Topper

Top ervaring

Easy ordering, quick delivery

The payment was very smooth due to PayPal and delivery was done well within a week even though it was international shipping! I have not opened the package yet, but expect everything to be fine.

Er ontbreekt materiaal.

Ik mis materiaal en krijg geen reactie via de mail.

Beste Karl, Bedankt voor uw review. Allereerst onze excuses dat wij nog niet op uw mailtje van afgelopen vrijdag hebben gereageerd. Tijdens de vakantieperiode zijn we wat minder bezet dan normaal (in plaats van 3 personen lopen wij nu met 1 persoon). Ik heb inmiddels afgelopen maandag telefonisch contact gehad met u en tot een oplossing gekomen. Als het goed is zou u het geld van de missende tegels retour moeten hebben gekregen en versturen wij u de juiste tegels gratis toe op het moment dat deze weer op voorraad zijn. Mijn excuses voor de vertraging en de ontstane verwarring. mvg, Mark spelspul

Fast delivery and dair prices

Found English copy of the crew for a very good price.

Problemen goed opgelost

Snelle levering! Spel geleverd in krimpfolie, Helaas miste er enkele componenten van maracaibo. Gebeld en gemaild en de missende onderdelen zijn nagestuurd. Reageerde snel op telefoon. Mail minder snel. Tip: maak een automatische reply als mensen een mailtje sturen over hoe snel jullie mail beantwoorden. Dan weten mensen wat ze kunnen verwachten. Al met al een goede betrouwbare webwinkel voor spellen

Het is in het Duits

Dit was niet duidelijk vermeld dat het in het Duits is. We hadden hem graag in het Nederlands of anders in het Engels.

Ik had een preorder tegelijk met andere producten besteld, had niet helemaal door dat die dan met preorde pas verstuurd zouden worden. Na telefoontje alles doorgesproken, andere producten werden meteen verstuurd samen met nog een spel wat ik ik er ook nog bij wou hebben. Makkelijke communicatie. Gewoon even bellen als iets niet loopt zoals je verwacht en wordt meteen opgelost.

Goede duidelijke site en eenvoudige bestelling, daarnaast een snelle levering.

Prima.

Tweede keer iets gekocht bij Spelspul. Beide keren prima gegaan. Besteld, betaald en netjes op tijd ontvangen.

Snel en hulpzaam!

Zij waren de enige met Love Letter nieuw editie met Engels. Bij het bellen kon ik snel antwoord krijgen op mijn vragen.

Groot assortiment

Groot assortiment, hadden wat ik zocht en zelfs extra. Verzendkosten wat aan de hoge kant, daardoor laten verleiden iets extra's te kopen zodat we geen verzendkosten hoefde te betalen. Na de bestelling bleek er iets fout te zijn bij hun in het systeem. Kreeg hier netjes bericht over, maar desondanks dat was het mij niet helemaal duidelijk hoe nu verder. Telefonisch en per email verder geholpen, en hebben de fout netjes opgelost en mij geen extra kosten oid gerekend. Al met al tevreden. Communicatie was er, misschien niet meteen duidelijk, maar na een telefoontje was dat probleem opgelost.

Beste Lise, Bedankt voor uw review. We zullen proberen in de toekomst wat duidelijker proberen te communiceren per email. Verzendkosten blijven elk jaar toch helaas weer stijgen bij onze vervoerders. Wij kiezen ervoor deze kosten niet in onze productprijzen te verrekenen, zodat het helder is wat wij (en u) voor de verzending betalen. mvg, Mark spelspul

Snelle en correcte service

Voorraadbeheer goed, service is snel. Alles snel in huis.

Mooie collectie, snelle levering!

Mooie collectie en snel geleverd! Top!

Snel geleverd de volgende dag.

Excelent

My order arrived quickly, nothing was damaged and the games are priced competitively, the shipping price was similar as in other EU shops (for EU). All in all a really good shop.

Gewoon goed

Nog steeds goed product volgens omachrijving, leveren op afgesproken datum en nette prijs. Geen klagen dus.

Prima, snelle service (zelfs in het weekend).

Alleen maar positief.

Prima zaak, goede service en eigenaren / personeel hebben kennis van zaken.

Ik bestel al jaren bij spelspul en kom ook regelmatig in de fysieke winkel 'Speel' in Bleiswijk. Prima zaak, goede service en eigenaren / personeel hebben kennis van zaken.

Goede prijs, snel geleverd.

Goede prijs, snel geleverd. Ok

Prima eerste ervaring met dit bedrijf.

Top ervaring. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering (2dagen). Wat wil je nog meer.

Perfect :)

I've got what I've ordered, with perfect quality and fast delivery. What could I wish more? :)

Prima snelle levering

Prima snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd

Precies als besteld en snel verzonden

snelle levering en goed verpakt

Na bestellen had ik het de volgende dag binnen en het zat in een zeer stevige doos. Erg tevreden

Goede keuze voor goede prijzen, snel geleverd en op de juiste manier verpakt om schade te voorkomen. Top!

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.