Erg fijn!

Ben tot nu toe twee keer behandeld door Haileen, en een erg lieve meid! Ik voelde me gelijk op mijn gemak. Ze legt alles goed uit en houd goed rekening met je.

Super effectieve behandeling

Mijn eerste behandeling werd ik wijzer van bepaalde producten die gewoonweg niet bij mijn huid paste en dat was erg fijn. De behandeling zelf was een fijne behandeling ik merkte al na een aantal dagen erg veel verschil aan mijn huid en vooral de reden waarom ik in de 1e instantie was gekomen. Ik kreeg een hele mooie en gezonde glow dat allemaal al na 1 behandeling. Na vele behandelingen bij verschillende huidtherapeuten had ik de hoop opgegeven maar gelukkig ben ik terecht gekomen bij DutchSkinCare!!

Super tevreden!

Ik kom al enige tijd bij Rajae voor mijn probleemhuid. Ik merk zoveel verbetering, minder onzuiverheden en vlekken. Mijn rimpel is zelfs verdwenen! Daarnaast ben ik ondertussen ook gestart met laseren bij Ibtissam, een hele lieve meid! Kortom: zeer tevreden!

Goedkoop is duurkoop

Jarenlang probeerde ik van mijn ongewenste haargroei af te komen. Met mijn getinte huid en donkere haartjes was het lastig om de juiste behandeling te krijgen, waardoor ik juist meer haargroei kreeg. Heel sceptisch ben ik de intake en proefbehandeling ondergaan bij Dutchskincare nadat ik goede verhalen hoorde en de reviews las. Stond versteld van de kennis en professionaliteit van de laser specialisten en kliniek. Ik heb de proefbehandeling afgewacht en besloot toen om een pakket af te nemen ( was nog steeds sceptisch) Ik Ben ontzettend blij!!! Eindelijk een behandeling/kliniek die echt bij mij past! Na 6 behandelingen was ik zo goed als klaar. Ik kom over 12 weken terug als dit nog nodig is. Het geld dubbel dwars waar. Nu snap ik waar het gezegde ''goedkoop is duurkoop'' vandaan komt.

Top ze helpen en begeleiden prima

Ik ben tot nu toe erg tevreden met Ibtissam en Haileen. Beide dames zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Elke behandeling zijn ze erg geduldig.

Top top!

Ik ben super tevreden over de behandelingen zowel de laser als de gezichtsbehandeling! Totaal geen spijt van deze keuze!!

De lieve medewerkster waar ik een proef behandeling bij had heeft mij super vriendelijk en vakkundig geholpen! Zeker een aanrader!

Rajae is gewoon een topper. Ze weet wat ze doet. Ze luistert, ze adviseert en dan pas gaat ze aan de slag. Dit noem je een huidtherapeut in hart en nieren. Ik laat mij al vanaf het begin bij rajae behandelen. Ik ben superrrr tevreden. Niemand anders mag aan mijn gezicht zitten, behalve zij. Keep up the good work allahouma bareek.

Ik raad Dutchskincare iedereen aan!!

Ik ben behandeld door Haileen,de laserspecialist. Zij is zo lief en ik ben goed geïnformeerd over het laseren.Tussendoor ook ieder x vragen of het gaat. Het apparaat is ook geweldig.Tussendoor wordt lichaam verkoelt wat echt te doen is.Ik ben superblij met t resultaat en dit is nog t begin. Top dames, wat ik eerder zei mijn gevoel zei altyd dat ik door jullie behandeld moest worden

Fijn!

Kom er al jaren en vind het heel fijn. Van laseren tot aan gezichtsbehandelingen

Professioneel

Ik ben behandelt door Laserspecialiste Ibtissam. Bij binnenkomst werd ik al netjes ontvangen. De behandelingen gaan altijd super goed. Dit is nu mijn 4de behandeling en ik ben al haarloos door deze geweldige laser en de perfectionistische Ibtissam. Happy cliënt!!!

Love it!

Heerlijk om met de cups mijn gezicht en luchaam te cuppen, echt een Me-time moment. Zeker een aanrader voor heerlijke ontspanning!

Snel, vriendelijk en behulpzaam!

Hele vriendelijke dame die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Je voelt je meteen op je gemak.

Top!!

Ik ben zeer tevreden! Behandeling is top, personeel is top en alles is top!

Aanrader !

