Compleet

Als je kaarthoesjes zoekt, is dit dé winkel. Snel geleverd, nog nooit problemen gehad

Betrouwbaar, snel en goede producten

Spelspul heeft een van de grootste assortimenten van Nederland en alle spellen en soorten hoesjes kan ik er vinden die ik anders vanuit het buitenland zou moeten laten komen. Super!

Very good seller

A lot of boardgames, very fast shipping. Good communication

Voordelig en snel bezorgd

Voordelig en snel bezorgd

Goeie service

Heel snel geleverd en Zeer duidelijk omschreven

Prima ervaring: goed product, snelle levering

De goedkoopste leverancier, snelste levertijd, prima verpakt en verzonden. Niets dan lof.

Erg goed

Voor het eerst iets besteld. Makkelijk contact via email voor aanvullende vragen. Vlotte levering. Goede kwaliteit

Snelle goede service

Goede deskundige hulp bij aanschaf, mooie winkel met mogelijkheid tot spelen van een spel.

Zoals beloofd

Geleverd snel en zoals beloofd.

Makkelijk besteld en geleverd zoals aangegeven. Prima verwachtingsmanagement door spelspul. Erg blij!!

Supersnelle levering!

Supersnelle levering en niet duur

Niks op aan te merken

Snelle levering, product zoals beschreven. Top dus

Betrouwbaar

Bestelling verliep netjes, bezorging was op tijd. Zeer tevreden

Zeer positief! Een tevreden klant!

2 bordspellen aangeschaft voor competitieve prijzen. Geleverd in een doos die niet 4x te groot was (dat gebeurt vaker wel dan niet..) en levertijd van 1 tot 3 dagen was de volgende ochtend al in huis! Wij bestellen hier zeker nog een keer!

Ruime keuze, snelle verzending en super service!

Ruime keuze, snelle verzending en super service!

Vriendelijk en professioneel.

Grote selectie, lage prijzen, snelle verzending, vriendelijke communicatie. Gaand voor die extra aandacht naar de klant. Ze luisterden naar mijn behoeften en ik kreeg extra, gratis service. Dank je!

Ik heb de producten snel ontvangen en die waren zoals beschreven.

Snelle levering, geen problemen.

Besteld product werd de volgende dag geleverd in een bubblewrap envelop. Geen problemen met klantenservice of het gebruik van de webshop.

Snel, goed en zoals het hoort,

Snelle levering, goed verpakt

Zie titel

prima, snel verzonden

order werd zelfde dag verstuurd, volgende dag ontvangen.

Goede service, behulpzame mederwerkers

Goede service, snelle levering.

Goed assortiment en snelle levering!

Het assortiment is breed, dit is ook een van de weinige webwinkels waar een ruim aanbod bestaat aan spul om bordspellen goed op te bergen!

aardig en professioneel

goede club

Mooi assortiment. Bij de spellen, maar zeker ook bij het spul!

Al meerdere malen spullen bij Spelspul besteld, altijd op een juiste wijze en snel bezorgd. Zeker het assortiment van de spullen (onder andere blanco spelonderdelen) is zeer interessant. Eén van de weinige aanbieders op dit vlak.

Over Spelspul.nl