Super tevreden!

Ik ben zeer tevreden! Ik ben echt super kritisch. Ik was al begonnen bij iemand anders voor een gelaat behandeling maar helaas zonder resultaat. Hier al na een paar laserbehandelingen goed resultaat. De laser die wordt gebruikt door DutchSkincare is Super goed! Ik ben extreem tevreden. Dames zijn super lief, professioneel en pakt echt elk haartje aan. Ook zijn ze super eerlijk over de plekken waar wel en niet behandeld kan worden.. dat is echt wat je nodig hebt als klant! Na gelaat behandeling ben ik begonnen aan mijn oksels en zoals ik eerder al aangaf al na een paar behandelingen bijna geen haar…

Huidtherapeute met gouden handjes!

Mijn ervaring met Dutchskincare is buitengewoon goed. De huidtherapeute is een ervaren maar vooral een gepassioneerde professional in haar vak! Zij denkt niet alleen mee met een passende routine voor je gezicht maar ook gebruik van supplementen en voeding. Na jarenlang acne ontstekingen te hebben gehad, heb ik het nu onder controle en kan ik eindelijk genieten van een glowy en zuivere huid!

Zowel ervaring met Rajae en Sanae. Beiden lieve behulpzame meiden. Mijn huid is erg vooruit gegaan en daarnaast laser ik ook hier, de laser en werkwijze zijn top!

Met zowel de laserbehandelingen bij Ibtissam als gezichtsbehandelingen bij Rajae ben ik supeeeeeerrr tevreden. Hele vriendelijke en oprechte dames! Love it!

Fijne Salon!

Ontzettend fijn behandeld door Ibtissam. Weet wat ze doet en werkt erg hygiënisch. Tijdens de behandeling door communiceert ze vaak met je. Laser geeft een mooie reactie op de huid. Al met al super tevreden tot nu toe en ik ben al 6 behandelingen verder!

Hoi vrijdag bij DutchSkinCare’s geweest voor mijn laserbehandeling Dit keer bij een nieuwe medewerkster Hele leuke vriendelijke dame Stelt je op je gemaakt Lekker sociaal! Vraagt hoe het met de pijn gaat tussendoor Leuke dame!

Echt super tevreden na 2 behandelingen

Ik ben vandaag voor mijn 3e oksel behandeling geweest bij Ibtissam. Zij stelt me super gerust en informeert je ook goed. Ik ben zeer tevreden over de behandelingen, ik ben hiervoor bij een andere laserclinic geweest, maar dit is gewoon super effectief merk ik. Tevreden klantje dus!!

Een laser kliniek waar de behoefte van de klant centraal staan!

Net mijn tweede behandeling gehad en ik zie al veel resultaat. Ibtissam peilt goed tijdens de behandeling of deze voortgezet kan worden en geeft ook ruim aandacht en gehoor aan mijn vragen en/of opmerkingen!

Ibtissam gaat heel nauwkeurig te werk! Let op elk plekje en stelt je gerust gedurende de behandeling :). Leuk om mee te kletsen ook.

Betrouwbaar!

Positieve ervaring gehad met Ibtissam! Dame is heel gastvrij en stelt je erg op je gemak. Duidelijk met wat ze doet en maakt alles bespreekbaar. Ik ben blij dat ik een plek heb gevonden waar ik vaker terug kan komen!

Vriendelijke service, ontzettende goede kwalitatieve producten

Ik heb de facial cup en de dermaroller 0.3 besteld om ik zie dat iedereen om me heen het gebruikt. Ik dacht ik bestel het ook en ik kon het niet geloven na slechts éénmalig gebruik van de cup en dermaroller is mijn gezicht zo vooruit gegaan, ik heb geen droge huid meer en het lijkt zo strakgetrokken en ontzettend schoon! Ik lijk echt veel jonger, ook mijn pigmentvlekjes worden steeds minder en minder. Ik gebruik het nu steeds vaker en het wordt alleen maar beter. Ben er zo blij mee❤️ Je wordt vriendelijk te woord gestaan via insta of email.

TOPPERS!

Ik ben super tevreden!!!!! Ik ben echt super kritisch. Ik kamp al ruim vier jaar met verschillende laserbehandelingen, maar de laser die wordt gebruikt door DutchSkincare is NEXT LEVEL! Ik ben extreem tevreden. Ibtissam is super lief, professioneel en pakt echt elk haartje aan. Ook zijn ze super eerlijk over de plekken waar wel en niet behandeld kan worden.. dat is echt wat je nodig hebt als klant! Onzeker over je huid of haar? Dat gevoel neemt DutchSkincare direct bij je weg!! Er is super veel aandacht voor jou als klant. Er is bij elke behandeling altijd zo veel geduld en aandacht.. Kortom jullie zijn toppers!

