Uitmuntend

Zeer lieve medewerkers. Geven je de nodige privacy. Behulpzaam en verwelkomend.

Altijd erg professioneel

Ik wordt altijd door Senna behandeld. Ik ben sinds de eerste behandeling al super tevreden. Senna is rustig, professioneel en werkt zeer secuur. Binnenkort mijn 5e behandeling!

Kan niet beter!

Lieve Senna heeft mij geholpen zoals altijd was ze super professioneel en gezellig! Voel me altijd op me gemak en het resultaat is uitstekend. Ben geweest voor een opfris beurt want ben zo’n 95 procent haar vrij naar mijn gevoel. Altijd voor de zomer vakantie kom ik nog even elk jaar opfrissen! Top salon top mensen en top producten!!!

Ik reis 2 uur naar Dutchskincare voor mijn laserbehandeling, maar allemaal de moeite waard! De service, klantvriendelijkheid en de tijd die ze nemen om je vragen te beantwoorden is top!

Super ervaring

Ik laser hier al een tijdje en ben zeer tevreden met het resultaat. De dame senna die mij helpt is echt een toppertje!!!!! Ze is lief professioneel neemt de tijd voor je stelt je op je gemak en je kan haar alles vragen. Elke keer als ik daar ben voelt het even als een zen momentje voor mezelf.

Ik heb een paar behandelingen gehad bij Ibtissem en Senna. Heel fijn ervaren! Goeie uitleg, alles zo rustig ipv gehaast. Luisteren en geven passend advies. Zeker een aanrader!

Super tevreden!

Super fijne ervaring gehad! Word heel goed op me gemak gesteld

Ik ben erg tevreden over de laserbehandelingen die ik heb gehad bij Dutch Skincare door Senna. Ik heb nu vier okselbehandelingen gehad en merk zo een groot verschil. Ik begin al op sommige plekjes geen haar meer terug te krijgen en de haartjes die ik nog terug krijg (wat heel weinig is) zijn heel erg dun. Ben zo tevreden dat ik binnenkort ook mijn benen ga laseren. Naast dat het resultaat dat je krijgt super is, is het personeel ook erg fijn. Mijn behandelingen zijn gedaan door Senna, en zij zorgt ervoor dat je je op je gemaakt voelt en houdt erg rekening met je. Erg professioneel wat super fijn is.

Tevreden klant!

Ik ben inmiddels al 5 maanden niet geweest na mijn zesde behandeling en ben dik tevreden over het tot zo ver behaalde resultaat. :)

Prettig

Veilige en prettige omgeving met professionele deskundige behandelaars die je op je gemak laten voelen en meedenkend zijn!

Lieve en professionele dame

Altijd heel fijn geholpen en behandeld door Ibtissam. En inmiddels bijna helemaal haarvrij! :) Ze weet wat ze doet en ze informeert je altijd over de status en hoe nu verder. Ook met extra vragen altijd een fijn en uitgebreid antwoord! Daarnaast een hele lieve meid!

Fijne ervaring

Super lieve medewerkers, 100% hygiëne, alles word in stappen uitgelegd wat je kan verwachten van de behandeling.

Ik was al een enige tijd bekend bij Rajae voor gezichtsbehandelingen en daar ben ik zeer tevreden over. Eind vorig jaar ben ik begonnen met laserbehandelingen bij Ibtissam. Ook daar ben ik zeer tevreden over. Ze legt duidelijk uit hoe het werkt en wat ze doet. Afhankelijk van wat je lasert kan het even ongemakkelijk voelen, maar dat was dan ook snel voorbij aangezien Ibtissam ervoor zorgde dat ik me snel op mijn gemak voelde. Ze kletst me er zo doorheen, wat de ervaring prettig maakt. Ik ben hier altijd vriendelijk behandelt en ik raad het iedereen aan. Thank you ladies!

