Vlotte service en correcte afhandeling

Nadat bleek dat een van de wargames toch niet leverbaar was is direct met een mogelijke oplossing gekomen.

Semmi probléma nem volt, nagyon köszönöm. :)

Kwaliteit!

Snel geleverd, precies wat ik wilde hebben

Spullen correct geleverd, alleen niet op ochtend zoals ik aangaf.

Gelukkig was er toevallig nog iemand om smiddags het pakketje aan te pakken.

Beste Elizabeth, Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging van DHL of PostNL. Alleen als u specifiek kiest voor avondlevering (en daar extra voor betaald). mvg, Mark Spelspul

De enige winkel die het spel op voorraad had. Daarnaast werd het snel geleverd, ik ben uitermate tevreden.

een uitstekende ervaring !

En met reden, Bij de bestelling van onderdelen was er iets misgelopen met het aantal stukken (kan iedereen overkomen). Een simpel berichtje naar de klantenservice en een paar dagen later zijn de gemiste onderdelen ook geleverd. Kwaliteit/prijs : ZG Een terugkerende klant, en niet enkel voor spel onderdelen :-) Nog success.

Het pakketje was snel in huis!

Helder over de dienstverlening

Fijn dat je een mail kunt laten sturen als iets op voorraad is. Jammer dat een ander item een dag na mijn bestelling binnenkwam. Het zou mooi zijn als je wat dingen kunt opsparen zodat ze gelijktijdig verstuurd kunnen worden. Dat scheelt in de verzendkosten.

Verwacht het (aangenaam!) onverwachte

Ik had een spel op het oog dat nog zeer moeilijk te vinden was, gaf me op voor een seintje eens het beschikbaar zou zijn. Totaal onverwacht kreeg ik enkele dagen later bericht dat het op voorraad was: correcte prijs, meteen besteld en in absolute topvorm verpakt geleverd. Zéér aangenaam verrast!

Snel, goede voorraad, goede communicatie

Goede klantenservice, 2 bestellingen netjes samen gebundeld. Ze reageren snel.

Hele snelle levering

Op dinsdag besteld en donderdag al binnen, alles komt nu te laat behalve spelspul.

goed spul, snel bezorgd!

Spelspul had als enige winkel het spel dat ik zocht op voorraad. Het doosje is zo klein dat het door de brievenbus past en zo werd het ook verpakt! in tegenstelling tot veel andere winkels war veel teveel verpakking om het product zit.

Snel verzonden en goede prijs

Snel verzonden en goede prijs

Alle spullen gevonden die ik zocht. Klein misverstand over 1 item maar dit is snel en prettig opgelost.

Transaction parfaite

Facilité d'utilisation du site, envoi rapide. Rien à redire.

Topproducten en snelle levering!

Topproducten voor topprijzen en snelle levering!

Goed en snel contact met de klantenservice. In goede staat en snel geleverd.

Highly recommended

Great service, fast delivery!

• Ajánlnál minket? Yes

Voorlichting is prima. Alles keurig verpakt in een stevige doos met kartonnen vulling. Al met al een aanrader :-)

Erg tevreden met de geboden service !

Tevreden met de antwoorden op mijn vragen en de geboden service...

Vlotte levering van een lastig te verkrijgen spel voor een goede prijs.

Was onbekend met Spelspul.nl, snelle levering van een lastig te verkrijgen spel!

Goed en snel geleverd

netjes binnen 2 dagen geleverd met Track&Trace. Geen hopen plastic als verpakkingsmateriaal is ook een grote plus.

Mooie prijs, snelle levering

Levering was sneller dan verwacht binnen.

simple shop, fast delivery with track and trace

simple shop, fast delivery with track and trace

Altijd goed verpakt en netjes geleverd.

Leuke spellen en altijd goed ingepakt geleverd. Alleen niet helemaal duidelijk dat als er 1 spel in backorder staat, je de rest ook nog niet ontvangt. Maar daarna duidelijk uitgelegd en alsnog eerder geleverd.

Over Spelspul.nl

Sinds 2011 kunt u bij Spelspul.nl terecht voor al uw spelonderdelen en accessoires. Of u nu op zoek bent naar pionnetjes/meeples/blanco kaarten voor een spel wat u zelf aan het ontwerpen bent of omdat u een onderdeel kwijt bent, bij Spelspul.nl vindt u het! Maar we verkopen ook sleeves, houten inlays, ziplock zakjes en nog veel meer. Maar wist u ook dat wij ook veel spellen op voorraad hebben? Naast de nieuwste spellen vindt u ook in onze winkel veel spellen waar moeilijker aan te komen zijn. Wilt u langskomen om items uit te zoeken? De winkel is open van dinsdag tot en met zaterdag.