer mijn laatste laser behandeling gehad door Ibtissam, ik voel me telkens weer op mijn gemak bij haar, ben altijd super tevreden met de service en de behandeling!! Twee keer ook bij Senna geweest, service is een 10/10! :) het laseren bij DutchSkinCare is ook zeker aan te raden voor een goed en blijvend resultaat!

Ik laser sinds een paar maanden me oksels en benen bij Salma. Al bij de 3e okselbehandeling was ik zo tevreden, dat ik daarna ook een pakket voor me benen heb genomen. Mooie, schone salon, gaan hygiënisch te werk. Ik voel mij altijd welkom en op me gemak. Salma is zo een lieve, vriendelijke, zorgzame dame. Ze neemt echt de tijd voor je. Vanwege mijn hele lage pijngrens, heeft ze geduld met mij en helpt ze me er goed doorheen. Wat het al minder pijnlijk maakt. Ik kan nog zo doorgaan… Kortom, ik ben echt heel tevreden met het resultaat en de service. Blijf zo doorgaan!

Fijne ervaring

Ik heb onlangs een behandeling ondergaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik het als zeer prettig heb ervaren. Senna stelt je direct op je gemak en zorgt ervoor dat je ontspannen bent gedurende de hele sessie. Ik ga altijd met een tevreden gevoel weg en kan haar behandelingen ten zeerste aanbevelen!

Gouden handjes

Mijn huid vertrouw ik alleen Rajae toe. Ze werkt erg nauwkeurig en maakt je huid grondig schoon. Ze kijkt echt naar wat je huid nodig heeft en ziet je niet als een nummertje. Naast het werk dat zij perfect levert, voel je je helemaal op je gemak bij haar. Erg tevreden over Dutch Skincare. Alsook laseren: dikke aanrader!

Top laserspecialist, vertelt alles netjes en had geduld met mij!

Super fijne ervaring gehad, ik raad het zeker aan!

Alle keren dat ik ben geweest ben ik goed door Rajae geholpen. Ze doet haar werk met passie en geeft advies. De behandelingen van Rajae geven m’n huid een enorme boost. Mijn huid is er op vooruit gegaan.

Vriendelijk, geduldig en secuur

Tot nu toe een fijne ervaring gehad bij Dutch Skincare. Alles wordt netjes uitgelegd door de dames, denk bijvoorbeeld als de stand omhoog gaat. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Er wordt ook secuur gewerkt waardoor er geen plekjes worden overgeslagen. Er wordt de tijd voor je genomen. Qua resultaat is het nog te vroeg om daarover iets te zeggen. Bedankt Salma voor vandaag!

Pijnackerstraat 46

1072JV Amsterdam