Aanrader!

Ruime keuze, ook heel veel spel onderdelen, makkelijke website en snelle verzending, helemaal top!

Mooie spellen en snel bezorgd

Ze hebben bijzondere spellen. Kluster nog niet ergens anders gezien

snel en adequaat geholpen met mijn online bestelling

online zowel als ter plaatse vriendelijk en vakbekwaam geholpen. Heb een zoekopdracht uitgezet, ben benieuwd of dat net zo positief verloopt.

Top ervaring!

Ik had wat spellen nodig net voor het weekend. Vrijdag besteld zaterdag geleverd. Vrijdag gebeld of het haalbaar was en ben zeer goed te woord gestaan.

Heb bij Spelspul.nl meerdere malen een bestelling geplaatst en het is altijd snel binnen en in goede staat binnengekomen. Ook wel eens contact opgenomen met Spelspul zelf omtrent het aanpassen van een bestelling en zij zijn begripvol en bereid om met je mee te denken over een oplossing. Aanrader!

Prima levering. Netjes verpakt

Eenmaal besteld spulletjes snel en goed verpakt binnen gekregen.

in 1 woord TOP

Snelle levering mooie kwaliteit

Groot assortiment aan spelonderdelen. Hel blij dat ik nog van de houten versie van de kolonisten van Catan wat onderdelen kon bestellen !!

snel en goed geholpen

gezellige fijne winkel met uitstekende bordspel kennis.

Helemaal prima

Ik was op zoek naar een spel dat bijna overal uitverkocht was. Op de website zag ik nog een exemplaar bij Spelspul! Aan het einde van de dag voor Hemelvaart even snel gebeld of het spel echt op voorraad was, en direct besteld. Vanwege Hemelvaart vrijdag op de bus gegaan, en zaterdag had ik het in huis. Helemaal prima dus! Top service, goede kwaliteit, goede prijs, goed aanbod.

geweldig

Vlotte communicatie, snelle levering!

supersnelle service

Alles correct verpakt en snel geleverd

Prima voor allerlei spelletjes

Paar leuke uitbreidingen voor Carcassonne gevonden

Aanrader

* Ruime voorraad aan spellen. * Snelle verzending. * Bestelling goed verpakt. * Houd je goed op de hoogte van de verzending (tracking en updates via email).

Altijd goede service

Ik koop al jaren bij Spelspul en kom graag terug, ook omdat ze af en toe dingen verkopen die ik ergens anders niet kan vinden.

Goede service. Veel op voorraad.

Ondanks dat ik iets verkeerd geleverd had gekregen werd dit heel snel opgelost. En Spelspul.nl heeft veel bijzondere items op voorraad die ergens anders niet snel zult vinden. Goede winkel. Vooral voor de boardgame liefhebbers.

Topservice!

Correct

Vlot en netjes.

Perfect experience.

Very reactive. Delivery was much faster than expected!

Prima service, snelle levering

Niet anders gewend dan dat ik snel en goed geholpen word bij spelspul.nl

Zeer aangename online webwinkel

Snelle communicatie met updates, snelle levering

Mooi aanbod

Mooi aanbod van spellen en onderdelen, vaak ook de spellen die over het algemeen iets minder goed te verkrijgen zijn.

Top collectie!

Grote collectie spellen van zowel de bekende (grote) uitgevers als van de minder bekende kleine uitgevers. Ook zeer mooie collectie import.

Super klantvriendelijk

Aardig aan de telefoon en snelle levering.

Aanrader

Snel geleverd, goede communicatie en exact geleverd wat ik besteld heb. Zal zeker nog een keer iets bestellen, mocht ik nodig hebben.

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.