Super fijn!!!

Ik ben vandaag voor mijn 5e behandeling geweest, normaal doet Ibtissam mijn behandeling maar vandaag Senna. Beiden zijn zo lief en professioneel in hun werk. Ik merk al veel verschil dus het is zeker weten een aanrader!

Heerlijk genoten van mijn verwenmoment❤️

Ik heb mijn eerste bezoek aan Dutchskincare ervaren als zeer prettig. Rajae is een ervaren, eerlijke en gezellige dame die echt de tijd heeft genomen voor de intake, behandeling en uitleg. Top! Behalve de behandeling heb ik ook genoten van de gesprekken. Bedankt. Mijn eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Tot over twee weken:-) Lieve groet, Ouassima

Fijn plek! Ben goed geholpen door Ibtissam

Ben vandaag geweest voor een intake+ proefbehandeling (laser). Duidelijk verteld wat mij te wachten staat.

Ben hartstikke tevreden met de behandelingen.

Eindelijk iemand gevonden die wel echt verstand heeft. Ben zo vaak naar schoonheidsspecialisten geweest waarvan ik later echt spijt had. Hier wordt echt gekeken wat voor type huid je hebt en wat voor behandelingen het beste is voor jou huid en wat je aankan. En niet standaard behandeling en klaar is kees.

Het beste kado wat ik mij zelf ooit heb gegeven

Mijn huis voor dat ik bij Dutch-skincare kwam was dof en grauw en verborg dat altijd met Makeup. Sinds ik mijn huid heb leren kennen door de door de behandelingen de producten van Dutch-skincare kan ik al meer dan 2 jaar met volle zelfvertrouwen de deur uit zonder make-up enkel mascara en me huid heeft een clow. Ik raad elke vrouw dit eens zelf te ervaren ik ben oprecht super tevreden zowel de behandeling en de producten en Raje zelf hoeveel tijd zij neemt voor elke behandeling en uitleg heb ik elders nog niet ervaren

Zielstevreden

Rajae is een super bekwame huidtherapeute: ze heeft veel kennis van het vak en is altijd toegankelijk voor advies. Ze is heel betrokken, eerlijk, en denkt graag met je mee. Het overige personeel is ook enorm vriendelijk. Iedere keer loop ik met een tevreden gevoel (en GLOWY skin) de deur uit!

Sjade stelt mij echt op m’n gemak en goede resultaten tot nu toe!

Perfect!!

Ik ben heel blij met de resultaten tot nu toe. De laser specialiste gaat netjes en goed te werk! Ondertussen leuke gesprekken met Sadje gehad! Lieve meid en goed in haar werk!

Top service!

Ik voelde me echt thuis bij de proefbehandeling! De salon ziet er goed uit! Je kan zien dat er hier hygiënisch gewerkt wordt. De dames zijn ook super vriendelijk ze zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt, ik werd heel goed geïnformeerd bij de eerste behandeling, met een nette presentatie:) echt het waard!

Ben geholpen door de lieve Ibtissam die die je al bij de eerste ontmoeting een warm en welkom gevoel geeft waardoor je je erg op je gemak voelt. Tijdens het laser en kletsen we nog altijd gezellig. En wat betreft het laser apparaat werkt het perfect je ziet gelijk verschil en valt reuze mee. Als je wat voelt is het maar voor een seconde.

Duidelijk en kalm

Hele goede ervaring. Krijg uitgebreid uitleg over de laser en hoe het huid hier op kan reageren. Vragen worden uitgebreid uitgelegd. Ibtissam is kalm en heel lief en word gerust gesteld. Was eerst aan het twijfelen of ik de behandeling wel wil maar na de intake heb ik besloten dit gewoon te doen.

Echt superrrr!

De behandeling gaat super snel en bijna volledig pijnloos! Sjadé is echt zo lief en geeft je echt een fijn gevoel. Daarnaast was het gewoon heel erg gezellig. Ik vond het eerst spannend en misschien ook een tikkeltje ongemakkelijk, maar dat was na 5 minuten helemaal weg. Ze stelt je echt op je gemak. Heel erg blij met haar! Kan niet wachten tot de volgende keer!

