excellent experience

very fast delivery with accurate package

Goede keuze snelle levering.

Ruime keuze aan spellen en uitbreiding! Snelle levering snelle service .

Niks te klagen.

Snel geleverd, netjes verpakt.

Gaan we zeker nog een keer doen.

Het shoppen online geeft duidelijk aan wat het is, of het er is en wat de prijs doet. Overige gevens zijn goed en duidelijk te online vinden zoal verzenden ed. Direct na de bestelling ging de crew al aan het werk om dit gereed te maken. En een dag later alles net geleverd bij de voordeur. Top.

Klantgericht

Ik had een vraag over een bestelling die in gedeelten geleverd zou worden. Binnen een dag kreeg ik antwoord en werd met mij meegedacht hoe dit op te lossen. Klantvriendelijk!

Snel, betaalbaar, hoge kwaliteit

Makkelijk besteld en betaald via de site, snelle levering met tracking. Goed verpakt. Top!

snelle verzending

een goede en sneele verzending van mijn bestelling

Hero Realms

I am afraid I can only write in English. I was very impressed with the communication and speed of delivery from Spelspul. My son was happy with the game, which arrived in very good condition. Thank you and Best Wishes

parfait

produit et délai ok

Very good

Found several board games no other store in Europe had at the time. Had no problems with shipping. Recommending.

Weer helemaal tevreden

Leuk en uitgebreid assortiment, eenvoudig bestelproces en zoals altijd een prima levering.

altijd goed

snelle verzending, goed verpakt.

Beste online spelwinkel in Nederland

Groot assortiment, ook de wat meer bijzondere dingen. Als ze het bij Spelspul niet hebben is de kans klein dat ze het ergens anders WEL hebben, is mijn ervaring.

Snelle levering. Prima prijs.

Verder niks op aan te merken.

goede communicatie

Goede communicatie nadat bleek dat iets dat ik had besteld er toch niet was. Toen wat vervangends genomen. Prima geregeld verder

Zij hadden reeds snel de nieuwe extensie van parks in huis. Na bestelling snel geleverd. Top!

snelle levering goed kwaliteit en ja goede prijs.

Prima service. Een maand geleden deed ik navraag over enkele producten die niet op voorraad waren. Daarop kwam netjes antwoord dat die producten onderweg waren en een maandje later beschikbaar zouden zijn. Vervolgens kreeg ik vorige week plots een mailtje dat de producten inmiddels binnen waren en weer besteld konden worden. Zonder dat ik er zelf over heb na hoeven vragen. De levering kwam vervolgens prima op tijd en netjes verpakt bij mij thuis aan.

Goede qualiteit materiaal, prima service en vlotte levering.

Een bestelling werd niet volledig geleverd maar het probleem werd snel opgelost door de medewerkers van Spelspul. Afbeeldingen in de webshop van "spul" mogen soms wel wat duidelijker/groter worden weergegeven.

Mijn bestelling was a el geleverd, echter niet compleet. Na contact gezocht te hebben kreeg ik vrijwel meteen antwoord en de volgende dag alsnog het ontbrekende product. Super afgehandeld.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Top.

Makkelijk te bestellen en een dag later al in huis. Het zag er allemaal zeer verzorgd uit.

Goed personeel goede spellen

Personeel is heel vriendelijk als je iets wil weten. Ook hebben ze vaak uniek en bijzondere spellen. Snel geleverd!! Kan het bedrijf echt aanraden

Eenvoudig en helder

Eenvoudig om te zoeken en te bestellen. Levertraject goed gecommuniceerd.

Altijd prima geholpen!

Al drie keer via de site besteld en ook meerdere malen de winkel in Bleiswijk binnengelopen. Er wordt snel gereageerd op emails en geleverde producten waren altijd prima en zoals omschreven. Ook in de winkel wordt je altijd vriendelijk begroet en goed geholpen.

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.