Toppie

Zeer veel keuze. Bestelling en betaling verloopt gesmeerd. Prima site dus!

Snel en prima!

Snelle levering en top kwaliteit spelbord. Heel blij mee

Probleem netjes opgelost

Levering was heel snel, helaas waren de blanco borden vochtig geweest, contact gelegd via e-mail. Het antwoord duurde even maar ze hebben het heel netjes opgelost!

Supersnel en prima voor elkaar!

Zoals verwacht

Gelukkig zijn er nog winkels zoals deze, met een uitgebreid assortiment aan attributen en doe-het-zelf spullen.

Goed geholpen

Ik liep vast in het bestelsysteem. Bij telefonisch contact werd ik goed geholpen en ik ontving mijn product vervolgens snel.

Wat mankementen en snelle levering.

Mijn bestelling was snel binnen. Helaas niet compleet, bepaalde onderdelen waren niet op voorraad en worden later opgestuurd. Helaas wist ik dit niet van tevoren. Later bleek ik helaas 1 onderdeel te missen. Dit onderdeel was wel op voorraad en werd dezelfde dag nog opgestuurd .

Prima service en snelle levering

Snelle levering. Mooie spullen en prima prijs.

Goede kwaliteit, Snel geleverd

De onderdelen die ik besteld heb werden binnen drie dagen geleverd. Verder vond ik de kwaliteit ook uitstekend! Het enige punt was dat het pas later duidelijk werd wanneer DHL het pakket ontvangen had omdat de mail deed vermoeden dat ze hem al zouden afhandelen.

Super leuk spel spul!

Goede kwaliteit spulletjes, snelle levering.

Goede snelle levering

Er was een fout met Paypal maar dat werd na telefonisch contact binnen een half uur opgelost. De artikelen werden de volgende dag geleverd.

Binnen 1 dag geleverd en perfecte communicatie

Duidelijke emails over de status. Perfecte snelle levering

De beste service ooit

De beste service ooit.

Prima online maar ook fijn dat er ook een fysieke winkel is

Rotterdam is slecht bedeeld wat betreft de 'betere' bordspelwinkels. Gelukkig zit er een fysieke winkel van de Spelspul-mensen in Bleiswijk. Heb er goede ervaringen mee.

Winkel met veel spellen en spullen. Ik heb een hoop card sleeves besteld en het pakketje was snel bij de afhaalpunt.

Snelle en goede service

Erg blij met de inlay voor terraforming mars. Snel geleverd en netjes verpakt.

Een spel was niet op voorraad dus ik vroeg of alles in één keer verzonden kon worden als alles op voorraad was. Dit werd prima gedaan.

Great experience

Great and fast customer service!

prima webshop

Pluspunten : aardige mensen, telefonisch zeer behulpzaam, prima prijzen. Voor verbetering vatbaar: voorraad op de website klopt niet altijd (maar even bellen en ze passen het aan), PostNL gekozen als afleveroptie, maar kwam met DHL. Interessant: verpakking was duurzaam, hergebruik van een kartonnen doos van iets anders, kon iets beter worden verpakt. al met al net geen 10 en een aanrader !

Beste Frank, Bedankt voor je feedback. Met betrekking tot de gekozen afleveroptie. We hebben gekozen om het met DHL te versturen ipv met PostNL (Brievenbuspost), omdat het pakket groter uitpakte dan we verwachtten. We hebben er dus een regulier pakketje van gemaakt. Groet, Arjan

Leveren wat je beloofd

Netjes alles snel geleverd, prijzen goedkoper dan elders.

Snelle levering en goede kwaliteit

Miste 1 onderdeel van een spel, besteld en snel geleverd. helemaal top

zeer fijne winkel zowel online als ofline

fijne winkel, hebben heel veel spellen. en als ze niet hebben willen ze altijd kijken of ze het voor je kunnen bestelen. verder ook hele fijne mooi fysieke winkel

Heel goede kwaliteit en ook snel geleverd.

Ik kon heel snel vinden wat ik nodig had. Ook heel tevreden met de kwaliteit. Als ik nog speelgerei nodig heb kom ik zeker terug.

Producten snel geleverd. Prima winkel voor bordspellen! Eerder ben ik ook in de fysieke winkel geweest: een enorm assortiment en medewerkers die prima kunnen adviseren.

Helemaal prima

Ten eerste had ik een vraag gesteld over het product wat ik wilde bestellen. Hier kreeg ik duidelijk antwoord op. Daarna het product besteld en de bestelling kwam netjes en snel binnen.