Alleen maar toppers!!!

Dit is de tweede keer dat ik een review geef, de eerste ging over Sana de topper! Maar tot mijn grote verbazing is er nog een topper bij! Namelijk de lieve, zorgzame en meedenkende Klaudia! Mijn complimenten team Dutchskincare! Jullie doen het allemaal zo goed! Lieve Klaudia als je dit leest! Ik ben helemaal weg je meid! Je hebt me zo erg op mijn gemak gesteld, je bent ook nog eens zo lief en je voert je werk perfect uit! Ga zo door allemaal! Jullie hebben er een vaste klant bij die een wereldreis maakt om bij jullie te komen! Maar dat doe ik met alle liefde!

Mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien!!

Rajea is echt een huid goeroe die echt passi heeft.

Meeste oprecht persoon

Raje serieus gewoon, haha want betaal en ik ben geen influenceer hahaha sinds ik bij jou word behandelt is me huid zo vooruit gegaan, vooral me talg iedereen waar ik was geweest ja is van binnenuit kan gewoon niet weg is teveel voeding dit water dit deed ik allemaal maar na de behandeling bij andere leek het na 1 dag alsof er niets was verandert bij jou subhnallah echt komt gewoon niet terug wollah en ben gewoon happy met me huid geen makup elkedag en de producten zijn gewoon top je raadde mij alleen aan wat ik nodig had en niet zo alles aansmeren haha Hou oprecht van jouw omwille van allah swt❤️❤️❤️ prachtmens ben je

GEWELDIG!

En dikke vette 10! Bij de vorige clinic was ik voor me oksels gegaan, was totaal niet tevreden, haartjes bleven maar terug komen. Ik dacht laat me het dan bij Dutchskincare proberen want ik hoor goeie verhalen erover maar had alsnog me twijfels. Nouuu ik moet zeggen ben zeer tevreden! Zo tevreden dat ik nu me benen ook laat laseren, na 8 weken nog geen haar te zien en ben zeker van plan om nog andere delen te gaan laseren. Ook is Sanae een leuke spontane dame en je voelt je zeer op je gemak bij haar. Zeker een aanrader!

GE-WEL-DIG

Wat was mijn afspraak toch heerlijk verlopen! Klaudia is zo vriendelijk en heerlijk om als laser specialiste te hebben! Ze stelt je meteen op je gemak en vraagt telkens hoe het gaat. Ben heel tevreden bij DutchSkinCare! Steeds maar geweldige ervaringen en telkens kijk ik met plezier weer uit naar de volgende afspraak! Tip Top en niks anders!

Uitstekend!

Ik heb nu al meerdere laserbehandelingen gehad en ben zeer tevreden. Ik heb lang getwijfeld om te beginnen met laseren, maar door Dutchskincare is die twijfel verdwenen. Ik zag al gelijk na de proef behandeling verschil! Ik ben altijd supergoed geholpen en op mijn gemak gesteld. Ik ben door Sana, Yasmin en Klaudia behandeld en alle drie gaan nauwkeurig en professioneel te werk en zijn ook nog eens superlief. Je voelt je bij hen gelijk op je gemak! Kortom, ik raad een ieder aan bij Dutchskincare te laseren!

Fijn ontvangst

Ik kwam vandaag binnen en voelde me meteen thuis bij Claudia en Raja. Wat een super meiden! Vervolgens doorgelopen naar de laserkamer. En daar werd mij haarfijn uitgelegd wat ik kan verwachten van het laserproces. Mijn oksel is vandaag als proefbehandeling gedaan, dus super benieuwd naar het resultaat. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende afspraak! Goed bezig meiden!!!

Fijn!

Zojuist een Intake gehad voor laseren bij Klaudia. Een hele fijne dame, die je op je gemak stelt! Geeft haar eerlijke mening en advies en kijkt samen met jou mee naar wat het best bij jou (of jouw huid) past.

Ge-wel-dig

Klaudia is een hele aardige huidtherapeute die precies weet wat ze doet. Ze zorgt voor een fijne sfeer, waarin ik me niet ongemakkelijk voel. Zekerrr een aanrader om behandeld te worden door haar in deze kliniek.

Zeer tevreden over de behandeling, aardige medewerkers. Therapeut heeft mij juist geadviseerd.

Ik ben heel erg tevreden

Was een heerlijke behandeling. Rajae is heel vriendelijk en spontaan, vind het fijn dat alles stap voor stap wordt doorgenomen tijdens de behandeling. Hierdoor wist ik waar ik aan toe was. Zeker voor herhaling vatbaar

Ontzettend fijn geholpen door Klaudia! Ze wist wat ze deed en liet me op mijn gemak voelen!