Vandaag voor het eerst een gezichtsbehandeling gehad, ben (ontgroent) . Goed ontvangen door het personeel voelde me meteen op me gemak Ben erg tevreden met het eindresultaat, uitleg was duidelijk en super handige tips gekregen Meteen een vervolg afspraak ingepland, op naar de tweede sessie insha allah !

Gé-wel-dig!

Ik had al jaren last van een onzuivere huid , vooral op me kaaklijn. Liep bijna een jaar lang bij een andere huidkliniek , duizenden euro’s lichter aan behandelingen en producten maar mijn huid werd er niet beter op . Via mijn schoonzus kwam ik bij Dutch Skincare terecht . De eerste behandeling was erg uitgebreid , Rajae nam haar tijd en heeft me hele duidelijke instructies gegeven hoe ik thuis me huid moet reinigen en voeden. Zowel van buiten als van binnenuit met dus ook supplementen. We zijn nu een aantal behandelingen verder en ik ben zo ongelofelijk tevreden over het resultaat! Me huid is zuiver , en heeft een gezonde glow. Heb zelfs geen vlekken meer door de geweldige Dutch Skincare serum! Ik kom met veel plezier bij Rajae , heb erg veel aan haar adviezen gehad. Ze is vriendelijk en ook heel duidelijk en eerlijk in wat haalbaar is en dat kan ik echt waarderen - Een klant voor het leven

Ik heb een laser behandeling voor zes x tot nu toe krijg ik weinig haren ben er blij mee, en hoef ik niet zo vaak te scheren

Fijn

Normaal gesproken leaser ik bij Ibtissem Maar vanwege drukte kon ik niet op mijn vaste dag Hele leuke, lieve spontane dame! Doet haar werk goed/leuk

Nieuwe aanwinst DSC

Bedankt Haileen voor de geweldige behandeling en de nauwkeurigheid waar jij mee te werk gaat. Kortom een vakkundige laserspecialist die weet wat ze doet. Je bent een aanwinst voor dutch skincare. Gr. Zineb

Beste laser apparaat ever!

Ik heb me jaren bij verschillende clinics laten behandelen, uiteindelijk terecht gekomen bij Dutch skincare en tot nu toe de beste laser apparaat die ik ooit heb gehad, oksels waren al na 1x gebruik 90% minder. Zeker aanrader!

Altijd een top top top ervaring

Haileen heeft mij vandaag voor het eerst behandeld. Ze kwam erg kalm en aardig over waardoor ik mij enorm op mijn gemak voelde. Het was duidelijk te zien dat zij wist waar zij mee bezig was en wist mij goed te adviseren. Jullie hebben er een topper bij Dutschskincare!

Uitstekende service en behandeling

Op dit moment heb ik 2 laserbehandelingen achter de rug en wauw ik hoef nu nauwelijks mijn oksels te scheren. De haartjes vallen er zo uit. Dit geldt ook voor mijn onderbenen. Als dit al het begin is dan kijk ik al uit naar het resultaat!

Zeer tevreden met laseren

Ik ben net klaar met mijn derde behandeling laseren oksel/bovenlip en ik ben bijna haarvrij! Ik heb zowel bij Ibtissam, Raja en Heleen gelaserd en alle drie zijn echt schatten. Ze stellen je echt gerust.

Super tevreden!

Ik ben zeer tevreden! Ik ben echt super kritisch. Ik was al begonnen bij iemand anders voor een gelaat behandeling maar helaas zonder resultaat. Hier al na een paar laserbehandelingen goed resultaat. De laser die wordt gebruikt door DutchSkincare is Super goed! Ik ben extreem tevreden. Dames zijn super lief, professioneel en pakt echt elk haartje aan. Ook zijn ze super eerlijk over de plekken waar wel en niet behandeld kan worden.. dat is echt wat je nodig hebt als klant! Na gelaat behandeling ben ik begonnen aan mijn oksels en zoals ik eerder al aangaf al na een paar behandelingen bijna geen haar…

Huidtherapeute met gouden handjes!

Mijn ervaring met Dutchskincare is buitengewoon goed. De huidtherapeute is een ervaren maar vooral een gepassioneerde professional in haar vak! Zij denkt niet alleen mee met een passende routine voor je gezicht maar ook gebruik van supplementen en voeding. Na jarenlang acne ontstekingen te hebben gehad, heb ik het nu onder controle en kan ik eindelijk genieten van een glowy en zuivere huid!