super super tevreden

bij rajae geweest voor een acne behandeling en na 1x langs geweest te zijn ben ik super tevreden ik zie gelijk verschil. ook ben ik super tevreden over de klantvriendelijkheid bij Dutchskincare!!

Laserbehandeling

Heel fijn

Hele fijne ervaring

Bij elke behandeling voel ik me helemaal op m’n gemak, ik krijg duidelijke uitleg over de behandelingen en voortgang. Vooral bij mijn eerste behandeling werd ik erg op mijn gemak gesteld waardoor nu elke behandeling soepel gaat.

Heel fijn, duidelijk en behulpzaam.

Er werd goed naar mij geluisterd, waardoor de huidtherapeut wist wat het beste mij past. Ik heb een hele fijne ervaring gehad en kan het een ieder aanraden!

Een fantastische ervaring, het personeel was professioneel en de resultaten verbluffend

Tijdens mijn laser afspraak werd ik aangenaam verrast door het warme welkom en de zorgzame houding van het personeel, die mij meteen op mijn gemak stelden. De sfeer was ontspannen en professioneel, wat mijn zenuwen wegnam. Senna nam de tijd om tot de puntjes alles uit te leggen en mijn eventuele zorgen te bespreken, waardoor ik me vol vertrouwen voelde. De procedure zelf was vrijwel pijnloos en het resultaat was verbluffend. Ik ben zeer tevreden met mijn ervaring en zou het zeker aanbevelen aan anderen.

Ik kom al jaren bij Rajae voor mijn huid en raad haar iedereen aan! Rajae weet wat ze doet en geeft altijd het juiste advies.Ik ga altijd tevreden de deur uit en m’n huid is nog nooit zo mooi geweest. Dankjewel lieve Rajae❤️

Top!!!

Ik laser al een tijdje bij Dutchskincare en ben echt super tevreden. Ik word geholpen door een super lieve meid Senna. Ze is echt een topper ze is geduldig heel aardig en lasert echt elk plekje heel nauwkeurig. Ik heb zeker geen spijt dat ik hier ben komen laseren. Ben ook heel tevreden met het resultaat!!!

Goed geholpen

Ben vandaag heel fijn geholpen door Salma

Heel erg tevreden!

Ik word altijd super fijn geholpen en netjes te woord gestaan wanneer ik vragen heb, zeker een aanrader!

Een lieve dame

Senna, is een lieve dame en erg geduldig. Zij luistert goed naar je wensen. Ik ben erg tevreden.

TOP en pijnvrij

Na een proefbehandeling heb ik direct een pakket afgenomen en werd ik voor de eerste keer echt behandeld. Alles werd netjes uitgelegd, ze was erg vriendlijke, aardig. Ze heeft zelf al mijn gegeven na de proefbehandeling dubben gecheckt of ze het er echt wel mee eens was. Daarna begon de behandeling, pijnvrij, snel en zelf na de behandeling geen last gehad. Ik zou dit 100 procent aanraden en kan nu al wachten op het resultaat!

De beste

Onlangs weer mijn laatste laser behandeling gehad door Ibtissam, ik voel me telkens weer op mijn gemak bij haar, ben altijd super tevreden met de service en de behandeling!! Twee keer ook bij Senna geweest, service is een 10/10! :) het laseren bij DutchSkinCare is ook zeker aan te raden voor een goed en blijvend resultaat!

Ik laser sinds een paar maanden me oksels en benen bij Salma. Al bij de 3e okselbehandeling was ik zo tevreden, dat ik daarna ook een pakket voor me benen heb genomen. Mooie, schone salon, gaan hygiënisch te werk. Ik voel mij altijd welkom en op me gemak. Salma is zo een lieve, vriendelijke, zorgzame dame. Ze neemt echt de tijd voor je. Vanwege mijn hele lage pijngrens, heeft ze geduld met mij en helpt ze me er goed doorheen. Wat het al minder pijnlijk maakt. Ik kan nog zo doorgaan… Kortom, ik ben echt heel tevreden met het resultaat en de service. Blijf zo doorgaan!