De huidbehandelingen bij Dutch Skincare zijn liefdevol, oprecht, leerzaam, uitgebreid en professioneel. Ik word op mijn gemak gesteld en voel mij erg serieus genomen. Ze hebben ook veel kennis in huis, waardoor ik altijd met een boel nuttige informatie vertrek. Kortom, een aanrader.

Top services

Bij senna geweest en zeer tevreden Legt alles netjes uit, en superlief dame bedankt Senna.

Zeer positieve laserervaring door Senna. Ik voelde mij erg op mijn gemak bij haar, kon vragen stellen, vraagt regelmatig hoe het gaat en hoe het verloop van de haargroei is. Ook legt zij alles goed uit en voert het werk uit met plezier. Ze werkt erg hygiënisch, zorgvuldig en secuur. Ik ben zeer tevreden over de service bij Dutchskincare!!

Erg tevreden

Senna is erg deskundig en luistert goed naar de wensen vd klant. Ze werkt niet overhaast en levert precisiewerk. Het resultaat spreekt voor zich. Om deze redenen zal ik Dutch skin care zeker aan anderen aanbevelen.

Aanrader!

Mijn eerste behandeling en wat is het personeel vriendelijk! Werd heel erg op mijn gemak gesteld en voor ik het wist was de behandeling voorbij! Echt een aanrader! Ging met een goed geruststellend gevoel de deur uit bij Dutchskincare!

Altijd weer een heel goede ervaring bij DutchSkinCare, de vakkennis en vriendelijkheid zijn top. Een aanrader!

Erg tevreden

Voor de 2e keer langs geweest bij Senna voor het laseren van mijn oksels. Ik vond het de 1e keer een spannende behandeling, maar Senna heeft mij voor en tijdens de behandeling goed begeleid. Ik had alle vertrouwen in haar door haar manier van handelen. Een erg lieve meid! Bij de 1e behandeling al erg tevreden de haartjes waren al zo goed als weg, ik heb in die 6 weken maar 1 x hoeven scheren en dit al bij 1e behandeling terwijl ik heb nog 6 á 7 behandelingen te gaan heb!! had dit al jaren geleden moeten doen. Ik raad haar en de kliniek aan!!

Alles werd goed uitgelegd. Ik had een laserbehandeling en ze vroeg continu of het nog ging. Ik voelde me heel erg op me gemak en een super lieve leuke meid, ik zal zeker terug blijven komen.

Top top top ervaring!!

Momenteel laser ik al een jaar bij Dutch skincare en wat is het heerlijk dat ik nauwelijks hoef te scheren! Of deze laser resultaat boekt? Ja zeker!! Daarnaast merk je ook dat de laserspecialisten weten waar ze het over hebben. Laatste twee keer ben ik behandeld door Senna en ik ben echt super tevreden! Ze stelt je op je gemak, stelt veel vragen en ik kan met mijn vragen bij haar terecht. Kortom: de kennis in huis is aanwezig!

Super fijn!

Ondanks dat je nog maar kort lasert, ben ik toch zeker wel tevreden! Je luistert naar mij als ik het even niet meer trek. Je bent duidelijk in wat er gaat gebeuren en hoe je het gaat doen. Je zorgt ervoor dat ik mij eigen comfortabel voel. Ja kortom ik heb alleen maar positieve dingen en super fijne ervaringen met jou!!

Super fijn!!!

Ik ben vandaag voor mijn 5e behandeling geweest, normaal doet Ibtissam mijn behandeling maar vandaag Senna. Beiden zijn zo lief en professioneel in hun werk. Ik merk al veel verschil dus het is zeker weten een aanrader!

Heerlijk genoten van mijn verwenmoment❤️

Ik heb mijn eerste bezoek aan Dutchskincare ervaren als zeer prettig. Rajae is een ervaren, eerlijke en gezellige dame die echt de tijd heeft genomen voor de intake, behandeling en uitleg. Top! Behalve de behandeling heb ik ook genoten van de gesprekken. Bedankt. Mijn eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Tot over twee weken:-) Lieve groet, Ouassima