“Zeer uitstekend en professioneel”

Alle mederwerkers van Dutchskincare zijn vriendelijk, gespecialiseerd en deskundig. Mijn behandelingen zijn gedaan door lasertherapeute Ibtissam. Vooral de perfectie om elke haartje aan te pakken is haar specialiteit. Ze laat je echt op je gemak voelen. Ze neemt de tijd voor al je vragen en is vriendelijk, professioneel. Het resultaat van de behandeling is uitstekend. Na ongeveer 6 a 7 behandelingen heb je zeker je eind resultaat bereikt.

Zeer te vreden

Goeie Service! Mooie Salon & top geholpen door Ibtissam, hele lieve meid!

Top bedrijf

Op 27-02-2021 heeft Ibtissam mijn benen behandeld. Lieve meid bedankt voor je vakkundigheid en vriendelijkheid. De laser is fantasie maar jij nog meer! Je hebt mijn zo goed behandeld dat de perifolliculair oedeem de volgende dag nog zichtbaar was. Super super tevreden. Rajae jij bedankt voor de gezichtsbehandeling.! Kortom top bedrijf.

Deze salon is gewoon what a girl needs!

Ben heel fijn en begripvol geholpen door Klaudia. Na een lange periode bij verschillende salons te zijn geweest, heb ik nu eindelijk het resultaat gevonden waar ik naar op zoek was. De laser doet gewoon wat je als vrouw wenst. Namelijk haarvrij waar het niet hoort te groeien! Dank Rajae en Klaudia!

Top top ervaring

Ik ben door verschillende dames super goed behandeld! Vandaag voor het eerst door Ibtissam. Wat is zij topper! Zij heeft mij van begin tot eind continu op mijn gemak gesteld. Daarnaast werkt ze super secuur en netjes. Heb de salon vandaag weer tevreden verlaten.

Ongelofelijk fijn!

Ik was super sceptisch over het laseren.. heb helaas in het verleden veel tijd en geld verspild aan het laseren met andere apparaten zonder enige resultaat. Ik ben nu 1 behandeling verder bij Dutchskincare en ik verbaas me over het resultaat, mijn benen zijn super zacht en ogen heel “schoon” ik heb na 4 weken bijna geen 1 haartje terug en wat er groeit zijn echt baby zachte lichte haartjes.. I can’t wait for my next appointment! Best invest ever!

Vandaag mijn 2de laser behandeling gehad voor mijn gelaat en ik ben dik tevreden! Me huid is ook nog eens rustiger geworden, door de haargroei in m’n gezicht kreeg ik puisten/pukkels daar heb ik geen last meer van! Omdat er vrijwel geen haar terug is gegroeid. Ben vandaag behandeld door ibtissam wat een lieve meid die ook nog eens perfectionistisch is geen haartje die haar voorbij schiet en zorgvuldig tewerk gaat, stelt je echt op je gemak en met de 1000 vragen die ik vandaag had bleef ze geduldig met me haha sorry! Ik raad dutchskincare zeker aan heb vaker gelaserd zonder resultaat, meestal ben je gewoon een nummertje en dat gevoel heb je bij dutchskincare zeker niet.

Ik had vandaag een afspraak met Ibtissame, voor mij was het de eerste keer en ik werd goed geïnformeerd! Ibtissame is een super lieve dame en zorgt ervoor dat je je helemaal goed voelt, geen vraag is ge gek! Daarnaast wil ik zeggen: Wat een prachtig salon, Woaw Woaw Woaw! Mij zien jullie terug

Fijne service en goede resultaten

Ik laat mij tijdens mijn kostbare me-time graag in de watten leggen door de vrolijke pro’s van Dutch Skin Care. Fijne service en goede resultaten, zowel het bijna pijnloos laseren als een goede facial, de gepassioneerde meiden weten van wanten. Zowel Rajae als haar angels Ibtissam en Sana weten mij met hun fluwelen handjes een fijne tijd te bezorgen.

Ontspannen laseren ;D

Ibtissame is een schat! Voelde me gelijk ontspannen bij haar en ze werkt heel nauwkeurig. Ze weet waar ze het over heeft, geeft tips, kortom ik ben super tevreden met de behandeling en alles eromheen.

Ben zeer tevreden

Super fijne intake gehad

Zeer benieuwd naar het proces, maar ik heb er volle vertrouwen in!

Mijn brievenbus pakket was niet geleverd maar kreeg na contact met Dutchskincare een nieuwe toegestuurd!

Dag mevrouw Van Dalen, Bedankt voor je eerlijke review. Wij vinden het ook ontzettend vervelend dat je jouw pakket niet tijdig hebt ontvangen. Jij hebt in het begin contact gehad met de pakketen dienst en daarna met ons. Tijdens de periode dat jij bestelt hebt was het ontzettend druk en liep er vertraging met beantwoorden van berichten. Excuses hiervoor. Wij hebben contact met elkaar gehad. Inmiddels heb je jouw pakket nogmaals ( op onze kosten) ontvangen omdat DHL deze is kwijt geraakt. Wij hopen dat je weer tevreden bent met onze service en onze producten. Heel veel plezier daarvan. Groet, Team Dutchskincare

Pijnackerstraat 46 1072JV Amsterdam