Fijne ervaring

Ik heb onlangs een behandeling ondergaan en ik kan eerlijk zeggen dat ik het als zeer prettig heb ervaren. Senna stelt je direct op je gemak en zorgt ervoor dat je ontspannen bent gedurende de hele sessie. Ik ga altijd met een tevreden gevoel weg en kan haar behandelingen ten zeerste aanbevelen!

Gouden handjes

Mijn huid vertrouw ik alleen Rajae toe. Ze werkt erg nauwkeurig en maakt je huid grondig schoon. Ze kijkt echt naar wat je huid nodig heeft en ziet je niet als een nummertje. Naast het werk dat zij perfect levert, voel je je helemaal op je gemak bij haar. Erg tevreden over Dutch Skincare. Alsook laseren: dikke aanrader!

Top laserspecialist, vertelt alles netjes en had geduld met mij!

Super fijne ervaring gehad, ik raad het zeker aan!

Alle keren dat ik ben geweest ben ik goed door Rajae geholpen. Ze doet haar werk met passie en geeft advies. De behandelingen van Rajae geven m’n huid een enorme boost. Mijn huid is er op vooruit gegaan.

Vriendelijk, geduldig en secuur

Tot nu toe een fijne ervaring gehad bij Dutch Skincare. Alles wordt netjes uitgelegd door de dames, denk bijvoorbeeld als de stand omhoog gaat. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Er wordt ook secuur gewerkt waardoor er geen plekjes worden overgeslagen. Er wordt de tijd voor je genomen. Qua resultaat is het nog te vroeg om daarover iets te zeggen. Bedankt Salma voor vandaag!

Professioneel bedrijf met uitstekend resultaat

Ik heb een laser behandeling gehad van Senna. Los van het feit van ze gebruik maakt van de beste laser apparatuur, gaat ze hygiënisch te werk, geeft goede uitleg over de behandeling en houdt rekening met de patiënt in de stoel. Daarnaast was er al direct resultaat na 1 behandeling. Ik kan dit bedrijf als zeer kundig en ervaren aanraden.

SUPER TEVREDEN

Ik heb vandaag de laatste kuma shape behandeling gehad bij Salma, ben zo super tevreden. Door de adviezen en tips van Salma mooi resultaat behaald. Ik zou iedereen aanraden om bij haar de behandelingen te doen!!! Ze is professioneel heeft kennis, stelt je gerust helpt je er super goed doorheen en is een schatje ❤️ Dubbel en dwars 2 uur reistijd waard!

Een rolmodel

Telefonische ervaring met Senna was erg kalm en klantvriendelijk. In de praktijk werd ik behandeld door Senna. Ik voelde me gehoord en gezien. Ze neemt de tijd, luisterd goed naar je wensen, ze is vakkundig. Kortom erg klantgericht, onwijs blij mee.

Super fijn!

Ik heb nu 5 behandelingen achter de rug, meeste door Selma behandeld. Intake bij haar gehad toen ze nog met Senna meeliep. Ze doet het zoals jullie weten nu zelfstandig echt super mooi ontwikkeld en gegroeid! Ze stelt me altijd gerust en is begripvol. Zo een persoon heb je echt nodig die je erdoorheen helpt!! Jullie hebben een mooi aanwinst in het team erbij! Mag je trots op zijn Rajae.

Heel prettig en relaxed voor zover KUMA kan zijn

Ik werd behandeld door Selma. Ze is heel aardig en heel professioneel. Ze neemt de tijd, legt alles uit, vraagt naar de vorige behandeling om te kijken of dat naar wens is geweest. Tussendoor vraagt ze of de pijn te doen is, stopt als het te heftig wordt. Ze is heel secuur. Door lekker te praten, heeft ze me erg afgeleid van de pijn en heb ik gewoon genoten van de KUMA.

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Wat een fijne ervaring bij Dutchskincare! Senna stelt je op je gemak. Ze is vakkundig, vriendelijk en geruststellend. Staat open voor vragen en beantwoord deze ook met alle liefde. De praktijk is schoon en netjes. Beveel Dutchskincare dan ook voor de 100% aan!

Ik heb de behandeling kumashape genomen en ben voor het eerst behandeld door Selma. Hoe zij te werk ging vond ik heel fijn en vriendelijk. Ze vroeg mij tijdens de behandeling steeds of het goed met mij ging en hield rekening met mijn wensen. De behandeling was intensief, maar heerlijk!