Super eerlijk over wel/niet in aanmerking komen voor laseren.

Ik had een afspraak bij de laserspecialiste. De vraag was of ik wel/niet in aanmerking kon komen voor de laserbehandeling in verband met super gevoelige huid (psoriasis). Daar heb ik zo een fijn consult van achter de rug. Er wordt geluisterd en goed uitgelegd wat de voor-en nadelen zijn. Verder gebruik ik de facial cups en dagcrème (heerlijk dik van structuur met spf30!!!) . Mooi resultaat. Binnen enkelen dagen zag de omgeving zelfs mijn glowing and sparkling face. Echt een aanrader voor mensen met een super gevoelige huid.

Ik heb de gezichts cup nu ongeveer ander half jaar en ik ben er super tevreden over. Ik heb best een probleem huid. 3 jaar terug had ik erg last veel vast van acne. Waardoor ik veel littekens had in mijn gezicht. Sinds ik de cups heb en ze regelmatig gebruik zie ik dat de littekens minder worden en mijn huid er minder dof uitziet en een natuurlijke glow heb in gezicht. De cup is dus zeker een aanrader!!

Goeie cups, betrouwbaar bedrijf

Super fijne cups, ik gebruik het dagelijks. Betrouwbare site/ ondernemer die goede service levert, klantvriendelijk en eerlijk.

Deze meid is een topper. Heel eerlijk weet wat ze doet en ze heeft mijn huis weer tot leven gebracht

Super goed kwaliteit en bezorgen was ook super snel!!!!

Super lief en behulpzaam

Laseren

Ik heb nu 5 behandelingen gehad bij Sana. Ik ben super tevreden nog één behandeling en dan ben ik haar vrij!! Ze gaat hygiënisch te werk en weet precies wat ze doet!! Zeker een aanrader!!

MEGA SUPER TOP.!!!

Ik ben er geweest voor pigmentatie en droge plekken op mijn gezicht had behandeling geboekt. Ik zeg jullie eerlijk nooit meer last gehad van droge plekken en pigmentatie het was en super fijne heerlijk behandeling. Ik raad het iedereen aan met welke huid probleem dan ook! Rajea weet er wel een oplossing voor.! Dankje wel voor de goede uitleg en de fijne behandeling tot snel weer.!! IK KOM zeker terug.!

Prachtig resultaat

Ik ben begonnen met m'n oskels laseren bij Dutchskincare en ik ben super tevreden. Ik heb prachtig resultaat na alleen al de proefbehandeling! Ik raad dit iedereen zeker weten aan!

Snelle levering van exact het product dat ik verwachtte. Prijs kwaliteit verhouding valt mij tegen. De cup zat slechts verpakt in een zwart zakje zonder enige bon, gebruiksaanwijzing, tips of wat dan ook. Had op z’n minst een mini briefje met verwijzing naar een site verwacht waarop je kunt lezen, hoe wel/niet, hoe vaak, met welke producten, wanneer etc deze cup te gebruiken (en te bewaren en reinigen).

Dag Inge, Bedankt voor je bestelling en eerlijke review. vervelend om te horen dat je de levering op die manier hebt ervaren. Wij zijn milieu bewuster geworden. Om deze reden hebben wij ervoor gekozen om de zending zo simpel mogelijk uit te voeren. De handleiding en factuur heb je ontvangen via de mail. Via de uitgebreide handleiding staat exact beschreven hoe je de cups gebruikt/ reinigt en waar je op moet letten bij het cuppen. Deze kan terecht zijn gekomen in je ongewenste postvak. Mocht dit niet het geval zijn, ontvangen wij graag een bericht van je, dit kan via [email protected] Wij kunnen je niet vinden in het systeem, vandaar dat wij niet kunnen nagaan of je alle mails goed hebt ontvangen. Wij vernemen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Dutchskincare

Erg positief

Ten eerste ben ik super tevreden over de laser, bijna pijnloos! Dat ben ik niet gewend van lasers. Ten tweede Sana luistert goed naar je wensen en bij een volgende bezoek heeft ze dit dan ook goed onthouden zodat ik me niet steeds moet herhalen. Blij dat ik bij jullie klant ben.

Blije klant :)

Super snelle levering! Helemaal happy met de gezicht en body- cups!

Snelle levering en erg fijne gezichts cup met duidelijke uitleg en antwoorden snel als je vragen hebt

Pijnackerstraat 46

1072JV Amsterdam