Super fijn

Super fijne behandeling gehad.. heeft me goed gerustgesteld en voorbereid wat er gaat gebeuren.. zowiezo volgende x weer bij haar. Ook super gezellig gekletst tijdens de behandeling.

Vandaag voor het eerst bij Sjadé gelaserd Hele leuke dame! Goeie energie! Leuke uitstraling Legt alles goed en leuk uit Doet haar werk met heel veel plezier Echt een aanwinst bij DutchSkinCare!

Heel tevdreden

Ik laser een tijdje bij Dutchskincare, en eergister de eerste keer bij Sjade. Voelde me meteen comfortabel terwijl ik daar altijd moeite mee had. Super rustgevende meid, klantvriendelijk en weet wat ze doet. Ben met een glimlach naar buiten gelopen!! Verder top laser.

Erg fijn

Ik heb een laserbehandeling gehad bij Sjade. Het is een super lieve dame die haar werk erg zorgvuldig, professioneel en hygiënisch uitvoert. Ik ben erg tevreden!

Top top top!!!

Ik kom al aantal jaar bij Rajae en ik ben zo blij dat ik haar heb leren kennen! Ze werkt vanuit haar hart. Ook de laser is echt geweldig!! Verschillende geprobeerd, maar deze pakt iedere haartje. Ik raad iedereen dutchskincare aan

Super fijne behandeling

Al vaak bij Dutch Skincare geweest en ook nu weer super fijn geholpen! Sjadé nam de tijd, stelde mij op mijn gemak tijdens de behandeling en heeft mij de zaak weer tevreden laten verlaten.

Super tevreden

Na twee behandelingen al bijna geen haargroei meer. De dames zijn zo aardig en professioneel. Echt een goede investering in jezelf om bij Dutch skincare te laseren!

Professioneel en klantvriendelijk

Sjadé is een zorgvuldige laserspecialist. Zij beseft heel goed dat zij met intieme delen van het lijf van een persoon bezig is en gaat hier daarom ook zorgvuldig en professioneel mee om. Ook is zij zeer klantvriendelijk.

Fantastisch!

Ik was eerst heel sceptisch over laseren en n.a.v. een vriendin (die daar ook lasert) heb ik toch samen met mijn dochter de stap genomen. Wij laseren op dit moment onze oksels en bovenlip. Op de 1ste dag zagen wij al resultaat en heb daarom de behandeling voortgezet. Wij zijn al 4x geweest en zie nu al resultaat. Zie echt zo weinig haartjes teruggroeien. Ben echt blij dat ik heb doorgezet. Dank je wel Ibtisam voor je uitgebreide informatie en zorg. Echt een vriendelijke, eerlijke en professionele dame en raad Dutchskine care iedereen aan.

Ze zijn klantvriendelijk, en behulpzaam.

Heel vriendelijk en professioneel personeel!

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en behandeld door Haileen. Pluspunt is o.a. dat ik altijd keurig herinnerings berichtjes krijg voor mijn afspraken. In het begin werd ik volledig geïnformeerd over de behandeling en daarna over de nazorg. In de praktijkruimte wordt heel netjes en professioneel gewerkt.

Fijne laserspecialist

Vandaag mijn intake + 1e laserbehandelingen gehad bij laserspecialist raja. Ik heb een enorm lage pijngrens dus pijnloos was het voor mij zeker niet meer ondanks dat voelde ik me enorm op mijn gemak bij raja. Ze vroeg me continu hoe het met me ging en gaf aan dat sommige plekjes wat pijnlijker zijn zodat ik voorbereid was.. top top top !! Kan niet wachten op mn volgende laserbehandeling.

Ongelooflijk goed en fijn!

Mijn huid is na 2 zwangerschappen erg verslechterd. Ik werd er depri van. Ik had besloten hier iets aan te doen en ben naar Raya geweest. Na 1 behandeling zag ik al resultaat!! Niet te geloven en ik ben daarna doorgegaan met behandelingen. Ik kijk nu echt met plezier in de spiegel en ik ben Raya zo dankbaar voor haar werk en expertise maar ook de top service en aardigheid. Ontzettend bedankt Raya!!!!