Vlotte, prima levering van moeilijk te vinden spel.

Al een hele poos op zoek naar het spel Trans Amerika. In meerdere winkels gezocht, door ‘t land heen, nergens te vinden. Online nu toch gevonden, na 24 uur was het spel in huis. Direct een paar potjes gespeeld ( en verloren …)

Vlotte levering en goed item.

Spel voor een goede prijs gekocht. Soepel verlopen transactie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Makkelijk & snel!

Veel games, goede pre-orders, makkelijk te bestellen, snel verzonden.

Betrouwbaar

Zoals altijd is de levering van SpSp betrouwbaar en goed. Een vaste plek om mooie spellen af te nemen !

Iets trager dan verwacht

Prima service, alleen de levering duurde langer da eerdere bestellingen..

Snelle verwerking en verzending van de bestelling.

Buiten dat PostNL zeer langzaam is (5 dagen voor een brievenbuspakketje !) Zeer snelle verwerking van de bestelling. 1 minpuntje: Van een bepaald item kon ik slechts maar 1 exemplaar bestellen ipv 2. Er stond nergens waarom dat was behalve dat de bestelling te groot was. Voor de gein een 2e bestelling aangemaakt en toen kon ik maar weer 1 exemplaar van dat item mee bestellen. Handig als er een reden aangegeven staat waarom dat is.

Snel geleverd.

Snel geleverd. Goed verpakt. Aanrader.

Mijn collega’s hadden een uitbreiding gekocht terwijl ik het basisspel niet had. Ik kon het ongeopende spel terugsturen en het spel kon ik met de toegestuurde code zo bestellen.

Fantastisch assortiment en goede service

Fijn om een winkel te hebben waar ervaren gamers zitten om je te helpen en te adviseren. Spelspul heeft een fantastisch assortiment met goede prijzen. Als je er op de website niet uitkomt, is een telefoontje voldoende om het gewoon te regelen (product niet op voorraad of niet te vinden).

een geweldige spelletjeswinkel

mooi assortiment, kundige medwerkers, snelle levering. beter wordt het niet.

Er is verschil tussen shoggi en shogi en niet alleen in prijs

Na het vinden van Shoggi in de webwinkel van spelspul heb ik de bestelling geplaatst. Vop de dag van leveren werd er een bericht gestuurd dat het spel niet was gevonden met orderpikken. Die dag erop ben ik er heen gereden en aangegeven dat ik alle tijd had , zij gaven aan het makkelijk te kunnen bestellen. Helaas is er een ander Shogi geleverd dan de bestelde Shoggi. Shoggi is van bamboo en heeft twee kleuren en kost minstens 35 Euro. Shogi is van beukenhout 1 kleur en kost max 17 Euro. Helaas heeft kanspel er voor gekozen de goedkope variant op te sturen. Terwijl de duurdere variant was besteld. Dank jullie wel voor de moeite en de kaart maar ik neem aan dat jullie begrijpen dat ik spelspul niet meer zal aanraden. Vriendelijke groet

Super vriendelijk personeel. Het omruilen van een spel (ik had per ongeluk het verkeerde spel besteld), was geen enkel probleem. Ze hebben een uitgebreid assortiment. Ook de winkel in Bleijswijk is de moeite van het bezoeken waard. Kortom, ik beveel deze winkel/Webshop zeker aan.

Supersnel en goed verpakt; men kan niet beter wensen.

Deze site zit nu in mijn favorieten. Ik kom zeker nog terug...

Goed verpakt, snel bezorgd, in goede staat geleverd, en erg leuk om te spelen!

Ik zocht voor een verjaardag nog naar het Frostgrave second edition boek, dat sneller dan tussen 2-3 weken geleverd zou kunnen worden. Het boek in kwestie was hier gelukkig op voorraad, en leverbaar met 1-2 dagen verzendtijd! De verjaardag is inmiddels geweest, en ik heb in de tussentijd een aantal potjes Frostgrave gespeeld met de ontvanger - het is een groot succes! Het boek werd geleverd in een smalle doos, en was in bubbeltjesplastic verpakt. Het werd niet geleverd als brievenbuspakket (ik gok dat het met het bubbeltjesplastic iets te dik werd), dus let wel op dat je thuis bent! Het boek zag er netjes uit, en wordt met veel plezier gebruikt!

Snelle levering, perfecte service

Spel en wat onderdelen 's avonds besteld, volgende ochtend nog enkele items toegevoegd, complete set werd een dag later al thuisgeleverd. Super.

Veel minder bekende spellen op voorraad, die uiterst snel worden verzonden.

Zeer goed.

Top service!!!

Product was niet op voorraad. Nabestekd, uiteindelijk verkeerde product kregen ze binnen. Korting gekregen bij me aankoop voor alle moeite. Top nan!

Snelle levering, goed aanbod tegen goede prijzen

Mijn order was erg snel verzonden, goed verpakt en de aanbieding was interessant. Enige nadeel is dat de website echt traag is, die mag nog wel wat sneller.

Vriendelijk, attent, goede prijs en snelle verzending

Heel tevreden. In het verleden interesse getoond in een product dat toen niet beschikbaar was. Geheel onverwachts een bericht ontvangen dat het weer beschikbaar was. Heb het daardoor kunnen bestellen en heb het nu in huis.

zeer goed

spelspul communiceerde adequaat en zond deel-leveringen, vanwege logistieke problemen buiten hun macht.

altijd snelle, goede levering

De bestelling wordt altijd snel en goed verpakt geleverd. Goede communicatie en uitstekende service

Goed verpakt, goeie communucatie.

Frequente updates op de track&trace en alles was goed verpakt en in goede staat bezorgd.

Goede informatie op de site. Als netjes verpakt en verzonden. Duidelijke site.

Vriendelijke mensen, op tijd geleverd

Leuke online winkel met persoonlijke service

Uitstekende kwaliteit en goede service

Ik had verschillende spellen en spullen besteld en deze kwamen erg snel aan! Helaas ontbrak er wat, maar na een mailtje kreeg ik dit direct nagestuurd. Enorm fijn, nu kan ik helemaal gaan genieten van m'n spellen!

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.