Goed product

Ik heb de face cup gisteren besteld en de vandaag binnen gekregen. Direct heb ik het product direct getest omdat ik zo nieuwsgierig was naar de werking ervan op mijn gezicht! De cup werkte meteen goed en het heeft meteen gezorgd voor de werking van de bloedcirculatie op mijn gezichtshuid na 1 keer oefenen. Ook is mijn gezichtshuid zachter geworden. Rajae is een huid professional en de face cup die zij aanraadt, is zeer terecht wat mijn ervaring betreft.

Super tevreden

Me poriën zijn minder zichtbaar geworden ik raad het zeker aan en me cellulitis op me benen zijn echt veeeeeel minder geworden. Niet zichtbaar meer! Chokran Rajae xx

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ik ben super blij met jullie product ik had groete poriën maar nu zijn kleine geworden dank u

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben zeer zeer tevreden over Dutchskincare.

Een jaar geleden durfde ik niet zonder makeup naar buiten al was het 10 minuten. Ik wist me geen raad meer, toen ben ik bij Rajae terecht gekomen. Ze behandelde mijn gezicht stap voor stap en gaf me producten en adviezen mee om mijn huid te verbeteren. Ik gaf mijn huid vorig jaar als cijfer een 4, nu geef ik het een 7,5. Ik kan nu vol zelfvertrouwen zonder makeup het huis uit. Ik ben Rajae zo dankbaar, mijn huid is zooo enorm verbeterd en krijg veel complimentjes. Super super bedankt Rajae voor je goede zorgen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lieve Saloua, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je gedurende je behandelproces van een 4 naar een 7,5 bent gegroeid. En dat binnen een jaar tijd! Dat je nu vol zelfvertrouwen zonder make-up de deur uit durft, herinnerd ons weer waar we het voor doen! Bedankt voor je mooie terugkoppeling! Liefs, Team Dutch Skincare

Nooit meer Zonder!

Lieve rajae, Ik wou even zeggen dat ik helemaal in love ben met je cups❣️ na lang twijfelen aangeschaft en nu wil ik noooit meer zonder😍 heb me moeder en buurvrouw ermee gemasseerd en die waren gelijk ook verkocht! Daarnaast wou ik ook even zeggen dat ik door jou de zen detox heb gekocht en vandaag is me tweede dag en man o man wat een troep zit er in onze lichaam! 😱Wou je daarvoor ook even bedanken!!! So thank youuu rajae❣️❣️❣️❣️❣️❣️😘

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lieve Zineb, You are very welcome! Jij bedankt voor de aanschaf van onze cups! Wij zijn blij om te lezen dat je helemaal in love bent met de cups, wij namelijk ook! Ook onwijs goed dat je gestart bent met de Zen detox. Daar zul je zeker geen spijt van krijgen! Hou je ons op de hoogte van hoe je je voelt na de kuur? Liefs, Team Dutch Skincare

Super blij mee

Ik ben heel goed geholpen, je kunt ze gewoon een Whatsapp bericht sturen I.p.v. een algemeen nummer. En met de cups ben ik echt super blij!! Je ziet al heel snel verschil en het voelt echt heerlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Michel, Leuk om terug te lezen dat onze laagdrempelige manier van communiceren via WhatsApp wordt gewaardeerd. Bedankt voor de aanschaf van onze cups. We hopen dat je er nog veel plezier mee zult hebben en je huid er optimaal van zal verbeteren! Groet, Team Dutch Skincare

Snel levering, die doet zijn werk goed maar ik krijg helaas blauwe plekken op mijn gezicht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Hasnaa, Bedankt voor je positieve terugkoppeling! Vervelend dat je door het cuppen blauwe plekken krijgt. Dit is echter volkomen onschuldig en een gebruikelijke bijwerking na het cuppen. In onze FAQ-pagina kun je lezen wat je kunt doen om dit te voorkomen/verhelpen. Heel veel succes en cup-plezier! Groet, Team Dutch Skincare

Ik vond bij de eerste behandeling al vooruitgang, alhamdoelillaah. Enige tip die ik kan geven mss kleinere maat maken voor het gelaat. Ik heb een kleine voorhoofd en kleine kin, op zich klein gezicht dan heb ik er meer moeite mee om elke vlakte te kunnen bereiken als het niet blijft zitten door gebrek aan zuigkracht. Voor de rest top Allaahoemma baarik fiekoem. DjazzakAllaahoe khairan! Al aangeraden aan de anderen xx

Super goede cups

Heel blij met de cups ze zijn super stevig en doen hun werk top! Zeker het geld waar ook hele snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel fijn om te horen Salma! Veel plezier met cuppen.

Hartelijk bedankt voor de cups

Heerlijk te gebruiken vooral onder de douch dan voel je de pijn ook echt minder, echt goed en snelle levering! Had ze binnen 1 dag al binnen. Liefsss

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben er echt super blij mee en heb spijt dat ik niet de hele set meteen heb besteld. Alles wordt duidelijk door gecommuniceerd via de mail over ontvangst van pakket. Ook is de uitleg over hoe de cup te gebruiken zo helder en duidelijk. Ga zo door

Niks aan te merken hierop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig, volgende dag meteen binnen! Goeie instructies hoe je het moet gebruiken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top kwaliteit voelt heerlijk aan en mijn huid is weer zacht en flexibel ! Echt een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Cup's zijn van topkwaliteit, snel geleverd goed ingepakt en verslaafd je huid ziet der na gebruik mooi glanzend en zacht aan raad het iedereen aan top top ga zo door duimpje omhoog voor jullie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel helder, voornamelijk persoonlijke aandacht. Neemt de tijd voor haar klanten. Ik raad echt echt iedereen de cups aan. Ik wil niets anders meer. Dus al met al supertevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede cups! Ben er erg blij mee. De kwaliteit is ook 100%.

De verzendmethode vond ik wel heel erg jammer. Pakketje werd 3 dagen later pas geleverd terwijl ik woon thuis was. Ook had ik geen tasje gekregen waar jk de cups in kan doen. Dat vind ik nogsteeds super jammer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnel, duidelijke instructie meegestuurd gekregen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De bodycups bestel, super snelle levering!!super vriendelijke contactpersoon. Ik kreeg zeer snelle antwoord op mijn vragen. Zeer tevreden met de resultaat! Beste aankoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben erg tevreden! Goede service me cups waren snel thuis bezorgd.

Geen xx

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede informatie brochure en snelle levering.

Zou echt geweldig zijn als er een cup is waarmee de neus gedaan kan worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed, snelle service, duidelijke gebruiksaanwijzing

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en ik ben zeer tevreden over de cups, kan niet meer zonder!!! Top product!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Dutchskincare

Filter op Taal