Goede ervaring voor boardgame levering

Goed verpakt, tijdig verstuurd, goede service!

Beschadigde doos

Spel compleet, doos beschadigd. Plakstickers op rand doos ook niet slim. Trekt doos mee. Inhoud wel goed. Levering ook.

Niet het gewenste product ontvangen

We bestellen een zak voor de rummikub stenen nergens een maat te vinden van deze zak alleen een omschrijving van grote zak mijn inziens gewoon een kleine zak geleverd Die geschikt is voor 6 dobbelstenen hooguit.

Snelle bezorging, goed verpakt, nette prijzen

Al een paar keer naar alle tevredenheid iets besteld bij spelspul. Prijzen zijn netjes, snelle bezorging en iedere keer netjes verpakt. Ze reageren ook snel op email.

Snel verzonden en hetjes ingepakt

goede service, goede bezorging en veel keus

Mijn tweede bestelling bij Spelspul.nl. Zeer tevreden met service en aanbod. Top winkel!

Mooi spul, snel verzonden

Ik kon na een zoektocht hier leuke en leuk geprijsde dice towers vinden. Levering ging heerlijk snel.

Hele goede service, vriendelijke, hulpzaame medewerkers

Uniek

Spelspul heef niet alleen een uitgebreid assortiment en snelle levering, maar biedt ook een ruime variatie aan losse spelonderdelen aan.

Goede ervaring

Veel spellen die je elders niet ziet. Goede klantenservice. Ik bestel er vaak dingen.

Veel spelletjes, soms leuke deals

Mijn enige opmerking is dat ik mijn bestelling opzettelijk had uitgebreid om een gratis levering te hebben. En als ik dan uiteindelijk betaalde, bleken er toch leveringskosten aangerekend te zijn.

Mooi materiaal

Snelle levering, goed materiaal

Amazing customer support

I ordered some sleeves and a wyrmspan box organizer. The sleeves arrived within a few days but unfortunately the organizer was not in stock and was promised to be delivered later. I contacted them a week later and they replied within minutes and offered me a refund or another box they had to organize the game. I opted for the new box and within minutes they had shipped the new organizer. Absolutely fantastic service.

Groot aanbod spellen, interessante prijzen en snelle levering

Spelspul.nl heeft een zeer goed en groot aanbod aan spellen, zelfs soms spellen die moeilijk in Europa te verkrijgen zijn. De prijzen zijn interessant. Daarnaast is de levering altijd heel snel en steeds goed verzorgd.

Duidelijke site, snelle service, goeie zending. Ik ga jullie zeker in de gaten blijven houden! Thanks.

Betrouwbaar.

Eerste aankoop bij Spelspul, verliep niet super (artikel bleek niet in stock), maar na enige tijd toch geleverd, in prima staat.

Topwinkel!

Service, voorraad, verzending, alles top!

Ordered from them but it took days to receive tracking.

Communication was good via the BGG messaging system. Email was not useful. They sent the shipment via letter, and they did not know how to forward the tracking code to me. If I hadn't contacted them, I would have never known.

Everything great

I'm user from Spain, and I can buy products difficult to find in my country. This webstore is great.

Vlug geregeld met jullie. Netjes verpakt en geleverd. Bravo

Alles in orde

Snel besteld en snel in huis.

Vooraad ,prijs, levering, service , alles top!

Goede service vriendelijk behandeld

Vriendelijke service goed geholpen met wat ik zocht. Kom er graag.

Snel, duidelijk en goed!

De service is snel, duidelijk en goed! De prijs-kwaliteitsverhouding is in orde voor de producten welke ik had besteld.

Bestelling netjes uitgevoerd en goed geinformeerd tijdens proces.

Dorpsstraat 7

2665BG Bleiswijk

702066959

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.